×
صفحه اصلی تبلیغات تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401 زمان مطالعه : 10 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت

تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت

تبلیغات در اپ استورها یکی از روش های کارآمد و آسان برای معرفی اپلیکیشن ها می باشد.

آژانس مگنت از طریق همکاری انحصاری با اپ استور بازار (کافه بازار) و ارائه تبلیغات در اپ استور بازار، فرایند بازاریابی در اپ استورها را به صورت بهینه تر و منسجم تر انجام می دهد.

تبلیغات در اپ استورها پس از شکل گیری بازاریابی های دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر بسیاری از صاحبان کسب و کارها و خدمات، نسخه ی اپلیکیشن خود را توسعه داده و فروشگاه های اینترنتی به اسم اپ استورها به وجود آمده اند تا صاحبان برندها بتوانند اپلیکیشن های خود را به مخاطبان ارائه دهند.

با نگاهی گذرا به گوشی های هوشمند خود متوجه خواهیم شد که امروزه برای انجام بسیاری از کارهای روزمره و خرید محصولات مورد نیازمان برنامه های متعددی را در گوشی همراه خود نصب کرده ایم. برنامه هایی مانند انجام کارهای بانکی، سفارش غذا و خرید محصولات فروشگاهی از جمله برنامه هایی هستند که تمامی آنها را از اپ استورها دانلود و نصب کرده ایم.

اپ استورها اپلیکیشن های مورد نیاز ما را در سرتاسر جهان در اختیار کاربران قرار می دهند و کمتر کسی است که الان چندین اپ استور را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب نداشته باشد.

یکی از این اپ استورهای شناخته شده در میان کاربران ایرانی کافه بازار می باشد، که شما می توانید تبلیغ خود را در کمترین زمان ممکن در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهید.

کافه بازار یک اپ استور ایرانی برای انتشار برنامه های ساخته شده توسط توسعه دهندگان ایرانی و یک اپلیکیشن برای دانلود برنامه‌های اندرویدی ایرانی و خارجی است

تبلیغ انحصاری در اپ‌ استور بازار با آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با ارائه پلتفرم هوشمند بازاریابی خود امکان تبلیغات در اپ‌ استور کافه بازار را فراهم کرده و با ارائه خدمات متنوع در حوزه تبلیغ در اپ‌ استورها مانند تبلیغات سرچ ادز، تبلیغات بنری، پیشنهادی، تبلیغات برای نصب اپلیکیشن و … این شیوه از بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌ دهد.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید

برای ثبت نام در شبکه تبلیغاتی هوشمند مگنت از اینجا ثبت نام کنید

تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت

با تبلیغات در اپ استور کافه بازار چه امکاناتی دریافت خواهید کرد؟

بر اساس آمار ارائه شده از کافه بازار در ابتدای سال 98 اپلیکیشن بازار به 40 میلیون نصب فعال رسید و در حال حاضر 162000 برنامه و بازی در بازار ارائه شده و قابل نصب می باشد که این برنامه های ارائه شده از سوی 23800 توسعه دهنده ی فعال و صاحب برند می باشند.

طبق آخرین آمار تعداد کاربران فعال کافه بازار از مرز 53 میلیون نفر گذشته و روزانه بین 6 تا 10 میلیون کاربر در این اپ استور به فعالیت می پردازند.

نمایش تبلیغات در یک اپ استور شناخته شده و معتبر در میان کاربران

تمام کاربران، کافه بازار را می شناسند، بازار بزرگترین مارکت اندرویدی می باشد که مدت زمان زیادی هم نیست که سیستم تبلیغات در جستجو را راه اندازی کرده است اما با این حال کسانی که در این مارکت ایرانی به تبلیغ می پردازند به مخاطبان ایرانی زیادی نمایش داده می شوند و فیدبکی که می گیرند بسیار بالا و قابل توجه می باشد.

به دست آوردن کاربر ارگانیک

یکی از مزایای مهم تبلیغات در اپ استور بازار به دست آوردن کاربر ارگانیک است، به طور مثال اگر کاربر کلمات کلیدی مناسب با برنامه ی مورد نظر خود را جستجو کند، این سرچ در صدر نتایج جستجو قرار گرفته و در نتیجه کاربر ارگانیک و فعال جذب خواهد شد.

کمک به دیده شدن بهتر اپلیکیشن ها در کافه بازار

تبلیغ دهندگان در کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن خود بهره مند می شوند و می توانند محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از 45 میلیون کاربر کافه ارائه داده و درآمد کسب کنند.

تمرکز روی نیازمندی های کاربران و پشتیبانی توسعه دهندگان ایرانی توسط تیم تخصصی

در کافه بازار تمام نیازها و برنامه های مورد نیاز کاربران پوشش داده شده و تبلیغ دهندگان و صاحبان برندها توسط تیم های تخصصی پشتیبانی کافه بازار پشتیبانی خواهند شد.

تبلیغات در کافه بازار (اپ استور بازار) را از کجا شروع کنیم؟

اپ استور شناخته شده ی بازار با داشتن بیش از 40 میلیون نصب فعال به همراه اپ استور مایکت در جایگاه پرطرفدارترین مارکت های ایرانی قرار گرفته اند، به همین دلیل است که تبلیغات در اپ استور بازار مورد توجه و استقبال بازاریابان دیجیتال قرار گرفته است. اما می خواهیم بدانیم که تبلیغات در اپ استورها در این جا کافه بازار را باید از کجا شروع کنیم؟

برای سهولت کار شما آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت روند تبلیغات در اپ استور را به صورت حرفه ای و با بازدهی بالا و به صورت کارآمد برای متقاضیان تبلیغات به صورت انحصاری در اپ استور کافه بازار انجام خواهد داد.

انواع تبلیغات در اپ استور کافه بازار

تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت

تبلیغات گشت و گذار

یکی از انواع تبلیغات در اپ استور کافه بازار، تبلیغات گشت و گذار می باشد. در این نوع تبلیغ هوش مصنوعی بازار تصمیم می گیرد که تبلیغ در چه جایی نمایش داده شود.

در واقع هوش مصنوعی بازار با تمام قدرت خود به گونه ای عمل می کند که اپلیکیشن و برنامه ی شما برای گرفتن بهترین نتیجه و بازدهی بالا در بهترین محل ممکن به نمایش دربیاید.

مثلا اگر برنامه ی شما بازی است هوش مصنوعی بازار بازی شما را در صفحه جزئیات بازی‌ های دیگر نمایش خواهد داد تا که بهترین نتیجه برای شما اتفاق بیفتد. و یا اگر برنامه ی شما یک فروشگاه است هوش مصنوعی بازار، برنامه ی شما را در صفحه ی جزئیات سایر فروشگاه های آنلاین و خدمات آنلاین به نمایش خواهد گذاشت تا بهرین نتیجه حاصل شود.

تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت

تبلیغات جستجو

در تبلیغات سرچ ادز یا تبلیغات جستجو، بازار طبق رفتار کاربران سعی می کند تا اپلیکیشن های مرتبط با کلید واژه ها ره به نمایش دربیاورد.

حجم گسترده ای از نصب برنامه ها در بازار از طریق جستجو صورت می پذیرد. تبلیغات در جستجو این اتفاق را رقم می زند که جستجو های مرتبط با اپلیکیشن خود را شناسایی کرده و برنامه خود را در صدر لیست جستجو ها به نمایش کاربران بگذارید تا در نتیجه، نصب‌ های مرتبط برای برنامه شما بیشتر شود.

یکی از مزایای مهم تبلیغات جستجو این است که کاربران لازم نیست در قسمت جستجو نام دقیق برنامه ی مورد نظر خود را تایپ کنند و تنها با جستجوی کلیدواژه ی مرتبط با برنامه ای که به دنبال آن هستند، برنامه های پیشنهادی از سوی بازار آشکار خواهد شد.

مثلا اگر کاربری به دنبال برنامه سفارش غذای اینترنتی است لازم نیست که نام برند خاصی را سرچ کرده و تنها با تایپ سفارش غذا آنلاین، سفارش غذا نام برندهای معروف و مشابه برای کاربر به نمایش در می آید.

تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) با آژانس مگنت

تبلیغات هوشمند

در این نوع تبلیغات در بازار، فرایند تبلیغات در جستجو به عهده ی هوش مصنوعی بازار می باشد، در روش تبلیغات جستجو شما باید کلمه ی مرتبط را در ابتدا پیدا کرده و سپس روی آن‌ ها قیمت مزایده‌ ای پیشنهاد دهید و در صورت برنده شدن در مزایده، تبلیغات شما در کلمه ای که انتخاب کرده‌ اید نمایش داده خواهد شد.

در اقع در این تبیلغ شما تبلیغات اپلیکیشن خود را به بازار سپرده و به ازای هر نصب و دانلود برنامه، به ازای هر نصب هزینه پرداخت خواهید کرد. در سرویس هوشمند شما لازم نیست هیچ کاری انجام دهید و گویی یک متخصص مارکتینگ را استخدام کرده اید تا کارهای تبلیغات برنامه تان را انجام دهد.

چرا تبلیغات بازار

اپ استور کافه بازار با بیش از 45 میلیون نصب فعال یکی از پرمخاطب ترین فروشگاه اپلیکیشن اندرویدی در ایران به شمار می آید. در بازار شما می توانید تبلیغ خود را در کمترین زمان به میلیون‌ ها کاربر نمایش دهید. به همین خاطر است که اپ استور بازار یکی از بزرگ ترین کانال های بازاریابی کسب و کارهای دیجیتال محسوب می شود که توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را در این فروشگاه به عرضه دربیاورند.

با انواع تبلیغات در اپ استور بازار مانند تبلیغات در گشت‌وگذار، تبلیغات در جست‌وجو و تبلیغات هوشمند کسب و کارها و صاحبین برند می توانند اپلیکیشن خود را در کافه بازار به کاربران معرفی کرده و تعداد نصب خود را بالا ببرند.

با استفاده از سرویس های مختلف تبلیغاتی در کافه بازار، صاحبان برندها می توانند از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوند و محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از 45 میلیون کاربر بازار ارائه داده و کسب درآمد کنند.

به عبارت دیگر آگهی‌ های درج شده در بازار در جست‌ وجوی کافه بازار 8 میلیون جستجوی روزانه کاربران، 16 میلیون بازدید روزانه در صفحه ی جزئیات و 70 درصد تبدیل جستجو به نصب را به همراه داشته است.

عملکرد شیوه های تبلیغاتی کافه بازار

تبلیغات در گشت و گذار که از سال گذشته به کافه بازار اضافه شد با هدف نمایش آگهی در زمان و مکان مناسب به کاربران در سال 1399 موفق شد برای تبلیغ دهندگان و صاحب برندهاروزانه 20 هزار نصب را به همراه داشته باشد، حداقل هزینه ی تبلیغات در گشت و گذار در بازی ها 4 هزار ریال و برای اپلیکیشن ها 30 هزار ریال می باشد.

تبلیغات در جست و جوی کافه بازار هم که با هدف جذب مخاطب بر اساس سرچ های او انجام می پذیرد از سال 1399 تا امروز بیش از2 میلیارد بار آگهی در معرض دید کاربران قرار گرفته که منجر به بیش از 25 میلیون نصب موفق شده است. به عبارت دیگر در سرویس تبلیغات آگهی ها در جست‌ و جوی کافه بازار روزانه بیش از5.5 میلیون بازدید داشته که از این میان 70 هزار نصب صورت گرفته است.

تبلیغات هوشمند کافه بازار که یکی دیگر از سرویس های جدید کافه بازار است از طریق هوش مصنوعی به کسب و کار صاحبین برند کمک می کند با صرف زمان و هزینه ی کمتر برنامه ی مختص به خود را در معرض نمایش کاربران قرار دهند.

در تبلیغ هوشمند کافه بازار میزان نصب در هر ماه بیش از 600 هزار نصب می باشد. در روش تبلیغات هوشمند بازار، بر اساس بودجه و مبلغ به ازای هر نصب که توسط شما تعیین شده است، کلید واژه‌ های مرتبط و CPI مربوط به آن استخراج شده، در مزایده شرکت داده می شود و فرایند نصب شروع می‌ شود و کار دیگری لازم نیست.

تبلیغات در اپ استور کافه بازار به دلیل بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های به روز هوش مصنوعی در راستای توسعه سرویس‌ های تبلیغاتی بهینه یکی از راه های مقرون به صرفه و کارامد برای دیده شدن و شناخته شدن برندهای توسعه دهندگان کسب و کارا می باشد که که در کمترین زمان می توانند به نتیجه ی دلخواه خود و در نهایت کسب درآمد برسند.

مزیت تبلیغ در اپ استور بازار در مقایسه با گوگل پلی

همان طور که قبلا هم گفته شد تبلیغات در اپ‌ استورها یکی از بخش‌ های مهم و برجسته صنعت دیجیتال مارکتینگ محسوب شده و تبلیغات در این زمینه به خصوص در اپ استورهای ایرانی مانند کافه بازار و مایکت، جایگاه قابل توجهی را در فرایندهای بازاریابی به دست آورده است یکی از مزایای تبلیغات در اپ استور های ایرانی (کافه بازار) در مقایسه به گوگل پلی به دلیل بومی بودن کاربران جامه هدف مناسب تری در مقایسه تبلیغات در Google Play دارد.

دیگر خدمات مگنت

دیدگاهتان را بنویسید