×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی با بهترین بازدهی
تاریخ انتشار : 05 آبان 1401 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی با بهترین بازدهی

روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی با بهترین بازدهی

چه باید کرد؟ سوالی است که در تمامی جنبه‌های زندگی انسا سایه انداخته است و اولین سوال اساسی برای پیشرفت نیز محسوب می‌شود به شرطی که جواب درست برای آن انتخاب شود.

اگر کسی فروشگاه اینترتی راه بیاندازد و بخواهد بهترین بازدهی را داشته باشد چه کاری باید انجام دهد؟

در مرحله اول  احتمالا به تکنیک‌های مستقیم و بیرونی فکر می‌کنید، در این رویکرد، هدف این است که به اندازه کافی قانع کننده و متقاعد کننده باشید که مخاطب به پیشنهاد پاسخ دهد و خدمات شما را به طور جدی در نظر بگیرد.

به همین دلیل علاوه بر کار حرفه‌ای و بیرونی باید کار خود را نیز به چالش بکشید. ادامه مطلب را بخوانید تا با راهکارها و روش‌هایی برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی آشنا شوید.

1. تحقیق کنید

تحقیق زیربنای هر تلاش بازاریابی و تبلیغاتی است. از تحقیقات بازار گرفته تا تحقیقات برند، مطالعات علمی دقیق به شما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.

با انجام تحقیقات، مشتریان خود را بهتر می‌شناسید، که شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که بهتر به آنها خدمات ارائه دهید. تحقیقات بازار همچنین به شما بینشی در مورد نحوه عملکرد فرآیندهای شما می‌دهد.

کسب و کارهایی که تحقیقات بر مشتریان بالقوه و مشتریان خود انجام می‌دهند، سه تا ده برابر سریع‌تر رشد می‌کنند و تا دو برابر سود بیشتری نسبت به شرکت‌هایی دارند که تحقیق را دنبال نمی‌کنند.

2. طراحی وب سایت

در بازار خدمات حرفه‌ای امروزی، وب سایت یکی از حیاتی‌ترین دارایی‌های شما است. همان طور که برخی از شرکت‌ها در گذشته معتقد بودند این بسیار بیشتر از یک بیلبورد یا بروشور دیجیتال است.

یک وب سایت موفق مرکز حضور آنلاین یک کسب و کار و ارائه اطلاعات غنی از تخصص آن در بازار است. وب سایت شما یک ابزار حیاتی برای ایجاد دید است.

مشتریان بالقوه برای یافتن ارائه دهندگان خدمات به جستجوی آنلاین می‌پردازند و باید بتوانند وب سایت شرکت شما را بیابند تا شما شانس برنده شدن در تجارت آنها را داشته باشید.

بعلاوه، وب سایت شما را قادر می‌سازد تا تخصص خود را نشان دهید و در سراسر بازار شناخته شده شوید.

3. سئو

مخاطبان هدف شما باید بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند تا از شما خرید کنند. اینجاست که بهینه سازی موتور جستجو نقش مهمی ایفا می‌کند. این یک قطعه کلیدی از پازل بازاریابی و تبلیغات آنلاین است.

شرکت‌های با رشد بالا آن را به عنوان یک تکنیک بازاریابی دیجیتال بسیار موثر فهرست می‌کنند. اگرچه سئو یک رشته پیچیده و در حال تکامل است، اما در نهایت از دو جزء اصلی تشکیل شده است.

سئو در سایت از عبارات کلیدی هدفمند برای انتقال مفاهیمی که در سایت شما برای مخاطبان شما مهم است استفاده می‌کند. این عبارات کلیدی معمولا بر خدمات و تخصص شما متمرکز هستند.

هدف از سئو در سایت این است که به موتورهای جستجو اطلاع دهید که وب سایت شما در مورد چیست. این مورد به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد تا نتایج مرتبط‌تری را برای جستجوگران تولید کنند و هنگامی که مخاطبان به دنبال بینش در زمینه تخصص شما هستند، شما را پیدا خواهند کرد.

سئوی خارج از سایت به شکل پیوندهایی به وب سایت شما، مثلا از طریق تعامل خارجی یا مقالات مهمان در نشریات دیگر، انجام می‌شود.

این تلاش‌ها برای افزایش اعتبار سایت شما بسیار مهم است. هرچقدر وب سایت‌های معتبرتر و مرتبط‌تر به وب سایت شما پیوند می‌زنند، موتورهای جستجو سایت شما را معتبرتر می‌بینند و در نتیجه رتبه‌های بالاتری کسب می‌کنند.

روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی با بهترین بازدهی

4. سوشال مدیا

بیش از 60 درصد از خریداران، ارائه‌دهندگان خدمات جدید را در رسانه‌های اجتماعی بررسی می‌کنند. یک مطالعه اخیر در مورد بازاریابی ارجاع نشان داده است که 17٪ از ارجاعات مبتنی بر تخصص بر اساس تعاملات در رسانه های اجتماعی انجام می‌شود.

به زبان ساده، رسانه‌های اجتماعی تسریع کننده‌ای برای دسترسی به شهرت، تخصص و محتوای شما هستند.

5.CRM

CRM یکی دیگر از نرم افزارهای ضروری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. بسیاری از شرکت‌ها از CRM برای ردیابی و سازماندهی فرصت‌ها و اطلاعات مشتری استفاده می‌کنند.

به طور خلاصه، CRM  به شما کمک می‌کند تا سازماندهی شده و متصل بمانید، مهم نیست که عملیات شما چقدر پیچیده است.

CRM شما به عنوان پایگاه داده ای برای تمام اطلاعاتی که در مورد فرصت‌ها و مشتریان جمع آوری می‌کنید، از جمله تعاملات خاص با آنها عمل می‌کند.

این اطلاعات می‌تواند توسط کارمندان در بخش های مختلف شرکت وارد، ذخیره و قابل دسترسی باشد و تلاش ها در سراسر شرکت شما هماهنگ شود.

6. تجزیه و تحلیل

به طور مشابه، تجزیه و تحلیل معیارهای مناسب برای اندازه‌گیری نتایج به طور موثر بسیار مهم است. برای جمع‌آوری داده‌های دقیق در مورد تمام تلاش‌هایتان، از وب‌سایت‌تان گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و سئو، به ابزارهایی نیاز دارید.

گوگل آنالیتیکس ابزاری ضروری برای اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل ترافیک سایت شما است MOZ می‌تواند به شما در مطالعه و بهبود نتایج SEO کمک کند، در حالی که ابزارهایی مانند Hootsuite تجزیه و تحلیل دقیق رسانه‌های اجتماعی را ارائه می دهند.

تجزیه و تحلیل و آزمایش به شما کمک می‌کند تا واقعا بفهمید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست. آنها را در آغوش بگیرید، از آنها استفاده کنید. آنها به شما کمک می‌کنند تا تلاش‌های بازاریابی خود را از یک هنر به یک علم تبدیل کنید.

روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی با بهترین بازدهی

سخن آخر

نکته مهم این است که ثابت نمانید. به منظور رقابتی ماندن، شما باید به طور مداوم استراتژی‌های بازاریابی  و تبلیغاتی را ارزیابی کنید و راه‌هایی برای بهبود پیدا کنید.

دنیای بازاریابی آنلاین با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است، اما امروزه، شرکت‌ها و کسب و کارهایی که با موفقیت از داده‌های عملکرد خود، استراتژی و مسیر خود را تعیین می‌کنند، برنده شده‌اند.

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید :

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

بهینه‌ سازی نرخ تبدیل در وب سایت و راهکارهای افزایش آن

6 ابزار موفق تبلیغات وب سایت

6 ابزار موفق تبلیغات وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید