10 راهکار برای جذب کاربر بیشتر برای اپلیکیشن با کمترین هزینه
ناشران بزرگ تبلیغات، میتوانند هر روز برای جذب کاربر جدید مقدار زیادی هزینه کنند. اما برای توسعهدهندگان کوچکتر و مستقل […]
ناشران بزرگ تبلیغات، میتوانند هر روز برای جذب کاربر جدید مقدار زیادی هزینه کنند. اما برای توسعهدهندگان کوچکتر و مستقل […]
در کنفرانس اخیر رویداد Postback، کریستسن کالدرون مدیر ارشد درآمد شرکت Ketchapp ، گزارش جذابی از رویکرد این شرکت به […]
در قسمت اول با دو بخش مخاطبان و جذب از ابزارهای کلیدی گزارشگیری در گوگل آنالیتیکس آشنا شدیم. در ادامهی […]
در مقالات قبلی، به معرفی کلی گوگل آنالیتیکس و تعریف واژگان کلیدی آن پرداختیم، در این مقاله و مقاله بعدی […]
برای آشنایی بیشتر با ابزار گوگل آنالیتیکس لازم است که بطور خلاصه واژگان کلیدی گوگل آنالیتیکس و رایج این ابزار […]
اگر شما یک توسعه دهنده نرم افزار یا ناشر هستید که به تازگی میخواهید از طریق تبلیغات موبایلی کسب درآمد […]
گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیل و آنالیز وب و نرم افزارهای موبایل است که توسط گوگل ارائه شده و آمار بازدیدکنندگان […]
وقتی که دربارهی یک موضوع فنی مانند فرمت تبلیغاتی حرف میزنیم، تصمیم اینکه چه چیزی «بهترین» را مشخص میکند کمی […]