×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ 50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن
تاریخ انتشار : 08 بهمن 1401 زمان مطالعه : 17 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

آیا تابحال آهنگی را شنیده اید که اینقدر خوب باشد که بخشی از آن در ذهن شما حک شده باشد و حتی اگر بخواهید هم نتوانید فراموشش کنید؟ شعارهای تبلیغاتی تجاری نیز به همین شیوه کار می کنند. با این وجود، آن ها کوتاه تر از آهنگ هستند زیرا برای اثربخشی باید کوتاه و به یادماندنی باشند.

شعارهای تبلیغاتی جذاب توجه مخاطب هدف را جلب کرده و آگاهی از برند را بهبود می بخشند. آن ها به کسب و کار شما کمک می کنند تا از رقبا متمایز شود.

یک شعار تبلیغاتی شیوه ادراک مشتریان از کسب و کار شما را برای سال های پیش رو شکل می دهد. از این رو، فرصت خوبی است که یک نشان ماندگار در ذهن آن ها به جا بگذارید.

شعار تبلیغاتی چیست؟

شعار تبلیغاتی یک عبارت یا جمله کوتاه است که نام برند شما را در تبلیغات بازاریابی همراهی می کند. اگر به درستی انجام شود، می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی قوی عمل کند.

هدف از یک شعار تبلیغاتی، تثبیت هویت برند کسب و کار شماست. این شعار باید یک چیز به یادماندنی داشته باشد و در عین حال معنادار و کوتاه باشد.

چرا برای کسب و کار مواد غذایی به یک شعار تبلیغاتی نیاز دارید؟

شعار تبلیغاتی درست مانند یک شعار است. این شعار آرمان ها و ارزش های کسب و کار شما یکجا خلاصه می کند. یک شعار تبلیغاتی خوب توجه مخاطب را به کسب و کار شما جذب می کند.

برای کسب و کارها در حوزه مواد غذایی، به طور خاص، شعار تبلیغاتی می تواند یک خاطره فراموش نشدنی خوب در ذهن مشتریان ایجاد کند.

علاوه بر این، یک روش عالی برای بهبود ارتباط و وفاداری بین کسب و کار و مشتریان است.

چگونه می توانید یک شعار تبلیغاتی مواد غذایی به یادماندنی بسازید؟

اکنون که می دانید می توانید از شعار تبلیغاتی برای تقویت کسب و کار مواد غذایی خود استفاده کنید، این سوال مطرح می شود که چگونه می توانید یک شعار تبلیغاتی ایجاد کنید؟

مانند یک آهنگ خوب، شما باید المان های درست را برای کسب و کار مواد غذایی خود انتخاب کنید.

این بدان معنی است که شما باید برای ایجاد یک شعار تبلیغاتی به یادماندنی یا تگ لاین برای کسب و کار مواد غذایی خود تلاش کنید.

در ادامه برخی از نکات مفید برای شما آورده شده است که وقتی به یک شعار تبلیغاتی برای کسب و کار مواد غذایی خود فکر می کنید، سودمند خواهند بود. آن ها عبارتند از:

مشتریان احتمالی خود را در نظر بگیرید

وقتی برای یک کسب و کار مواد غذایی یک تگ لاین می نویسید، باید مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. تگ لاین شما باید بازتاب دهنده ارزش هایی باشد که برایشان مهم است. به عنوان مثال، اگر اکثریت مخاطب هدف شما افراد جوان هستند، شعار تبلیغاتی شما باید سرگرم کننده و متناسب با سن آن ها باشد.

از اعضای خانواده، دوستان، کارکنان یا مشتریان داده ورودی دریافت کنید

شما می توانید نظرات اعضای خانواده، دوستان، کارکنان و حتی مشتریان را در ایده های شعار تبلیغاتی خود بکار ببرید.

آن را منحصر به فرد کنید

یک روش برای این که شعار تبلیغاتی کسب و کار شما منحصر به فرد و به یادماندنی باشد این است که اطمینان حاصل کنید که ارزش ها و آرمان های کسب و کار مواد غذایی شما را بازتاب می کند. از استفاده از توصیف های عمومی در شعار تبلیغاتی شرکت خود اجتناب کنید.

آن را ساده و کوتاه بنویسید

یک شعار تبلیغاتی موثر باید ساده، کوتاه و آسان برای درک باشد. برای دستیابی به این منظور، باید پیام خود را مستقیم بازگو کنید. انجام این کار باعث می شود تا شعار تبلیغاتی جذاب تر و به یادماندنی تر باشد. به عنوان یک قانون کلی، شعار تبلیغاتی نباید بیشتر از ده کلمه باشد.

مثال هایی از شعارهای تبلیغاتی الهام بخش شرکت های مواد غذایی

آیا به چند نمونه الهام بخش برای شعار تبلیغاتی کسب و کار مواد غذایی خود نیاز دارید؟

در اینجا 50 شعار تبلیغاتی به یادماندنی در صنعت مواد غذایی برای شما آورده شده است که امتحان خود را با گذشت زمان پس داده اند. آن ها برای کسب و کارهای خانگی نیز ایده آل هستند.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

1. مک دونالد: عاشقشم

عبارت «عاشقشم» یک شعار تبلیغاتی عالی برای کسب و کار مواد غذایی است که مک دونالد از آن استفاده می کند. این شعار به غذای تهیه شده در مک دونالد اشاره دارد. هر وقت که این جمله به گوش مشتریان می رسد، این تصور در آن ها به وجود می آید که از خوردن غذا در مک دونالد لذت خواهند برد.

2. Arby: ما گوشت داریم

Arby برندی است که هدف آن جذب نسل جوان تر است. شعار تبلیغاتی آن ها «ما گوشت داریم»، ارزش های برند را تقویت کرده و باعث می شود که این برند در میان مخاطب نسل جوان محبوب شود.

3. Papa John: مواد اولیه بهتر، پیتزای بهتر

گزینه بعدی در فهرست شعارهای تبیلغاتی مواد غذایی، یک شعار تبلیغاتی جذاب از برند Papa john است. شعار تبلیغاتی این برند با هدف کسب و کار همسو است. هدف از این شعار تبلیغاتی این است که مشتریان این برند بدانند که پیتزاهای Papa John بدون اضافه کردن هرگونه مواد مصنوعی و تنها با مواد اولیه طبیعی تهیه می شوند.

4. Baskin-Robbins: سی و یک طعم

شعار تبلیغاتی این شرکت از هدف بنیانگذاران آن برای ارائه 31 طعم گرفته شده است. در طی سال های تاسیس، سایر برندها تنها طعم های اصلی مانند شکلاتی، توت فرنگی و وانیل را عرضه می کردند.

این شعار تبلیغاتی به مشتریان خود می گوید که این برند هر روز در ماه بستنی با یک طعم متفاوت را عرضه می کند.

5. Applebees: در همین نزدیکی غذای خوب بخورید

Applebees دارای یک استراتژی بازاریابی جامعه محور است. به همین دلیل است که بر برقراری ارتباط با هر جامعه ای که در آن قرار دارند، متمرکز است.

6. Subway: تازه بخورید

شعار تبلیغاتی ساب وی، «تازه بخورید»، با هدف توصیه مشتریان به سالم غذا خوردن به وجود آمده است. همچنین، به خاطر مواد اولیه تازه ای که در ساندویچ های خود استفاده می کند، مشتریان هر بار به این برند بازمی گردند.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

7. KFC: لیسیدن انگشت ها حس خوبی به آدم می دهد

کی اف سی می خواهد مشتریانش تجربه لذت بخشی از خوردن مرغ خوشمزه این برند داشته باشند، به همین دلیل است که شعار تبلیغاتی «لیسیدن انگشت ها» را بکار می برد.

این تگ لاین توسط یکی از مدیران رستوران های کی اف سی در دهه 1950 به وجود آمد.

8. Wendy: گوشت گاو کجاست؟

این شعار تبلیغاتی جذاب در دهه 1980 به محبوبیت رسید. Wendy از این عبارت جذاب برای زیر سوال بردن کسب و کارهای رقیب به خاطر کم بودن گوشت گاو در غذاهایی که عرضه می کنند، به خصوص برگرها، استفاده می کند.

9. Olive garden: ما اینجا همه خانواده هستیم

Olive Garden بر ارائه یک تجربه ناهار خانوادگی ارزشمند سرشار از شادی و خنده تمرکز دارد.

10. Chick-Fil-A: بیشتر مرغ بخور

Chick-Fil-A استراتژی را برای اصلاح ساختار معمول یک وعده غذایی آمریکایی تنظیم کرد. شعار تبلیغاتی آن ها به مشتریان خود می گوید که مصرف گوش گاو را کمتر کنند و به جای ان بیشتر مرغ بخورند. همین امر باعث می شود که آن ها به گزینه اول مشتریانی تبدیل شوند که قصد خوردن یک وعده غذایی حاوی مرغ را دارند.

11. In-N-Out Burger: کیفیتی که می توانید بچشید!

شعار تبلیغاتی این شرکت «کیفیتی که می توانید بچشید» هرآنچه لازم است را در مورد تجربه خوردن برگرهای In-N-Out Burger در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شعار ارزش پیشنهادی آن ها را ارائه می دهد که تعهد به عرضه ی غذای باکیفیت است.

همچنین به مشتریان می گوید که برگر این برند بر سایر رقبا ارجحیت دارد. این شعار تبلیغاتی کوتاه، مختصر، دارای وزن و به یادماندنی است.

12. Jack in the Box: تا زمانی که شما آن را سفارش دهید، آن را تهیه نمی کنیم

Jack in the Box به تهیه و تحویل وعده های غذایی تازه و گرم به مشتریان خود افتخار می کند. این ارزش اصلی در شعار تبلیغاتی این شرکت نیز منعکس شده است. همچنین به آن ها کمک می کند تا از مزیتی که نسبت به سایر رقبا دارند در بازار استفاده کنند.

13. Wingstop: جایی که طعم بال می گیرد

این شعار تبلیغاتی خلاقانه شرکت Wingstop نقش مهمی در منو آن ها ایفا می کند. این شعار محصول اصلی این کسب و کار مواد غذایی با محوریت هوانوردی را به بازار عرضه می کند؛ یعنی بال مرغ کلاسیک. همچنین، توانایی برند در تحویل به موقع سفارش ها در سراسر کشور را هایلایت می کند.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

14. Jimmy John: خیلی سریع

شعار تبلیغاتی شرکت Jimmy John، خیلی سریع، بر ارائه سریع ترین و تازه ترین ساندویچ ها برای مشتریان تمرکز دارد. برای انجام این کار، آن ها از مناطق تحویل ساندویچ بسیار کارآمد مختص مدل تجاری خود بهره می برند.

15. Waffle House: غذای خوب و سریع

شعار تبلیغاتی waffle House از ماهیت خدمات این شرکت به وجود آمده است. آن ها به ارائه غذای خوب با تحویل سریع به مشتریان افتخار می کنند.

16.  White Castle: ولع چیز قدرتمندی است

شعار تبلیغاتی White Castle مخاطب خود را تشویق می کند تا از ولع خود پیروی کنند به جای این که آن را سرکوب نمایند. همچنین به مشتریان پیشنهاد می دهد که این شرکت می تواند ولع آن ها را ارضا کند.

17. Dunkin’ Donuts: آمریکا روی دونات می چرخد

شعار تبلیغاتی این شرکت، «آمریکا روی دونات می چرخد»، الهام بخش یک حرکت ملی است. این شعار از آمریکایی ها حمایت می کند که برنامه روزانه پرمشغله خود را همگام با فرهنگ آمریکایی پیش می برند. این شعار دونات های این شرکت را به عنوان یک بخش اساسی از سبک زندگی آمریکایی معرفی می کند.

18. Dairy Queen: شادی طعم خوبی دارد

برند Dairy Queen از این شعار تبلیغاتی برای تقویت این ایده استفاده می کند که آن ها مقصدی برای افرادی هستند که به دنبال تجربه لحظات شاد و به یاد ماندنی می باشند.

19. Boston Market: هیچ کس مثل ما این کار را نمی کند

Boston market در کسب و کار تهیه وعده های غذایی مرغ بریان فوق العاده است. آن ها در این شعار تبلیغاتی ادعا می کنند که بهترین در حوزه کاری خود هستند.

20. Steak’n Shake: در دید، باید درست باشد

Steak’n Shake نامی را برای درست کردن بهترین برگرهای استیک و میلک شیک دست و پا کرده است. بنیانگذار Steak’n Shake، گاس بلت، ادعا می کند که بهترین برگرها را به بازار می دهد. برای اثبات این ادعای خود، او نمایشی را ترتیب داد که در آن استیک را به برگر تبدیل می کنند. به این ترتیب بود که شعار تبلیغاتی «در دید، باید درست باشد»، به وجود آمد.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

21. Qdoba: غذا برای کسانی که عاشق غذا هستند

شعار تبلیغاتی Qdoba ماموریت این شرکت برای طعم بخشیدن به زندگی افراد ازطریق غذا را خلاصه می کند. و آن ها تا به امروز به این ماموریت پایبند مانده اند.

22. The Purple Pig: پنیر، خوک و شراب

از این تگ لاین، شما می توانید بلافاصله متوجه شوید که این برند پنیر، شراب و گوشت خوک عرضه می کند.

23. TGI Fridays: احساس روزهای جمعه

تقریبا شبیه به این است که خداروشکر، روز جمعه آمد؟ این همان احساسی است که TGI Fridays به دنبال ایجاد آن با این شعار تبلیغاتی است.

24. Fuddruckers: بهترین همبرگرهای جهان

Fuddruckers ادعا می کنند که بهترین همبرگرها را در سراسر جهان تهیه می کنند. برای دستیابی به این ادعا، آن ها از تازه ترین گوشت گاو آمریکایی استفاده می کنند. آن ها گوشت تازه را بین نان هایی با رویه کنجدی قرار می دهند تا بهترین ها را برای مشتریان خود ارائه دهند.

25. Burger King: راه خودت را داشته باش

برگر کینگ رویکرد فردگرایانه ای را در تگ لاین خود دنبال می کند. این شعار تبلیغاتی تصمیم این کسب و کار برای هدف قرار دادن نسل جوان را بازتاب می دهد. همچنین بیان می کند که افراد این قدرت را دارند تا هویت خود را تعریف کنند.

26. LYFE Kitchen: هر روز غذای خود را دوست داشته باشید

LYFE مخفف Love Your Food Everyday (هر روز غذای خود را دوست داشته باشید) است. این شعار تبلیغاتی آن ها را تایید می کند.

27. Sonic: این صدای ماست

Sonic از مشتریانش می خواهد همان فردی باشند که آرزویش را دارند، همان کارهایی را انجام دهند که می خواهند و به جاهایی بروند که دوست دارند.

28. El Pollo Loco: شعله را تغذیه کنید

El Pollo Loco شعار تبلیغاتی «شعله را تغذیه کنید» را برای نشان دادن گریل های تند و داغ خود بکار می گیرد.

29. A&W: آبجو را به خانه بیاورید

A&W محصولات دیگری مانند برگر را نیز می فروشد، اما این شعار تبلیغاتی به مشتریان برند یادآوری می کند که چه چیزی آن ها را متمایز کرده است. همچنین آن ها را تشویق می کند تا خانواده را کنار هم جمع کنند و خاطرات به یادماندنی بسازند.

30. Popeyes: آن مرغ را دوست دارم!

Popeyes از این شعار تبلیغاتی برای نشان دادن مرغ های خوشمزه خود استفاده می کند. این شعار تبلیغاتی به اولین واکنش مشتریان بعد از چشیدن طعم مرغ این برند اشاره دارد.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

31. Blaze Pizza: تحویل سریع

Blaze Pizza به دلیل آماده سازی سریع و کارآمد پیتزا به خود می بالد. آن ها ادعا می کنند که پیتزا را در عرض 180 ثانیه تهیه می کنند. این به صورت شعار تبلیغاتی آن ها یعنی تحویل سریع تفسیر می شود.

32. Ruth’s Chris steak House: اگر جلزولز نمی کند آن را پس بفرستید

در این شعار تبلیغاتی می بینید که Ruth Chris به مشتریان خود اطمینان می دهد که طعم استیک را در حالی که هنوز جلزولز می کند، می چشند. به همین دلیل است که تگ لاین آن ها همین موضوع را منعکس می کند.

33. Outback Steakhouse: قوانینی وجود ندارد. درست است

Outback steakhouse از شعار تبلیغاتی خود برای تاکید بر تعهد بر ارائه ارزش و غذای باکیفیت استفاده می کند. آن ها مایلند تمام قوانین را زیر پا بگذارند تا تجربه یک وعده غذایی لذت بخش را هر زمان به مشتریان خود ارائه دهند.

34. Shiro’s sushi restaurant: اولین رستوران سوشی ادو در سیاتل

اگرچه این شعار تبلیغاتی خیلی شاعرانه نیست و وزن و قافیه ندارد، اما بازگو می کند که اولین رستوران در حوزه کاری خود در سیاتل است.

35. Taco Bells: دویدن تا لب مرز

اگرچه دیگر کاربردی ندارد، اما این تگ لاین بر اساس این ایده به وجود آمد که افراد برای خوردن غذای مکزیکی باید از مرز رد شوند. Taco Bells از این تگ لاین برای جذب مخاطبان عمدتا مکزیکی خود در آن زمان استفاده می کرد.

این شعار تبلیغاتی وعده غذایی با محوریت غذای مکزیکی Taco Bells را برجسته می کند. همچنین به این معنی بود که آمریکایی ها برای تجربه طعم های مکزیکی نیازی به رد شدن از مرزهای مکزیک نداشتند.

36. IHOP: هر لحظه غذا بخورید

IHOP شعار تبلیغاتی «هر لحظه غذا بخور» را به وجود آورد تا جادوی برند در تهیه غذا را بازگو کند. همچنین لحظات منحصر به فردی که مشتریان در IHOP از آن لذت می برند را ثبت می کند. این شعار تبلیغاتی ارتباط عاطفی که مشتریان هنگام خوردن غذاهای IHOP تجربه می کنند را تجلیل می کند.

37. Panera Bread: آگاهانه زندگی کنید، خوشمزه غذا بخورید

شعار تبلیغاتی Panera Bread همراستا با تعهد شرکت به تامین غذای سالم است. این شعار تبلیغاتی در مورد کیفیت مواد اولیه ای که Panera استفاده می کند و ارزش هایی که مشتریانش با آن شناسایی می شوند، صحبت می کند. همچنین بر هدفی که این شرکت در انجام همه کارها دارد، تاکید می کند.

38. Cracker Barrel: بخورید، خرید کنید، استراحت کنید

ماموریت Cracker Barrel این است که مشتریان خود را راضی کند. اما آن ها این کار را صرفا از طریق غذا انجام نمی دهند. آن ها محیطی فراهم می کنند که به مشتریان اجازه می دهد تا در کنار داشتن اوقات خوش استراحت کنند.

39. Little Caesars: پیتزا! پیتزا!

این عبارت جذاب مشهور از Little Caesars از مزیت رقابتی قیمت این شرکت نسبت به سایر رقبا در دهه 70 گرفته شده است. این شرکت به ازای همان قیمتی که رقیبانش ارائه می کردند، دو پیتزا به مشتری می داد. شعار تبلیغاتی شرکت نیز از همین مزیت رقابتی گرفته شد.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

40. Five Guys: همیشه تازه، هرگز منجمد نشده است

Five Guys همیشه به تازگی وعده های غذایی که ارائه می دهد، می بالد. آن ها همچنین ادعا می کنند که هیچ فریزری در رستوران هایشان وجود ندارد. همین موضوع الهام بخش شعار تبلیغاتی این شرکت شده است.

41. Red Lobster: اکنون این غذای دریایی است

Red Lobster تعهد خود به تهیه بهترین غذاهای دریایی را حفظ کرده است. شعار این شرکت برای مشتریان جذبا است و آن ها را تشویق می کند که دوباره به آن ها سر بزنند.

42. Domino’s: در را بگیرید. این دومینو است

دومینو به خاطر زمان تحویل سریع به خود افتخار می کند. شعار تبلیغاتی این شرکت این تعهد را منعکس می کند زیرا عنوان می کند که پیتزا را سریع به شما تحویل خواهد داد.

43. Taco bell: بیشتر زندگی کن (Live Mas)

Live Mas به اسپانیایی به معنی بیشتر زندگی کن است. این شعار تبلیغاتی از تاکو بل به تحول آن ها از ایده غذا به عنوان شکلی از سوخت به غذا به عنوان یک سبک زندگی و تجربه دلالت دارد. شعار تبلیغاتی این شرکت بر تعهد برند برای ارتباط، کیفیت و یک تجربه استثنایی تاکید می کند. این شعار تبلیغاتی همچنین اخلاق هیجانی و زنده Taco Bell را منعکس می کند.

44. Bahama Bucks: به زندگی خود طعم ببخشید

یکی از باورهای برند Bahama Bucks، افزودن طعم به زندگی مشتریان است. همانطور که این تگ لاین بر آن تاکید دارد.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

45. Pizza Hut: هیچ کس از پیتزا هات بیرون نمی رود

پیتزا هات به زندگی بدون محدودیت باور دارد. آن ها تنها پیتزا درست نمی کنند، بلکه مشتریان خود را خوشحال می کنند.

46. Checkers Rally’s: جای کوچک. طعم بزرگ

شعار تبلیغاتی «جای کوچک. طعم بزرگ» باعث تمایز Checkers Rally’s از رقبایش شده است. همچنین بر طعم متمایز مختص این برند تمرکز دارد.

47. Long John silver’s: ما به زبان ماهی صحبت می کنیم

شعار تبلیغاتی long John Silver بیان می کند که آن ها همه چیز را در مورد ماهی می دانند و می توانند یک وعده غذایی لذیذ از آن تهیه کنند.

48. Zero’s Subs: ما گرم و در نان ساندویچ هستیم

آیا می خواهید در حال حرکت یک ساندویچ گرم بخورید؟ Zero’s subs گزینه خوبی برای شما دارد و شما می توانید آن را از شعار تبلیغاتیشان متوجه شوید.

49. Chipotle: واقعی

این شعار تبلیغاتی بر تعهد Chipotle بر تهیه تمام غذاهای خود از مواد اولیه واقعی و تازه تاکید دارد. شعار تبلیغاتی این شرکت همچنین ریشه و منشا Chipotle را به ذهن مشتری می آورد زیرا اصول اساسی آن ها را منعکس می کند.

50 شعار تبلیغاتی مواد غذایی برای ایده گرفتن

50. Whataburger: همانطور که شما آن را دوست دارید

Whataburger برای برگرهای خوشمزه و سفارشی اش شهرت دارد. همین را می توانید در شعار تبلیغاتی آن ها یعنی «همانطور که شما دوست دارید»، ببینید.

نتیجه گیری

ساخت یک شعار تبلیغاتی جذاب و به یادماندنی برای کسب و کارهای مواد غذایی می تواند چالش برانگیز باشد.

امیدواریم، مثال های شعارهای تبلیغاتی معرفی شده در این مقاله الهام بخش شما در ساخت یک شعار تبلیغاتی برای کسب و کارتان باشند.

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند تبلیغات وب و گوگل ادز. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

منبع : adoric.com

بیشتر بخوانید :

انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب! چند نمونه از بهترین شعارهای تبلیغاتی

50 شعار تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید