×
صفحه اصلی تبلیغات هزینه نصب اپلیکیشن با روش های مختلف در مگنت
تاریخ انتشار : 01 آذر 1402 زمان مطالعه : 8 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

هزینه نصب اپلیکیشن با روش های مختلف در مگنت

هزینه نصب اپلیکیشن با روش های مختلف در مگنت

وقتی زمان می گذارید و پس از کلی تست کردن، ایده و خلاقیت خود را پیاده سازی می کنید و اپلیکیشن خود را طراحی می کنید، امیدوار هستید که نتیجه تلاش خود را ببینید و شاهد تعداد نصب های بالا از سوی کاربران باشید. همه می دانیم که قانع کردن افراد برای نصب یک اپلیکیشن تا حدودی دشوار است.

یکی از راه های افزایش نصب اپلیکیشن تبلیغات است که اگر راهکارهای که ارائه می شود را به صورت اصولی انجام دهید و آن را به متخصصین این حوزه بسپارید بی شک با افزایش تعداد نصب های اپلیکیشن مواجه می شوید.

تبلیغات انواع مختلفی دارد و طبیعتا پرداخت هزینه نیز به روش های مختلفی صورت می گیرد. انواع تبلیغات عبارتند از: تبلیغات نصب، تبلیغات اقدامی و تبلیغات کلیکی. در ادمه می خواهیم درباره تبلیغات نصب اپلیکیشن با شما عزیزان صحبت کرده و به معرفی آژانس تبلیغاتی مگنت یکی از بهترین های عرصه دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن چیست؟

اگر شما هم به دنبال نصب بیشتر اپلیکیشن خود هستید باید از روش تبلیغاتی نصب اپلیکیشن استفاده کنید. این تبلیغ که با نام CPI نیز شناخته می‌شود امکان تبلیغ اپلیکیشن شما را در انواع اپلیکیشن های خارجی و داخلی فراهم می کند.

این تبلیغات را می توان نوعی تبلیغ نتیجه گرا به شمار آورد. زیرا تنها در صورت نصب اپلیکیشن شما هزینه پرداخت می کنید. یعنی اگر کاربر فقط روی تبلیغ شما کلیک کند اما آن را دانلود و نصب نکند هزینه ای به تبلیغ کننده تعلق نمی گیرد.

ما در مگنت به شما کمک می کنیم که تبلیغات خود را به بهترین نحو به مخاطبین معرفی کرده و از تعداد بالای نصب اپلیکیشن خود بهره مند شوید. در مگنت نیازی نیست که اپلیکیشن شما در گوگل پلی یا اپ استور ثبت باشد. اگر در یکی از استورهای ایرانی مانند بازار هم اپلیکیشن خود را ثبت کرده باشید می توانید از خدمات تبلیغات مگنت استفاده کنید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن با مگنت

  • نمایش تبلیغات شما در اپلیکیشن های ایرانی و خارجی
  • پرداخت هزینه در ازای هر نصب موفق
  • نمایش تبلیغات شما به صورت همسان، بنری، ویدیویی و…
  • نمایش تبلیغ به شهر و کشور و رده سنی خاص از مخاطبین
  • امکان تبلیغ اپلیکیشن به صورت بین المللی و افزایش نصب
هزینه نصب اپلیکیشن با روش های مختلف در مگنت

تبلیغات برای نصب اپلیکیشن به چه صورت انجام می شود؟

بهینه سازی اپ استور

یکی از روش های نمایش تبلیغات شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل پلی و اپ استور است. به این صورت که اگر کاربری عبارتی مرتبط با کلمات کلیدی شما را سرچ کند می تواند تبلیغ شما را در همان صفحه مشاهده کند. پس باید در انتخاب کلمات کلیدی و محتوای تبلیغ خود از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

اپلیکیشن‌ ها و محصولات گوگل

شما می توانید اپلیکیشن خود را به روش های مختلف در گوگل و سایر محصولات آن مانند Docs، Translate، Maps، AdWords، Google News و… تبلیغ کرده و در معرض دید کاربران بسیاری قرار دهید و بدین ترتیب به افزایش نصب اپلیکیشن خود کمک کنید.

صفحه اصلی گوگل پلی

علاوه بر موارد ذکر شده شما می توانید اپلیکیشن خود را در صفحه اصلی گوگل پلی و صفحه دانلود اپلیکیشن های دیگر اپ استور تبلیغ کنید و در معرض دید میلیون ها کاربر قرار بگیرید.

تبلیغ در کافه بازار و مایکت

علاوه بر گوگل پلی، تبلیغات اپلیکیشن شما در صفحه نتایج جستجوی بازار، مایکت و صفحه اپلیکیشن های دیگر این دو نیز قابل نمایش است. به دلیل آن که تبلیغات برای کاربرانی نمایش داده می شود که به اپلیکیشن نیاز یا علاقه دارند احتمال نصب اپلیکیشن شما افزایش پیدا می کند.

دیسکاوری گوگل

هنگامی که شما اپلیکیشن گوگل را در موبایل خود باز می کنید تعدادی محتوای مرتبط و پیشنهاد به شما نمایش داده می شود که به آن ها دیسکاوری می گویند. شما می توانید تبلیغات اپلیکیشن خود را در این قسمت نیز به کاربر نشان دهید.

انواع روش های تبلیغ اپلیکیشن

  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات همسان
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات درون اپلیکیشن
  • تبلیغات پیش نمایشی قبل از شروع محتوای اصلی
  • تبلیغات نوتیفیکیشن
  • تبلیغ در گوگل ادز
هزینه نصب اپلیکیشن با روش های مختلف در مگنت

روش های افزایش نصب اپلیکیشن

  • ایجاد تصاویر و متن‌ های تبلیغی جذاب با محتوای مفید و استفاده درست از کلمات کلیدی، توجه کاربر را جلب کرده و می‌ تواند تاثیر بسزایی در افزایش تعداد نصب داشته باشد. حتی با طراحی آیکون اپلیکیشن خود به شکلی جذاب می توانید تاثیر خوبی روی مخاطب داشته باشید.
  • تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی، به خصوص اگر مخاطبان هدف شما در این شبکه‌ ها حضور داشته باشند، می‌ تواند به افزایش نصب‌ اپلیکیشن کمک کند.
  • ایجاد تبلیغاتی با امکانات تعاملی مانند دمو، آزمون، یا ارائه تخفیف‌ ها و جوایز مختلف، کاربر را تشویق به نصب اپلیکیشن شما می‌ کند. توجه داشته باشید که تعامل و پاسخ به سوالات کاربران یک پروسه همیشگی است و شما همواره باید پاسخگوی مخاطبین خود باشید.
  • استفاده از (call-to-action) مثل “دانلود کنید” یا “ثبت نام کنید” مخاطبان را تشویق به اقدام فوری و نصب اپلیکیشن شما می کند.
  • استفاده از تبلیغات در جستجوها (SEM)، تبلیغات در موتورهای جستجو می‌ تواند کارآمد باشد. با بهینه‌ سازی کلمات کلیدی و تبلیغات جذاب، کاربران به سرعت به اپلیکیشن شما هدایت می‌ شوند.
  • همکاری با سایر اپلیکیشن‌ ها برای نمایش تبلیغات شما درون اپلیکیشن‌ های آن‌ ها نیز می‌ تواند نصب‌ ها را افزایش دهد.
  • ارائه پاداش یا تخفیف به کاربرانی که اپلیکیشن را نصب و استفاده می‌ کنند، می‌ تواند تشویق بیشتری برای نصب ایجاد کند.
  • تجربه کاربران و اطمینان از اینکه اپلیکیشن شما بهینه و با تجربه کاربری مناسبی ارائه می‌ شود، باعث بازگشت کاربران و به اشتراک گذاشتن اپلیکیشن شما می شود.
  • می توانید با بومی سازی اپلیکیشن خود آن را به زبان های مختلف و برای دیگر کشورها نیز قابل استفاده کنید. در ابتدا باید مخاطب هدف خود در کشورهای دیگر را پیدا کرده و با استفاده از کلمات کلیدی مربوط به آن ها و پیاده سازی تکنیک های بومی سازی، به افزایش نصب اپلیکیشن خود کمک کنید.

در نهایت با توجه به مخاطبان هدف و خصوصیات اپلیکیشن شما، انتخاب روش‌ ها و پلتفرم‌ های مناسب برای تبلیغات اپلیکیشن بسیار مهم است.

مزایای تبلیغات نصب اپلیکیشن با مگنت

  • ما به شما کمک می کنیم با انتخاب موقعیت جغرافیایی مناسب و محدود کردن آن بتوانید به مخاطبین هدف خود به طور دقیق تر دسترسی داشته باشید. این ویژگی باعث می شود نرخ بازگشت هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید و مخاطبین بیشتری تبدیل به مشتری شوند.
  • ما تبلیغات اپلیکیشن شما را در جایگاه های مختلف و مرتبط نمایش می دهیم تا نصب های ارگانیک و باکیفیت داشته باشید و کاربری که اپلیکیشن شما را نصب می کند واقعا به آن نیاز داشته باشد یا از روی علاقه اقدام به نصب کند.
  • در تبلیغات نصب اپلیکیشن، شما به ازای هر تعداد نصبی که انجام می شود هزینه پرداخت می کنید. تیم حرفه ای مگنت اهداف و شرایط اپلیکیشن شما را بررسی کرده، همچنین با توجه به هدف شما و تعداد نصب هایی که در نظر دارید بهترین حالت را برای هزینه های شما ارائه می کند.
  • یکی از حالت هایی که رخ می دهد این است که کاربر اپلیکیشن شما را نصب می کند اما دیگر با آن کار نمی کند و فعالیتی در آن انجام نمی دهد. تبلیغات نصب اپلیکیشن در مگنت به این شکل است که ما دوباره آن کاربر را هدف گرفته و او را به کاربری فعال تبدیل می‌کنیم.
  • هدف ما بالاترین ظرفیت نمایش تبلیغ اپلیکیشن شما در روز و کسب بیشترین بازدهی از تبلیغات است. طوری که شما به اهداف خود برسید.
  • تبلیغات نصب اپلیکیشن خود را به مگنت بسپارید و از بابت پشتیبانی خیالتان راحت باشد. مشاورین ما هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند و شما می توانید در هر مرحله از تبلیغ با کارشناسان ما در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشن

هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشن به این صورت محاسبه می شود که شما به ازای تعداد نصب هایی که از تبلیغ صورت می گیرد هزینه پرداخت می‌کنید. یعنی اگر کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و اپلیکیشن را دانلود و نصب کند مبلغ توافق شده از حساب شما کسر می شود.

محدودیت های نمایشی در قیمت دقیق نصب تاثیر گذار است و به دلیل آن که گوگل جهت نمایش تبلیغات از سیستم حراج استفاده می کند توصیه ما به شما این است که تبلیغات خود را با قیمتی که کارشناس می گوید شروع کنید. پس از 1000 نصب که تقریبا یک هفته زمان می برد می توانید هزینه و قیمت های پیشنهادی را بهینه کنید.

هزینه تبلیغات اپلیکیشن به روش های زیر نیز محاسبه می گردد:

  • هزینه به ازای نمایش که در ازای هر بار نمایش تبلیغات ویدیویی شما مبلغی از حسابتان کسر می شود.
  • هزینه به ازای هر اقدامی ( CPA ) که از سمت کاربر انجام شود. مانند پر کردن فرم، بازی کردن و … که با توجه به تعداد آن هزینه محاسبه می‌شود.
  • هزینه به ازای کلیک ( CPC ) که در صورت کلیک مخاطب روی تبلیغ از کارفرما دریافت می شود. در این حالت حتی اگر کاربر اقدامی نداشته باشد و اپلیکیشن را نیز نصب نکند شامل پرداخت هزینه می شود.

مشاورین حرفه ای و مجرب مگنت کمپین تبلیغاتی شما را به بهترین شکل و با هزینه ای مقرون به صرفه راه اندازی می کنند. در تمامی مراحل نیز در کنار شما بوده و خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان به شما عزیزان ارائه می دهند. با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت کمپین تبلیغاتی خود را آغاز نمایید.

سایر خدمات مگنت:

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید