×
صفحه اصلی تبلیغات مشاور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی؛ آنلاین و تلفنی با مگنت
تاریخ انتشار : 25 آبان 1402 زمان مطالعه : 13 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

مشاور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی؛ آنلاین و تلفنی با مگنت

مشاور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی؛ آنلاین و تلفنی با مگنت

امروزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی جداناپذیر در کسب و کارها و شرکت های مختلف مطرح است. اگر در چند سال گذشته می توانستید با چند پست معمولی و کمی هم فعالیت در شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید و مشتریان جدیدی را به خود جذب کنید امروزه با گسترش سیستم بازاریابی و متدهای جدید دیجیتال مارکتینگ، همچنین ایجاد پلتفرم های مختلف اینترنتی موفقیت در این حوزه نیاز به علم و تخصص دارد.

اگر خود از مهارت و دانش کافی در زمینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی برخوردار نیستید برای آن که شیوه های تبلیغاتی نوین را در شبکه های اجتماعی پیاده و اجرا کنید نیاز به یک مشاوره تبلیغاتی دارید.

در ادامه به شرح وظایف و اهمیت استفاده از مشاوره تبلیغاتی بپردازیم. همچنین هدف از تبلیغات و مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف را با هم بررسی کرده و انواع سوشال مدیا را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

مشاوره تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی با مگنت

امروزه تبلیغات به روش های قدیمی جوابگو نیست و فقط هزینه و زمان را از دست خواهید داد. نحوه ارتباط شما با مخاطب باید به شیوه ای نوین و خلاقانه باشد تا توجه او را جلب کرده و او را تبدیل به مشتری وفادار شما نماید. تبلیغات در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و به روش های مختلفی قابل انجام است. تاثیر تبلیغات اینترنتی را نمی توان نادیده گرفت.
اگر شما هم نگران آینده شرکت و کسب و کار خود هستید همین حالا برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی خود با آژانس تبلیغاتی مگنت تماس بگیرید و از مشاوره تبلیغاتی ما بهره مند شوید. مشاوره تبلیغاتی به شما کمک می کند محصول و خدمات خود را به صورت هدفمند در فضای مجازی معرفی کنید و از این طریق توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نمایید.

خدمات مشاوره تبلیغاتی مگنت در شبکه های اجتماعی

  • ارائه روش هایی موثر در جهت بهبود رابطه سازمان و مشتری ها از طریق شبکه های اجتماعی
  • ارائه استراتژی قوی در جهت برند سازی و افزایش شهرت شرکت
  • تعیین استراتژی های تبلیغاتی کوتاه مدت و بلند مدت
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی خدمات شما
  • برقراری ارتباط موثر با مشتری و افزایش سرعت پاسخگویی
  • نظارت بر اجرای درست روند تبلیغات و رصد کردن رقیب
  • معرفی فرصت های جدید و ترند در حوزه کسب و کار شما
  • ارائه استراتژی هدفمند در جهت افزایش تعداد مشتری

هزینه مشاوره تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

استفاده از مشاوره تبلیغاتی در سراسر دنیا باعث گسترش و رونق اکثر کسب و کارها از طریق شبکه های اجتماعی شده و همین امر اهمیت حضور مشاور تبلیغاتی را دوچندان می کند. در موسسه تبلیغاتی مگنت شما می توانید از خدمات مشاوره ما به صورت آنلاین یا تلفنی بهره مند شوید.

کافیست با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را کسب نمایید.
هزینه مشاوره تبلیغاتی با توجه به سابقه و تجربه مشاور تعیین می گردد. مشاوره تلفنی به صورت دقیقه ای محاسبه شده همچنین شما می توانید به صورت آنلاین نیز از خدمات مشاوره رایگان مگنت بهره مند شوید و مشکلات خود را در رابطه با تبلیغات وب سایت، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سایر خدمات ما در زمینه بازاریابی اینترنتی با ما در میان بگذارید.

مشاور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی؛ آنلاین و تلفنی با مگنت

مشاوره تبلیغات شبکه‌های اجتماعی چیست؟

با افزایش روز افزون کاربران در فضای مجازی و استفاده آن ها از شبکه های اجتماعی مختلف، تبلیغات اینترنتی را می توان یک پل ارتباطی بین کسب و کارهای مختلف و مخاطبین به شمار آورد.

با تولید محصولات جدید و به روز و تنوع شیوه های تبلیغاتی اهمیت استفاده از مشاور تبلیغاتی بیش از پیش احساس می شود تا صاحبان کسب و کار بتوانند بهترین استراتژی را برای معرفی محصول و برند خود در شبکه های اجتماعی پیاده سازی کنند. مشاوره تبلیغاتی با ارائه راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن برند شما به مخاطب منجر به جلب اعتماد آن ها نسبت به برند شما می شود که نتیجه آن افزایش فروش محصول و خدمات شماست

اهمیت مشاوره تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

امروزه مردم ترجیح می دهند کلیه فعالیت های خود را اعم از خرید منزل، سفارش غذا، صحبت با دوست و آشنا و… را در حداقل زمان ممکن از طریق شبکه های اجتماعی انجام دهند. افزایش حضور مردم در سوشال مدیا اهمیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی را چندین برابر می کند.
نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است تبلیغات اصولی و درست در شبکه های اجتماعی است که این خود امری پیچیده به حساب می آید.

در صورتی که شما با شیوه تبلیغات و جذب مشتری اشنایی نداشته باشید ممکن است اعتبار برند خود را از دست بدهید. بنابراین بهتر است برای آنکه به اهداف خود دست یابید از یک مشاور تبلیغاتی و متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

مشاوره تبلیغات با بررسی سوابق تبلیغاتی شما و نوع فعالیتتان شبکه اجتماعی مناسب را انتخاب کرده و به برندینگ، معرفی محصول و افزایش فروش شما کمک خواهد کرد.

مشاور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی چه وظایفی دارد؟

  • بررسی بازار و تحلیل روش های تبلیغاتی سایر رقبا
  • بررسی رضایت مشتریان از کالا و خدمات مورد نظر در جهت افزایش تقاضا
  • ایجاد یک پل ارتباطی بین برند و مشتری
  • انتخاب بهترین شبکه اجتماعی متناسب با محصول و خدمات شما برای تبلیغات و افزایش فالوور و …
  • ارائه استراتژی قوی جهت معرفی برند و جذب مشتری
  • بررسی نقاط ضعف محصول یا خدمات شما و رفع آن ها در جهت حفظ مشتریان فعلی
  • ارائه شیوه ای موثر در جهت پاسخگویی به سوالات کاربران
  • افزایش ترافیک و بازدید از خدمات شرکت
  • بهبود روش های پاسخگویی و ارتباط با مشتریان

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مختلف مزایای مخصوص به خود را دارند و انتخاب آن ها بستگی به نوع کسب و کار و حرفه شما دارد. قبل از انتخاب یکی از انواع سوشال مدیا برای معرفی خدمات خود لازم است که با مزایا و معایب هریک آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

فیسبوک

شبکه اجتماعی فیس بوک بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است.از این رو مناسب ترین بستر برای تبلیغات و معرفی کسب و کار شماست. شما می توانید محتوای خود را به صورت تصویری، ویدئو، اسلایدشو و… به نمایش بگذارید و جهت لید سازی از آن بهره ببرید.

اینستاگرام

اینستاگرام یکی دیگر از شبکه های اجتماعی محبوب در ایران است که روزانه تقریبا 500 میلیون کاربر فعال دارد.این پلتفرم برای کسب و کارهای فروشگاهی و معرفی محصول گزینه بسیار ایده آلی است و شما می توانید محتوای تبلیغ خود را به صورت تصویر و ویدیو، استوری و پست به مخاطب نمایش دهید. مزیتی که اینستاگرام نسبت به فیسبوک دارد این است که تعامل بیشتری در آن صورت می گیرد و دسترسی ان نیز راحت تر از فیس بوک است.

یوتیوب

بزرگ ترین موتور جستجوی ویدیویی و به اشتراک گذاشتن ویدیو پلتفرم یوتیوب است. بنابراین بهترین بستر برای تبلیغات ویدیویی شما محسوب می شود. برای تبلیغات در این شبکه اجتماعی می توانید از گوگل ادز نیز کمک بگیرید. تبلیغات در یوتیوب سه نوع مختلف دارد:

  • تبلیغی که پیش از شروع فیلم و ویدیوی انتخابی شما نمایش داده می شود.
  • تبلیغی که مانند مورد اول پیش از شوع ویدیو نمایش داده می شود اما امکان رد کردن آن وجود ندارد.
  • ویدیوهای تبلیغی کوتاه 6 ثاینه ای که در پایان ویدیو پخش می شود.

توییتر

یکی دیگر از پلتفرم های مجازی که کاربران زیادی نیز دارد توییتر است. توییتر ماهیتی دینامیک دارد و اماکن اینکه تبیلغ شما در آن به سرعت وایرال شود زیاد است. خیلی از کسب و کارهای کوچک برای معرفی وآگاه سازی مخاطب از برند خود از توییتر استفاده می کنند و از این طریق نیز می توان با معرفی خدمات و محصولات کاربر را به مشتری تبدیل کرد. تبلیغات در توییتر به شکل توییت، اکانت کاربری و ترندها می باشد و طبق بررسی های انجام شده کاربران توییتر بیشتر مایل به خرید از این طریق هستند.

واتساپ و تلگرام

واتساپ و تلگرام جزو پیام رسان های محبوب در دنیا هستند و چندین میلیون کاربر فعال دارند. شاید برایتان عجیب باشد اما این دو پیام رسان یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی برای معرفی کسب وکارهای کوچک محسوب می شود که همه می توانند با هزینه ای به صرفه به مخاطبین زیادی دسترسی داشته باشند. تبلیغات در تلگرام و واتساپ اغلب به شکل متنی بوده و با ایجاد کانال و گروه های مختلف می توانید به معرفی محصولات خود بپردازید.

لینکدین

این پلتفرم بیشتر محل فعالیت افراد حرفه ای در رابطه با کسب و کارهای مختلف است. افراد از لینکدین جهت تبلیغ و پروموشن فعالیت های خود و معرفی محصولات جدید استفاده می کنند. افراد از این طریق می توانند محصولات خود را به کسانی که در تصمیم گیری های سازمانی نقش دارند بفروشند. تبلیغات در لینکدین به صورت ویدیویی، داینامیک، اسپانسری و در قالب پیام کوتاه صورت می گیرد.

پینترست

یکی از برنامه های محبوب سوشال مدیا پینترست است که برای شرکت های تجاری و فروشگاهی تبلیغ در پینترست از اهمیت بالایی برخوردار است. تبلیغات در پینترست شبیه اینستاگرام است. با این تفاوت که بیشتر در زمینه پوشاک و دکوراسیون داخلی و فشن و… فعالیت دارد. در پینترست امکان لینک دهی به سایت و پین کردن نیز فراهم است.

مشاور تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی؛ آنلاین و تلفنی با مگنت

هدف از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

در ابتدا و پیش از شروع تبلیغات باید هدف خود را مشخص کنید.این هدف شماست که تعیین می کند چگونه با مخاطب ارتباط موثر برقرار کنید. تعیین هدف به شما جهت می دهد تا بتوانید عملکرد تبلیغات خود را ارزیابی کنید و براساس معیارهای خود بهترین شبکه اجتماعی را برای تبلیغات خود انتخاب نمایید. هدف از تبلیغ در شبکه های اجتماعی شامل موارد زیر می باشد:

آگاهی سازی نسبت به برند

طبق آمار هر شخص به طور متوسط دو ساعت از زمان خود را در شبکه های اجتماعی می گذراند. از همین رو یکی از اهدافی که شما می توانید از تبلیغات داشته باشید افزایش آگاهی برند و شناساندن برند خود به مخاطبین است. شبکه های اجتماعی مختلف یک فرصت خوب برای تبلیغات کسب و کار شما محسوب می شود.

افزایش ترافیک ورودی سایت

متخصصین بازاریابی با هدف افزایش ترافیک ورودی سایت اقدام به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی می کنند. بنابراین شما می توانید از طریق لینک سازی بازدید سایت خود را افزایش دهید.

جذب مشتری لید

امروزه جذب مشتریان جدید یک از اهداف مشترک کسب و کارهای مختلف است و به همین خاطر شما نیاز به اجرای صحیح فرایند فروش و تبلیغات دارید. از طریق دانلود محتواهای پولی، ثبت نام، مشارکت و فعالیت کاربران شما می توانید مشتریان راغب ( لید ) را به خود جذب کنید.

معرفی محصول و خدمات

معرفی محصول یکی از اهداف رایج تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. محصول شما می تواند محصول جدیدی باشد یا از قبل در بازار وجود داشته باشد. شما از این طریق می توانید محصول و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید و شانس فروش خود را نیز افزایش دهید.

تمایز نسبت به رقبا

تبلیغات هوشمندانه و خلاق در سوشال مدیا باعث می شود شما بر رقیبان خود برتری داشته باشید. مشاور تبلیغاتی به شما در خلق ایده های جدید کمک می کند و محصول شما را با روشی خلاقانه به مشتری معرفی می کند. در نهایت مخاطبان بیشتری با برند شما آشنا شده و خرید از شما را ترجیح می دهند.

برند سازی

هدف برخی از شرکت ها تبلیغات مداوم در شبکه های اجتماعی و معرفی محصولات و خدمات جدید خود است. علاوه بر معرفی محصول به ویژگی ها و امکانات آن نیز می پردازند و از این طریق جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب تثبیت می کنند.

افزایش فروش محصول

با توجه به تمام هدف های بیان شده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی، در نهایت هدف مشترک اکثر شرکت ها و کسب و کارها افزایش فروش است که در بازه زمانی خاصی پس از تبیلغات، این اتفاق باید بیفتد. البته نوع محصول و زمان اوج فروش نیز در رسیدن به این هدف تاثیر گذار است. به طور مثال جهت افزایش فروش بستنی در فصل تابستان باید اقدام کنید.

افزایش انگیزه مخاطب برای خرید

یکی دیگر از اهداف تبلیغات در شبکه های اجتماعی ایجاد انگیزه و تشویق مخاطب برای خرید محصول جدید یا استفاده از خدمات شماست. مشاوره تبلیغاتی با این اصول کاملا آشنا بوده و با طراحی یک تبلیغ حرفه ای مخاطبین را به سمت محصول جدید شما می کشاند.

افزایش تعامل با کاربران

یکی از اهداف مهم تیم های بازاریابی و تبلیغاتی افزایش نرخ تعامل کاربر است. افزایش نرخ تعامل باعث می شود کاربر درک بهتری از برند شما داشته باشد و احتمال اینکه آن را به دیگران نیز معرفی کند بیشتر خواهد بود.

مشاوره تبلیغاتی مگنت به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف می باشد. اگر شما هم قصد دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و به روشی نوین خدمات خود را به افراد بیشتری بشناسانید با مگنت در ارتباط باشید و خدماتی با کیفیت برتر در زمینه تبلیغات را تجربه کنید.

مزایای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در مقایسه با تبلیغات آفلاین

  • یکی از مرایای تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی این است که شما می توانید به مخاطبین زیادی از هر گوشه دنیا و در هر زمانی ارتباط داشته باشید. همچنین می توانید به مخاطبین خاصی که مخاطب هدف شما هستند نیز به راحتی دسترسی داشته باشید.
  • شما از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توانید محصول و خدمات خود را خیلی راحت معرفی کنید و ویژگی های آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. معرفی محصول شما به همراه سایر خصوصیات و امکاناتی که دارد همیشه به شکل پست در صفحه شما وجود دارد و مخاطبان جدید نیز می توانند آن را مشاهده کنند. برخلاف تبلیغات آفلاین که به این شکل و دائمی نیستند.
  • در تبلیغات آفلاین امکان تعامل با مشتری و دریافت اطلاعات آن ها امکان پذیر نیست. در حالی که در تبلیغات آنلاین شما می توانید اطلاعات تماس یا ایمیل مشتریان را داشته باشید. این مزیت باعث می شود شما در برخی موارد مثلا برای مشتریان خود طرح تشویقی یا جشنواره تخفیف و… در نظر بگیرید و از طریق تماس به آن ها اطلاع دهید.
  • تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این فرصت را به شما می دهد تا پروسه تبلیغات خود را آنالیز کرده و میزان موفقیت خود و نزدیکی به هدف را ارزیابی کنید و برای مراحل بعدی بهتر تصمیم بگیرید. امکان سنجش و بررسی روند تبلیغات در بازاریابی آفلاین امکان پذیر نیست.
  • در تبلیغات افلاین مانند تلویزیون، کاتالوگ، بیلبورد و.. شما تنها می توانید کسب و کار و خدمات خود را در معرض نمایش کلیه افراد قرار دهید. اما تبلیغات در شبکه های اجتماعی به این صورت است که شما براساس داده های موجود و روش های مختلف محصولات خود را فقط به آن دسته ار افرادی نمایش می دهید که مخاطب هدف شما هستند و به ان محصول نیاز دارند.
  • تبلیغات در فضای مجازی از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر از تبلیغات به روش سنتی است.اما این به معنی ارزان بودن نیست. اما همانطور که مطلع شدید تبلیغات در شبکه های اجتماعی مزایای بسیاری دارد و تاثیر گذاری روی مشتری از این طریق بهتر و هدفمند صورت می گیرد که در نهایت منجر به بازگشت سرمایه شما می شود. از همین رو اکثر مشاغل به قصد کاهش هزینه های خود در مقابل مزایای گسترده بازاریابی آنلاین به این شیوه تبلیغاتی روی می آورند.
  • یکی دیگر از مزیت های تبلیغات در سوشال مدیا رصد کردن نرخ تعامل مخاطبین در هر لحظه است. اگر روند مثبت بود متوجه می شوید که راه را درست رفته اید و استراتژی شما جواب داده است. در صورت گرفتن بازخورد منفی نیز این فرصت را دارید که با اعمال تغییرات به هدف خود نزدیکتر شوید.

تا اینجا به اهمیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی پی بردید و خوب است بدانید که اکثر شرکت ها و کسب و کارها روی یک هدف تمرکز نمی کنند. بلکه با هدف گذاری های مختلف سعی می کنند حداکثر استفاده را از پتانسیل شبکه های اجتماعی نصیب خود کنند.

برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • شیوه پیام و لحن خود را متناسب با مخاطب تغییر دهید.
  • از تصاویر و المان های گرافیکی سفارشی سازی شده در محتوای خود استفاده کنید.
  • محتوای حرفه ای، یونیک و روان تولید کنید.
  • لندینگ اختصاصی طراحی کنید.
  • برای کاربرانی که تبلیغ شما را به اشتراک می گذارند خدمات ویژه ای در نظر بگیرید.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید