×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ تبلیغات در سایت های پربازدید ایرانی و مشاوره رایگان با مگنت + تعرفه ها
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1401 زمان مطالعه : 10 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تبلیغات در سایت های پربازدید ایرانی و مشاوره رایگان با مگنت + تعرفه ها

تبلیغات در سایت های پربازدید ایرانی و مشاوره رایگان با مگنت + تعرفه ها

بارها برای شما پیش آمده که وارد یک سایت شده‌اید و در گوشه و کار آن تبلیغات دیده‌اید. احتمالا روی جذاب‌ترین آنها کلیک کرده‌اید و جزئیات تبلیغات را بررسی و اگر محصول یا خدمت تبلیغ شده به کارتان آمده باشد آن را سفارش داده اید.

تبلیغات در اینترنت و فضای مجازی بهترین روش برای معرفی خدمات و محصولات در سرتاسر دنیا می باشد.

حال اگر این تبلیغات در سایت های پربازدید و ایرانی صورت گیرد تاثیرگذاری بازاریابی چندین برابر شده و تبلیغات در این سایت ها هم برای سایت میزبان که قرار است تبلیغ در آن صورت گیرد و هم برای ارائه کننده تبلیغ پربازده و درآمدزا می باشد.

اما برای اینکه شما بتوانید از تبلیغات خود در سایت های پربازدید ایرانی بهترین نتیجه را بگیرید باید تبلیغات خود را به صورت هوشمندانه و با هدف خاص انجام دهید و تبلیغات کسب و کار خود را در سایت هایی به نمایش بگذارید که احتمال جذب مشتری و تبدیل کردن کاربران آن سایت به مشتریان بالقوه خود زیاد باشد.

سایت‌ های ایرانی بسیاری هستند که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از اخبار روز یا خواندن مطالب پزشکی روزانه به آنها مراجعه می‌ کنند. این سایت ها بهترین محل برای معرفی و دیده شدن کالا یا محصولات شما می باشند.

نحوه تبلیغات در سایت‌های پربازدید ایرانی و مشاوره رایگان

چگونه با سایت های پر بازدید برای تبلیغات همکاری کنیم؟

تبلیغات در وب سایت های پر بازدید از مهم ترین مراحل اجرای تبلیغات آنلاین به شمار آمده و علاوه بر اینکه باعث افزایش آگاهی از برند می شوند این یاری را هم به شما می دهند که ترافیک سایت خود را بالا برده و با هدایت ترافیک به سمت خود تعداد مشتریان مایل را بیشتر کنید.

گاهی ممکن است مذاکره با سایت‌ های پربازده برای تبلیغات دشوار باشد. در رابطه با این موضوع، آژانس مگنت؛ شبکه تبلیغاتی آنلاین با محوریت تبلیغات هوشمند بر روی وب، موبایل‌ وب و اپلیکیشن‌ های تلفن همراه است و به تبلیغ‌ دهندگان کمک می‌ کند، تا به شکلی هدفمند تبلیغات خود را در پربازده‌ ترین وب‌سایت‌ های کشور و معرض دید میلیون‌ ها کاربر ایرانی قرار دهند.

در شبکه مگنت تبلیغات به صورت کلیکی و نمایشی می باشد، تبلیغات نمایشی برای معرفی و شناسایی یک برند و تبلیغات کلیکی برای یک هدف خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع با استفاده از تبلیغات در سایت های پر بازدید این امکان برای شما مهیا می شود که مشتریان بالقوه ی خود را که از دست داده اید را دوباره به سمت خود جذب کنید اما توجه داشته باشید که تمام سایت های پربازدید برای تبلیغات شما بستری مناسب نبوده و باید تبلیغات در جایی به نمایش دربیاید که به نفع شما باشد.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر هم اکنون با ما تماس بگیرید.

لیست سایت های پربازدید ایرانی

در این لیست فقط چند سایت پر بازدید آمده است و سایت های دیگری هم وجود دارد با قیمت های مخلف کافیست با ما تماس بگیرید تا با تناسب فعالیت و بودجه شما کارشناسان ما به شما مشاره رایگان دهند تا بهترین بازخورد را داشته باشید.

نام سایتتوضیحات
تجارت نیوز
tejaratnews.com
از سایت های خبری که اقتصاد ایران و جهان را پوشش می دهد
همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir
نیازمندی های روزنامه ی همشهری در گذشته بسیاری از تبلیغات مختلف را پوشش میداد و امروز با پیشرفت تکنولوژی و گسترش بازاریابی اینترنتی با همان نام و اعتبار توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند
طرفداری
tarafdari.com
از سایت های ورزشی مه عملکرد خوبی دارد و اخبار ، تحلیل ها و حواشی ورزش را پوشش می دهد
دلگرم
delgarm.com
مجله اینترنتی که قددمت بسیار زیادی دارد و محتواههای مختلفی در زمینه فرهنگی، خانواده و سلامت و بهداشت ارائه می دهد و کاربران بسیاری دارد
پایگاه آموزشی، اطلاع‌رسانی و خبری طلا
tala.ir
مرجع طلا و قیمت جواهرات و سکه و اخبار مرتبط با آن و اخبار اقتصادی مه مخاطبان بسیار از این طریق جذب کرده است
دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com
از سایت های اقتصادی قوی که به نشر و تحلیل حرفه ای شهرت دارد و نسخه انگلیسی هم دارد که از مزایای آن محسوب می شود
نی‌ نی سایت
ninisite.com
در حوزه سلامت زنان، کودکان و مادران فعالیت دارد و شهرت برند خیلی خوب و بازدید بسیار بالایی دارد.
فرارو
fararu.com
اخبار ایران، سیاسی و ورزشی روز را و مطالب تحلیلی را منتشر می‌کند و در میان کاربران ایرانی جایگاه خوبی دارد.
نمناک
namnak.com
از سایت های پر بازدید و مشهور ایرانی که در زمینه فرهنگی، اموزشی، آشپزی و تناسب اندام و … فعالیت دارد
انتخاب
entekhab.ir
از سایت های پر بازدید خبری که در محل تبلیغات بسیاری شده است
الف
alef.ir
وب سایت پر بازدیدی که اخبار های جنجالی منتشر می کند

مهم‌ترین فایده تبلیغات در سایت‌های ایرانی

تبلیغات در سایت های پر بازدید ایرانی را می توان به راحتی برای اندازه‌ گیری و اثربخشی ردیابی کرد. مهم است که عملکرد بازاریابی خود را برسی کنید تا بدانید چه چیزی برای رشد کسب و کار شما کار می‌کند.

با تبلیغات نمایشی، می‌توانید تعداد دفعاتی که تبلیغات شما دیده شده و چند کاربر روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند، ردیابی کنید.

از آنجایی که تبلیغات نمایشی در درجه اول یک استراتژی بازاریابی برای آگاهی از برند است، تعداد نمایش‌هایی که تبلیغات شما دریافت می‌کند، معیار اصلی شما برای موفقیت خواهد بود.

با تبلیغات در سایت‌ های ایرانی می‌ توانید با صرف حداقل هزینه اطمینان حاصل کنید که توسط مرتبط‌ترین مخاطبان دیده خواهید شد.

در کدام سایت ایرانی تبلیغ کنید؟

در ادامه به معرفی چند سایت پربازدید ایرانی از بین صدها سایت شبکه مگنت که بیشتر می‌تواند سبب موفقیت کسب و کار شما شود می‌پردازیم. اما فراموش نکنید هر تبلیغاتی باید هدفمند باشد و می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای اینکه بهترین سایت را انتخاب کنید با مشاوران ما در شبکه تبلیغات هوشمند مگنت تماس بگیرید.

خبرگزاری ایسنا

ايسنا یا همان خبرگزاری دانشجویان ایران به عنوان رسانه‌اي که از دل جامعه دانشگاهي کشور سر برآورده، در ۱۵ سال گذشته از رسانه مورد اعتماد گروه‌هاي مرجع تبديل شده است.

بسياري از مديران و کارشناسان دولتي، تصميم‌گيران و تصميم‌سازان، نمايندگان مجلس، استادان دانشگاه، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، مديران بنگاه‌هاي اقتصادي و توليدي، مديران بازرگاني و روابط عمومي نيازهاي خبري و اطلاعاتي خود را از طريق ايسنا به عنوان موثق‌ترين و معتمدترين رسانه مجازي برطرف مي‌کنند.

فرارو

وب‌سایت خبری فرارو اخبار ایران، سیاسی و ورزشی روز را و مطالب تحلیلی را منتشر می‌کند و در میان کاربران ایرانی جایگاه خوبی دارد.

مزیتی که سایت فرارو به نسبت بسیاری دیگر از سایت‌های خبری دارد این سات که برای جذب مخاطب بیشتر، محتواهایی در زمینه سبک زندگی در سایت خود منتشر می‌کند که به معنای جذب حداکثری مخاطب در گروه‌های مختلف سنی است.

عصر ایران

وبسایت عصرایران به عنوان یکی از وبسایت های فعال در زمینه خبرگزاری و انتشار اخبار روز ایران در تابستان 1385 تاسیس شد. موضوعاتی که توسط این وبسایت مورد پوشش رسانه‌ای قرار می‌گیرد  در حوزه‌خای مختلف است که شامل موضوعاتی مانند موضوعات فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی و… است.

خبرآنلاین

خبرآنلاین خبرگزاری تحلیلی ایران فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد. گزارش‌های تحلیلی از آخرین اتفاقات ایران و جهان به صورت آنلاین از این خبرگزاری در اختیار افراد قرار می‌گیرد. خبرآنلاین برخلاف دیگر سایت‌های خبری، بعد تحلیلی مسائل را در الویت قرار داده و در میان مردم به عنوان رسانه‌ای قابل اعتماد شناخته می‌شود.

اخبار و تحلیل‌های این سایت در زمینه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، فرهنگ، جامعه، بین الملل، ورزش، دانش، فناوری اطلاعات، طنز و کاریکاتور، گردشگری و … به صورت آنلاین در اختیار مردم و افراد مختلف از هر قشر، سنین و جنسیتی قرار می‌گیرد.

بنابراین با انتشار رپورتاژ آگهی می‌توانید در این سایت خبری برند خود را به خوبی معرفی کرده و کسب و کارتان را رونق دهید.

همشهری آنلاین

نیازمندی های روزنامه ی همشهری در گذشته بسیاری از تبلیغات مختلف را پوشش میداد و امروز با پیشرفت تکنولوژی و گسترش بازاریابی اینترنتی با همان نام و اعتبار توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و ارائه کنندگان تبلیغ می توانند از این امکان بهره برده و تبلیغات خود را در وب سایت همشهری آنلاین منتشر کنند.

فرمت تبلیغاتی همسان در همشهری آنلاین به شما کمک خواهد کرد که با افزایش آگاهی از برند خود مشتریان بسیاری را که جز مخاطبین همشهری آنلاین هستند به خود جلب کنید.

دنیای اقتصاد

وب سایت خبری دنیای اقتصاد یک سایت خبری و تحلیلی بوده که با داشتن تحلیل‌گران اقتصادی به اصول حرفه ای بسیار پایبند بوده و سعی می کند دانش اقتصادی بازدیدکنندگان سایت خود را بالا برده و به رضایت مخاطبان سایت خود بسیار اهمیت می دهد، این وب سایت دارای نسخه ی انگلیسی هم می باشد.

ایرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی یا ایرنا یکی دیگر از پربازدید ترین وب سایت های خبرگزاری ایرانی بوده که برای کاربرانی که به دنبال آخرین اخبار هستند بسیار جذاب است

تبلیغات خوب، تبلیغات هدفمند

هنگام اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال، مهم است که افراد مرتبط با کسب و کار خود را هدف قرار دهید. درست مانند هدف گذاری تبلیغات PPC و فیس بوک، می‌توانید پارامترهای خاصی را برای تبلیغات نمایش دیجیتال خود ایجاد کنید:

  • تبلیغات نمایشی شما در کدام سایت‌ها نمایش داده می‌شوند؟
  • در کدام منطقه جغرافیایی ظاهر می‌شوند؟
  • در کدام بازار جمعیتی یا تخصصی ظاهر می‌شوند.

مثلا تبلیغات یک نمایندگی خودرو می‌تواند در سایت‌هایی با همین موضوع نمایش داده شود و از طرفی با توجه به ایران در تحریم‌های بسیاری دارد و به بازار جهانی دسترسی ندارد، تبلیغات در سایت‌های داخلی و جغرافیای ایران به معنای تبلیغات هدفمند در بازار در دسترس است.

انواع تبلیغات در سایت و بررسی تعرفه هر کدام

1. تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یا نمایشی یکی از رایج ترین تبلیغات در سایت ها می باشند. تبلیغات بنری عکس ها و تصاویر متحرکی هستند که باید یک سری اطلاعات را که به جذب کاربر برای کلیک کردن یا تماس کمک می کند را به نمایش بگذارد. این بنرها در گوشه کنار سایت هایی که در معرض دید کاربران است قرار می گیرند. به طور معمول سایت های پر بازدید قسمت های مشخصی را برای نمایش تبلیغات بنری در اختیار تبلیغ کنندگان قرار داده اند.

تعرفه ی تبلیغات بنری

عوامل متعددی مانند نرخ بازدید وب سایت و جایگاه بنر در تعیین تعرفه ی تبلیغات بنری نقش دارند. به طور معمول میانگین تعرفه ی تبلیغات بنری به ازای هر کلیک 700 الی 1500 تومان می باشد.

2. تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی یکی از قدیمی ترین راه ها و محبوب ترین روش هایی است که کسب و کارها برای تبلیغات خود از آن استفاده می کنند. با افزایش محبوبیت و استفاده ی بیشتر از محتوای ویدیویی ها، تبلیغات ویدیویی به یکی از کارآمدترین روش های تبلیغات مجازی تبدیل شده است.

در این روش، تبلیغ شما می تواند در ابتدای پخش یک ویدیوی دیگر به نمایش درآمده و یا می تواند به صورت یک ویدیوی تبلیغاتی مستقل در سایت های پربازدید قرار بگیرد. پلتفرم های نمایش ویدیو مانند یوتیوب، آپارات و دیگر سایت های اشتراک گذاری ویدیوها بستری مناسب برای تبلیغات ویدیویی شما هستند.

تعرفه ی تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی انواع مختلفی دارد و تعرفه ی این تبلیغات بستگی دارد که ویدیوهای تبلیغاتی در کدام وب سایت به نمایش دربیایند. اما به طور کلی برای هر بازدید هزینه ی 50 الی 500 تومان را می توان در نظر گرفت.

3. تبلیغات همسان

تبلیغات همسان به گونه ای است که رنگ و بوی تبلیغات در آنها کمتر احساس می شود، به همین دلیل شانس جذب مخاطب و اعتماد سازی در این روش تبلیغ بیشتر می باشد.

در این روش تبلیغات کسب و کارها با رابط کاربری و قالب سایت مورد نظر یکسان و یکپارچه می باشد تا شکل تبلیغاتی بودن محتوا به مخاطب منتقل نشود. در این روش چون مطالب شبیه تبلیغات نبوده کلیک بیشتری داشته و بازدهی بالایی خواهند داشت.

تعرفه ی تبلیغات همسان

تبلیغات همسان به علت تاثیرگذاری بیشتر یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی در سایت ها می باشند. در تعیین تعرفه ی تبلیغات همسان محتوا و مخاطبان سایت موثر بوده و هرچه محتوای سایت تخصصی تر باشد تعرفه ی تبلیغات همسان هم بالاتر خواهد بود. به طور کلی میانگین تعرفه ی تبلیغات همسان در وب سایت های پربازدید فارسی از 400 الی 1000 تومان میباشد.

4. رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک مقاله مرتبط با کسب و کار شما بوده و در قالب یکی از مطالب وب سایت مورد نظر منتشر می شود، این روش تبلیغ بسیار هوشمندانه عمل کرده و توجه کاربر را به خود جلب خواهد کرد. رپورتاژ آگهی این امکان را به شما می دهد که به صورت غیر مستیقم خدمات یا محصولات خودتان را در سایت مورد نظر تبلیغ کرده و باعث جذب مشتری شوید.

تعرفه ی رپورتاژ اگهی

تعرفه ی رپورتاژ آگهی بسته یه میزان بازدید وب سایت بسیار متفاوت است، اما به طور کلی نمی توان یک بازه ی قیمت مشخص برای رپورتاژ آگهی در نظر گرفت و این روش تبلیغ در سایت های پربازدید از 150 هزار تومان برای انتشار هر رپورتاژ شروع می شود.

5. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

یکی از جدیدترین روش های تبلیغ در سایت ها روش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن می باشد که جایگاه خود را به سرعت در دیجیتال مارکتینگ پیدا کرده و محبوبیت زیادی در میان صاحبین کسب و کار دارد.

پوش نوتیفیکیشن پیام های کوتاه حاوی متن و تصاویر مثل اس ام اس گوشی موبایل می باشند که در مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم‌ عامل ارسال شده و کاربران را به انجام کاری ترغیب کرده یا از فرآیندی آگاه می سازد. در این روش کاربر باید ابتدا به مرورگر خودش اجازه ی ارسال نوتیفیکیشن را بدهد.

تعرفه ی تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در تعیین تعرفه ی تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نیز عوامل متعددی نقش دارند. اما به طور کلی تعرفه ی تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بر اساس هر 1000 بازدید محاسبه می شود و قیمت آن به ازای هر 1000 بازدید بین 4500 تا 5000 تومان می باشد.

عوامل موثر بر تعرفه تبلیغات در سایت های پر بازدید

تبلیغات در سایت های مختلف تعرفه های مختلفی دارد و عوامل بسیاری بر آنها تاثیر می گذارد که شامل موارد زیر می شود:

1. مخاطبان رسانه

یک وب‌ سایت تخصصی‌ با محتوای خاص مخاطبان ویژه‌ی خود را هم به همراه خواهد داشت، در نتیجه تعرفه ی تبلیغات در وب‌ سایت‌ های تخصصی نسبت به تعرفه ی تبلیغات در سایت های دیگر بیشتر است.

2. نوع تبلیغ

تعرفه ی تبلیغات به نوع تبلیغ و جایگاهی که قرار است تبلیغ شما قرار بگیرد بستگی دارد، به همین خاطر جایی که تبلیغ بیشتر دیده شده و کلیک شود قیمت بالاتری هم نسبت به جاهای دیگر خواهد داشت.

3. هدف تبلیغ دهندگان

اقدامی که تبلیغ دهنده انتظار دارد که مخاطب انجام دهد از جمله عواملی است که میزان تعرفه ی تبلیغات را مشخص می کند، تبلیغاتی که به دنبال آن از مخاطب خواسته می شود که کاری انجام داده و اقدامی به دنبال دارد قیمت بیشتری دارد.

4. بازه ی زمانی مشخص

ممکن است تعرفه ی تبلیغات در برخی بازه های زمانی مشخص گران تر باشند، مثلا تعرفه ی تبلیغات در رویدادهای مهم مانند عید نوروز، شب یلدا یا جام جهانی گران تر از روزهای عادی است.

ویژگی های سایت های پر بازدید مناسب برای انجام تبلیغات

همان طور که گفتیم سایت های پربازدید مکانی مناسب برای انجام تبلیغات هستند، اما سایت های مناسب دارای چه ویژگی هایی هستند؟

تعداد بازدید ماهانه و میزان تعامل بازدید کندگان

یکی از عوامل موثر برای انتخاب سایت مناسب این است که بدانید تبلیغ شما را چند نفر در سایت مشاهده خواهد کرد. ابزارهایی مانند Ahrefs وجود دارند که این امکان را به شما خواهند داد.

اما توجه داشته باشید که تنها بازدید بالا برای تحقق اهداف شما و ارائه کننده ی تبلیغ کافی نیست، شما باید بدانید که میزان تعامل بازدیدکنندگان سایت به چه میزان است، در اینجا می توانید وارد قسمت نظرات شده و ببینید آیا کسی نظر داده است، شما می توانید از صاحبین این سایت ها بخواهید که اطلاعات مربوط به واکنش مخاطبین خود را در اختیارتان قرار دهند.

ویژگی های رفتاری بازدیدکنندگان

شما قبل از ارائه ی تبلیغ به این سایت ها باید بدانید مخاطبان سایت را بشناسید و بدانید ویژگی های رفتاری بازدید کنندگان سایت چگونه بوده و آیا با نوع تبلیغات و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید همخوانی دارند یا خیر؟

به طور مثال ممکن است برای مخاطبان یک سایتی خدمات پس از فروش و یا ارسال رایگان بسیار مهم باشد، حال اگر شما این خدمات را ندارید بهتر است از ارائه ی تبلیغ در این سایت صرف نظر کنید چون در نتیجه با شکست مواجه خواهید شد.

فرمت های تبلیغاتی

شما باید بدانید که کدام نوع از تبلیغات برای معرفی محصول و خدمات شما مناسب تر است و آیا فرمت تبلیغاتی مد نظر شما در سایت پربازدید وجود دارد یا خیر.

آیا باید فقط به به نوع تبلیغات بنری یا همسان بسنده کنید یا سایت مورد نظر برای ارائه ی تبلیغ شما در انواع و فرمت های مختلف حاضر به همکاری هستند. توجه کنید که فقط برای معرفی به یک نوع از تبلیغات بسنده نکرده و به سراغ سایت هایی روید که قالب های مختلفی برای انجام تبلیغات شما دارند.

محتوای وب سایت

باید در انتخاب سایت مورد نظر به این نکته توجه داشته باشید که محتوای سایت میزبان با تبلیغ شما هم خوانی داشته باشد و به تصویر محصولات شما لطمه ای وارد نکند که در این صورت هزینه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید به باد خواهد رفت.

مثلا اگر قرار است تبلیغات همسان را برای ارائه برند خود انتخاب کنید محتوای وب سایت میزبان از اهمیت دوچندانی برخوردار است زیرا به دلیل شباهت محتوای سایت با محصولات شما باعث افزایش کلیلک بر روی لینک شما خواهد شد، به همین دلیل همخوانی محتوای تبلیغ شما با محتوای وب سایت بسیار مهم است.

مثلا تبلیغات یک نمایندگی خودرو باید در سایت‌ هایی با همین موضوع نمایش داده شود و از طرفی با توجه به اینکه ایران در تحریم‌ های بسیاری دارد و به بازار جهانی دسترسی ندارد، تبلیغات در سایت‌ های داخلی و سایت های پربازدید به معنای تبلیغات هدفمند در بازار می باشد.

به روزرسانی مطالب وب سایت و اصلاح

در انتخاب سایت پربازدید برای تبلیغات خود به این نکته توجه داشته باشید که آیا شما می توانید در آینده تبلیغاتتان را اصلاح و به روزرسانی کرده یا خیر؟ مثلا ممکن است گاهی پیش آید که بنر تبلیغاتی شما نتوانند انتظارات شما را برآورده کرده در این شرایط شاید بخواهید که تبلیغات خود را اصلاح کنید تا بودجه ی تبلیغاتی شما هدر نرود.

برای تبلیغات بیشتر در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را از یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغاتی مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید