تحلیل رقبا در در کسبوکارها چطور انجام میشود؟
شناسایی مخاطبان هدف، برنامهریزی برای جذب آنها و تهیه یک برنامه بازاریابی منسجم، تنها نیمی از فرایند ایجاد و حفظ […]
شناسایی مخاطبان هدف، برنامهریزی برای جذب آنها و تهیه یک برنامه بازاریابی منسجم، تنها نیمی از فرایند ایجاد و حفظ […]
همه ما از ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای اصلی ارتباطات دنیای امروز استفاده کردهایم. صندوق دریافت ایمیلهای کاری […]
امروزه هر کسی که یک تلفن هوشمند در دست داشته باشد، میتواند یک تولیدکننده محتوا باشد. در سالهای اخیر، بسیاری […]
تولید پیوسته محتوای جدید، کاری زمانبر و پرچالش است ـ اما برای حضور در عرصه رقابتی بازاریابی دیجیتالی امروز، یک […]
اینستاگرام ظاهرا قصد دارد امکانات کلیدی «تیکتاک» را کپی کند این روزها یک روند خاص درباره همه رسانههای جمعی بدون […]
کدام یک ارزشمندتر هستند؟ نرخ تبدیل روی موبایل یا رایانه شخصی؟ مطالعات نشانگر آن است که اگرچه نرخ تبدیل روی […]
همانطور که در مقالات پیشین اشاره شد، تبلیغات native یا همسان به وضوح در حال تصرف صنعت تبلیغات دیجیتال است […]
محتوا یکی از مهمترین بخشها در هر استراتژی بازاریابی است.
وقتی اکثر افراد وبسایتها را بر روی موبایل خود میبینند، پس مهم است که محتوا را به گونهای تنظیم کنیم که بر روی هر اپلیکیشن موبایلی خوب به نظر برسد.