×
صفحه اصلی تبلیغات تبلیغات درون برنامه ای مایکت + هزینه، اجرا با مگنت
تاریخ انتشار : 18 آذر 1402 زمان مطالعه : 12 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

تبلیغات درون برنامه ای مایکت + هزینه، اجرا با مگنت

تبلیغات درون برنامه ای مایکت + هزینه، اجرا با مگنت

هنگامی که شما اقدام به ساخت و توسعه یک اپلیکیشن می کنید نیمی از مسیر موفقیت و پیشرفت را طی کردید. اما نیمه دیگر مسیر که از درجه اهمیت بالایی هم برخوردار است و در کسب درآمد شما بسیار تاثیرگذار است این است که اپلیکیشن خود را چگونه به دیگران نمایش داده و معرفی می کنید. شما نیاز به تبلیغاتی هوشمند و تخصصی دارید تا بتوانید بازخورد بالایی از این طریق دریافت کنید.

می دانیم که تبلیغات هزینه های مربوط به خود را دارد و برای اینکه بتوانید کسب و کار و محصولات خود را به شیوه ای موثر به مخاطب نمایش دهید باید بتوانید هزینه های تبلیغاتی خود را به خوبی مدیریت کنید. باید خوب تحقیق کنید و بهترین پلتفرم های تبلیغاتی را برای معرفی اپلیکیشن خود انتخاب کنید.


آژانس تبلیغاتی مگنت با بهره گیری از تیم متخصص در این زمینه کارآمد ترین استراتژی را به شما معرفی کرده و با توجه به محصول یا بازی شما آن را به کار می گیرد. از دیگر خدمات موسسه تبلیغاتی مگنت مشاوره تبلیغاتی ست که شما می توانید سوالات خود را درباره انواع روش های تبلیغ و هزینه های مربوطه با مشاور در میان بگذارید و در نهایت با توجه به بودجه شما تبلیغات شما استارت می خورد. یکی از روش های پربازده در تبلیغات، تبلیغ درون برنامه ای مایکت است که موضوع اصلی این مقاله است.

تبلیغات در مایکت

امروزه با وجود اینکه فعالیت و ایجاد کسب و کار در هر زمینه ای گسترش یافته اما تبلیغات یکی از روش های اصلی پیشرفت و افزایش درآمد محسوب می شود. در هر کسب و کاری که باشید مسلما رقبایی دارید که با تبلیغات اصولی و معرفی هرچه بیشتر و بهتر محصول خود می‌توانید نسبت به رقیب جلوتر باشید.

اپ استور مایکت یکی از اپلیکیشن های معروف است که جدیدترین بازی ها و برنامه های اندرویدی را در اختیار کاربر قرار می دهد. بنابراین تبلیغات در مایکت یکی از راه های جذب مخاطب برای مشاغل اینترنتی است.
مایکت بهترین اپ استور اندروید است که به روز ترین برنامه ها را با کیفیت عالی و سریع به کاربر عرضه می کند. اما نمایش تبلیغات درون برنامه ای در مایکت و هزینه تبلیغات در مایکت چگونه است؟ در ادامه این مقاله می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

تبلیغات درون برنامه ای در مایکت

انواع تبلیغات در مایکت

شما می توانید با توجه به کسب و کار و اپلیکیشن خود، به شکل های مختلفی تبلیغات خود را در معرض نمایش قرار دهید: تبلیغات همسان، تبلیغات بنری، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات جایزه دار و… اما به صورت کلی تبلیغات در مایکت به دو روش انجام می شود:

تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز

یکی از بهترین روش های تبلیغات درون برنامه ای مایکت، روش تبلیغات در جستجو است که در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما توسط مخاطبین بسیار موثر است. تقریبا بالای 50 درصد از کاربران مایکت برای یافتن و دانلود اپلیکیشن مورد نظر خود از قسمت جستجو اقدام می کنند. بنابراین شما با قرار دادن تبلیغ خود در قسمت جستجو شانس اینکه کاربران بیشتری شما را ببینند و برنامه شما را نصب کنند را دارید.

در روش تبلیغات در جستجو شما باید در انتخاب کلمه کلیدی مرتبط با برنامه خود بسیار دقت کنید و چند کلمه کلیدی معروف که کاربران آن ها را سرچ می کنند در کمپین خود تعریف کنید. سپس اکانت خود را با توجه به هزینه ای که تعریف شده شارژ نمایید. بنابراین با سرچ کلمه توسط کاربر، اپلیکیشن شما در صدر نتایج جستجو نمایش داده می شود و توسط افراد بیشتری بازدید می خورد.

مزایای روش تبلیغات در جستجوی مایکت:

روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن در دسته بندی های متفاوت در مایکت قرار می گیرند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. در این بین رقابتی هم بین برنامه های مشابه شکل می گیرد و هر یک که توسط کاربران بیشتری دیده شود موفقیت بیشتری نیز برای توسعه دهنده خود به همراه دارد. اینجاست که توسعه دهنده باید در انتخاب کلمه کلیدی دقت کند تا بتواند از بین میلیون ها اپلییکشن شانس خود برای دیده شدن را افزایش دهد. بنابراین تبلیغات در جستجو با توجه به کلمه کلیدی، تبلیغ شما را به کاربران بسیاری در مایکت نمایش خواهد داد.

تبلیغات در فضاهای پربازدید

در روش تبلیغاتی دوم، تبلیغات شما به شکل بنر یا تک برنامه و یا در لیست ها به مخاطب نشان داده می شود. در این روش در روز حداقل یک میلیون نفر تبلیغ شما را می بینند.

روش های تبلیغات درون برنامه ای مایکت

تبلیغات در مایکت به دو روش زیر قابل انجام است:

  • استفاده از پنل مایکت
  • استفاده از موسسه تبلیغاتی مگنت

استفاده از پنل مایکت

در این روش توسعه دهنده وارد پنل مایکت شده و با استفاده از خدمات سرچ ادز می تواند کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کند. با ساخت کمپین تبلیغاتی خود و وارد کردن کلمات کلیدی موردنظر تبلیغات شما آغاز می شود. همچنین علاوه بر این موارد شما باید نام کمپین، تاریخ آغاز و پایان تبلیغ و روزهایی که می خواهید تبلیغ شما به نمایش درآید را نیز مشخص کنید.
در پاین نیز هزینه تبلیغات شما برآورد شده و اعلام می شود. می توانید تعیین کنید چه مقدار از بودجه کل شما روزانه برای کمپین مصرف شود. پس از واریز هزینه، تبلیغات شما طبق اطلاعاتی که وارد کردید آغاز می شود. توجه داشته باشید کمپین های تبلیغاتی انواع گوناگون دارند و هر یک مشخصات و اهداف خاص خود را دارند.

جهت ردیابی و تحلیل بهتر مسیر تبلیغاتی خود از ترکر یا رهیاب استفاده کنید. ترکر باعث می شود بتوانید عملکرد خود را به صورت بهینه بسنجید و با توجه به آن در صورت نیاز تغییراتی را اعمال کنید.

استفاده از آژانس تبلیغاتی مگنت

روش دوم به این صورت است که شما کل فرایند تبلیغاتی خود را به تیم مگنت می سپارید. مگنت آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز در مایکت است و خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  • به هر کاربر سرویس گیرنده یک اکانت منیجر ویژه اختصاص می دهد.
  • تیم مگنت کمپین های در حال اجرا را تحلیل و بررسی می کنند و در تمامی مراحل کمپین مشاوره لازم را به شما ارائه می دهند.
  • در مگنت شما می توانید پس از آغاز کمپین هزینه را واریز نمایید.
  • امکان استفاده از سایر خدمات مگنت نیز برای کاربران فراهم است. مانند تبلیغات در اپلیکیشن ها و بازی موبایل و …
  • با مگنت می توانید تبلیغات خود را در بخش های دیگر مایکت نیز به مخاطب نمایش دهید.
  • همچنین مگنت جهت بررسی و تحلیل دقیق عملکرد تبلیغات از ترکر استفاده می کند.

هر دو روش را برای شما توضیح دادیم و این شما هستید که با توجه به شرایط خود و مسائل دیگر باید یکی از این دو روش را که صلاح می‌بینید انتخاب کنید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان مگنت بهره ببرید. کارشناسان ما در تصمیم گیری بهتر به شما عزیزان کمک خواهند کرد. کافیست با ما تماس بگیرید.

هزینه تبلیغات در مایکت

از موضوعات اصلی و مهمی که قبل از تبلیغات برای هر فرد پیش می آید هزینه تبلیغات است که به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع تبلیغ ، نحوه نمایش تبلیغ، تعداد دفعات پخش و … همه این ها در قیمت تبلیغات موثر هستند. مایکت هزینه تبلیغات خود را به صورت های زیر تعریف می کند:

  • هزینه به ازای نمایش؛ که هزینه تبلیغات براساس تعداد دفعاتی که تبلیغ نمایش داده می شود پرداخت می گردد.
  • هزینه به ازای کلیک؛ در این روش هزینه با توجه به هر کلیک کاربر محاسبه می شود.
  • هزینه به ازای نصب؛ بر اساس اینکه چه تعداد کاربر برنامه شما را نصب کرده باشند.
  • هزینه به ازای اقدام؛ با توجه به تعداد اقداماتی که از سوی کاربر صورت گیرد مانند ثبت نام یا پر کردن فرم و… هزینه دریافت می شود.

روش های انتشار اپلیکیشن در مایکت:

  • رایگان

دانلود و نصب برنامه را به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می دهید.

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی در مایکت ارائه برنامه به صورت خریدهای درون برنامه ایست که مگنت با سرویس های تبلیغاتی خود آن را برای شما پیاده سازی می کند.

  • پولی

اپلیکیشن های پولی مایکت نیز تا 48 ساعت ضمانت برگشت وجه دارند. یعنی کاربری که اپلیکیشن را خریده ظرف 48 ساعت می تواند آن را عودت نموده و هزینه خود را پس بگیرد.

جهت جلوگیری از دانلود غیر مجاز برنامه خود در مایکت می توانید از طرح مای گارانتی استفاده کرده و دسترسی به محتوای برنامه را محدود کنید. توجه داشته باشید که اگر برنامه را به صورت رایگان ارائه دهید دیگر نمی توانید آن را پولی کنید.
قیمت اپلیکیشن ها در مایکت یک بازه 60 هزار تومانی تا 500 هزار تومانی است که شما می توانید در مناسبت های مختلف تخفیفاتی به کاربران ارائه دهید.

محتوای تبلیغات در مایکت

محتوایی که در تبلیغات خود استفاده می کنید جزیی از برنامه شماست. استفاده از محتوای نامناسب نیز عواقبی را به دنبال دارد که تماما بر عهده شخص شماست. تبلیغات شما نباید با محتوایی مجرمانه، تبلیغ خشونت، محتوای جنسی همراه باشد و قوانین مرتبط با حریم خصوصی را زیرپا بگذارد. در این بخش با قوانین محتوای تبلیغات بیشتر آشنا خواهیم شد. پیش از آن لازم است دو نکته را یادآور شویم:

1- در مایکت حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو تبلیغات درون برنامه ای که با برنامه های اندرویدی مایکت مرتبط است باید اختصاصی فقط به مایکت ارجاع شود. بدین ترتیب کاربر به راحتی می تواند اپلیکیشن موردنظر خود را دریافت و نصب کند. این جزو قوانین مایکت بوده و ارجاع تبلیغات درون برنامه ای به استورهای دیگر برخلاف قوانین مایکت است.

2- همچنین برنامه هایی که از اطلاعات موقعیت مکانی کاربر جهت تبلیغات استفاده می کنند باید قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات حساس کاربر را رعایت کنند. علاوه بر آن اهداف موسسه از جمع آوری این داده ها باید برای کاربر روشن بوده و علت این دسترسی برای انجام تبلیغات باید در بخش ضوابط و قوانین قرارداد به طور واضح درج شده باشد. دسترسی به موقعیت مکانی کاربر صرفا جهت تبلیغات مجاز نمی باشد.

قوانین محتوای تبلیغات در مایکت:

  • تبلیغات باید با گروه سنی مخاطبین متناسب باشد. به طور مثال نمایش تبلیغات مربوط به رده سنی بزرگسال در گروه کودکان جایز نیست. علاوه بر آن محتوای تبلیغاتی شما در عین اینکه مطابق با قوانین مایکت است باید با چیزی که کاربر سرچ می کند نیز متناسب باشد. تبلیغات فقط باید در محیط برنامه نمایش داده شود و نمایش آن ها در اعلان ها، ابزارک ها و… مجاز نیست.
  • تبلیغاتی که به صورت غیرمنتظره برای کاربر به نمایش درآید تحت عنوان تبلیغات مزاحم و آزاردهنده شناخته می شود. زیرا ممکن است کاربر سهوا روی آن کلیک کرده و دسترسی های او دچار مشکل شود. در این صورت شما هیچگونه بازخوردی دریافت نخواهید کرد.
  • تبلیغات خود را داخل برنامه نمایش دهید. اما طوری نباشد که کاربر را آزار دهد و او را مجبور به انتخاب کند. همچنین نباید با فشردن دکمه های غیر مرتبط مانند home یا lock screen، تبلیغات شروع به نمایش کنند.
  • تبلیغات شما نباید شبیه سایر رابط های کاربری و اعلان های سیستمی باشد و باید برای کاربر مشخص باشد که چه برنامه ای در حال تبلیغ است. همچنین نباید با فشردن دکمه هایی مانند خروج از برنامه تبلیغات شما نمایش داده شود. این دکمه کاملا غیر مرتبط با ارائه تبلیغات است.
  • آیکون تبلیغاتی یا میانبر ایجاد نکنید. به این معنی که تبلیغات شما نباید میانبر به هوم اسکرین باشد.
  • از قسمت اعلان و نوتیفیکیشن برای تبلیغات استفاده نکنید. اعلان ها تنها برای اطلاع رسانی کاربر از تخفیف های درون برنامه، رویداد و امکانات جدید و به روز رسانی هاست. اما اگر اپلیکیشن برای عملکرد صحیح خود نیاز به اعلان چسبان دارد امکان غیر فعال و رد کردن آن را نیز لحاظ کنید.

چگونه تبلیغات خود را بهینه کنیم؟

  • یکی از عوامل موثر در بازخورد تبلیغات، تعداد دفعاتی است که تبلیغ شما نمایش داده می شود. تکرار بیش از حد باعث بی اعتمادی کاربر شده و او را از نصب اپلیکیشن منصرف می کند. طبق آمار تبلیغی که بیشتر از 3 یا 5 بار برای کاربر نمایش داده شود تبلیغ آزار دهنده به حساب می آید.
  • اگر تبلیغات شما برای نمایش به کاربر بیش از 5 ثانیه باشد ممکن است باعث مزاحمت برای کاربر شود. البته این مزاحمت به محتوای تبلیغ، تعداد آن ها و نحوه نمایش آن نیز بستگی دارد. شاید برخی از کاربران نیز مایل باشند تبلیغات بیش از 5 ثانیه را نیز تماشا کنند و برخی دیگر کمتر از این مدت را نیز راضی به تماشا نباشند. به همین دلیل خیلی مهم است که تبلیغات براساس نیازها و سلیقه های مختلف مخاطبین هدف طراحی و پیاده سازی شود.

موسسه تبلیغاتی مگنت با بهره گیری از تخصص و دانش مشاورین تبلیغاتی خود بهترین راهکار را به شما ارائه خواهد داد. با ما در ارتباط باشید.

خلاصه مطلب

اپ استورها به عنوان مرجع اصلی دانلود و نصب اپلیکیشن های مختلف شناخته می شوند و با تبلیغات در اپ استورها نیز می توان امکان نصب یک برنامه را افزایش داد. تبلیغات مایکت، به صورت سرچ ادز، تبلیغات در مکان های پربازدید، تبلیغات به صورت ویدئو و درون برنامه ای قابل اجرا است. ماهانه حدود 14 میلیون کاربر برای دانلود و آپدیت اپلیکیشن های خود به مایکت مراجعه می کنند و 80 میلیون سرچ نیز به صورت ماهانه در مایکت انجام می شود. می بینید که تبلیغات در اپ استور مایکت چقدر می تواند مسیر موفقیت و پیشرفت شما را کوتاه کند.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید