 
						
					6 کمپانی که بیشترین استفاده را از تبلیغات محتوایی میکنند.
یک راه حل محبوب که به نظر میرسد انتظارات همه ذینفعها (ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران) را برآورده میکند، تبلیغات […]
 
						
					
یک راه حل محبوب که به نظر میرسد انتظارات همه ذینفعها (ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران) را برآورده میکند، تبلیغات […]
 
						
					
ناشران بزرگ تبلیغات، میتوانند هر روز برای جذب کاربر جدید مقدار زیادی هزینه کنند. اما برای توسعهدهندگان کوچکتر و مستقل […]
 
						
					
در کنفرانس اخیر رویداد Postback، کریستسن کالدرون مدیر ارشد درآمد شرکت Ketchapp ، گزارش جذابی از رویکرد این شرکت به […]
 
						
					
در قسمت اول با دو بخش مخاطبان و جذب از ابزارهای کلیدی گزارشگیری در گوگل آنالیتیکس آشنا شدیم. در ادامهی […]
 
						
					
در مقالات قبلی، به معرفی کلی گوگل آنالیتیکس و تعریف واژگان کلیدی آن پرداختیم، در این مقاله و مقاله بعدی […]
 
						
					
برای آشنایی بیشتر با ابزار گوگل آنالیتیکس لازم است که بطور خلاصه واژگان کلیدی گوگل آنالیتیکس و رایج این ابزار […]
 
						
					
اگر شما یک توسعه دهنده نرم افزار یا ناشر هستید که به تازگی میخواهید از طریق تبلیغات موبایلی کسب درآمد […]
 
						
					
گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیل و آنالیز وب و نرم افزارهای موبایل است که توسط گوگل ارائه شده و آمار بازدیدکنندگان […]