چطور میتوانیم برند آگاهی (brand awareness) آنلاین را افزایش دهیم؟
برند آگاهی رویکردی در فرایندهای بازاریابی و تبلیغاتی محسوب میشود که با هدف برقراری ارتباط عمیق با مخاطبان و وفادارسازی […]
برند آگاهی رویکردی در فرایندهای بازاریابی و تبلیغاتی محسوب میشود که با هدف برقراری ارتباط عمیق با مخاطبان و وفادارسازی […]
شناسایی مخاطبان هدف، برنامهریزی برای جذب آنها و تهیه یک برنامه بازاریابی منسجم، تنها نیمی از فرایند ایجاد و حفظ […]
همه ما از ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای اصلی ارتباطات دنیای امروز استفاده کردهایم. صندوق دریافت ایمیلهای کاری […]
امروزه هر کسی که یک تلفن هوشمند در دست داشته باشد، میتواند یک تولیدکننده محتوا باشد. در سالهای اخیر، بسیاری […]
تولید پیوسته محتوای جدید، کاری زمانبر و پرچالش است ـ اما برای حضور در عرصه رقابتی بازاریابی دیجیتالی امروز، یک […]
اینستاگرام ظاهرا قصد دارد امکانات کلیدی «تیکتاک» را کپی کند این روزها یک روند خاص درباره همه رسانههای جمعی بدون […]
کدام یک ارزشمندتر هستند؟ نرخ تبدیل روی موبایل یا رایانه شخصی؟ مطالعات نشانگر آن است که اگرچه نرخ تبدیل روی […]
همانطور که در مقالات پیشین اشاره شد، تبلیغات native یا همسان به وضوح در حال تصرف صنعت تبلیغات دیجیتال است […]