×
صفحه اصلی تبلیغات تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت
تاریخ انتشار : 22 اسفند 1401 زمان مطالعه : 11 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت

تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت

تبلیغات در اپ استورهای ایرانی یکی از روش های پرطرفدار و آسان برای معرفی برنامه ها می باشد. شیوه ی عملکرد تبلیغات در اپ استور به این صورت است که در اپ استور مورد نظر، کاربر کلمه ی کلیدی خود و اپلیکیشن مورد نظر را جستجو می کند و اگر تبلیغاتی مرتبط با آن کلمه ی کلیدی وجود داشته باشد، تبلیغ برای کاربر به نمایش گذاشته می شود.

اپ استورها به خصوص اپلیکیشن های شناخته شده در بین مردم، فروشگاه های شناخته شده ی اینترنتی در سطح جهان هستند که یک محیطی مناسب برای تبلیغ و نصب اپلیکیشن ها فراهم کرده اند و بسیاری از کاربران از این بسترها برای تهیه کردن اپ های مورد نظر خود استفاده می کنند.

چرا تبلیغات در اپ استور ایرانی به نفع شماست؟

تبلیغات در اپ استورها یک شیوه ی جدید پس از شکل گیری بازاریابی های دیجیتال می باشد. زیرا که در حال حاضر هر کسب و کاری نسخه اپلیکیشن خود را به وجود آورده و کاربر می تواند از طریق نصب اپ از خدمات و محصولات آن کسب و کاراستفاده کند.

از این رو اپ استورها برای کسب وکارها بستری را فراهم کرده تا صاحبان کسب و کار که محصولات یا خدماتی برای ارائه دارند بتوانند در این محیط محصول خود را در معرض نمایش گذاشته و گویی در بازار جهانی در حال فروش محصولات و خدمات خود هستند.

گوگل پلی و اپ استور اپل دو محیط جهانی برای تبلیغ و نصب برنامه ها هستند، بازار و مایکت هم از جمله ی این محیط ها در داخل ایران می باشند که برای مردم شناخته شده است.

بسیاری از کسب و کارها علاوه بر داشتن وب سایت و داشتن صفحاتی در شبکه های اجتماعی، به دنبال این هستند که اپلیکشن مناسب خود را برای استفاده ی کاربر ارائه دهند. حال اپ استورهای شناخته شده ی مردم جایی مناسب برای تبلیغات اپلیکیشن کسب و کارها و نصب آنها می باشد.

اپ استور بازار نیز با داشتن بیش از 40 میلیون نصب فعال از اپ استورهای معروف و کاربردی ایرانی بوده که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن محصولات صاحبان تبلیغ را در بهترین زملان جستجو به بیش از 45 میلیون کاربر نشان می دهد.

اپ استور مایکت نیز با داشتن بیش از 10 میلیون کاربر فعال ماهانه و 2.3 میلیون جستجوی روزانه، کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است و از این رو می تواند یک محیطی مناسب برای به نمایش دراوردن تبلیغ در یک اپ استور ایرانی شناخته شده باشد، این اپ استور در جایگاه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین اپ استور مانند بازار می باشد که برنامه های موجود در آن مورد توجه بازاریابان دیجیتالی قرار گرفته است.

به همین خاطر است که تبلیغات در اپ استورهای ایرانی بسیار مهم بوده و افراد صاحب کسب و کار باید با راه های بازاریابی در فضای اپ استورها آشنا باشند و انواع روش های تبلیغ در اپ استورهای ایرانی را یاد بگیرند.

تبلیغ در اپ‌ استورهای ایرانی با آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با ارائه پلتفرم هوشمند بازاریابی خود امکان تبلیغات در اپ‌ استورهای ایرانی را فراهم کرده و با ارائه خدمات متنوع در حوزه تبلیغ در اپ‌ استورها مانند تبلیغات سرچ ادز، تبلیغات بنری، پیشنهادی، تبلیغات برای نصب اپلیکیشن و … این شیوه از بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌ دهد.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید

برای ثبت نام در شبکه تبلیغاتی هوشمند مگنت از اینجا ثبت نام کنید

تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت

مزایای تبلیغات توسط آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت

مشاوره رایگان:

شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان در هر مرحله‌ ای از اجرای تبلیغات خود از پیشنهادات کارشناسان آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت بهره برده و تبلیغات خود را به صورت بهینه و به صرفه انجام دهید.

نمایش تبلیغات در معتبرترین اپلیکیشن‌ ها:

شما می توانید از بین لیست اپ استوری های معتبر، شناخته شده ترین و پر بازدیدترین را برای نمایش تبلیغاتتان در آژانس تبلیغاتی مگنت انتخاب کنید و با این کار آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

امکان اجرای تبلیغات متنوع:

ما در سایت خود تمام انواع مختلف تبلیغات را در اپ استوری ها برای شما فراهم کرده ایم تا از میان آن‌ ها کارآمدترینشان را انتخاب کنید. شما می‌ توانید تبلیغات خود را به صورت همسان، بنری یا سرچ ادز به ما بسپارید و محصولات و خدمات خود در معرض نمایش کاربران قرار دهید.

انواع تبلیغات در اپ استورهای ایرانی

یک اپ استور مانند یک موتور جستجو می باشد و عملکرد آن به این صورت است که کاربر اپلیکیشن مورد نظر خود را در اپ استور سرچ کرده و برنامه ی مورد نظر خود را نصب می کند ، پس به این ترتیب تبلیغات سرچ از ضرورت بالایی برخوردار است که باعث افزایش نصب اپلیکیشن خواهد شد. تبلیغات در اپ استورها به سه شیوه امکان پذیر است:

• تبلیغات بنری
• تبلیغات همسان
• سرچ ادز

تبلیغات بنری:

یکی از راه های تبلیغ اپلیکشن ها در اپ استورها به صورت بنر می باشد، به این صورت تبلیغ دهندگان بنر برنامه و اپلیکشن خود را در اپ استورمایکت یا بازار قرار می دهند تا کاربر بر روی آن کلیک کند.

هرچه تبلیغ بهتر صورت بگیرد، اتفاقاتی که صاحب اپلیکیشن می خواهد، بهتر وسریع تر رقم می خورد یعنی کابر روی تبلیغ کلیک کرده و وارد سایت شده و از آن بازدید کرده و در بهترین حالت اپلیکیشن را نصب می کند.

تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت

تبلیغات همسان:

یکی دیگر از روش های تبلیغ که تاثیر بیشتری داشته و به صورت پیشرفته تر عمل می کند تبلیغات همسان است. به این صورت که تبلیغ با محتوای چیزی که کابر سرچ کرده شباهت داشته و همسان است و کاربر از دیدن تبلیغ آن اپلیکشن ناراحت نمی شود چون ممکن است به کار خودش بیاید، این روش با بالا بردن آگاهی از کالا و اپلیکیشن مورد نظر موجب افزایش نصب آن هم می شود.

سرچ ادز:

این تبلیغ با سرچ کلمات کلیدی یک اپلیکیشن در اپ استورها مرتبط است و به این صورت است که با توجه به کلمات کلیدی مربوط به یک اپلیکیشن، اپلیکیشن های مرتبط و مورد نظر کاربر در صدر جستجو قرار می گیرد و در نتیجه احتمال اینکه کاربر آن اپلیکیشن ها را هم نصب کند افزایش پیدا می کند.

مزایای تبلیغات در اپ استورهای ایرانی

امروزه اپ استور ایرانی جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کرده اند و تبلیغات اپلیکیشن ها یک روش کارآمد برای مشاغل فعال در فضای دیجیتال می باشد که از این طریق صاحبان کسب و کار اپلیکیشن خود را تبلیغ و موجب افزایش نصب آن شوند.

کمک کردن به کاربر برای رسیدن به برنامه ی مورد نظر خود

با تبلیغ اپلیکیشن مورد نظر در اپ استورها کاربران آنچه را که می خواهند پیدا خواهند کرد، کاربری که در اپ استور برنامه ای را سرچ می کند می داند که که دنبال چه اپلیکیشنی بوده و نسبت به موضوع آگاه است، در اینجا تبلیغات سرچ ادز در اپ استورها به کاربران کمک خواهد کرد که راحت تر و سریع تر برنامه ی مورد نظر خود را پیدا کنند.

دیده شدن در صدر نتایج جستجو

تبلیغات در جستجو یکی از روش های مهمی بوده که از این طریق باعث افزایش نصب اپلیکیشن مربوط به صاحب تبلیغ می شود، در واقع یکی از مزایای تبلیغات در اپ استورها به دست آوردن کاربر ارگانیک است زیرا که کاربر کلمه ی کلیدی مورد نظر را جستجو کرده و در نتیجه کسی که تبلیغات اپلیکیشن خود را مثلا در فضای مایکت یا بازار قرار داده است در صدر نتایج جستجو ظاهر شده و می تواند کاربر ارگانیک خود را به دست آورد.

هزینه ی کمتر با تبلیغات در اپ استور ایرانی

یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات در اپ استورهای ایرانی هزینه ی پایین آنها می باشد. در واقع صاحبان کسب و کار می توانند با کمترین هزینه اپلیکیشن مورد نظر خود را برای فروش عرضه کنند.

یکی از مزایای تبلیغ در اپ استور مایکت یا بازار این است که مثلا اگر شما قصد تبلیغ اپلیکیشن خود را دارید در ابتدا تبلیغ در جستجو یا تبلیغات بنری و یا همسان انجام شده و سپس هزینه را پرداخت خواهید کرد زیرا که این هزینه نسبت به عکس العمل کاربران تعیین خواهد شد یعنی در برابر تعداد کلیک و نصب هزینه از شما دریافت می شود.

بهترین اپ استورهای ایرانی

اپ استورهای ایرانی بهترین برنامه ها برای تهیه اپلیکیشن های مورد نظر و تبلیغ برای صاحبان کسب و کار است. این اپ استورها بدون هیچ محدودیتی هر اپلیکیشنی که مد نظر است را در اختیار کاربران قرار داده است، اپلیکیشن های ایرانی کار خود را از سال 93 شروع کردند و اولین اپ استور ایرانی سیپ اپ می باشد که هدف اصلی آن اجازه دانلود اپلیکیشن های اپل به کاربران ایرانی بدون نیاز به اپل ایدی و گیفت کارت بوده است.

تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت

کافه بازار

با توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران اندرویدی از برنامه کافه بازار استفاده می کنند، تبلیغات در اپ استور کافه بازار می تواند باعث دیده شدن بیشتر شما شود و از طرف دیگر کافه بازار یکی از بهترین فضاها برای توسعه ی اپلیکیشن ها می باشد.

هر یک از کاربران از طریق کافه بازار می توانند اپلیکیشن های متنوع در بازار دسترسی پیدا کنند برخی از خدمات بازار عبارت اند از:

  • امکان پرداخت آسان برای کاربران ایرانی
  • انتشاربرنامه ها و اپلیکیشن‌ ها به زبان فارسی
  • ارائه محتوای گلچین شده از جانب سردبیران
  • پشتیبانی همه‌ روزه برای کاربران
تبلیغات در اپ استور ایرانی با بهترین بازخورد در مگنت

مایکت

یکی دیگر از اپ استورهایی که می تواند به عنوان یک مرجع مهم برای دانلود و نصب اپلیکیشن برای کاربران باشد مایکت می باشد، همان طور که قبلا هم گفتیم مایکت می تواند یک بستر مناسب برای نمایش محصولات و خدمات صاحبان کسب و کار باشد.

مایکت یک فضای پربازدید در صفحات مختلف را فراهم کرده که از این طریق اپلیکیشن شما برای میلیون ها کاربر در لیست های مختلف برای نصب به نمایش گذاشته می شود برخی مزایای مایکت عبارت است از:

  • امکان دسترسی به همه برنامه هایی که از سوی گوگل پلی برای کاربران ایرانی محدود شده
  • پشتیبانی از پرداخت بانکی با کارت های عضو شبکه شتاب
  • امکان استفاده از پنل توسعه دهندگان به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت حق اشتراک
  • شبکه اجتماعی فعال در مایکت با قابلیت های متنوع مانند امکان ثبت نقد و یا پست درباره برنامه

سیپ اپ

سیپ اپ اولین اپ استور ایرانی است که کار خود را از سال 93 اغاز کرده و به کاربران این امکان را می دهد که برنامه های مربوط به گوشی آیفون را بدون نیاز به اپل ایدی و گیفت کارت دانلود کنند.

سیپ اپ کاملا رایگان بوده و کافی است که شما به سایت سیپ اپ مراجعه کرده و با جستجوی برنامه ی مورد نظر آن را دانلود و استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های سیب اپ این بوده که با توجه به این که اخیرا برخی اپلیکیشن های ایرانی توسط شرکت اپل از روی اپ استور اپل پاک شده را هم دارا میباشد

اناردونی

اناردونی یکی دیگر از بهترین اپ استورهای ایرانی در حال حاضر است که با سرعت بالا در اختیار کاربران ایرانی قرار دارد که بدون هیچ محدودیتی برنامه های اپ استور اپل را در اختیار کاربران با گوشی های آیفون قرار داده است، در اناردونی بدون نیاز به اپل آیدی شما می توانید اپ های مورد نیاز خود را روی گوشی آیفون خود نصب کنید.

یکی دیگر از مزیت های اناردونی پشتیبانی خوب این اپ استور است که اگر کاربران هر سوال یا مشکلی داشته باشند می توانند از طریق پشتیبانی اناردونی اعلام کرده و در اولین فرصت مشکلسان برطرف شود.

آی تیپس

یکی دیگر از کاربردی ترین اپ استوری های ایرانی برنامه ی آی تیپس می باشد. با استفاده از اپ استور ای تیپس شما می توانید روی سیستم عامل های IOS بدون هیچ محدودیتی اپ های مورد نیاز خود را نصب کنید.

در این اپ استوری به دلیل وجود امکان دانلود مستقیم از سرورهای اختصاصی دیگر خطای 1009 اپل و محدودیت های آن دیده نمیشود. در آی تیپس کاربر به هیچ عنوان نیاز به گیفت کارت و اپل آیدی نخواهد داشت و به راحتی می تواند برنامه های مورد نیاز آیفون خود را دانلود و نصب کند.

سیبانه

یکی دیگر از اپ استورهای ایرانی که می توان به آن اعتماد کامل داشت اپ استور سیبانه است، در اپ استور سیبانه برنامه های موجود دقیقا مانند اپلیکیشن های اورجینال اپ استور اپل می باشد.

یکی دیگر از مزیت های اپ استور سیبانه می توان به محتوای آموزشی و آموزش ویدیویی که برای اپلیکیشن های اپ استور اپل فراهم شده است اشاره کرد، در اپ استور سیبانه کاربران می توانند بدون داشتن اپل آیدی تمام اپلیکیشن های مورد نیاز را دانلود و با امنیت بالا از آنها استفاده کنند.

دیگر خدمات مگنت

دیدگاهتان را بنویسید