×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی
تاریخ انتشار : 09 شهریور 1401 زمان مطالعه : 7 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی

طراحی تاثیرگذار بیلبورد زمانی که فقط چند ثانیه فرصت دارید توجه کسی را به خود جلب کنید اصلا کار ساده ای نیست. جدا از انتقال واضح پیام برند شما، تبلیغات بیلبورد شما باید جالب و خاطره انگیز باشد و در روزمره کسانی که که آن را می‌بینند باید زنده شود.

در زیر چند ایده برای الهام گرفتن از بیلبوردها را مشاهده خواهید کرد، از جمله آنچه که بهترین طرح های بیلبورد را متمایز می کند و تاثیرگذاری آنها را بالا می‌برد.

تبلیغات بیلبورد بزرگ هستند، اما بسیاری از آنها توسط افرادی که با سرعت 60 کیلومتر در ساعت یا حتی سریعتر رانندگی می‌کنند، مشاهده می‌شوند.

شما فقط چند ثانیه برای جلب توجه و انتقال پیام خود دارید. به همان اندازه که ساده به نظر می‌رسد، باید مطمئن شوید که طراحی بیلبورد شما حاوی یک پیام واضح است هم به معنای واقعی کلمه و هم به صورت مجازی.

 به جای گفتن نشان دهید

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی
تبلیغات بیلبوردی

یک تصویر ارزش هزار کلمه دارد، بنابراین نترسید و اجازه دهید بیلبورد شما با عناصر غیر متنی صحبت کند. این نمونه تبلیغاتی بیلبورد از اکونومیست با استفاده از تجهیزات تشخیص حرکت که باعث می‌شود لامپ روشن شود وقتی کسی در نزدیکی راه می‌رود، جلب توجه می‌کند.

این یک نمونه عالی از تبلیغات بیلبوردی است که بدون گفتن کلمه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی است.

طراحی فراتر از بیلبورد

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی

طراحی تبلیغات خود را به ابعاد خود بیلبورد محدود نکنید. با عناصری که طراحی قابل توجهی ایجاد می‌کنند از خطوط خارج شوید.

مثال بالا یک طراحی تبلیغاتی موثر بیلبورد برای Panera را نشان می‌دهد که در بالای بیلبورد با بخار متحرک گسترش می‌یابد. این نه تنها برای کشیدن چشم عالی است، بلکه خاطره سوپ داغ و خوشمزه را در یک روز سرد تداعی می‌کند.

حفظ محیط طبیعی در طراحی

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی
تبلیغات Ray-Ban

دقت کنید ببنید چقدر می‌توانید از محیط طبیعی خود استفاده کنید. نه تنها با نگاه کردن به طرح از منظر فضای تبلیغاتی موجود، بلکه چگونه می‌توانید از عناصر اطراف نیز استفاده کنید، موقعیت تبلیغات را به صورت استراتژیک بررسی کنید.

این نمونه طراحی از Ray-Ban نه تنها چشم نواز است، بلکه با استفاده از خورشید برای نمایش تبلیغات خود روی زمین، فضای تبلیغاتی را نیز اضافه می‌کند.

 فرم را جدی بگیرید

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی
بازاریابی

بهترین ایده‌های بیلبورد هم فرم و هم کارکرد دارند. این مثال نشان می‌دهد که چگونه بیلبورد شما می‌تواند یک هدف عملی داشته باشد و در عین حال پیام بازاریابی قوی را منتقل کند.

ارائه چیزی مفید از سر و صدای بیلبوردهای دو بعدی عبور می‌کند و نشان می‌دهد که نام تجاری شما فقط پیام نیست بلکه می‌خواهد مفید باشد. برای مثال، آی‌بی‌ام نیمکت‌های بیلبورد چند منظوره ایجاد کرد تا پیام بازاریابی خود را عملی کند.

 بیلبوردهای مقرون به صرفه

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی
بیلبورد دیجیتالی

بیلبوردهای دیجیتال نه تنها روشی مدرن برای ایجاد آگاهی از برند هستند. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند، زیرا چندین تبلیغ می‌توانند بیلبوردهای دیجیتال را به اشتراک بگذارند.

مانند سایر فناوری‌ها، تبلیغات دیجیتال را نیز می‌توان به راحتی برای ارتباط بهتر با مخاطبان بهینه کرد. دیجیتالی شدن همچنین به این معنی است که خلاقیت های تبلیغاتی خود را به طور مکرر تغییر دهید و تبلیغات خود را تازه و جذاب نگه دارید.

بیلبوردهای بلیپ، یکی از بهترین ارائه دهندگان بیلبوردهای دیجیتال، تبلیغات بیلبورد دیجیتالی خود سرویس را با حداقل هزینه روزانه 10 دلار و بدون قرارداد بلند مدت ارائه می‌دهد. آگهی‌های بیلبورد شما به‌عنوان یک بلیپ هشت تا ۱۰ ثانیه‌ای روی یک بیلبورد دیجیتالی که تبلیغات را می‌چرخاند ظاهر می‌شود.

بودجه شما تعداد دفعاتی را که بلیپ شما ظاهر می‌شود و زمان‌های روز (پیک، غیر اوج یا ترکیبی) را تعیین می‌کند و آن را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌های تبلیغاتی بیلبورد تبدیل می‌کند.

بومی‌سازی کنید

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی
بیلبورد بومی

یک ایده عالی برای بیلبورد این است که تبلیغات بیلبورد را بر اساس موقعیت مکانی شخصی سازی کنید. شرکت‌های ملی ممکن است تمایل به ایجاد یک یا دو طرح بیلبورد در سراسر کشور داشته باشند.

با این حال، اگر ایده‌های تبلیغاتی محلی را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی یا ویژگی‌های شناخته شده مکان تنظیم کنید، پیام شما بیشتر طنین‌انداز خواهد شد.

قوه طنز را به کار بگیرید

مدل‌های تبلیغات محیطی در کشورهای خارجی

طرح‌های بیلبوردی که دارای طنز هستند اغلب به یاد ماندنی‌ترین هستند. آنها در حالی که پیامی واضح در مورد محصولات یا خدمات برند شما و مشکلاتی که آنها حل می‌کنند، ارسال می‌کنند، یک واکنش احساسی ایجاد می‌کنند.

هنگام طراحی یک بیلبورد، فراتر از محصولات کسب و کار خود فکر کنید و از طراحی خود با انعکاس ویژگی‌های شخصیت‌های ایده آل مشتری خود استفاده کنید، هما نطور که این طرح بیلبورد ایمپلنت دندان انجام می‌دهد.

چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟

روش های مختلفی برای طراحی تبلیغات بیلبورد وجود دارد که برجسته هستند. استفاده از طنز، جلوه های بصری چشمگیر، اندازه‌ها و ابعاد نامتعارف تبلیغات، مکان‌های غیر سنتی و عناصر تعاملی، همگی می‌توانند تبلیغ شما را قابل توجه‌تر و برند شما را به یاد ماندنی‌تر کنند.

اگر شک دارید از بیلبورد سنتی یا دیجیتال استفاده کنید بهتر است بدانید هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال، با یک بیلبورد سنتی، تابلو را با دیگر تبلیغ‌کنندگان به اشتراک نمی‌گذارید، بنابراین فشار برای برجسته شدن کاهش می‌یابد.

با این حال، این بدان معنی است که هزینه آن بسیار بیشتر خواهد بود. بیلبوردهای دیجیتال هزینه کمتری برای راه اندازی دارند.

برای بهینه سازی تبلیغات ایده آل هستند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهند که تبلیغات را در زمان های خاصی از روز یا روزهای هفته نمایش دهند و آنها را گزینه بهتری برای افرادی که به بودجه آگاه هستند یا کسانی که تازه شروع به کسب و کار کرده اند تبدیل می کند.

امروزه تبلیغات در دنیای اینترنت شکل جدی تری به خود گرفته و بارخورد و نرخ تبدیل خوبی دارد و نسبت به بنر های سطح شهر و جاده ها هزینه های بسیار کمتری دارد. اگر می خواهید در اینترنت به شکل هدفمند تبلیغ کنید ما در کنار شما هستیم. آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با همکاری بهترین رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کنار شماست. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :

قواعد طراحی کمپین تبلیغات همسان (Native) موفق

همه آن چیزی که باید درباره تبلیغات در شبکه های اجتماعی بدانیم!

دیدگاهتان را بنویسید