×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال 1400!
تاریخ انتشار : 29 آبان 1400 زمان مطالعه : نام نویسنده : sardabir

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال 1400!

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال 1400!

اپ‌استور مایکت یکی از اپ‌استورهای شناخته شده برای کاربران ایرانی است که می‌توانند از طریق آن به بسیاری از برنامه‌ها، اپ‌ها و بازی‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. همچنین تبلیغات در اپ‌استور مایکت هم بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در حال حاضر 28 میلیون نفر این اپ‌استور را روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند؛ به صورت ماهانه 10 میلیون نفر به اپ‌استور مایکت مراجعه کرده و فرایند دانلود، آپدیت یا خرید خود را از طریق این اپ‌استور انجام می‌دهند. میزان جستجویی که به صورت ماهانه در مایکت انجام می‌شود، 70 میلیون جستجو است و کاربران از طریق این اپ‌ستور بازی‌ها و برنامه‌های مورد نظر خود را پیدا می‌کنند. تاکنون 350 هزار بازی و برنامه از طریق اپ‌استور مایکت در اختیار کاربران قرار داده شده است.

اپ‌استور مایکت با داشتن بیش از 28 میلیون نصب، یکی از بزرگ‌ترین اپ‌استورهای اندرویدی ایرانی است که با ارائه بیش از 350 هزار برنامه و بازی و همکاری با بیش از 22 هزار توسعه‌دهنده ایرانی و بین‌المللی، نیازهای کاربران فارسی زبان را برآورده می‌کند. هم اکنون گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت منتشر شده است.

شما می‌توانید این گزارش را ازینجا دریافت کنید.

معرفی اپ استور مایکت

آمار کلی تبلیغات در اپ‌استور مایکت

رویکرد تبلیغات در اپ‌استور مایکت، روند رو به رشدی را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم نگاهی به آمار تبلیغات در اپ‌استور مایکت بیندازیم، متوجه خواهیم شد که تبلیغات سرچ ادز به عنوان یکی از شیوه‌های محبوب تبلیغات در اپ‌استور، جایگاه قابل قبولی را به دست آورده است؛ به طوری که تاکنون بیش از 24 میلیارد نمایش و بیش از 2 میلیون نصب داشته است. نرخ موفقیت تبلیغات سرچ ادز در اپ‌استور مایکت 0.60% بوده و بیش از 400 کمپین فعال در بخش سرچ ادز مایکت راه‌اندازی شده‌اند.

همپچنین تبلیغات در فضاهای تبلیغاتی مایکت نیز با داشتن نزدیک به 2 میلیون نصب و 171 کمپین فعال نشان می‌دهد که علاوه بر سرچ ادز، انواع دیگر تبلیغات در این اپ‌استور نیز مورد استقبال تبلیغ‌دهندگان و کاربران قرار گرفته است.

گزارش اپ‌استور مایکت در نیمه اول سال 1400

فعالیت‌ها و دستاوردهای تبلیغات در اپ‌استور مایکت را می‌توانیم در سه دسته کمپین‌های فعال، تعداد نصب و تعداد نمایش نشان دهیم. تعداد کمپین‌های فعال این اپ‌استور در نیمه سال 1400 در بخش سرچ ادز و فضاهای پربازدید به ترتیب 99 و 76 کمپین بوده است. مایکت در همین بازه زمانی با داشتن بیش از 16 هزار نصب در بخش سرچ  ادز و بیش از 18 هزار نصب در بخش فضاهای پربازدید، آمار قابل قبولی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که تعداد نمایش در بخش سرچ ادز بیش از یک میلیون و 800 هزار و در بخش فضاهای پربازدید بیش از 4 میلیون و 800 هزار بوده است.

گزارش تبلیغات اپ‌استور مایکت را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

 22 دسته در تبلیغات سرچ ادز مایکت

در قسمت دسته‌بندی‌ها، 22 دسته در تبلیغات سرچ ادز مایکت بررسی شده‌اند که از بین آنها بیشترین نمایش برای دسته شبه‌های اجتماعی با بیش از 500 هزار نمایش و نرخ موفقیت 1.57%، دسته خرید با بیش از 400 هزار نمایش و نرخ موفقیت 0.81 % و دسته امور مالی با بیش از 300 هزار نمایش و نرخ موفقیت 0.75 % بوده است.

تبلیغات در اپ‌استور مایکت

18 دسته در بخش فضاهای پربازدید

گزارش تبلیغات در اپ‌استور مایکت نشان می‌دهد که از بین 18 دسته تبلیغات در بخش فضاهای پربازدید، بیشترین تعداد نمایش و میانگین نصب به ترتیب برای دسته خرید با بیش از 500 هزار نمایش، دسته امور مالی با 600 هزار نمایش و دسته ابزارهای کاربردی با بیش از 300 هزار نمایش بوده است که میانگین قیمت نصب دسته خرید بیش 2 هزار و 800 تومان، دسته امور مالی 2 هزار و 600 تومان و دسته ابزارهای کاربردی 2 هزار و 700 تومان بوده است.

برترین کلمات کلیدی در اپ‌استور مایکت

برترین کلمات کلیدی با توجه به بیشترین حجم نمایش، شامل 20 کلمه می‌شود که در گزارش جامع مایکت با بیشترین حجم نمایش و میانگین قیمت نصب ارائه شده‌اند. کلمه “برنامه” با 12 میلیون نمایش، کلمه “فیلترشکن” با 3 میلیون نمایش و کلمه “فیلم” با بیش از 2 میلیون نمایش، در صدر برترین کلمات کلیدی جستجو شده در اپ‌استور مایکت قرار دارند.

تبلیغات در اپ‌استور مایکت

تبلیغات انحصاری مگنت در اپ‌استور مایکت

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت در راستای انحصار تبلیغات در اپ‌استور مایکت و تحقق این فرایند به بهترین حالت، پنلی را برای این تبلیغات طراحی کرده و توسعه داده است که فرایند تبلیغات را برای تبلیغ‌دهندگان در اپ‌استور مایکت، بهینه‌تر و کارآمدتر کرده است. تبلیغ‌دهندگان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در این پنل، کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد کرده و گزارش عملکرد کمپین خود را در هر زمان که مایل باشند، مشاهده کنند.

به طور کلی چهار ویژگی مهم در پنل تبلیغاتی مگنت در اپ‌استور مایکت وجود دارد که مزایای قابل توجهی را برای تبلیغ‌دهندگان فراهم می‌کند. این چهار ویژگی عبارتند از شمارش نصب محقق شده، گزارش نصب ترکر در پنل، مدیریت کلمات کلیدی و ویژگی کاوشگر.

پنل تبلیغاتی مگنت

شمارش نصب محقق شده: تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاد از این ویژگی به میزان نصب حقیقی اپلیکیشن خود پی برده و هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، مطابق میزان نصب باشد.

گزارش نصب ترکر در پنل: تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از گزارش نصب ترکر، به تجزیه‌وتحلیل کمپین خود پرداخته و عملکرد هر کلمه کلیدی را ارزیابی کنند.

مدیریت کلمات کلیدی: پنل مگنت با ارائه یک فیچر کاربردی تحت عنوان «مدیریت کلمات کلیدی» در تلاش است تا روند انتخاب کلمات کلیدی و کانورژن آنها را بالاتر ببرد.

ویژگی کاوشگر: ویژگی کاوشگر که در پنل مگنت ارائه می‌شوند، عملکردی مانند google keyword planner دارد، به این صورت که امکان دستیابی به یک دید کلی از وضعیت سرچ اپ‌استور مایکت را برای کاربران فراهم می‌کند.

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت، از طریق همکاری انحصاری با این اپ استور و با ارائه این ویژگی‌ها روند تبلیغات در اپ‌استور مایکت را آسان‌تر کرده و این رویکرد را به صورت حرفه‌ای برای مخاطبان خود انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید