×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ تبلیغات در اپ‌ استور مایکت از طریق همکاری انحصاری مگنت با مایکت
تاریخ انتشار : 23 آبان 1400 زمان مطالعه : 7 دقیقه نام نویسنده : sardabir

تبلیغات در اپ‌ استور مایکت از طریق همکاری انحصاری مگنت با مایکت

تبلیغات در اپ‌ استور مایکت از طریق همکاری انحصاری مگنت با مایکت

آژانس مگنت از طریق همکاری انحصاری با اپ‌استور مایکت و ارائه تبلیغات در اپ‌استور مایکت ، فرایند بازاریابی در اپ‌استورها را بهینه‌تر و منسجم‌تر انجام می‌دهد. تبلیغات در اپ‌استور یکی از رویکردهای مهم دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود که امکان تبلیغ اپلیکشن‌ها، خدمات و محصولات را در اپ‌استورهای متعدد فراهم می‌کند. این شیوه بازاریابی از طریق تبلیغات بنری، پیشنهادی و سرچ ادز، بازار اپ‌استورها را رونق بخشیده است.

حضور پررنگ اپ‌استورها در زندگی کاربران

کاربرد اپلیکیشن‌ها و اپ‌استورها در زندگی مردم امروز، امری انکارناپدیر است. هر کدام از ما اگر نگاهی به تلفن‌های هوشمند خود بیندازیم، با چندین اپلیکیشن روبه‌رو می‌شویم که هر یک از آنها را برای انجام کارهای روزمره و یا سرگرمی خود نصب کرده‌ایم.

اپلیکیشن‌های مربوط به پرداخت‌های مالی، خرید کالا، دریافت سرویس‌، ورزش، تماشای فیلم، بازی، سرگرمی و … از جمله برنامه‌های کاربردی هستند که توسط کاربران زیادی در سطح جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این اپ‌استورها هستند که به طور خاص اپلیکیشن‌های متعدد را در اختیار مردم قرار می‌دهند و جایگاه قابل قبولی را در صنعت دیجیتال پیدا کرده‌اند و این روزها اکثر کاربران اینترنتی، یک الی چند اپ‌استور را روی تلفن‌های خود نصب کرده و فعالیت‌های مختلف روزانه خود را از طریق آنها انجام می‌دهند.

تبلیغات در اپ‌استورها یکی از بخش‌های مهم و برجسته صنعت دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. با توجه به نقش مهمی که اپ‌استورها در زندگی دیجیتال مردم امروز پیدا کرده‌اند، بسیاری از کاربران فضای دیجیتال برای جستجو و نصب اپلیکیشن‌های مورد نیاز و کاربردی خود در اپ‌استورها حضور دارند و به همین دلیل تبلیغات در اپ‌استور جایگاه قابل توجهی را در فرایندهای بازاریابی به دست آورده است.

انواع اپ‌استورهای اندرویدی

اهمیت تبلیغ در اپ‌استورها

برای درک اهمیت نقش اپ‌استورها در دیجیتال مارکتینگ کافی است نگاهی به اپ‌استورهای معروف دنیا مانند  اپل، گوگل پلی و همتایان ایرانی آنها مثل کافه بازار و مایکت بیندازیم. تعداد اپلکیشن‌های موجود در اپ‌استور گوگل پلی در سال 2020 بیش از  3 میلیون و در اپ‌استور اپل بیش از 2 میلیون بوده است که این اعداد به خوبی نشان می‌دهد که جایگاه اپلیکیشن‌ها در میان کاربران جهانی تلفن‌های هوشمند به خوبی تبیین شده است و مخاطبان امروز، بیش از گذشته به دنبال برنامه‌های کاربردی هستند.

کاربران ایرانی از اپ‌استورها به عنوان یک مرجع مهم دانلود و نصب اپلیکیشن خود استفاده می‌کنند و بر این اساس، تبلیغات در اپ‌استور مایکت و بازار می‌تواند روش مناسبی برای نمایش کسب و کار ما باشند.

تبلیغ انحصاری در اپ‌استور مایکت با آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با ارائه پلتفرم هوشمند بازاریابی خود امکان تبلیغات در اپ‌استور مایکت را فراهم کرده و با ارائه خدمات متنوع در حوزه تبلیغ در اپ‌استورها مانند تبلیغات سرچ ادز، تبلیغات بنری، پیشنهادی، تبلیغات برای نصب اپلیکیشن و … این شیوه از بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

از آنجایی که این روزها بسیاری از کاربران ایرانی از طریق اپ‌استور مایکت، اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را جستجو و نصب می‌کنند، آژانس مگنت از طریق همکاری انحصاری با این اپ‌استور، فرایند بازاریابی و تبلیغات در اپ‌استور مایکت را به صورت بهینه‌تر و منسجم‌تر انجام می‌دهد.

برای مشاوره رایگان و پشتیبانی با ما تماس بگیرید

تبلیغات در اپ‌استور مایکت به روایت آمار

اپ استور مایکت با داشتن 10 میلیون کاربر فعال ماهانه و 2.3 میلیون جستجوی روزانه، کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است و از این نظر می‌تواند گزینه خوبی برای نمایش تبلیغ در یک اپ‌استور ایرانی باشد.

اپ‌استورهای شناخته شده ایرانی مانند مایکت و بازار هر کدام به ترتیب با داشتن بیش از 25 میلیون و بیش از 40 میلیون نصب فعال، در جایگاه پرطرفدارترین مارکت‌های ایرانی قرار دارند و به همین دلیل نیز تبلیغات در اپ‌استور مایکت و بازار باید مورد توجه بازاریابان دیجیتال قرار بگیرند.

تبلیغات در اپ‌استور مایکت

انواع تبلیغات در اپ‌استور مایکت

نصب اپلیکیشن و افزایش آن یکی از اهداف مهمی است که بازاریابان دیجیتال در فرایند تبلیغات در اپ‌استورها دنبال می‌کنند؛ بر این اساس، تبلیغی که ارائه می‌دهیم باید به گونه‌ای باشد که در نهایت منجر به افزایش نصب اپلیکیشن شود.

به طور کلی تبلیغات در اپ استور مایکت می‌تواند در انواع متعددی مانند تبلیغات سرچ ادز و تبلیغات در فضاهای پربازدید انجام شود، که در ادامه هر یک از آنها معرفی خواهند شد.

سرچ ادز

سرچ ادز یا تبلیغات در جستجو از دیگر انواع تبلیغات در اپ‌استور مایکت به شمار می‌رود که تبلیغ مورد نظر را بر اساس جستجوی کاربران نشان می‌دهد. با توجه به اینکه این شیوه از تبلیغ در موتورهای جستجو هم کاربرد زیادی دارد، استفاده از آن در اپ استورها نیز کارآمد خواهد بود.

در این شیوه به ازای پرداخت هزینه‌ای مشخص، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند آگهی مورد نظر خود را اعم از اینکه اپلیکیشن باشد یا خدمات و محصولات دیگر، در صدر جستجوی کاربران اپ‌استور نشان دهند.

روش سرچ ادز با توجه به کلمات کلیدی مربوط به یک اپلیکیشن، در اپ‌استورها کاربرد دارد و باعث می‌شود که اپلیکیشن مورد نظر در صدر جستجوی کاربران دیده شده و در نتیجه، امکان نصب آن از سوی کاربران وجود داشته باشد.

تبلیغات در فضاهای پربازدید:

درتبلیغات در اپ‌استور مایکت، فضاهای پربازدیدی در صفحات مختلف مثل صفحه اول، دسته بندی و صفحه توضیحات هر اپلیکیشن وجود دارد که به کاربران اپلیکیشن‌ها را به صورت تکی و لیستی نشان می‌دهد. با ساختن این نوع کمپین اپلیکیشن شما در طول روز برای میلیون کاربر در لیست‌ها مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

انواع تبلیغ در اپلیکیشن

در کنار تبلیغات در اپ‌استور مایکت و سایر اپ‌استورها به صورت کلی، می‌توان اپلیکیشن‌ها را نیز به عنوان بستری مناسب برای نمایش تبلیغات در نظر گرفت.

بر این اساس، در راستای استفاده از سه فرمت تبلیغات بنری، تبلیغات پیشنهادی و سرچ ادز در اپ‌استورها، می‌توان به دو فرمت تبلیغات ویدئویی و تبلیغات دورن‌برنامه‌ای نیز اشاره کرد که در فضای اپ‌استور کاربرد ندارند، اما در خود اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی که کاربران آنها را نصب می‌کنند، قابل استفاده هستند. در ادامه این دو شیوه از تبلیغات که برای تبلیغ در اپلیکیشن مناسب هستند، معرفی می‌شوند.

تبلیغات ویدئویی

شکی نیست که ویدئو در صدر محتوای دیجیتال مارکتینگ قرار دارد و کاربران فضای دیجیتال بیشتر از اینکه به خواندن یک متن یا دیدن تصاویر واکنش نشان دهند، به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی، البته اگر جذاب و خلاقانه باشند، گرایش بیشتری نشان می‌دهند.

به همین دلیل نیز در روند تبلیغات در اپلیکیشن، محتوای ویدئویی می‌تواند یک روش عالی برای افزایش کلیک و افزایش نصب باشد.

مخاطبان هدف شما، چه کاربرانی که در اپ‌استورها هستند و چه کاربرانی که از اپلیکیشن‌های دیگر استفاده می‌کنند، نسبت به ویدئوهای تبلیغاتی شما واکنش نشان خواهند داد؛ بنابراین یکی از روش‌هایی که می‌توانید در تبلیغات نصب اپلیکیشن خود به آن بپردازید، ویدئو است که به صورت ویدئوهای با جایزه یا بدون جایزه ارائه می‌شود.

در انتشار محتوای ویدئویی با جایزه که اغلب در اپلیکیشن‌های بازی کاربرد دارد، کاربر می‌تواند از طریق تماشای یک ویدئوی تبلیغاتی، جایزه دریافت کند؛ انواع ویدئوهای بدون جایزه نیز با انتخاب کاربر نمایش داده می‌شوند، یعنی کاربر می‌تواند نمایش آن را قطع کند. اگر می‌خواهید کاربران، حتی بدون جایزه نیز ویدئوی تبلیغات نصب اپلیکیشن شما را تماشا کنند، باید میزان کیفیت و جذابیت آن را بالا ببرید.

تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در اپ‌استور مایکت

تبلیغات درون برنامه‌ای

می‌توان از طریق اپلیکیشن‌هایی که بازدید بالایی دارند و مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند، تبلیغ مورد نظر خود را نمایش داد. در واقع تبلیغ برای نصب اپلیکیشن تنها در اپ‌استورها انجام نمی‌شود، بلکه خود این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانند محل مناسبی برای این شیوه از تبلیغات باشند. کاربران تلفن‌های همراه، برنامه‌های کاربردی زیادی را روی گوشی خود نصب کرده‌اند که در فرایند بازاریابی موبایلی مفید واقع خواهند شد.

در روش تبلیغات درون برنامه‌ای می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را داخل اپلیکیشن‌های دیگری که کاربران نصب کرده‌اند تبلیغ کنید. قبل از این کار نیز بهتر است که نسبت به میزان نصب این برنامه‌ها از سوی کاربران تجزیه و تحلیل انجام دهید تا در نهایت بتوانید برنامه‌ای را برای تبلیغات درون اپلیکیشنی خود انتخاب کنید که کاربران بیشتری داشته و از همه مهم‌تر، با محتوای اپلیکیشن شما نیز همسو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید