×
صفحه اصلی تبلیغات شارژ اکانت گوگل ادوردز در سریع ترین زمان و کمترین کارمزد
تاریخ انتشار : 27 آبان 1402 زمان مطالعه : 13 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

شارژ اکانت گوگل ادوردز در سریع ترین زمان و کمترین کارمزد

شارژ اکانت گوگل ادوردز در سریع ترین زمان و کمترین کارمزد

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و توسعه دنیای دیجیتال، بدیهی است که مشاغل و کسب و کارهای مختلف نیز به سمت دیجیتالی شدن پیش بروند. علاوه بر آن شیوه های بازاریابی نیز تغییر کرده و تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند.

از همین رو انتظاری که ما از دنیای اینترنت داریم ین است که تمای نیازهای ما را رفع کند و پاسخگوی پرسش های ما باشد. یکی از مسائل مهم در دنیای اینترنت تبلیغات و دیده شدن کسب و کار است.

اوایل کسب و کارها قصد داشتند به روش ستنی و مانند دنیای واقعی به معرفی محصول و خدمات خود بپردازند. بنابراین سرویسی مجازی به مدیریت شرکت گوگل، تحت عنوان گوگل ادوردز راه اندازی کردند که مدتی بعد به گوگل ادز تغییر نام داد و پس از مدتی توانست به یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های تبلیغاتی تبدیل شود.

در این متن قصد داریم به تعریف و بررسی ویژگی های گوگل ادوردز بپردازیم. همچنین شما را با شرکت تبلیغاتی مگنت  که در زمینه شارژ اکانت گوگل ادوردز فعالیت دارد آشنا کنیم. با ما همراه باشید. 

شارژ اکانت گوگل ادوردز با مگنت

در روش شارژ غیر مستقیم وب سایت های داخلی به عنوان واسطه عمل کرده و با دریافت هزینه اکانت گوگل ادز شما را شارژ خواهند کرد. توجه داشته باشید قبل از پرداخت هزینه از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید. مگنت یکی از سایت های معتبر ایرانی است که با ارائه انواع خدمات تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی در خدمت کاربران عزیز می باشد. شما از طریق مگنت می توانید از خدمات بخش های مختلف تبلیغات اینترنتی مانند گوگل ادز با کمترین کارمزد بهره مند شوید.

مگنت در قبال شارژ حساب شما مبلغ کمی را به عنوان کارمزد دریافت کرده و مابقی را به حساب گوگل ادز شما انتقال می دهد. تعرفه تبلیغات در گوگل در سایت های مختلف متفاوت می باشد. ما سعی می کنیم در قبال پایین ترین مبلغ بیشترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

شارژ اکانت گوگل ادوردز در سریع ترین زمان و کمترین کارمزد

روش های شارژ اکانت گوگل ادوردز

جهت شارژ اکانت گوگل ادز و پرداخت هزینه های مربوطه می توانید از کارت های بین المللی مانند مسترکارت، ویزا کارت و پی پال استفاده کنید.اگر به این موارد دسترسی ندارید ما در مگنت شارژ حساب گوگل ادز شما را انجام می دهیم. بنابراین با خیالی آسوده امور تبلیغاتی خود را به ما بپسارید. به طور کلی اکانت گوگل ادز به دو روش شارژ می شود:

شارژ اکانت گوگل ادز به روش مستقیم

اگر شما هم گوگل ادز را برای تبلیغات خود انتخاب کردید با ورود به سایت و ثبت نام در آن می توانید یک حساب کاربری برای خود بسازید و بدون پرداخت هزینه به مدیریت کمپین تبلیغاتی خود بپردازید. با ارتقای سطح کاربری خود می توانید یک پروموشن داشته باشید و به امکانات بیشتری در گوگل ادز دسترسی پیدا کنید و از مزایای آن نیز بهره مند شوید.

در شارژ اکانت گوگل ادوردز به روش مستقیم پرداخت از طریق سایت اصلی گوگل انجام خواهد شد که ممکن است در برخی مواقع با مشکل روبرو شود و اکانت شما شارژ نشود. به همین خاطر کاربر ترجیح می دهد به روش غیر مستقیم حساب کاربری خود را شارژ نماید.البته در ایران به روش مستقیم نمی توان گوگل ادز را شارژ کرد. برای خرید گوگل ادز باید از طریق سایت های معتبر ایرانی و فعال در این زمینه اقدام نمایید.

شارژ اکانت گوگل ادز به روش غیر مستقیم

برای شارژ اکانت گوگل ادز خود به روش غیر مستقیم باید از طریق واسطه ها اقدام کنید. این روش نسبت به روش شارژ مستقیم متداول تر بوده و مدیران و صاحبان کسب و کار که دارای حساب بانکی در خارج از کشور نیستند  از این روش استفاده می کنند. حتی اگر شما دارای کسب و کاری کوچک نیز می باشید از این طریق می توانید با هزینه کمتری به شارژ و مدیریت اکانت گوگل ادز خود بپردازید. برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این زمینه با مشاورین مگنت تماس بگیرید.

قیمت شارژ اکانت گوگل ادز

شارژ اکانت گوگل ادز به روش غیر مستقیم در سایت های مختلف متفاوت می باشد و دارای تعرفه دقیقی نیست و شما می توانید با مقایسه قیمت ها و بررسی سایت های مختلف بهترین آن ها را انتخاب کنید. شرکت تبلیغاتی مگنت همواره سعی دارد خدمات خود را با حفظ کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه نسبت به سایر رقبا در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

جهت اطلاع دقیق از قیمت های تبلیغات گوگل ادوردز به سایت مگنت مراجعه کنید و یا از طریق تماس با پشتیبانی راهنمایی های لازم را کسب نمایید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

قیمت تبلیغات در گوگل به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد از جمله کلمات کلیدی، موقعیت جغرافیایی شما، کیفیت وبسایت و کمپین های تبلیغاتی شما و مبلغی که برای هر کلیک مشخص می کنید همه این ها در هزینه تبلیغات گوگل لحاظ می شود.

بنابراین قیمت هر تبلیغ با تبلیغ دیگر فرق دارد. هر چه حوزه کسب و کار شما دارای رقبای بیشتری باشد مبلغ بیشتری هم باید به گوگل پیشنهاد دهید. شارژ اکانت گوگل ادوردز با توجه به قیمت ارز محاسبه می شود و پس از هماهنگی با کازشناسان به مشتری اعلام می شود.

گوگل ادوردز چیست؟

یکی از سرویس های تبلیغاتی و آنلاین شرکت گوگل است که این امکان را به افراد می دهد که محتوای تبلیغاتی خود را در نتایج سرچ گوگل بر اساس PPC ( پرداخت به ازای کلیک ) به نمایش درآورند. این روش به این صورت است که تبلیغ دهنده فقط هنگامی که روی تبلیغات او کلیک صورت بگیرد به گوگل ادز هزینه پرداخت می کند.

از دیگر امکانات گوگل ادز این است که به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا به مشتریان هدف خود دسترسی بیشتری داشته باشند و تبلیغات خود را در مسیری هدفمند ارائه دهند. گوگل ادز به روش های زیر کار می کند:

  • هزینه به ازای هر کلیک (CPC)
  • هزینه به ازای هزار بار نمایش (CPM)
  • هزینه به ازای هر تعامل (CPE)

هرچه کلیک روی تبلیغ شما بیشتر باشد گوگل ادز هزینه تبلیغات کمتری از شما دریافت می کند. اینجاست که افزایش تبلیغ و حفظ آن اهمیت پیدا می کند.

خدمات تخصصی گوگل ادز:

  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات ویدئویی
  • تبلیغات اپلیکیشن
  • تبلیغات برندینگ
  • تبلیغات یوتیوب و جیمیل
شارژ اکانت گوگل ادوردز در سریع ترین زمان و کمترین کارمزد

تبلیغ در گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل یکی از روش های کارآمد برای افزایش فروش و جذب مخاطب است. مشتریان هدف شما دائما در گوگل در جستجوی محصول  وخدمات مربوط به شما هستند. بنابراین اگر شما با کلمه کلیدی صحیح مرتبط با کسب و کار خود در مکان درست و در مقابل دید مخاطبین باشید به احتمال قوی مخاطب را جذب و تبدیل به مشتری خواهید کرد.

نتیجه تبلیغات در گوگل این است که شما با پرداخت حداقل هزینه، در سریع ترین زمان جذب مخاطب و افزایش فروش قابل توجهی خواهید داشت. گوگل ادز یکی از هدفمندترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد.

ساخت اکانت گوگل ادوردز

جهت ساخت اکانت گوگل ادوردز باید وارد سایت گوگل ادوردز شوید و روی استارت نو (start now) کلیک کنید. اگر حساب گوگل شما فعال باشد در این مرحله به طور خودکار از جیمیل شما برای ساخت حساب کاربری استفاده می شود. می بینید که به همین راحتی اکانت گوگل ادز شما ساخته شد و لازم است در مراحل بعدی وبسایت، کمپین تبلیغاتی و بودجه ای که برای تبلیغات در نظر دارید مشخص کنید. از این پس با استفاده از اکانت گوگل ادوردز خود می توانید به تبلیغ و معرفی کسب و کار خود بپردازید.

دلیل تبلیغ در گوگل ادز چیست؟

کاربران زیادی در طول روز به جستجو در گوگل نیاز پیدا می کنند. شما نیز می توانید با پرداخت کمترین هزینه از طریق تبلیغات کلیکی گوگل در سریع ترین زمان به بیشترین حجم مخاطب دسترسی پیدا کنید. زیرا گوگل تبلیغ شما را در زمان و مکان مناسب با توجه به کلمه کلیدی مورد نظرتان، به مخاطبین هدف نشان خواهد داد.

با استفاده از گوگل این امکان برای شما فراهم است که کسب و کار و خدمات خود را در موتور جستجوی گوگل، اپلیکیشن های پر مخاطب و پلتفرم های تصویری پرمخاطب مانند یوتیوب به نمایش درآورید و بیشترین بازخورد را با کمترین نرخ کسب نمایید.

مراحل تبلیغ در گوگل ادوردز

برای شروع تبلیغات خود در گوگل ادز لازم به انجام مراحل زیر است:

سفارش و خرید اکانت گوگل ادز

بعد از خرید بسته های گوگل ادز اکانت شما ساخته شده و شارژ می شود و شما می توانید اولین تبلیغ خود را در گوگل ادوردز اجرا کنید. پس از آن به جیمیل شما دعوتنامه ای ارسال می شود که پس از تایید آن دسترسی کامل به اکانت گوگل ادز خود خواهید داشت.

بررسی کلمات کلیدی

پس از بررسی وب سایت و کسب و کار شما توسط تیم حرفه ای مگنت و ابزارهای به روز دنیا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با حرفه شما برای جذب بیشتر مخاطبین ارائه می گردد که در صورت تایید شما داخل کمپین تبلیغاتی گوگل ادز شما قرار می گیرد.

شروع تبلیغ

در مرحله بعدی نخستین کمپین تبلیغاتی شما در گوگل ادوردز اجرا می گردد. کلیه تنظیمات فرایند تبلیغاتی شما مانند روز و ساعت اجرا و سایر موارد با شما هماهنگ می شود.

بهینه سازی مداوم

در طول اجرای کمپین گوگل ادوردز بررسی های مداوم صورت می گیرد و تنظیمات آن بهینه می شود. همچنین بودجه بندی کمپین توسط کارشناسان مگنت تحلیل و بررسی شده تا شما عزیزان با کمترین هزینه به بیشترین کلیک دست یابید.

پروموشن در گوگل ادوردز چیست؟

اقدام جالبی که گوگل ادز برای تشویق کاربران خود طراحی کرده کد هدیه یا اعتبار هدیه است تا از این طریق کاربران از ویژگی های جانبی سایت نیز استفاده بهتر و بیشتری داشته باشند. پس از شارژ حساب کاربری گوگل ادز خود باید پروموشن اکانت خود را فعال کنید و هدیه خود را دریافت کنید.

پس از فعالسازی پروموشن شما 30 روز فرصت دارید تا ازاعتبار هدیه گوگل ادز استفاده کنید. پروموشن به این صورت است که شما به اندازه ای که در گوگل ادز هزینه کردید پروموشن دریافت می کنید. به طور مثال اگر 50 دلار هزینه کردید سایت گوگل ادز به شما 50 دلار کد هدیه می دهد.

پروموشن برای افرادی که بودجه کمی دارند یک مزیت عالی به حساب می آید. توجه داشته باشید که پس از خرید اکانت گوگل ادز پروموشن برای شما فعال می شود. بنابراین پس از ساخت حساب کاربری، شارژ اکانت خود را عقب نیندازید.

تبلیغ در گوگل ادوردز با مگنت

گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل از پربازده ترین و اقتصادی ترین شیوه های بازاریابی آنلاین به شمار می رود. ما در مگنت، اکانت گوگل ادز شما را با کمترین کارمزد در سریع ترین زمان شارژ می کنیم و خدماتی با کیفیت برتر و قیمتی مقرون به صرفه را به شما کاربران عزیز ارائه می دهیم که در زیر می بینید:

ساخت اکانت اختصاصی

از طریق اکانت اختصاصی به اکانت گوگل ادز خود به طور کامل دسترسی خواهید داشت و می توانید تبلیغاتی حرفه ای در گوگل برای خود انجام دهید. از طریق این اکانت اختصاصی امکان دریافت پروموشن، دسترسی کامل به اکانت و مدیریت مستقیم کمپین های تبلیغاتی خود را خواهید داشت.

پشتیبانی رایگان و همیشگی

پس از شارژ اکانت گوگل ادوردز اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید می توانید با کارشناسان و مشاوران تبلیغاتی مگنت تماس بگیرید و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. 

کمترین کارمزد

مجموعه تبلیغاتی مگنت با کمترین کارمزد شارژ خدمات اکانت گوگل ادز را به شما عزیزان ارائه می دهد. با مگنت شما در هزینه های خود صرفه جویی کرده و بیشترین خدمات را با پایین ترین قیمت تجربه خواهید کرد.

ارائه گزارش

مشاوران تبلیغاتی مگنت با ارائه گزارش های تحلیلی در زمان های مختلف به شما عزیزان و بررسی نتایج به دست آمده در پایان تبلیغات گوگل ادوردز، به شما در درک بهتر نتیجه کمک خواهند کرد. بدین ترتیب می توان برای بهبود نتایج در مراحل بعدی راهکارهای موثر ارائه داد.

قوانین حساب کاربری گوگل ادز

پس از ایجاد حساب کاربری در گوگل ادز حواستان باشد که باید از آن مراقبت کنید. برخی مواقع پیش می آید که با عدم رعایت برخی قوانین گوگل که از آن ها مطلع نیستید حساب شما توسط گوگل مسدود شود. برای جلوگیری از این اتفاق به نکات زیر توجه کنید:

  • حتما زمان بگذارید و توافق نامه و قوانین گوگل را مطالعه فرمایید. اگر زبان انگلیسی شما خوب نیست می توانید از فردی باتجربه که انگلیسی می داند کمک بگیرید و یا از برنامه گوگل ترنسلیت برای ترجمه متن استفاده کنید.
  • از محتوای غیراخلاقی که توسط گوگل صراحتا اعلام شده است ( مانند محتوای جنسی یا آزار حیوانات) به هیچ عنوان در تبلیغات خود استفاده نکنید. این موارد ممنوع بوده و باعث می شود اکانت گوگل ادوردز شما برای همیشه بلاک شود.
  • اگر در زمینه بازاریابی برای شرکت ها و محصولات مختلف فعالیت می کنید حتما از کیفیت و اصل بودن محصول مطمئن شوید.زیرا ممکن است به دلیل تبلیغ و ترویج فروش کاهای تقلبی و بی کیفیت حساب کاربری شما مسدود شود. محصولاتی مانند قرص های اعتیادآور، داروهای غیراستاندارد، اسلحه و مواد منفجره و… از محصولات ممنوعی هستند که فروش و تبلیغ آن ها در گوگل ریسک بالایی دارد.
  • از دیگر موارد ممنوعه ای که گوگل ادز شدیدا با آن برخورد می کند فریب الگوریتم سیستم است. یعنی اگر شما قصد فریب گوگل را داشته باشید و بخواهید تقلب کنید که هزینه کمتری بپردازید یا درآمدی دو برابری دریافت کنید گول ادز برای همیشه اکانت شما را مسدود خواهد کرد.
  • همچنین اگر با محتوای دروغین بخواهید مخاطبین خود را فریب دهید نیز حساب شما بلاک خواهد شد. بنابراین باید محتوای تبلیغاتی که منتشر می کنید توضیح روشنی از محصول یا خدمت مورد نظر به مخاطب ارائه دهد.
  • انتشار و تبلیغ موضوعاتی مانند قمار و شرطبندی، مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر، مسائل قومی ملیتی، نژاد پرستی و جنسیت پرستی، موضوعات نامناسب برای کودکان، مسائل سیاسی و توهین به مقدسات از جمله مواردی هستند که نباید در گوگل ادز تبلیغ شوند.
  • علاوه بر این موارد اگر کاربر سعی کند با دستکاری کدها مخاطب را اذیت کند مثلا دکمه خروج را غیرفعال کند اکانت او توسط گوگل ادز مسدود می شود.همچنین توجه داشته باشید که در محتوای تبلیغاتی خود از علائم نگارشی مثل !! یا ** استفاده نکنید. گوگل ادز قوانین نگارشی مخصوص به خود را دارد و برای مخاطب ارزش قائل است. بنابراین سعی کنید مطلب شما روان، واضح و دارای علائم نگارشی صحیح باشد.

سخن پایانی

احتمالا پس از شروع تبلیغات خود در گوگل ادز در ماه های ابتدایی دچار سردرگمی شوید. زیرا هزینه تبلیغ در گوگل ادز ممکن است در برخی از روزها بیشتر و در روزهای دیگر کمتر باشد. این قیمت براساس تقاضا و کلیک تعیین می شود. گوگل از این طریق علاوه بر نزدیک کردن شما به هدف، خود نیز سود کسب می کند.

روش اصلی شارژ اکانت گوگل ادز، شارژ مستقیم از طریق خود سایت است. اما همیشه روش های اصلی دلیل بر محبوبیت آن ها نیست. همانگونه که در این متن به آن اشاره کردیم روش غیر مستقیم برای خرید اکانت گوگل ادز رواج بیشتری دارد و آژانس تبلیغاتی مگنت نیز آن را در سریع ترین زمان برای شما عزیزان انجام می دهد. با مگنت در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مشاورین مگنت به صورت تخصصی و حرفه ای در تمامی مراحل در کنار شما عزیزان هستند تا بتوانید کمپین تبلیغاتی خود را در گوگل ادز راه اندازی کنید. فقط کافیست با ما تماس بگیرید. 

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید