×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگ چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؛ آماده سازی و انتخاب پیج مناسب
تاریخ انتشار : 12 آذر 1402 زمان مطالعه : 19 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؛ آماده سازی و انتخاب پیج مناسب

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؛ آماده سازی و انتخاب پیج مناسب

امروزه اکثر افراد به جای رفتن به مغازه و پاساژ ترجیح می دهند در خانه بنشینند و از طریق اینستاگرام خرید کنند. در واقع هر پیج در اینستاگرام یک مغازه است و اینکه کدام مغازه می تواند مشتری بیشتری را به خود جذب کند موضوع اصلی این مقاله است.

در حقیقت مغازه ای که اصول تبلیغ کردن را بداند می تواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند و آن ها را تبدیل به مشتری کند.

اگر شما هم در اینستاگرام دارای پیج کسب و کار باشید این سوال برایتان پیش آمده که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنم؟ در ادامه این مطلب می خواهیم آموزش تبلیغات در اینستاگرام را به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید علاوه بر جذب مخاطب درآمد خود را نیز افزایش دهید.

مشاوره تبلیغاتی آژانس مگنت جهت تبلیغات در اینستاگرام

علاوه بر مواردی که بیان شد یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک می کند تا تشخیص دهید بهترین پیج برای تبلیغات کدام است مشاوره رایگان با مگنت است. مشاورین تبلیغاتی مگنت با تخصص و تجربه ای که در زمینه انواع تبلیغات دارند به شناسایی دقیق پیج ها پرداخته و مناسب ترین آن ها را به شما پیشنهاد می دهند. جهت راهنمایی های بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آماده سازی پیج قبل از تبلیغات

آماده سازی پیج قبل از تبلیغات

شما نمی توانید یک پیج خالی و بی محتوا را تبلیغ کنید.مسلما هیچ مشتری جذب یک فروشگاه خالی نمی شود. بنابراین پیج قبل از تبلیغات نیاز به آماده سازی دارد که در ادامه مراحل آن را با هم می بینیم.

یک بیوی جذاب برای پیج بنویسید

قبل از هر اقدامی باید اکانت خود را از حالت شخصی به بیزینس اکانت تبدیل کنید. بیوی پیج مهم ترین قسمت پیج شماست که می تواند مخاطب را برای ماندن در پیج و فالو کردن قانع کند. شما 150 کاراکتر در اختیار دارید تا بتوانید خود و برند مورد نظرتان را معرفی کنید. شاید فکر کنید این تعداد کاراکتر برای شناساندن کامل خود خیلی کم باشد. اما بیوی پیج قسمت های مختلفی را برای معرفی در اختیار شما می گذارد.

برای نامگذاری پیج خود بهتر است علاوه بر نام برند، نام محصول نیز نوشته شود. مثلا اگر محصول شما روسری است و اسم برندتان رنگارنگ است به جای اینکه فقط از واژه رنگارنگ استفاده کنید بنویسید ” روسری فروشی رنگارنگ “. با این کار در سرچ اینستاگرام هم دیده می شوید و کاربران بیشتری را جذب می کنید.

از کال تو اکشن استفاده کنید

همچنین برای اینکه مشتری به شما اعتماد کند لینک سایت و شماره تلفن خود را نیز در بیو ذکر کنید. با این کار به طرز خلاقانه ای مخاطب را تشویق می کنید که از سایت شما هم دیدن کند که به این عمل کال تو اکشن (call to action) گفته می شود.

آماده سازی پیج قبل از تبلیغات

عکس مناسی برای پروفایل خود انتخاب کنید

اکثر برندها از لوگوی خود در پروفایل استفاده می کنند که این کار باعث افرایش اعتماد مشتری به شما می شود. اما اگر لوگو ندارید نگران نباشید. می توانید از یک عکس باکیفیت که مربوط به کسب و کار شماست استفاده کنید.

تعدادی پست باکیفیت و تعدادی فالوور واقعی داشته باشید

هیچ کاربری جذب پیج خالی نمی شود. پس سعی کنید قبل از تبلیغ چندتایی پست با کیفیت داشته باشید تا مخاطب به محض ورود به پیج شما سردرگم نشود و نداند دنبال چه چیزی است. می توانید پست های خود را به صورت ویدیویی یا عکس به صورت خلاقانه منتشر کنید. طوری که مخاطب را درگیر کند. به سوالات مخاطبان و دایرکت و کامنت های خود زود پاسخ دهید.

کپشن های خود را حرفه ای و کوتاه بنویسید و سعی کنید درباره موضوعات مورد علاقه مخاطبین با آن ها صحبت کنید. از هشتگ های مناسب استفاده کنید. از استوری اینستاگرام هم غافل نشوید. می توانید از استوری های داستانی برای افزایش تعامل خود با مخاطب استفاده کنید.

می توانید از دوستان و آشنایان خود بخواهید که پیج شما را فالو کرده و به دیگران نیز معرفی کنند. زیرا کاربران پیجی که هیچ فالووری ندارد قطعا دنبال نمی کنند. به هیچ عنوان سمت خرید فالوور فیک نروید و از همان ابتدای کار پیج خود را اصولی ارتقا دهید.

هدف خود از تبلیغات را مشخص کنید

قبل تبلیغات هدف خود را مشخص کنید که از تبلیغ چه می خواهید. آیا به دنبال فالوور بیشتر و فروش بیشتری هستید؟ یا می خواهید تعامل کاربران با خود را افزایش دهید؟ اهداف کلی تبلیغات در اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • افزایش آگاهی نسبت به برند و جذب مخاطب جدید
  • ایجاد تعامل با مخاطب از طریق کامنت، لایک و اشتراک گذاری پست ها
  • افزایش ورودی و بازدید از سایت
  • اعلام یکی رویداد یا ایونت مانند جشنواره تخفیف و… یا معرفی محصولات جدید
  • افزایش فروش و درآمد بیشتر

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

جهت تبلیغ پیج حتما باید مخاطبین هدف خود را بشناسید و بدانید چه کسانی بیشتر از پیج شما استقبال می کنند. این کار باعث می شود تبلیغات پربازده تری داشته باشید. مشخص کردن مخاطبین هدف، کار سختی نیست. فقط کافیست کمی روی فالوورهای خود دقیق شده و اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، محل جغرافیایی، علایق آن ها و… را بررسی کنید.

به طور مثال شما دارای پیجی در زمینه کارآفرینی هستید. واضح است که اکثر مخاطبین شما جوانان هستند که می‌خواهند در این باره اطلاعات کسب کرده و بدانند چگونه می توانند شغلی را راه اندازی کنند. پس باید تبلیغات خود را به پیجی بسپارید که دارای کاربرانی جوان و باانگیزه است.

مبلغی را که می خواهید هزینه کنید مشخص کنید

یکی از موضوعاتی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند هزینه تبلیغات است. قصد دارید برای تبلیغات در اینستاگرام چقدر هزینه کنید؟ بودجه شما تعیین کننده نوع تبلیغات شماست. مثلا تبلیغات بازدیدی نسبت به تبلیغات اینفلوئنسری ارزان تر هستند. تعرفه پیج های مختلف نیز با یکدیگر فرق دارد.

مدل تبلیغات اینستاگرامی خود را مشخص کنید

هدف شما از تبلیغات تعیین کننده مدل تبلیغ است. مثلا اگر پیج خود را به تازگی راه اندازی کردید و هدف شما افزایش آگاهی و شناساندن برند است باید تبلیغاتی انجام دهید که پیجتان در آن تگ شده باشد. اما اگر هدف شما افزایش بازدید از سایت است باید تبلیغ شما استوری شده و لینک سایت نیز در آن قرار داده شود. همچنین برای معرفی محصول جدید خود نیز بهتر است از تبلیغات بازدیدی اینستاگرام استفاده کنید.

تبلیغات بازدیدی چیست؟

در این روش تبلیغ شما می خواهید تبلیغاتتان به تعداد دفعات مشخصی مثلا صدهزار بار در اینستاگرام نمایش داده شود. در این نوع تبلیغات شما با توجه به بودجه خود تعداد بازدید را تعیین می کنید و بر همین اساس هزینه پرداخت می کنید. بدین ترتیب در هزینه و زمان خود نیز صرفه جویی می کنید‌.

آماده سازی پیج قبل از تبلیغات

انواع تبلیغات اینستاگرام

  • تبلیغات بنری که کسب و کار خود را در قالب عکس طراحی می کنید و برای پیج تبلیغ کننده می فرستید.
  • تبلیغات ویدیویی که در آن به معرفی کسب و کار خود می پردازید. تعرفه تبلیغات ویدیویی بالاتر از تبلیغات بنری است.
  • تبلیغ در لایو که می توانید از بلاگرها و افراد معروف درخواست کنید پیج شما را در لایو معرفی کنند.
  • تبلیغات استوری به این صورت که بنر تبلیغاتی شما استوری می شود و لینک وبسایت یا پیج شما نیز در آن قرارداده می شود و احتمال جذب مخاطب از این طریق بیشتر است.
  • تبلیغات به شکل پست، گران ترین نوع تبلیغات در اینستاگرام است. اما اینکه بازدهی آن به اندازه تبلیغات استوری باشد یا خیر بستگی به هدف شما دارد.

اگر هدف شما جذب فالوور و افزایش فروش است بهترین نوع تبلیغات، تبلیغ در استوری است. زیرا کال تو اکشن بالاتری نسبت به پست دارد و مخاطب راحت تر روی آی دی پیج شما کلیک خواهد کرد. اما اگر هدفتان فقط برند سازی و افزیش آگاهی ست  بهترین حالت این است که تبلیغ شما به صورت پست داخل پیج انجام شود. البته بهتر است محتوای تبلیغاتی شما توسط ادمین پیج تبلیغ کننده تولید شود تا با ساختار پست های تبلیغی دیگران همخوانی داشته باشد.

انتخاب پیج مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

در این مرحله که پیج شما آماده است نوبت به پیدا کردن پیج های مناسب و مرتبط برای تبلیغات است که به روش های زیر می توانید آن ها را بیابید:

از طریق اکسپلور اینستاگرام

در اکسپلور پیج هایی نمایش داده می شوند که از نظر محتوایی و تعامل با مخاطب در سطح خوبی قرار دارند. یکی از پیج هایی که برای تبلیغ انتخاب می کنید می تواند از میان این پیج ها باشد. توجه داشته باشید پیجی که انتخاب می‌کنید با صفحه شما هماهنگ باشد. مثلا اگر در زمینه فروش لباس کودک فعالیت می کنید نمی توانید به پیجی که لوازم خانگی می فروشد تبلیغ دهید.

جستجوی هشتگ های مرتبط

هشتگ های مربوط به کسب و کار خود را سرچ کنید و ببینید کدام پیج از طریق هشتگ رتبه خوبی دارد و بازدید بیشتری نیز گرفته است. پس از آن با بررسی محتوای پیج می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات خود را به او بسپارید یا خیر.

در بخش قبلی توضیح دادیم که چگونه می توانید پیج های مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و حال باید آن ها را بررسی کرده و پیجی که مناسب برای تبلیغات است انتخاب شود. با ما همراه باشید.

بررسی فالوور

در قدم اول باید فالوورهای پیجی که انتخاب می کنید را بررسی کنید تا فیک نباشند. کافیست به پروفایل آنها بروید. معمولا اکانت هایی که عکس ندارند یا اسمشان واضح نیست فیک هستند. مورد دیگری که باید بررسی کنید تعداد لایک و کامنت های پیج است که باید با تعداد فالوورها متناسب باشد. به طور متوسط باید 10 درصد فالوورها پست را لایک کرده باشند. پس این موضوع را هم در نظر داشته باشید.

میزان نرخ تعامل

به میزان ارتباط برقرار کردن فالوورها با پیج مورد نظر نرخ تعامل می گویند. هر چه نرخ تعامل بیشتر باشد تعرفه تبلیغات نیز بیشتر خواهد بود. نرخ تعامل را می توانید به صورت زیر محاسبه کنید: مجموع لایک‌ و کامنت‌های ۱۲ پست آخر پیج تقسیم بر تعداد فالوور.

بررسی لایک و کامنت ها

البته باید کیفیت لایک و کامنت ها را نیز بررسی کنید. اگر پیجی تعداد لایک بالا دارد اما کامنت زیادی زیر پست های او نیست ممکن است لایک ها نیز جعلی باشند. در مورد کامنت ها نیز به همین صورت است. اگر کامنت های پست فقط استیکر یا شامل کلمات بی ربط باشد به احتمال زیاد کامنت ها نیز جعلی و خریداری شده اند.

بررسی موضوع و محتوای پیج

اینکه می گوییم محتوای پیج مورد نظر با پیج شما متناسب باشد به معنی رقیب بودن نیست. زیرا این تشابه می تواند به نفع شما باشد. فرض کنید شما لباس های ورزشی می فروشید و می خواهید مخاطبان بیشتری را از تخفیفات خود مطلع کنید.

هر پیجی گه محتوایی مرتبط با ورزش و سلامتی دارد برای تبلیغات شما مناسب است. اگر مشابه هم باشد اشکالی ندارد. اما سعی کنید  پیجی که انتخاب می کنید دارای محتوای غیر علمی و زرد نباشد و اطلاعات خود را از منابع معتبر و تخصصی گرفته باشد.

تناسب مخاطبین پیج موردنظر با پیج شما

شما باید مخاطبینی را جذب کنید که به محتوای پیج شما علاقه داشته باشند. در غیر اینصورت حتی اگر محتوای جذاب و باکیفیت نیز پست کنید استقبالی از ان نمی شود. زیرا مورد پسند مخاطب نیست. بنابراین سعی کنید پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که علایق فالوورهای ان با سلیقه فالووهای شما یکسان باشد.

با این حساب در وهله اول تنها تعداد فالوور ملاک نیست و باید علایق آن ها نیز بررسی شود. به طور مثال شما نمی توانید پیجی با موضوع فروش قطعات یدکی ماشین را در پیجی که مخاطبان آن به آشپزی علاقه دارند تبلیغ کنید!

شما هر کسب و کاری که دارید و هر مقدار بودجه ای که در اختیار دارید مطمئنا پیج هایی مرتبط با شما با قیمت مناسب وجود دارند که تبلیغات خود را به آن ها بسپارید. اگر این پیج ها را می شناسید که هیچ! اما اگر اطلاعاتی در این مورد ندارید همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاورین مگنت راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

آماده سازی پیج قبل از تبلیغات

ترس از تبلیغات و معایب تبلیغات در اینستاگرام

تا اینجای مطالب فقط از مزایای تبلیغات در اینستاگرام صحبت کردیم و همه ما می دانیم که پس از مدتی که پیج کسب و کار خود را راه اندازی کردیم باید به فکر تبلیغات باشیم. اما توجه داشته باشید با تمام مزایایی که تبلیغات دارد با معایبی نیز همراه است.

در واقع شما با تبلیغات می توانید پیج خود را به اوج برسانید یا در صورت تبلیغات اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به کسب و کار خود وارد کنید. حتی شاید پیج خود را از دست بدهید. در ادامه چند موردی که باید در تبلیغات از آن بترسید برایتان بازگو می کنیم.

فالوور فیک

یکی از کارهای رایجی در اینستاگرام انجام می شود فالوور فیک زدن است و اکثر پیج هایی که تبلیغات انجام می دهند این کار را می کنند. گاهی آنقدر فالوور فیک ب هپیج سرازیر می شود که راهی برای نجات و رشد پیج باقی نمی ماند و علنا پیج به هیچ دردی نمی خورد و باید به فکر پیج جدیدی برای کسب و کار خود باشید.

اما راه چاره چیست؟

باید پیجی که می خواهید به او تبلیغات دهید چند روز زیرنظر داشته باشید. از یپج هایی که تبلیغ می کند بپرسید که آیا برای آن ها فالوور فیک زده است یا خیر. وضعیت تعامل خود پیج با مخاطب چگونه است و فالوورهای واقعی دارد یا خیر..انجام این تحقیقات می تواند کمک زیادی به شما کند.

فالوور بی فایده

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در اثر تبلیغات برای شما به وجود آید این است مخاطبینی شما را فالوو کنند که فایده‌ای برای شما و پیجتان ندارند. وقتی مخاطبی که جذب شده مخاطب هدف شما نباشد انگار پول خود را دور ریخته‌اید.

افت پیج

اگر کاربری که جذب پیج شده مخاطب هدف شما نباشد مسلما با پیج و محتوای شما نیز ارتباط برقرار نمی کند و پس از مدتی تبدیل به فالوور روح می شود که همین امر باعث می شود پیج شما شدیدا افت کند. اما نگران نباشید. اگر درست و اصولی تبلیغ کنید و پیج مناسبی را انتخاب کنید این اتفاق نخواهد افتاد.

ضرر و زیان مالی

متاسفانه تعداد کلاهبرداری و تبلیغات اشتباه در اینستاگرام به قدری زیاد شده که افراد از ترس ضرر مالی حاضر نیستند کسب و کار خود را تبلیغ کنند. این ترس که اگر تبلیغ کنیم و نتیجه نگیریم همیشه همراه افراد است. ولی واقعیت این است که همیشه نمی توان با این ترس زندگی کرد و انتظار رشد و پیشرفت داشت. تبلیغات در اینستاگرام مقوله بسیار حساسی است و باید از شیوه های درست استفاده کرد. با رعایت برخی نکات می توان از ضررهای مالی جلوگیری کرد:

  • سعی کنید حداقل 15 پست و 500 فالوور داشته باشید.
  • محتوای جذاب و ارزشمند پست کنید تا مخاطب تشویق به ماندن در پیج شما شود.
  • هایلایت های ضروری مانند درباره خود، معرفی محصولات، رضایت مشتری و… را حتما در پیج داشته باشید.
  • در ابتدا از پیج های کوچک برای تبلیغات استفاده کنید. توجه کنید تا وقتی که نتوانید مخاطب 1000 تایی خود را تبدیل به مشتری کنید فالوور 50 هزارتایی هم به درد شما نخواهد خورد.

نمونه هایی از کلاهبرداری های تبلیغاتی و آسیب های مالی:

  • تبلیغات گروهی در چندین پیج مختلف
  • تبلیغات پاپ آپ که اصلا در اینستاگرام وجود ندارد.
  • برگزاری کمپین مسابقه ای جهت افزایش فالوور
  • تبلیغات فله‌ای و بدون هدف و عدم شناخت از پیج تبلیغ کننده
آماده سازی پیج قبل از تبلیغات

به چه کسانی نباید تبلیغات داد ؟

  • بلاگرهایی که روزانه بیشتر از 5-6 عدد تبلیغ می گذارند بازخورد خوبی ندارند. زیرا کاربر از تبلیغ زیاد خسته می‌شود و توجهی به آن نمی کند و شما بیهوده هزینه کردید.
  • بلاگری که ماهانه تنها 2-3 پست می گذارد تعامل خوبی ندارد و تبلیغات او نیز طبیعتا بازدهی خوبی نخواهد داشت. زیرا پست در صورتی وارد اکسپلور می شود که تعامل خوبی با مخاطب برقرار کند. در غیر اینصورت بازدید استوری هم کاهش می یابد.
  • سعی کنید قبل از تبلیغات، از بازدید استوری پیج موردنظر خود آگاهی داشته باشید. برخی از بلاگرها بازدیدهای استوری خود را هایلایت می کنند تا مخاطبین از آن مطلع باشند. در غیر اینصورت می توانید از آن ها درخواست کنید که آمار خود را در اختیار شما قرار دهند.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام هزینه و قیمت مشخصی ندارد و بستگی به فاکتورهای متعددی مانند تعداد فالوور، تعداد فالوورهای فیک و واقعی، تخصصی یا عمومی بودن پیج و نرخ تعامل کاربران و…دارد. بنابراین جهت اطلاع دقیق از قیمت ها باید در دایرکت ادمین سوالات خود را مطرح کنید تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهد. مسلما پیج های خوب تعرفه های بالاتری نسبت به پیج های معمولی دارند.

ارتباط با بلاگرها برای تبلیغات در اینستاگرام

می توانید از طریق ایمیل یا دایرکت ایستاگرام با ادمین پیج های منتخب ارتباط برقرار کنید. اگر در بیوی پیج، آدرس ایمیل قرار داده اند بهتر است به آن ها ایمیل بفرستید. زیرا شکل رسمی تری برای صحبت های کاری دارد. از طرفی ممکن است دایرکت شما میان تعداد زیادی دایرکت بی ربط گم شده و موفق به برقراری ارتباط نشوید. هنگام نوشتن پیام به نکات زیر توجه کنید:

با لحنی محترمانه در عین حال دوستانه صحبت کنید. ابتدا به معرفی خود و پیجتان بپردازید و خیلی شفاف درخواست خود را مطرح کنید. همچنین می توانید بگویید که چه چیزهایی باعث شده که پیج او را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. در پایان نظر او را جویا شوید و بخواهید که از پیج شما نیز دیدن کنند.

خدمات آژانس تبلیغاتی مگنت جهت تبلیغات اینستاگرامی

روش هایی که در این مطلب عنوان شد قابل انجام هستند. اما ممکن است سختی هایی برای شما به همراه داشته باشند. مثلا اینکه حجم پیام های ارسالی به اینفلوئنسرها معمولا خیلی بالاست و ممکن است پیام شما را اصلا نبینند یا خیلی دیر به شما جواب دهند. از طرفی دیگر نیز برای شما دشوار است بخواهید قیمت ها و اطلاعات پیج های مختلف را در ایمیل یا دایرکت خود چک کنید. استفاده از خدمات مگنت به عنوان یک پنل تبلیغاتی واسطه به شما این امکان را به شما می دهد تا منظم و سازمان دهی شده با پیج های مختلف در ارتباط باشید.

در مگنت شما تمام پروسه تبلیغات خود را به کارشناسان ما سپرده و فقط برخی اطلاعات مانند هدف خود از تبلیغ و مقدار بودجه را در اختیار ما قرار خواهید داد. در نهایت پنل تبلیغاتی مگنت به طور اتوماتیک پس از اتمام تبلیغات، گزارشی کامل از عملکرد خود به مشتری ارائه می دهد. اجرای تمامی معیارها و خواسته های شما به صورت گزارش تصویری به صورت فایل قابل مشاهده و دانلود است.

خلاصه مطالب

تقریبا بیشتر کسب و کارهایی که می خواهند فروش خود به صورت آنلاین را افرایش دهند سراغ اینستاگرام می آیند. می دانید که افزایش فروش و جذب مخاطب نیازمند تبلیغات است که مستلزم انجام مراحل زیر است: آماده سازی پیج، مشخص کردن هدف از تبلیغات، تعیین نوع تبلیغ، مشخص کردن مخاطبین هدف، بررسی پیج های مرتبط و انتخاب پیج مناسب برای تبلیغ، اجرای کمپین تبلیغاتی و ارزیابی آن

اجرای سریع، باکیفیت و پربازده تبلیغات خود را به مگنت بسپارید. ما این امکان را فراهم می‌کنیم که به راحتی به تعداد زیادی پیج دسترسی داشته باشید و آن ها را مقایسه کنید و بهترین را برای تبلیغات خود به کار گیرید. جهت مشاوره رایگان با مگنت و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات در اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

بیشتر بخوانید:

ادمین فروش اینستاگرام چیست و چه وظایفی دارد؟

چگونه تبلیغات قوی داشته باشیم و راهکار های اجرایی آن

نحوه شکایت از پیج فروش اینستاگرام و هر نوع پیج دیگری

دیدگاهتان را بنویسید