نرخ بازگشت سرمایه یا ROI چیست و نحوه محاسبه آن
نرخ بازگشت سرمایه ROI (Return on investment) یک معیار عملکردی است که برای ارزیابی کارایی یا سودآوری یک سرمایهگذاری یا […]
نرخ بازگشت سرمایه ROI (Return on investment) یک معیار عملکردی است که برای ارزیابی کارایی یا سودآوری یک سرمایهگذاری یا […]
بازاریابی آنلاین روشی برای اعمال نفوذ کانالهای مبتنی بر وب به منظور گسترش پیامی در مورد برند شرکت، محصولات یا […]
ایمیل مارکتنیگ یا بازاریابی ایمیلی همچنان سودآورترین کانال بازاریابی مسقیم است که پیشبینی میشود تا سال 2027 به 9/17 میلیارد […]
سئو تکنیکال به المانهای پشت صحنهای اشاره دارد که به رشد ارگانیک شما در سرپ کمک می کند مانند ساختار […]
در دنیای دیجیتال کنونی آن چه دارای اهمیت دارد، اطلاعات است. اطلاعاتی که با در دست داشتن آمار و دیتاها […]
اگر با Google Ads اخیرا آشنا شدهاید و در آن تازه کار هستید، یکی از اولین سؤالات شما تصمیمگیری در […]
کلاهبرداری تبلیغات موبایلی مسئول هدر دادن میلیاردها دلار در بودجه بازاریابی در سراسر جهان است. هنگام بحث در مورد تاثیر […]
اگر کسب و کاری آنلاین دارید بهتر است هر چه زودتر با روش RFM آشنا شوید. RFM یک تکنیک بازاریابی […]