علت ریزش مشتری چیست و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد؟
هر کسب و کاری تا زمانی وجود دارد که مشتری داشته باشد اما اگر این مشتریان به دلایل اساسی مانند […]
هر کسب و کاری تا زمانی وجود دارد که مشتری داشته باشد اما اگر این مشتریان به دلایل اساسی مانند […]
نرخ ریزش مشتری یک معیار کلیدی برای مشاغلی است که به دنبال مقیاس هستند. نرخ ریزش پایین نشان میدهد که […]
درآمد متوسط به ازای هر مشتری یا Average Revenue Per User یک KPI مهم تجارت الکترونیک و مدیریت موجودی است […]
اگر از هر یک از رهبران یا بنیانگذاران کسب و کار بپرسید که اهداف شرکت آنها چیست، پاسخ آنها احتمالاً […]
بر کسی پوشیده نیست که کسب و کارها برای بقا و پیشرفت به مشتریان نیاز دارند. اما دستیابی به مشتریان […]
بازاریابی محتوا به چه معناست و چرا امروزه برای کسب و کارها ضروری است؟ چه مراحلی که برای اجرای استراتژی […]
تبلیغات نمایشی به عنوان حالتی از تبلیغات آنلاین تعریف می شود که در آن بازاریابان از تبلیغات بنری همراه با […]
استراتژیهای بازاریابی مؤثر میتوانند به شرکتها کمک کنند تا مبتکر باقی بمانند، از فعالیتهای رقبا محافظت کنند و پایههای قابل […]