بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟
بازاریابی درونگرا به دنبال جذب ارگانیک مخاطب است، به گونهای که این خود مخاطب است که به سمت برند حرکت […]
بازاریابی درونگرا به دنبال جذب ارگانیک مخاطب است، به گونهای که این خود مخاطب است که به سمت برند حرکت […]
بازاریابی عملگرا شامل هر نوع تبلیغات در فضای آنلاین میشود که به ازای دریافت عملکرد و اقدامی از سوی مخاطبان، […]
ماتریس swot یکی از ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند است که به کسبوکارها کمک میکند تا استراتژی خود […]
تبلیغات اسپانسری اینستاگرام یکی از رویکردهای قابل توجه تبلیغات آنلاین به شمار میرود که این روزها با اقبال خوبی از […]
دیجیتال مارکتینگ با سرعت زیادی در حال پیشروی است و طی سالهای اخیر رشد زیادی پیدا کرده است؛ به طوری […]
شاید سادهترین کاری که هنگام طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی میکنیم این باشد از Ad copy چشمپوشی کنیم؛ اما همین […]
تبلیغات پیشنهادی یکی از گزینههای قابل توجه و کاربردی گوگل ادز به شمار میرود که در بهبود و بهینهسازی کمپینهای […]
تبلیغات در جستجو یکی از رویکردهای مهمی است که در فرایندهای بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که […]