بازاریابی تجربی (Experiential Marketing) چیست؟
بازاریابی تجربی رویکردی است که در سالهای اخیر توجه ویژهای نسبت به آن شکل گرفته است. به نظر میرسد مشتریان […]
بازاریابی تجربی رویکردی است که در سالهای اخیر توجه ویژهای نسبت به آن شکل گرفته است. به نظر میرسد مشتریان […]
بازاریابی تعاملی رویکردی دو طرفه محسوب میشود که بر اساس تعامل و همکاری بین برندها و مشتریان شکل میگیرد. این […]
اگر شما هم مثل من با شنیدن نام بازاریابی قطره ای یاد آبیاری قطرهای میافتید، زیاد هم بیراه نرفتهاید! این […]
افیلیت مارکیتنگ که این روزها جایگاه خود را در فرایندهای بازاریابی پیدا کرده است، میتواند از طریق کانالهای ارتباطی متعددی […]
هر آنچه باید برای افزایش فروش خود بدانید بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغات در تجارت الکترونیک، […]
SMS مارکتینگ به عنوان یکی از رویکردهای بازاریابی همچنان به قوت خود باقی است و برندها از این استراتژی بازاریابی […]
از بازاریابی برونگرا تا بازاریابی درونگرا هنگامی که با اکثر بازاریابان صحبت میکنیم و از آنها درباره نحوه جذب لید […]
بازاریابی درونگرا به دنبال جذب ارگانیک مخاطب است، به گونهای که این خود مخاطب است که به سمت برند حرکت […]