×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی تبلیغات استوری اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1401 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تبلیغات استوری اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟

تبلیغات استوری اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟

هنگامی که یک استوری اینستاگرام را پست می‌کنید، فقط برای 24 ساعت فعال است اما برای بازخورد گرفت زمانی زیادی محسوب می‌شود به عبارتی دیگر هر دقیقه مهم است.

روزانه 500 میلیون کاربر به استوری اینستاگرام دسترسی دارند. این بدان معناست که استوری‌های اینستاگرام فرصتی عالی برای کسب‌وکارها هستند تا مقداری پول  به جیب بزنید.

چه از اینستاگرام برای شرکت خود یا صرفا برای سرگرمی استفاده کنید، استوری‌ها نقش مهمی در افزایش مخاطبان شما دارند.

در ادامه مطلب چندین ایده استوری اینستاگرام به شما می‌دهیم که می‌توانید برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و موثر که بازدید و تعامل بیشتری را برای شما به ایجاد کند، استفاده کنید.

پست را در استوری بگذارید

ممکن است متوجه شوید که استوری های شما بازدید، لایک و درگیری کلی بیشتری نسبت به پست های اینستاگرام شما دارد. برخی از کاربران فقط استوری‌های اینستاگرام را مشاهده می‌کنند و اصلا پست‌ها را چک نمی‌کنند.

برای این که مطمئن شوید مخاطبان شما محتوای پست‌های شما را از دست نمی‌دهند، آنها را در استوری به اشتراک بگذارید.

پست جدید را مخفی کنید

بهتر است بعد از این که پست را در استوری‌های خود قرار دادید از یک برچسب برای پوشاندن عکسی که پست کرده یا در فید خود به اشتراک گذاشته‌اید استفاده کنید. این یک تصویر جذاب و وسوسه انگیز ایجاد می‌کند که مخاطب شما به همین دلیل روی آن کلیک کرده و آن را مشاهده می‌کند.

 نظرسنجی کنید

درخواست از فالوئرهای خود برای رای دادن یا بیان ترجیحات خود با استفاده از یک نظرسنجی، راهی عالی برای مشارکت دادن آنها است، و این کار با استیکر نظرسنجی داخلی اینستاگرام آسان است. اگر نظرسنجی شما به محصولی اشاره دارد، می‌توانید در همان استوری به داستان آن محصول اشاره کنید.

مسابقه طراحی کنید

فالوئرهای  خود را با ایجاد یک مسابقه و پرسیدن سوالاتی در مورد برند خود، آزمایش کنید. این یک راه سرگرم کننده برای مخاطبان شما است که با شما به عنوان یک خالق تعامل داشته باشند. به عنوان مثال، مجله نیویورک یک مسابقه در مورد یکی از داستان‌های ویژه خود ترتیب داد که برای دریافت پاسخ باید مخاطبان داستان را خوانده باشند.

استوری‌های غیرکاری بگذارید

وقتی به تعطیلات می‌روید، می‌توانید از طریق استوری اینستاگرام به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید. این فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن جنبه شخصی‌تر برند خود و نشان دادن یک عکس جالب از تعطیلات.

از اکانت‌های دیگر کمک بگیرید

اشتراک‌گذاری محتوا از حساب‌های دیگر البته اگر اعتبار آنها را سنجیده باشید، به شما کمک می‌کند تا تجربه جامع‌تری را به دنبال‌کنندگان خود ارائه دهید و حتی ممکن است روابط خوبی با سایر سازندگان ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که محتوایی را ارسال می کنید که با محتوای شما همخوانی دارد.

 از شمارش معکوس استفاده کنید

استیکرهای شمارش معکوس اینستاگرام جذاب هستند چرا که پویا هستند و در هر ثانیه تغییر می‌کنند. شمارش معکوس همچنین احساس فوریت را ایجاد می‌کند و فالوئرهای شما را تشویق می‌کند تا در مورد رویداد هیجان زده شوند.

برنده مسابقه را اعلام کنید

با درخواست پیشنهادات از دانش و ارتباطات فالوئر خود بهره ببرید. این راه می‌تواند چیزی باشد که به کسب و کار یا برند شما مرتبط باشد مثلا اگر در کار تولید شمع هستید، می‌توانید از مخاطبان خود بپرسید که «بعدش چه شمعی درست کنم؟»

برای فالوئرها سوال ایجاد کنید

اگر رویدادی، حضوری یا آنلاین دارید، می‌توانید با پرسیدن از فالوئرهای خود در مورد آن سوالی ایجاد کنید. این رویه یک روش موثر برای سنجش میزان خوب ارائه اطلاعات است. مثلا اگر سوالات زیادی در مورد ساعت شروع آن دارید، ممکن است بخواهید در وهله اول بررسی کنید که این اطلاعات را عمومی کرده اید.

از لینک ناشناس استفاده کنید

اینترنت می‌تواند مکانی بسیار بد و بسیار خشمگین باشد، بنابراین مطمئن شوید که هنگام شروع به این نوع ماجراجویی در مورد سؤالات استوری اینستاگرام، در وضعیت ذهنی خوبی هستید.

از طریق برنامه جدید NGL، می‌توانید یک برچسب سؤال اضافه کنید که به هر کسی اجازه می‌دهد پیامی را به صورت ناشناس ارسال کند.

این لینک می‌تواند برای فالوئرهای شما سرگرم کننده باشد و ممکن است منجر به بازخوردهای شگفت انگیزی شود. همچنین فرصتی برای مخاطبان شما است که بدون قضاوت سوال بپرسند.

تبلیغات در اینستاگرام به چند روش انجام می‌شود؟

با رعایت موارد بالا به راحتی می‌توانید در استوری‌ها محصوات خود رات تبلیغ کنید و آن را به درستی مدیریت کنید اما بهتر است بدانید که تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت تعرفه‌ای و بازدیدی و در قالب پست و استوری انجام می‌شود.

از سویی دیگر شما می‌توانید برای انجام تبلیغات اینستاگرامی از شرکت‌های تبلیغاتی کمک بگیرید و می‌توانید از شرکت‌های مختلف به دو صورت خروجی بخواهید که برای شما کار تبلیغات را انجام دهند.

تبلیغات انتشار محتوا و تبلیغات اینفلوئنسری، دو شکل تبلیغات است

در نوع اول عکس یا ویدیو آماده شما توسط پیج‌ها و اینفلوئنسرها در استوری یا پست منتشر می‌شود.

در شکل دوم نیز، محتوای شما توسط اینفلوئنسرها تولید و در قالب پست یا استوری منتشر می‌شود

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در خدمات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و هزینه و بازخورد آن چقدر است

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی؛ فواید، ملزومات و معرفی بهترین پلتفرم ها

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست و چگونه آن را انجام دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید