WEB ADS SERVICES

خدمات وب

تبلیغات در فضای وب‌، می‌تواند همچنان از جذابیت و اثربخشی بالایی برخوردار باشد به شرط اینکه با محتوایی مناسب ارائه شده و در رسانه‌ای متناسب نمایش داده شود. در حوزه تبلیغات آنلاین با گذشت سالیان، آگهی‌دهندگان حساسیت بیشتری نسبت به بودجه تبلیغاتی خود و استفاده بهینه از آن پیدا کردند که این موضوع به مرور تبلیغات در فضای وب را نیز شامل شد؛ امروزه با تغییر مدل‌های نمایش تبلیغات در فضای وب، سازمان‌ها می‌توانند از موثر بودن کمپین‌های خود در فضای وب اطمینان داشته باشند و بودجه بیشتری را به این حوزه اختصاص دهند.
تبلیغات در وب به ۳دسته تقسیم می‌شود:

تبلیغات بنری در شبکه مگنت

مناسب با محتوا، ترغیب‌کننده و به‌جا

تبلیغات بنری

Web Banner Ads
تبلیغات بنری همچنان یکی از بهترین گزینه‌های برنامه‌ریزی رسانه برای محصولات و خدماتی به شمار می‌روند که در مرحله معرفی محصول خود قرار دارند. بیلبوردهای دیجیتال شاید بهترین واژه‌ای است که می‌توان برای توصیف این محصول به‌کار برد. محصولی که می‌تواند پیام یک کمپین تبلیغاتی را به تعداد زیادی کاربر برساند و عملا نقشی همانند رسانه انبوه در فضای آفلاین را بازی کند.
علاوه بر این، برتری‌های دیگری نیز نسبت به فضای آفلاین دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
1
اینتراکتیو بودن رسانه که به شرکت‌ها کمک می‌کند با مخاطب خود تعامل دوسویه داشته باشند.
قابلیت ردیابی کردن مخاطب در فضای آنلاین توسط آگهی دهندگان.
2
بنرهای متفاوت در ابعاد و طرح‌های گوناگون که در صفحات وب قرار دارند از اولین برخوردهای مخاطب با مشخصات یک شرکت یا سازمان آگهی‌دهنده است.
این بنرها هرچه طراحی زیباتر و پیام مناسب‌تری داشته باشند، توجه بیشتری را از سمت مخاطبان نصیب خود خواهند کرد. به عبارتی می‌توان این مدل از تبلیغات را بیلبورد‌های آنلاین تلقی کرد؛ زیرا درواقع همان کارکرد بیلبوردهای آفلاین را دارند و می‌توانند در ابعاد بسیار گسترده پیام‌های طراحی‌شده سازمان‌ها را به مخاطبان ارائه دهند.
قدرت یادآوری تبلیغات بنری، ابزار بسیار مناسبی برای کمپین‌های آگاهی‌بخشی است.

تبلیغات همسان در شبکه مگنت

تبلیغات همسان، هوشمندانه در دل محتوا

تبلیغات همسان

Native Ads
مدل تکامل‌یافته و هوشمند تبلیغات بنری، تبلیغات همسان است که اساسا با تغییر شکل مدل تبلیغ، سعی در ایجاد حس عدم مزاحمت برای کاربر را دارد. شکلی از تبلیغات که متناسب با محتوای رسانه به گونه‌ای طراحی می‌شود تا از بروز احساس ناخوشایند مواجهه با تبلیغات زیاد در مخاطب جلوگیری کند.
استفاده از تصویر متناسب با سلیقه کاربران هر رسانه و انتخاب عنوان مناسب با تبلیغ، از اساسی‌ترین عوامل موفقیت این مدل از تبلیغات هستند.
جذابترین ابزار تبلیغات

ایده تبلیغات Native یا همسان زمانی مطرح شد که کارشناسان به این نتیجه رسیدند که تبلیغات به شکل مرسوم برای مخاطبان، تکراری و غیر اثربخش و حتی تا حدودی آزاردهنده شده است. این مدل از تبلیغات به شکل محتوای خود سایت‌ها طراحی می‌شود تا کمترین میزان دافعه را نسبت به یک پیام تبلیغاتی داشته باشد.

اثر بخشی تبلیغات همسان، مدت‌هاست که در کمپین‌های مختلف تبلیغاتی به اثبات رسیده است و در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین ابزارهای تبلیغات در فضای وب به شمار می‌رود. مدلی که طراحی متناسب با محتوای رسانه مورد نظر را دارد و البته یک کپشن(عنوان) بسیار جذاب که مخاطب را به کلیک بر روی تبلیغ مورد نظر ترغیب و در ادامه مجاب می‌کند تا اکشن طراحی شده را انجام دهد.

MAGNET

ما در مگنت به شما کمک می‌کنیم که به شکل هدفمند و هوشمند، تبلیغات همسان را برنامه‌ریزی کنید و با قیمت کلیکی که از طریق مزایده و در لحظه برگزار می‌شود(که بالطبع به نفع مشتری خواهد شد) با صرف بودجه مناسب به اهداف کمپین خود برسید.
همانطور که در تصویر می‌بیند، نگاه کاربران یک سایت، متمرکز به نواحی مربوط به محتوای اصلی سایت است؛ در این حالت با قرار دادن تبلیغات در میان محتوا، می‌توان سهم بیشتری از نگاه و توجه مخاطب را درگیر تبلیغات خود کرد.

رشد تبلیغات همسان

مقیاس بین المللی

میزان اثربخشی تبلیغات همسان

٪۷۸
افزایش آگاهی از برند
٪۴۶
توجه بیشتر مخاطبان
نسبت به تبلیغات بنری
٪١٨
افزایش اکشن(خرید، رجیستر و...)
نسبت به سایر انواع تبلیغات آنلاین

تبلیغات ویدیویی در شبکه مگنت

جذاب و دیدنی، اثربخش و به‌یادماندنی

Pre-Roll Ads

تبلیغات ویدئویی را شاید بتوان تکامل‌یافته‌ترین شکل از تبلیغات دیجیتال برشمرد. هرچند که در تبلیغات برودکست (تلویزیونی)، سابقه نمایش فرمت ویدئویی را داشتیم، اما تبلیغات ویدئویی در فضای وب، داستان جذاب‌تری دارند. تبلیغات ویدئویی با توجه به چندرسانه‌ای بودن یعنی بهره‌مندی از تصویر و صدا‌، می‌تواند با یک محتوای جذاب، مخاطب را کاملا درگیر خود کرده و تاثیر لازم را بر روی بیننده بگذارد.
شما می‌توانید ویدئویی جذاب از محصول یا خدمات خود که بین ۵ تا ۶۰ ثانیه (حتی بیشتر!) است را در مکانی نمایش دهید که مخاطب به انتخاب خود به آن وارد شده‌است و با یک کلیک، مشتری بالقوه خود را وارد صفحه لندینگ مورد نظر کنید و انتظار حصول نتیجه دلخواه را داشته باشید.(که می‌تواند اشتراک در خبرنامه، ثبت‌نام در سایت و... باشد)

پربازدیدترین برای کاربران

محتوای ویدئویی، یکی از بهترین و اثربخش‌ترین محتواهای تبلیغاتی برای برندهاست.

MAGNET

مگنت به مشتریانش توصیه می‌کند که از لیست رسانه‌ها و بسته قیمتی ویژه طراحی شده برای سازمان‌ها استفاده کنند.
اینجا شما با سبدی از خدمات مگنت در حوزه وب رو‌به‌رو هستید که پس از مشاوره با واحد تبلیغات وب در مگنت، می‌توانید کمپین خود را طراحی و اجرا کنید و از تجربه تبلیغات اثربخش در وب بهره ببرید.