×
صفحه اصلی تبلیغات مایکت را از کجا دانلود کنیم، دانلود مایکت Myket جدید
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1401 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

مایکت را از کجا دانلود کنیم، دانلود مایکت Myket جدید

مایکت را از کجا دانلود کنیم، دانلود مایکت Myket جدید

در دنیای امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی، فروشگاه های اندرویدی (اپ استورها) در سطح جهان جایگاه ویژه ای داشته و کاربران انواع برنامه های مورد نیاز خود را از قبیل برنامه های ادیت عکس، بازی های مورد علاقه ی خود و… را از این فروشگاه های مجازی دریافت می کنند.

در گذشته شرکت های بزرگ و کوچکی برای ارائه ای این برنامه ها به عنوان استور اندروید با نام و نشان های مختلفی به رقابت با یکدیگرمی پرداختند ولی امروزه کافه بازار و مایکت جز جدی ترین فروشگاه های اندرویدی هستند که در تلاش اند با ارائه بهینه ی نرم افزار های مورد نیاز مردم کیفیت بستر خود را به عنوان یک اپ استور برای کاربران روز به روز ارتقا دهند.

مایکت Myket یک فروشگاه اینترنتی ایرانی عرضه کننده ی اپلیکیشن و بازی موبایل است که در مقایسه با گوگل پلی نه تنها چیزی از آن کم ندارد بلکه به دلیل وجود برخی محدودیت ها در گوگل پلی، جز برترین برنامه مارکت ایرانی اندروید بوده که بیشتر از 25 میلیون بار توسط کاربران دانلود و نصب شده است.

در این مارکت بیش از 350 هزار برنامه و بازی متنوع و جذاب وجود داشته که تمام نیازهای کاربران اندرویدی را پوشش می هد. برای اینکه بدانید مایکت را از کجا دانلود کنیم، دانلود مایکت جدید، آموزش نصب مایکت، دانلود مایکت آخرین نسخه، تبلیغات در مایکت، تبلیغات برنامه یا بازی در مایکت، تبلیغات در جستجوی مایکت، تبلیغات پیشنهادی، تبلیغات بنری همراه ما باشید.

مایکت را از کجا دانلود کنیم، دانلود مایکت جدید

در حال حاضر به دلیل اینکه تمام کاربران به دنبال نرم افزارهایی هستند که سرعت بالایی داشته و در بارگیری با مشکل رو به رو نشوند تقریبا اکثر اپ استورها از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند اما در این میان ویژگی که اپ استور مایکت را از دیگر برنامه ها متمایز کرده.

قدرت کنترل کاربر روی برنامه های دانلود شده، آپدیت شده و یا لیست علاقه مندی های او می باشد که تحت عنوان دانلود منیجر داخلی است، در این لحظه کاربر می تواند یک لیست دانلود برای اینترنت شبانه ایجاد کرده و با یک زمان بندی خودکار اقدام به نصب برنامه های مورد نیاز و یا بازی های مورد علاقه ی خود کند.

مایکت حجم کمی از تلفن همراه شما را به خود اختصاص می دهد و بیش از سیصد هزار بازی و اپلیکیشن اندروید برای کاربران دارد و توسط یک تیم نخبه با نیروهای کاربلد مدیدریت می شود.

 برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید

آموزش نصب مایکت

فروشگاه مایکت برنامه های متعدد و گوناگون خود را در لیست های مختلف در دسته های گوناگون طبقه بندی کرده است برای این که اپلیکیشن مایکت را در گوشی همراه خود داشه باشید باید مراحل زیر را انجام دهید.

آموزش نصب مایکت

آموزش نصب مایکت:

  • در گوشی همراه خود مرورگر را باز کرده و در قسمت جستجو “مایکت” را سرچ کنید.
  • زمانی که مایکت را سرچ می کنید اولین سایتی که برای شما ظاره می شود سایت رسمی این اپ استور به نام مایکت می باشد، روی آدرس سایت کلیک کنید و سپس روی گزینه ی دانلود مایکت ضربه بزنید و فایل نصبی این برنامه را دریافت کنید.
  • در این قسمت نرم افزار مایکت را نصب (Install) کنید و پس از پایان مرحله ی نصب، روی گزینه ی (Open) کلیک کنید.
  • در اینجا شما با زدن گزینه ی (Open) وارد برنامه ی مایکت شده اید و می توانید دسته های گوناگون برنامه های این فروشگاه اینترنتی بزرگ را مشاهده کنید.

ممکن است گوشی شما به دلیل محدودیت های پیش فرض دانلود برنامه به شما اجازه ی نصب برنامه را از منابع خارجی ندهد در این صورت باید وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و گزینه ” اجازه نصب از منابع دیگر” را فعال کنید.

ساخت اکانت در مایکت

برای ساختن اکانت خود در مایکت، روی منوی مارکت من کلیک کنید، سپس شماره همراه خود را وارد کرده و یک نام کاربری مناسب برای خود انتخاب کنید.

دریافت نسخه ی جدید برنامه ها

در مایکت شما می توانید با کوتاه ترین فاصله از زمان انتشار آپدیت، اقدام به نصب آن کنید و اگر می خواهید از قابلیت استفاده از اینترنت شبانه بهره ببرید می توانید با استفاده از سیستم مدیریتی دانلودی که برایتان راه اندازی شده ،به شکل اتوماتیک لیست برنامه های مورد نیاز خود را به صورت خودکار شبانه دریافت کنید.

دیده شدن با تبلیغات در مایکت

زمانی که کسب و کارها و توسعه دهندگان تصمیم می گیرند اپلیکیشن منحصر به فرد خود را بسازند در واقع نیمی از مسیر موفقیت را طی کرده اند، زمانی یک توسعه دهنده به موفقیت صد درصدی دست پیدا خواهد کرد که بتواند به بهترین روش اپلیکیشن خود را به نمایش گذاشته و آن را به مخاطب هدف خود معرفی کند.

حال تبلیغات در هر زمینه ی فعالیتی، هزینه های مالی مربوط به خود را می طلبد به همین خاطر یک توسعه دهنده باید بتواند هزینه های تبلیغات را مدیریت کرده و با تحقیق بهترین پلتفرم و اپ استور را برای تبلیغ اپلیکیشن خود انتخاب کنند. علاوه بر هزینه های تبلیغات، مساله تحریم ها و حساسیت های مخاطب درباره حریم خصوصی اپ استورهایی ایرانی باعث شده که کاربران حساسیت زیادی در انتخاب فروشگاه اینترنتی برای دانلود برنامه ی مورد نظر خود به خرج بدهند.

مایکت با داشتن بیش از 40 میلیون کاربر و 150 میلیون جست و جو در ماه و 140 میلیون دانلود در ماه و 51 درصد نصب از بخش تبلیغات جستجو، با بیش از 350 هزار بازی و برنامه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است و از این رو یک بستر مناسب برای نمایش تبلیغ توسعه دهندگان و افزایش نصب برنامه ها شده است

آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت با ارائه پلتفرم هوشمند بازاریابی خود، تبلیغات در اپ‌ استور مایکت را به صورت انحصاری برعهده گرفته است و با انجام انواع تبلیغات مانند سرچ ادز، تبلیغات بنری، پیشنهادی، بازاریابی دیجیتالی را برای توسعه دهندگان انجام می دهد و به صورت حرفه ای و منسجم موجب افزایش نصب اپلیکیشن می شود.

تبلیغات برنامه یا بازی در مایکت

در حال حاضر تمام تبلیغات درون مایکت، مانند تبلیغات در جستجو (search ads) یا تبلیغات در ابتدای نمایش ویدئو (pre-roll video ads)، به صورت انحصاری به آژانس تبلیغاتی مگنت واگذار شده است، شما می‌ توانید برای تبلیغات اپلیکیشن خود از تبلیغات مگنت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به آدرس magnet.ir مراجعه نمایید.

تبلیغات در جستجو مایکت

تبلیغات در اپ استور مایکت انواع مختلفی دارد مانند تبلیغات جستجو یا Search Ads، تبلیغات پیشنهادی و تبلیغات بنری. تبلیغات در روش جستجو و یا سرچ ادز Search Ads یکی از انواع تبلیغات همسان (Native) و از جمله کارآمدترین و موثرترین شیوه های بازاریابی اپلیکیشن توسعه دهنده ها به شمار می رود.

تبلیغات در جست‌ و جو به این صورت است که توسعه دهنده چندین کلمه ی کلیدی مرتبط با اپلیکیشن و کسب و کار خود را برای فروشگاه اندرویدی مایکت تعریف می کند و حساب خود را با توجه به این کلمات کلیدی و هزینه های تعریف شده ی مایکت شارژ می کند. پس از تعریف کلمات کلیدی از سوی توسعه دهنده برای اپ استور مایکت، مایکت وظیفه دارد هر زمانی که کاربران آن کلمات کلیدی را سرچ کردند اپلیکیشن توسعه دهنده را در سطرهای اول و پربازدید نتایج جستجو برای کاربران به نمایش دربیاورد.

تبلیغات در جستجو در اپ استور مایکت موجب بهینه سازی و مدیریت نحوه نمایش اپلیکیشن‌ هایتان در قسمت جستجو می شود.

در واقع یک توسعه دهنده می تواند از طریق روش تبلیغات جستجو و انتخاب کلمات کلیدی مناسب با اپلیکیشن خود و پرداخت هزینه های آن، اپلیکیشن خود را در صدر نتایج جست‌ و جوی کاربران مورد نظر قرار دهد و با افزایش نصب برنامه ی خود به درآمد بالایی دست پیدا کند.

تبلیغات پیشنهادی مایکت

با استفاده از روش تبلیغات پیشنهادی در مایکت شما می توانید تبلیغ برنامه ی خود را در لیست برنامه های مشابه قرار داده و بهتر در معرض دید کاربر قرار بگیرید. تبلیغ پیشنهادی به این صورت است که زمانی که کاربر برنامه ای را سرچ می کند برایش لیستی از برنامه های مشابه نمایش داده می شود.

اگر توسعه دهنده ای از تبلیغ پیشنهادی استفاده کرده باشد اپلیکیشن او در این لیست برای کاربر نمایش داده خواهد شد. در واقع در روش تبلیغ پیشنهادی زمانی که کاربر کلمه ی مورد نظر و کلیدی خود را وارد می کند پیشنهادی از اپلیکیشن ها برایش به نمایش درمی آید که توجه کاربر را به جود جلب کرده و در نتیجه احتمال دانلود اپلیکیشن مورد نظر افزایش پیدا می کند.

تبلیغات بنری مایکت

در روش تبلیغات بنری اپلیکیشن شما به دو صورت نمایش در صفحه ابتدایی مایکت و یا در صفحات نتایج جستجو به نمایش در می آید. شما با این روش می توانید با حضور در اپ استور مایکت توجه کاربران را به خود جلب کنید.

تبلیغات بنری شرایط حضور شما در اپ‌ استور مایکت که محل مستقیم دانلود اپلیکیشن‌ ها می باشد را فراهم کرده و با تبلیغات در صفحه نتایج جست‌وجو، تبلیغات شما را در جایی منتشر می‌ کند که اپلیکیشن‌ های مربوط به دسته‌ بندی دلخواه شما حضور دارند.

نتیجه گیری

فروشگاه اینترنتی مایکت با داشتن مزایایی چون دانلود با ترافیک نیم بها، دانلود به روزترین نسخه ی برنامه ها، دریافت آسان بازی های دیتادار، سرعت و کیفیت شگفت انگیز، پشتیبانی کامل، همیشگی و امنیت بالای برنامه ها از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی بوده که بستری مناسب را برای بسیاری از کسب و کارها فراهم کرده تا نسخه اپلیکیشن خود را در این فضا توسعه داده تا کاربران بتوانند از طریق نصب برنامه ی آنها، از خدمات و محصولات‌ شان استفاده کنند.

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت از طریق بر عهده گرفتن تبلیغات انحصاری در اپ استور مایکت روند تبلیغات در مایکت را آسان کرده و این رویکرد را به صورت حرفه ای برای توسعه دهندگان انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید