×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام و ایده های تبلیغات در آن
تاریخ انتشار : 04 مرداد 1401 زمان مطالعه : 6 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام و ایده های تبلیغات در آن

صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام و ایده های تبلیغات در آن

تبلیغات در اینستاگرام 2.8 برابر بیشتر از تبلیغات در سایر شبکه‌های اجتماعی تاثیرگذار است. همین دلیل کافی است که شما را قانع کند که اگر صاحب کسب و کار کوچک یا صاحبت برند و شرکت بزرگی هستید، تبلیغات اینستاگرام را جدی بگیرید و از آن غافل نشوید.

اما اگر می‌خواهید در دنیای بیکران اینستاگرام تبلیغ کنید و نتیجه درستی بگیرید، کار آن چنان راحتی نیست و باید فاکتورهایی را یاد بگیرید و آنها را به کار ببندید.

نحوه قرارگیری قالب‌های تبلیغاتی، بودجه، نقطه‌های هدف گذاری از جمه این فاکتورها است. ادامه مطلب را بخوانید تا هر آن چه که در مورد تبلیغات اینستاگرام است را یاد بگیرید و تکلیف کسب و کارتان را با اینستاگرام مشخص کنید.

انواع تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام از چندین فرمت محتوای مختلف پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه اجرای تبلیغات را در تمامی زمینه‌ها می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا بازده سرمایه‌گذاری خود را به حداکثر برسانید و به مخاطبان هدف خود در جایی که وجود دارد، دسترسی پیدا کنید.

1. تبلیغات در استوری

این تبلیغات در بخش استوری اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. تبلیغات بسیار موثری هستند و در آپدیت اخیر اینستاگرام می‌توانید لینک وب سایت یا صفحه مورد نظر را در آن قرار دهید تا کاربر به راحتی دسترسی پیدا کند.

شما می‌توانید از تبلیغات Story برای بهبود آگاهی از برند خود، افزایش دسترسی، ارسال ترافیک بیشتر به وب سایت خود و ترغیب افراد بیشتری برای خرید محصول خود استفاده کنید.

2. تبلیغات در ریلز (Reels)

تبلیغات Reels در حال فراگیری هستند. از تبلیغات در Reels می‌توان برای دستیابی به مخاطبان جهانی، ایجاد آگاهی از برند، ایجاد تعامل در خود پلتفرم و همچنین آموزش و سرگرم کردن مخاطب استفاده کرد.

برای ایجاد تبلیغات Reels برای برند خود، می‌توانید از ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام InVideo به همراه قالب‌هایی با صدای پرطرفدار استفاده کنید. پس از ورود به ویرایشگر، رسانه قالب را با رسانه خود جایگزین کنید و می‌توانید ظرف چند دقیقه آگهی خود را آماده کنید.

3. تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری به شما این امکان را می‌دهد که محصولات یا خدمات خود را با استفاده از یک عکس و یک CTA اختیاری تبلیغ کنید.

شما می‌توانید از این نوع تبلیغات برای افزایش علاقه به برند یا خدمات خود، افزایش آگاهی در مورد محصولات خود و ارائه پیامی ساده استفاده کنید که باعث می‌شود مردم به آن تمایل بیشتری نشان دهند.

این تبلیغات همچنین معمولا برای کسب و کارهای مبتنی بر ارائه محصول که می‌توانند پیشنهادات خود را با یک تصویر ساده نشان دهند، به خوبی کار می‌کنند.

بهترین چیز در مورد تبلیغات مبتنی بر تصویر این است که ایجاد آنها بسیار آسان است، به راحتی قابل تنظیم هستند و می توان از آنها در چندین مکان در فیس بوک، اینستاگرام، شبکه مخاطبان و مسنجر استفاده کرد، بدون اینکه تغییر یا ویرایش شوند.

4. تبلیغات اسلایدی

تبلیغات اسلایدی اینستاگرام از چندین تصویر تشکیل شده که به شما اجازه می‌دهد چندین محصول یا خدمات را به طور همزمان به نمایش بگذارید و راه بسیار خوبی برای نشان دادن داستان برند شما است.

مزیت اصلی تبلیغات مجموعه اینستاگرام این است که به شما امکان می‌دهد چندین محصول را در یک واحد تبلیغاتی به نمایش بگذارید. این تبلیغات می‌تواند تعامل را افزایش دهد و به آنها کمک کند تا همه موارد موجود در مجموعه یا گروهی از محصولات مرتبط را ببینند.

5. تبلیغات در اکسپلور

تبلیغات کاوش یک روش برای تبلیغات در اینستاگرام است. آنها در بخش اکسپلور اینستاگرام ظاهر می‌شوند و می‌توانند مخاطبانی بالا و هدفمند را  جذب کند. طبق گفته اینستاگرام، Explore روزانه بیش از 200 میلیون کاربر دارد و 83 درصد از آنها به دنبال پیدا کردن محصولات یا خدمات جدید در اینستاگرام هستند.

تبلیغات در اینستاگرام

بهترین تبلیغات اینستاگرامی برای کسب و کار شما چیست؟

مهم است بدانید که هر نوع تبلیغی برای کسب و کار شما مناسب نیست. شما باید بهترین مکان و قالب را برای برند خود پیدا کنید تا بهترین بازگشت سرمایه را داشته باشید. برای ایجاد تبلیغات موفق در اینستاگرام، هنگام انتخاب نوع تبلیغی که می‌خواهید اجرا کنید، باید این سه فاکتور را در نظر بگیرید:

1. هدف

به عبارت ساده بدانید دنبا چه چیزی هستید. آیا می‌خاهید با تبلیغات افزایش ترافیک وب سایت را داشته باشید یا برنامه شما نصب شود.

مثلا اگر هدف شما جلب توجه بیشتر به یک برند جدید یا محصول جدیدی است، اجرای تبلیغات Reels و Explore منطقی‌تر است زیرا این تبلیغات برای آگاهی از نام تجاری عالی هستند و می‌توانند با هزینه کمتر دید زیادی به شما بدهند.

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید فروش بیشتری برای فروشگاه آنلاین یا کسب و کار مبتنی بر خدمات خود داشته باشید، اجرای تبلیغات برای شما مناسب‌تر هستند.

2. مخاطبان هدف

موقعیت مکانی، گروه سنی و سایر جزئیات در مورد مخاطب هدف شما برای تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغی که باید اجرا کنید، حیاتی هستند. به عنوان مثال، اگر مشتریانی دارید که زمان زیادی را در Reels و اکسپلور می‌گذرانند، بهتر است از هر دو نوع تبلیغات استفاده کنید.

3. بودجه

قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه نوع تبلیغاتی برای شما مناسب‌تر است، باید بودجه خود را بدانید. اگر به دنبال کار با بودجه محدود هستید و فقط دنبال‌کنندگان خود را هدف قرار می‌دهید، تبلیغات استوری اینستاگرام بهترین کارایی را برای شما خواهد داشت.

اما اگر مایلید بیشتر هزینه کنید تا خود را در مقابل مخاطبان جدیدتر قرار دهید، تبلیغات اکسپلور اینستاگرام یک گزینه عالی است.

5 نکته ضروری برای اجرای بهتر تبلیغات اینستاگرام

در حالی که اجرای تبلیغات اینستاگرام می‌تواند برای برند شما معجزه کند، باید بدانید که چگونه آنها را به درستی انجام دهید. بنابراین، در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما در بهبود ROI در تبلیغات اینستاگرام خود کمک می‌کند:

  • 1. از تبلیغات ویدیویی استفاده کنید
  • 2. تبلیغات مختلف برای مراحل مختلف داشته باشید
  • 3. مخاطبان خود را در 3 تا 5 ثانیه اول جذب کنید
  • 4. مخاطب مناسب را درک کرده و هدف قرار دهید
  • 5. مخاطب را سردرگم نکنید
تبلیغات در اینستاگرام
راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

ایده های تبلیغات در اینستاگرام

اکنون که فرمت های مختلف تبلیغات و انواع تبلیغات را درک کرده اید، بیایید به چند ایده تبلیغات اینستاگرامی که می‌توانید از آنها الهام بگیرید نگاهی بیندازیم.

1. توصیفات مشتری را جمع‌آوری کنید

نتایج یک مطالعه بر رفتار مشتریان نشان داده که 91٪ از افرادی که به صورت آنلاین خرید می‌کنند، قبل از خرید، توصیه‌های مشتریان دیگر را مطالعه می‌کنند.

متوجه باشید که نمایش محصولات شما برای متقاعد کردن خریدار کافی نیست. باید به آنها مدرکی نشان دهید که دیگران در جامعه و فضای آنها محصول را دوست دارند. و بهترین راه برای انجام این کار، تجربه دیگر مشتریان است.

 2. به مشتریان خود تخفیف بدهید

یک مطالعه توسط Statistica نشان می دهد که 92٪ از مشتریان در ایالات متحده مایل به استفاده از کوپن هستند و هنگام خرید به دنبال تخفیف هستند. با توجه به مشتریان زیادی که به دنبال یک معامله خوب هستند، تخفیف‌ها به یکی از اصلی‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی، به ویژه در فصل تعطیلات تبدیل می‌شوند.

3. جلب توجه با یک داستان

به گفته جنیفر آکر، استاد بازاریابی در استنفورد، مردم داستان‌ها را ۲۲ برابر بهتر از واقعیت‌ها به خاطر می‌آورند. وقتی داستانی را تعریف می‌کنید؛ مردم را با خود به سفر می‌برید و باعث می‌شوید که شما و برندتان را باور کنند.

اگر می خواهید کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال و مجازی تبلیغ کنید ما در کنار شما هستیم. آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با تبلیغات در رسانه های و شبکه های اجتماعی معتبر می تواند بازخورد مناسبی از تبلیغات برای شما فراهم کند. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید :

همه آن چیزی که باید درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی بدانیم!

چگونه شرکت خود را در اینترنت تبلیغ کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید