×
صفحه اصلی تبلیغات تبلیغات درون برنامه ای بازار + هزینه در آژانس مگنت
تاریخ انتشار : 02 آذر 1402 زمان مطالعه : نام نویسنده : مرتضی حسینیان

تبلیغات درون برنامه ای بازار + هزینه در آژانس مگنت

تبلیغات درون برنامه ای بازار + هزینه در آژانس مگنت

همه ما می دانیم تبلیغات چیست و در زندگی روزانه خود نیز با تعداد بسیاری تبلیغ مواجه می شویم. از همین جا می توان به اهمیت تبلیغات پی برد.

اگر شما هم دارای کسب و کار و حرفه هستید و قصد دارید در جهت پیشرفت و افزایش درآمد خود قدمی بردارید باید با توجه به بودجه خود اقداماتی در مسیر بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ انجام دهید.

تبلیغات انواع مختلفی دارد و در پلتفرم های مختلف نیز قابل اجرا است. در این مطلب می خواهیم شما را با تبلیغات در کافه بازار آشنا کرده و تیم تبلیغاتی مگنت را به شما عزیزان معرفی کینم.

آژانس تبلیغاتی مگنت دارای تیمی حرفه ای و متخصص در زمینه تبلیغات بوده و با بهره گیری از مشاورین تبلیغاتی خود همواره بهترین راهکارها را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در مگنت شما می توانید با تبلیغات درون برنامه ای بازار و دیگر روش ها به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست یابید و جذب مشتری و افزایش درآمد را تجربه کنید. کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن آشنایی با خدمات مگنت، از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.

تبلیغات درون برنامه ای بازار

بازار یک اپ استور ایرانی است که دانلود و نصب اپلیکیشن های مختلف را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. از دیگر مزایای بازار این است که برنامه نویسان داخلی هم می توناد اپ های خود را در این برنامه منتشر کنند و در اختیار کاربران قرار دهند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تبلیغات در کافه بازار چیست؟

کافه بازار طی سال های اخیر به خاطر امکانات و عملکرد مناسب خود مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفت و افرادی که از این طریق اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دانلود می کنند روز به روز در افزایش است.

ازاین رو توسعه دهندگانی که مایلند تعداد نصب های اپ خود را بالا ببرند می توانند از طریق تبلیغات درون برنامه ای بازار به این هدف دست یابند. در ادامه به روش های تبلیغاتی و هزینه تبلیغات در بازار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تبلیغات درون برنامه ای بازار + هزینه در آژانس مگنت

تبلیغات در کافه بازار چه مزایایی دارد؟

کافه بازار با مخاطبین هدف بیشتری سروکار دارد و در مقایسه با گوگل پلی کاربران بومی بیشتری نیز دارد. از همین رو تعداد کاربرانی که به اپلیکیشن شما نیاز یا علاقه دارند نیز بیشتر است. همین نکته باعث افزایش تعداد نصب برنامه یا بازی شما خواهد شد.
از دیگر مزایای تبلیغات در بازار برخورداری این برنامه از تکنولوژی هوش مصنوعی است که تبلیغات شما در جهتی هدفمند و بهینه پیش می‌برد. سرویس تبلیغاتی هوشمند بازار کاملا به صورت اتوماتیک عمل کرده، برنامه ریزی می کند، کلیدواژه ها را بهینه می کند و قیمت آن ها را بررسی می کند. تنها کافیست شما بودجه و مبلغ موردنظر خود را مشخص کنید و ادامه کار توسط ابزارهای تبلیغات هوشمند به طور خودکار انجام می شود.

هزینه تبلیغات در بازار

هزینه تبلیغ در کافه بازار می‌تواند بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع تبلیغ، محل نمایش تبلیغ، تعداد نمایش‌ها یا کلیک‌ها، و مدت زمان کمپین تبلیغاتی متغیر باشد. کافه بازار معمولاً گزینه‌های متنوعی برای تبلیغات ارائه می‌دهد، از جمله:

  • هزینه به ازای نمایش
  • هزینه به ازای کلیک
  • هزینه به ازای نصب
  • هزینه به ازای نمایش کامل ویدیو

برای دستیابی به اطلاعات دقیق در مورد قیمت‌های به‌روز، بهتر است به وب‌سایت رسمی کافه بازار مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی آن ها تماس بگیرید. این اطلاعات ممکن است با گذشت زمان و بر اساس سیاست‌های کافه بازار تغییر کند. کارشناسان ما در مگنت نیز می توانند شما را در به دست آوردن اطلاعات درست راهنمایی کرده و به سوالات شما پاسخ دهند. با مشاورین ما در ارتباط باشید.

انواع تبلیغات در بازار

در تبلیغات کافه بازار با استفاده از به روزترین تکنولوژی هوش مصنوعی محصولات خود را در کمترین زمان به بیش از 45 میلیون کاربر فعال کافه بازار معرفی کنید و تجربه ای خوب و درآمد بالایی از تبلیغات به دست آورید. در این بخش انواع روش های تبلیغ در بازار را با هم بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات جستجو ( سرچ ادز)

بیشتر نصب هایی که کاربران در بازار انجام می دهند از طریق جستجو است. کافه بازار هم با توجه به رفتار کاربران برنامه هایی که با کلمه کلیدی سرچ شده مرتبط است به او نمایش می دهد. روش تبلیغات در جستجو به شما کمک می کند تا سایر سرچ های مرتبط با برنامه خود را پیدا کنید و برنامه خود را در صدر این لیست قرار دهید. در نتیجه می توانید نصب های باکیفیت و ارگانیک به دست آورید.

البته توجه داشته باشید کاربر معمولا نام دقیق و کامل برنامه را جستجو نمی کند. بلکه با جستجوی کلمه کلیدی یا کلید واژه های مرتبط به دنبال برنامه موردنظر خود می گردد و اپلیکیشن های جدید را پیدا می کند. به طور مثال اگر کاربر به دنبال برنامه تاکسی اینترنتی باشد و نام برند یا برنامه را نداند، از کلماتی مانند تاکسی آنلاین و تاکسی و … استفاده می کند.
با استفاده از سرویس تبلیغات در جستجو، تبلیغ شما به عنوان اولین نتیجه جستجو به کاربر نشان داده می شود و افراد بی شماری تبلیغ شما را می بینند. بدین ترتیب تعداد نصب اپلیکیشن شما افزایش می یابد.

روش تبلیغات در جستجو توسط بازار چگونه انجام می شود؟

در این روش تبلیغاتی تبلیغ دهنده کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کرده و مبلغ پیشنهادی هر کلید واژه را نیز مشخص می کند. هنگام جستجوی کلیدواژه توسط کاربر، بازار کلید واژه ها و قیمتی که برای هریک ثبت شده را بررسی می کند و براساس آن نتایج را به کاربر نمایش می دهد.

تبلیغ برنامه در اولین نتیجه جستجو به همراه تگ آگهی نشان داده خواهد شد. اگر کاربر جذب تبلیغ شما شود و آن را باز کند وارد صفحه جزییات برنامه خواهد شد. نصب را می توان علاوه بر صفحه جزییات، در صفحه اول جستجو نیز انجام داد.

تبلیغات هوشمند

در این روش تبلیغاتی شما تبلیغ محصول خود را به بازار سپرده و منتظر می مانید تا نصب و دانلود اپلیکیشن شما افزایش یابد. سپس به ازای هر نصب هزینه پراخت می کنید.
بیایید کمی جزئی تر بررسی کنیم. پروسه تبلیغات در جستجوی بازار به این صورت است که شما تبلیغ خود را به هوش مصنوعی می سپارید. در این روش شما باید با یافتن کلید واژه های مرتبط و قیمت گذاری آن ها تبلیغات خود را آغاز کنید. در صورتی که قیمت پیشنهادی شما از بقیه بیشتر باشد تبلیغات شما با توجه به آن کلید واژه ای برای کاربران نمایش داده می شود.
اما در تبلیغات هوشمند به این صورت است که گویی شما یک مشاوره تبلیغاتی استخدام کردید و فرایند تبلیغاتی خود را تماما به او سپردید. به عبارتی دیگر شما همه چیز را به بازار می سپارید تا امور تبلیغاتی شما را انجام دهد.

در سرویس تبلیغات هوشمند با توجه به بودجه و قیمتی که برای هر نصب تعیین کردید کیووردهای مرتبط استخراج شده و در مزایده قرار می‌گیرند. پس از آن فرایند نصب اپلیکیشن شما شروع شده و نیاز به انجام کار دیگری نیست.

مزایای تبلیغات هوشمند:

  • باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.
  • شما می توانید هدف خود را مشخص کنید که چه تعداد نصب مدنظر شماست.
  • این امکان وجود دارد که تبلیغات خود را به مخاطبین هدف بیشتری نمایش دهید و بدین ترتیب تعداد نصب های ارگانیک خود را افزایش دهید.
  • در این روش نیازی نیست با مفاهیم پیچیده تبلیغاتی آشنایی داشته باشید. همه امور را به بازار بسپارید و کمپین تبلیغاتی خود را بسازید.

تبلیغات گشت و گذار ( دیسکاوری)

در این نوع از تبلیغات بازار، هوش مصنوعی مشخص می کند که تبلیغ شما در چه جایی به نمایش درآید و از طریق باعث می شود حداکثر بازخورد را از تبلیغ خود داشته باشید. مثلا اگر محصول شما یک بازی است هوش مصنوعی برای رسیدن به نتیجه بهتر، برنامه شما را در صفحه جزییات بازی های دیگر در معرض دید کاربر قرار می دهد. همچنین برنامه فروشگاهی شما نیز در صفحه جزییات فروشگاه های آنلاین دیگر نمایش داده خواهد شد.

تبلیغ به روش گشت و گذار نیز نوعی تبلیغ هوشمندانه است. یعنی نیازی نیست برنامه هایی که می خواهید از فضای تبلیغاتی آن ها استفاده کنید شناسایی کنید و روی سطرهای مختلف آن قیمت گذاری کنید.

بلکه این هوش مصنوعی بازار است که بهترین فضا را برای تبلیغ شما انتخاب می‌کند و شما نیز با هزینه ای مقرون به صرفه می توانید توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده و نصب هایی با کیفیت را تجربه کنید. در واقع نیازی نیست شما کاری انجام دهید.

یک متخصص تبلیغات حرفه ای همه چیز را به خوبی اجرا می کند و بیشترین بازدهی و افزایش درآمد را برای شما به ارمغان می آورد.

تبلیغات درون برنامه ای بازار + هزینه در آژانس مگنت

در انتخاب نوع تبلیغات به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • هدف خود از تبلیغات را مشخص کنید. قصد شما از تبلیغ افزایش فروش، ایجاد آگاهی از برند یا نصب اپلیکیشن است؟
  • کسب و کار و محصول شما در چه مرحله ای قرار دارد؟ نیاز به معرفی دارد یا تا حدودی شناخته شده است؟
  • مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند؟ عامه مردم یا گروهی خاص؟
  • چه مقدار بودجه برای تبلیغات در نظر گرفتید؟

پاسخ هایی که به این سوالات می دهید در نهایت تعیین می کند که کدام نوع تبلیغ مناسب کسب و کار و خدمات شماست و بیشترین بازخورد را برای شما به همراه خواهد داشت. تبلیغات خود را شروع کنید و با بررسی نتایج کمپین در هر مرحله، تبلیغات خود را بهینه کنید.

نکات انتخاب کلید واژه

  • انتخاب کلماتی که 100% به موضوع برنامه شما مرتبط هستند
  • انتخاب کلید واژه های شناخته شده ای که رقیب های شما از ان استفاده کردند.
  • انتخاب کلیدواژه های مرتبط با محصول یا ویژگی های برنامه
  • توصیه می شود از برخی کلمات کلیدی پرطرفدار که به برنامه شما مرتبط نیستند نیز استفاده کنید.

در روش تبلیغاتی جستجو، کلید واژه توسط مشاورین تبلیغاتی و توسعه دهندگان مشخص می شود. در حالی که در روش تبلیغات به صورت هوشمند، کلمات کلیدی توسط هوش مصنوعی انتخاب می شود. به این صورت که هوش مصنوعی با توجه به موضوع برنامه یا بازی شما، کلید واژه هایی که احتمال نصب بیشتری دارند را انتخاب می کند.

چگونه در بازار کمپین تبلیغاتی خود را بسازم؟

تبلیغ در کافه بازار، یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ های اپلیکیشن برای کاربران اندروید فارسی‌ زبان، می‌تواند فرصت‌ خوبی برای افزایش دیده‌ شدن اپلیکیشن‌ ها و خدمات شما باشد. این فرایند شامل مراحل زیر است:

  • ایجاد حساب کاربری تبلیغ‌دهنده
  • انتخاب نوع تبلیغ: بنری، همسان، ویدیویی و…
  • تنظیم بودجه و مشخص کردن مدت زمانی که می خواهید تبلیغ شما به نمایش درآید.
  • طراحی و ارسال محتوای تبلیغاتی خود براساس استانداردهای کافه بازار
  • ردیابی و تحلیل عملکرد و تنظیم و تغییر استراتژی خود در صورت نیاز
  • تنظیم و بهبود مداوم تبلیغات خود

ترکر نوعی ابزار است که به شما این امکان را می دهد که از طریق آن، آمارهایی که از پنل بازار دریافت می کنید اعتبارسنجی کنید. برخی از ترکرها که برای این منظور می توانید از آن ها استفاده کنید عبارتند از: Adjust ،AdTrace و Metrix.

سایر خدمات مگنت:

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید