×
صفحه اصلی تبلیغات خدمات تبلیغات برای اپلیکیشن با مشاوره رایگان و هزینه مناسب
تاریخ انتشار : 29 آبان 1402 زمان مطالعه : 8 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

خدمات تبلیغات برای اپلیکیشن با مشاوره رایگان و هزینه مناسب

خدمات تبلیغات برای اپلیکیشن با مشاوره رایگان و هزینه مناسب

امروزه افراد در گوشی های خود تعداد زیادی اپلیکیشن نصب کردند که این اپلیکیشن ها فرصتی هستند تا شما تبلیغات خود را در معرض دید کاربر قرار دهید و خود را به مخاطبین بیشتری بشناسانید.

آژانس تبلیغاتی مگنت ارائه دهنده انواع خدمات تبلیغات برای اپلیکیشن و سایر خدمات بازاریابی به صاحبان کسب و کار است و با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد. در ادامه مطلب با تبلیغات اپلیکیشن و خدمات مگنت بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

تبلیغات برای اپلیکیشن در مگنت

با توجه به اینکه امروزه کاربران بسیاری در اندروید و آی او اس داریم بنابراین گوشی های موبایل بهترین گزینه برای تبلیغات است و طرفداران بسیاری نیز دارد. زیرا باعث رشد کسب و کارهای بسیاری شده و با افزایش نصب اپلیکیشن نیز همراه است.

  • طبق تجربه و آمار به دست آمده کاربران تعامل خوبی با تبلیغات برقرار می کنند و اکثرا وارد لینک شده و اپلیکیشن معرفی شده را نیز نصب می‌کنند. شما می توانید تبلیغات خود را به شکل تصویر و متن، تبلیغات تمام صفحه یا ویدئویی به نمایش درآورید.
  • شما می توانید با توجه به مخاطبین هدف خود در بهترین پلتفرم ها و بازی های موبایل به معرفی خود بپردازید. در این صورت مطمئن هستید که کاربری که تبلیغ را می بیند مخاطب هدف است و قطعا به آن اپلیکیشن نیز نیاز دارد.
  • از دیگر مزایای تبلیغات برای اپلیکیشن در مگنت امکان دریافت گزارش دقیق و بررسی آمار تبلیغات است. با تحلیل داده های به دست آمده این امکان برای شما فراهم است که تبلیغات خود را هدفمند کرده و در صورت نیاز با اعمال تغییرات تبلیغات خود را در مسیر درست پیش ببرید.
  • کارشناسان مگنت در تمامی مراحل تبلیغات از آغاز تا پایان کمپین تبیلغاتی در کنار شما عزیزان هستند. شما می توانید از طریق مشاوره رایگان از پیشنهادات کارشناسان ما بهره مند شده و تبلیغات خود را بهینه کنید.

دیگر خدمات مگنت در تبلیغات اپلیکیشن

  • در مگنت این امکان برای شما فراهم است که با تنظیم بودجه خود و استفاده از نرخ متغیر، کمپین تبیلغاتی خود را شروع کنید.
  • ما در مگنت با تنوع در جایگاه ها جذب مشتری و دانلود اپلیکیشن مورد نظر شما را به بهترین شکل انجام می دهیم.
  • ما با انجام تنظیمات مختلف به هدفگیری بهتر تبلیغات کمک می کنیم.

مراحل انجام تبلیغات برای اپلیکیشن

  • ثبت نام در مگنت
  • ایجاد کمپین تبلیغاتی
  • انتخاب نام کمپین و قیمت پیشنهادی
  • اضافه کردن تبلیغ

مشاورین حرفه ای مگنت همواره در کنار شما بوده و خدمات کمپین های تبلیغاتی شما را به بهترین شکل با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می کنند. جهت دریافت راهنمایی های لازم و آشنایی با خدمات مگنت با ما در ارتباط باشید.

خدمات تبلیغات برای اپلیکیشن با مشاوره رایگان و هزینه مناسب

انواع تبلیغات اپلیکیشن

امروزه تبلیغات موبایلی اثر بخشی و تاثیرپذیری بالایی دارند و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید تبلیغات خود را به مخاطبین هدف خود نمایش دهید. حال این تبلیغ می تواند شامل معرفی محصول یا خدمات یا معرفی اپلیکیشن باشد.

می دانید که این اپلیکیشن ها هستند که دلیل اصلی استفاده مردم از موبایل است و اکثر کاربران تعامل خوبی با تبلیغات موبایلی برقرار می کنند. از همین رو با انجام تبلیغات خود در اپلیکیشن می توانید بازدهی و بازخورد بالایی از کاربر دریافت کنید. انواع کلی تبلیغات به صورت زیر دسته بندی می شود:

تبلیغات نصب

اگر هدف شما افزایش نصب اپلیکشن است می توانید از این نوع تبلیغ استفاده کنید. این تبلیغ کاربر را مستقیم به صفحه دانلود منتقل می کند و پرداخت هزینه به ازای هربار نصب اپلیکیشن انجام می شود.

تبلیغات اقدامی

اگر برای شما اقدام کاربر مهم است این نوع تبلیغ مناسب شماست. از جمله تبلیغات اقدامی می توان به پر کردن فرم و خرید توسط کاربر اشاره کرد. در این نوع تبلیغ با مشخص کردن اقدام مورد نظر هزینه به ازای تعداد اقداماتی که از طرف مخاطبین صورت می گیرد دریافت می شود.

تبلیغات کلیکی

در تبلیغات کلیکی همان طور که از نامش پیداست پرداخت هزینه در ازای هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ انجام دهد انجام می شود. ما به شما کمک می کنیم با توجه به موارد دیگر و هدفی که دارید کمپین تبلیغاتی خود را بهینه کنید.

تبلیغات برای اپلیکیشن به چه روش هایی انجام می شود؟

فارغ از نوع تبلیغات شما می توانید به روش های زیر و متناسب با خدمات و اپلیکیشن مورد نظر خود کمپین تبلیغاتی خود را آغاز نمایید:

تبلیغات همسان

این نوع تبلیغ به دلیل هماهنگی و همسان بودن با فضای پلتفرم تبلیغ کننده بسیار خوشایند بوده و مورد توجه کاربران بسیاری قرار می گیرد. شما می توانید با انتخاب عنوانی مناسب و توضیحی کوتاه تبلیغات خود را در بازی و پلتفرم های مختلف به نمایش درآورید. تبلیغات همسان در نگاه اول شبیه تبلیغ نیستند و همین موضوع باعث می شود کاربر متن تبلیغ را بخواند و ذهنیتی در او ایجاد شود. این تبلیغ می تواند به شکل متن، تصویر یا آیکون اپلیکیشن به نمایش درآید.

تبلیغات بنری

یکی از قدیمی ترین انواع تبلیغ، تبلیغات بنری است که در تبلیغات وبسایت، تبلیغات موبایل و تبلیغات اپلیکیشن مورد استفاده قرار می گیرد. تبلیغات به روش بنری به صورت نمایش تصاویر گرافیکی ثابت یا متحرک است که به صورت نواری، نیم صفحه یا تمام صفحه به کاربر نمایش داده شود باعث جلب توجه کاربر می شود.

مگنت بهترین و مناسب ترین جایگاه را برای تبلیغات بنری شما در نظر می گیرد و بازخورد بالای تبلیغات را نیز تضمین می کند. علاوه بر آن مگنت تبلیغات شما را به صورت هدفمند به مخاطبین نمایش می دهد و باعث افزایش جذب مشتریان جدید می شود.

تبلیغات ویدیویی

با نمایش تبلیغ به صورت ویدیو شانس بیشتری برای جذب مخاطب دارید. این نوع تبلیغات به صورت تمام صفحه به مخاطب نشان داده می شود و بازدهی بسیار بالایی دارد.

تبلیغات ویدئویی جایزه دار

نوع دیگری از تبلیغات ویدیویی ویدیوهای انگیزشی و جایزه دار است که کاربر به ازای تماشای کامل ویدیوجایزه را دریافت می کند. از همین رو تبلیغات ویدیویی قابل بسته شدن یا رد کردن نیستند و باید تا انتها دیده شوند. هدف این نوع تبلیغ افزایش درآمد ناشر اپلیکیشن و معرفی اپلیکیشن تبلیغ شده است. نکته ای که در این تبلیغ وجود دارد این است که باید در زمان درست نمایش داده شود مثلا هنگامی که کاربر نیازمند سکه و… در بازی است.

تبلیغات push

تبلیغات push به این صورت هستند که لزوما کاربر نباید در فضای اپلیکیشن یا بازی باشد تا بتواند تبلیغ را ببیند. بلکه تبلیغ برای او از طریق نوتیفیکیشن به شکل متن یا تصویر یا ترکیبی از این دو نمایش در می آید و هر زمانی می تواند آن را مشاهده کند. خلاقیت در این تبلیغ باید به اندازه ای باشد که کاربر را قانع کند کلیک کرده و نصب و سایر اقداماتی که هدف شماست را انجام دهد.

هزینه تبلیغات برای اپلیکیشن

هدف شما از تبلیغات می تواند شامل افزایش نصب، جذب مخاطب و افزایش آگاهی باشد. در نهایت این شما هستید که تعیین می کنید چقدر می‌خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید. پرداخت هزینه تبلیغات برای اپلیکیشن به صورت های زیر تعریف می شود:

  • هزینه به ازای نصب: در این روش شما مشخص می کنید که چه مقدار هزینه برای هر نصبی که از تبلیغات انجام شود در نظر دارید.
  • هزینه به ازای کلیک : در این روش نیز شما مبلغ پیشنهادی خود را برای هر کلیک روی لینک تبلیغاتی مشخص می کنید.
  • هزینه به ازای اقدام : اگر هدف شما از اقدام موارد دیگری به جز نصب است مانند پر کردن فرم و ثبت نام و…، می توانید از این روش استفاده کنید و برای هر اقدام نیز مبلغی را پیشنهاد دهید.
  • هزینه به ازای نمایش کامل ویدئو: در این روش پرداخت، شما باید با هربار نمایش ویدیوی تبلیغاتی خود، هزینه تعیین شده را پرداخت کنید.
خدمات تبلیغات برای اپلیکیشن با مشاوره رایگان و هزینه مناسب

نکات تبلیغات برای اپلیکیشن

آژانس تبلیغاتی مگنت دارای تیم حرفه ای و متخصص در زمینه انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بوده و کسب و کار و محصول مورد نظر شما را به شیوه ای نوین و هدفمند در معرض دید مخاطبین قرار می دهد. ما مخاطبین هدف شما را شناسایی کرده و مطابق با الگوریتم های خاص تبلیغاتی او را تحت تاثیر قرار می دهیم تا اپلیکیشن شما را مشاهده و در نهایت نصب کند.

  • باید بیشتر دیده شوید

این روزها یکی از عادی ترین کارهایی که افراد انجام می دهند چک کردن سایت ها، اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مختلف است. پس اگر شما هم قصد دارید خود را به افراد بیشتری معرفی کنید باید از این فرصت استفاده کنید و خود را در روزمرگی افراد جای دهید. ما با تبلیغات اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف کاری می کنیم که شما همه وقت در معرض دید کاربر باشید.

  • نام شما باید در ذهن مخاطب حک شود

برای ماندگاری در ذهن مخاطبین خود باید نام شما بیشتر دیده شود و تبلیغات اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف بهترین فرصت است. زیرا در طول روز مخاطبین بی شماری دارد که بارها در طی روز از اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف در موبایل خود استفاده می کنند.

  • با سلیقه های مختلف هماهنگ باشید

تبلیغات اپلیکیشن به شکل های مختلفی قابل انجام است. شما می توانید تبلیغات خود را به صورت های مختلف همسان، بنری و ویدیویی به مخاطب نمایش دهید. همچنین می توانید جایگاه خود را مشخص کرده و به مشتریان هدف بیشتری خود را معرفی کنید. ما تمام این کارها را به صورت حرفه ای برای شما انجام خواهیم داد.کافیست با ما تماس بگیرید.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید