×
صفحه اصلی محتوا نمونه جملات کال تو اکشن؛ 50 کال تو اکشن جذاب
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1401 زمان مطالعه : 10 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

نمونه جملات کال تو اکشن؛ 50 کال تو اکشن جذاب

نمونه جملات کال تو اکشن؛ 50 کال تو اکشن جذاب

فرقی نمی کند که در حال ساخت یک تبلیغ هستید یا نه، یک تبلیغ برای ایمیلی می نویسید، یا ویرایش نهایی پست وبلاگی خود را انجام می دهید، هدف نهایی احتمالا افزایش فروش، لید و درآمد است. اینگونه نیست؟

بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ یک فراخوان برای اقدام یا کال تو اکشن (CTA).

بدون داشتن یک کال تو اکشن قوی، کمپین های بازاریابی شما نمی توانند خوانندگان یا بازدیدکنندگان را به مشترکین، لیدها، مشتریان یا طرفداران برند شما تبدیل کنند.

در این مقاله، هر انچه باید در مورد ساخت یک CTA برای وبسایت، محتوا وبلاگ، تبلیغات و غیره بدانید را با شما به اشتراک می گذاریم!

فراخوان برای اقدام یا کال تو اکشن چیست؟

کال تو اکشن که با نام CTA نیز شناخته می شود، توضیحات کوتاهی از تبلیغ نویسی فروش هستند که چیزی با ارزش (به عنوان مثال، یک کتاب الکترونیکی، نتایج کوئیز، تخفیف یا آزمایش رایگان) را در ازای اطلاعات شخصی مانند ایمیل در اختیار کاربر قرار می دهند. اساسا، آن ها عباراتی هستند که برای هدایت یک کاربر به انجام یک اقدام خاص تولید می شوند.

نمونه جملات کال تو اکشن؛ 50 کال تو اکشن جذاب

چگونه یک کال تو اکشن کار می کند؟

کسب و کارها بازاریابی را انجام می دهند، خواه به شکل تبلیغات، تبلیغ نویسی وبسایت یا پست های وبلاگی آموزشی، تا با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند و آن ها را به سمت انجام یک اقدام خاص هدایت کنند.

مطمئنا، برای جستجوگران دیدن تبلیغ شما یا کلیک بر روی وبسایت شما خوب است، اما بعد از این که این کار را انجام دادند می خواهید که قدم بعدی را نیز بردارند. بعید است که این اتفاق فورا رخ دهد، به خصوص بدون نوعی درخواست از سوی کسب و کار شما.

کسب و کارها می توانند با گرفتن اطلاعات شخصی خوانندگان از ترافیک بدست آمده بهترین بهره را ببرند. این کار به شرکت ها این امکان را می دهد تا:

  • 1) محتوای خود را برای هر خواننده شخصی سازی کنند
  • 2) ازطریق یک کانال خاص مانند ایمیل به آن ها دسترسی پیدا کنند و 3) شروع به فروش به آن ها بکنند.

وقتی یک فرد اطلاعات خود را ارسال می کند، علاقه خود را به کسب و کار شما نشان داده و وارد قیف فروش شما می شود.

کسب و کارها ازطریق یک کال تو اکشن این اطلاعات شخصی را بدست می آوردند. کال تو اکشن بر اساس جایگاه خود در قیف فروش، نقش های متعددی را ایفا می کند:

  • جملات کال تو اکشن بالای قیف (TOFU) در تبلیغات پولی، کانال های رسانه های اجتماعی و محتوای وبلاگ نشان داده می شوند.
  • جملات کال تو اکشن وسط قیف (MOFU) را می توان در خبرنامه های ایمیل، پاپ آپ ها و صفحات فرود یافت.
  • جملات کال تو اکشن پایین قیف (BOFU) معمولاً در صفحات محصول و صفحات تماس قرار می گیرند.

بهترین روش های کال تو اکشن

قانع کننده ترین جمله کال تو اکشن جمله ای است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند (در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می دهیم).

با این حال، چندین روش وجود دارد که باید هنگام ایجاد CTA خود در نظر بگیرید.

  • CTA ها می فروشند. هنگام ایجاد جملات کال تو اکشن خود، در فرآیند کپی رایتینگ کوتاهی نکنید و از آن به سادگی رد نشوید.
  • کال تو اکشن شما به متن دکمه CTA محدود نمی شود. برای کمک به تشویق بازدیدکنندگان به کلیک کردن، از زمینه در اطراف CTA استفاده کنید. مثال پاپ آپ بالا و اینکه چگونه پاراگراف قبل از دکمه بخشی از کل کال تو اکشن است را در نظر بگیرید.
  • همانطور که شما و مخاطبانتان صحبت می کنید بنویسید. فراخوان شما باید یک درخواست دوستانه باشد، نه یک درخواست رسمی.
  • یک CTA زمانی بهترین کارکرد را دارد که بر ارزش پیشنهادی که ارائه می کنید تمرکز کند. مزایای پیشنهاد خود را درج کنید، نه فقط ویژگی ها را.
  • جملات کال تو اکشن خوب سه تا چهار کلمه هستند و به راحتی قابل یادآوری هستند. تا حد امکان مختصر بنویسید.
  • طراحی مهم است – مطمئن شوید که CTA شما برجسته است و توجه را به خود جلب می کند.
  • استفاده از کلمات محرکی را در نظر بگیرید که به اهداف یا اولویت های مخاطبان شما مرتبط است و الهام بخش آن ها خواهد بود.
نمونه جملات کال تو اکشن؛ 50 کال تو اکشن جذاب

کلمات قدرتمند کال تو اکشن

بر اساس ماهیت پیشنهاد و اولویت هایی که مخاطب هدف شما دارد، برخی از کلمات قدرتمند می توانند در عملکرد کال تو اکشن شما تاثیرگذار باشند.

در اینجا برخی از کلمات قدرتمند سازماندهی شده بر اساس احساسات یا انگیزه خواننده آورده شده است:

حرصسرعت/تنبلیحس فوریتاعتماد
رایگانقاپیدنمنحصر به فردمتخصص
ارزانآسانانحصاریاثبات شده
هدیهبدون دردسرداخلیامن
پس اندازآسانمحدودبازپرداخت
بیشترحالاکمتر شناخته شدهآزمایش شده
انحصاریسریعبه موقعمعتبر

50 نمونه از جملات کال تو اکشن قدرتمند

بیایید به 50 نمونه از جملات کال تو اکشن که می توانید در سراسر قیف بازاریابی دیجیتال خود از آن ها استفاده کنید، نگاهی بیاندازیم. این جملات را بر اساس هدف کال تو اکشن به مجموعه های مختلفی تقسیم بندی کرده ایم

  • برای دریافت مشترکین لیست ایمیل
  • برای تشویق دانلودها یا تعامل با دارایی های محصور
  • برای ارائه تخفیف
  • برای دریافت ثبت نام آزمایش رایگان
  • برای فروش یا جذب مشتری

برای دریافت مشترکین لیست ایمیل

  1. ثبت نام کنید
  2. در اطلاعات هفتگی درباره همه چیزهای رشد شغلی مشترک شوید
  3. به بیش از 1000 متخصص صنعت که مشترک خبرنامه من هستند بپیوندید
  4. جزئی از لیست مشترکان انحصاری ما باشید
  5. دریافت اعلان های اولیه برای محصولات و فروش های جدید
  6. به 5/1 میلیون مشترک بپیوندید… دسترسی پیدا کنید
  7. اکنون ثبت نام کنید و به روز رسانی دیگری را از دست ندهید
  8. دسترسی به ده ها تخفیف به عنوان یک مشترک
  9. من اینجا هستم
  10. به لیست ایمیل من بپیوندید تا در مورد فرصت های نوشتن، بروزرسانی، ویرایش و استراتژی محتوا به‌ صورت مستقل و تمام وقت جدید بیاموزید»

برای تشویق دانلودها یا تعامل با دارایی های محصور

  1. این قالب را دانلود کنید و اسرار موفقیت ما را به صورت رایگان بیاموزید
  2. چک لیست نسخه محدود ما را بگیرید
  3. راهنمای نهایی ما را در چند دقیقه در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت کنید
  4. با دوره رایگان ایمیل مارکتینگ ما ایمیل های بهتری بنویسید
  5. به روش آسان مشتریان بیشتری بدست آورید… راهنما را دانلود کنید
  6. اکنون نسخه رایگان خود را دریافت کنید
  7. ایمیل خود را بنویسید و بهترین دوره بازاریابی محتوای ما را دریافت کنید
  8. بله، من می خواهم یاد بگیرم که چگونه املاک و مستغلات بفروشم!
  9. نتایج ارزیابی من را به من نشان دهید
  10. توصیه های تحول برانگیز از بنیانگذارانی که میلیون ها دلار درآمد داشته اند… رایگان تماشا کنید

برای ارائه تخفیف یا پیشنهادهای ویژه

  • پیشنهاد انحصاری خود را دریافت کنید
  • امروز به پیشنهاد مدت دار دسترسی پیدا کنید
  • دریافت 20 درصد تخفیف – فقط با ثبت نام برای ایمیل و پیامک
  • یک دوست را معرفی کنید و هر دو 25 دلار دریافت می کنید
  • با 20% تخفیف در خرید بعدی خود عضو شوید
  • از اولین سفارش خود 15% تخفیف بگیرید
  • ما به شما 35 درصد تخفیف می دهیم! اینجا کلیک کنید
  • 28. دلار تخفیف بگیرید
  • دو تا بخر، یکی را تا جمعه رایگان دریافت کن!
  • 30.5 دلار از پیشنهاد خود بدست آورید

برای دریافت ثبت نام آزمایش رایگان

  • از امروز به صورت رایگان شروع کنید
  • شروع یک آزمایش رایگان در چند دقیقه
  • حرف ما را قبول نکنید – خودتان آن را امتحان کنید
  • ….. به مدت 14 روز کاملا رایگان امتحان کنید
  • اکنون آن را آزمایش کنید
  • به مدت یک ماه رایگان عضو شوید
  • آزمایش رایگان را شروع کنید
  • آزمایش رایگان خود را شروع کنید – بدون هیچ ضمیمه ای
  • قبل از خرید امتحان کنید
  • یک وبسایت رویداد رایگان ایجاد کنید… در کمتر از 30 ثانیه شروع کنید

برای فروش یا جذب مشتری

  • امروز یکی بگیر
  • برای لذت بردن از پوست تمیزتر و شاداب ‌تر همین حالا خرید کنید
  • امروز یک نسخه آزمایشی رایگان درخواست کنید
  • اکنون خرید کنید
  • رزرو تماس بدون فشار با فروش
  • قیمت ما را با رقبا مقایسه کنید
  • درخواست استعلام
  • بیا صحبت کنیم
  • افزودن به سبد خرید
  • یک فراخوان استراتژی رایگان دریافت کنید

نحوه انتخاب جمله کال تو اکشن مناسب

در بخش قبل 50 نمونه از جملات کال تو اکشن مناسب را معرفی کردیم. برخی از آن ها را از تجربیات شخصی بدست آمده اند و برخی دیگر نمونه هایی از جملات کال تو اکشن در زندگی واقعی هستند.

همانطور که در این لیست پیش می روید، ممکن است تصمیم گرفته باشید از تعدادی از جملات CTA مفید در کمپین های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. به هر حال، لطفا این کار را انجام دهید! به همین دلیل است که این راهنما را تهیه کرده ایم!

با این وجود، آنچه به عنوان یک صاحب کسب و کار یا بازاریاب در اولویت قرار می دهید ممکن است متناسب با مخاطب شما نباشد. به عنوان بازاریاب، دور زدن ترجیحات خوانندگان به نفع آنچه دوست داریم یا فکر می کنیم خوب است، آسان است.

اما بهترین جملات CTA باید متناسب با مخاطبان شما باشند؛ در غیراینصورت، عملا بی فایده خواهند بود.

ساده ترین راه برای تعیین اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است، آزمایش CTA های مختلف است. تست A/B را روی دکمه کال تو اکشن خود اجرا کنید، یا به سادگی از یک عبارت برای مدت زمان مشخصی استفاده کنید، آن را با دیگری عوض کنید و نتایج را مقایسه کنید. نرخ تبدیل بهتر برنده است.

ما تعداد زیادی CTA بالقوه را برای کمک به شما برای شروع ارائه کرده ایم. اما خود را به این موارد محدود نکنید – حتماً به آنچه که مخاطبان شما دوست دارند نیز توجه کنید!

از همین امروز این 50 نمونه از کال تو اکشن های فوق العاده را در کسب و کار خود بکار بگیرید. این کال تو اکشن ها بهترین و موثرترین روش برای تبدیل بازدیدکنندگان و خوانندگان یک وبسایت به مشتریان هستند. بدون CTA، محتوای دیجیتال شما فرصتی برای افزایش سود در اختیار شما قرار نخواهد داد.

برخی از این 50 مورد را در وبسایت خود امتحان کنید، اما فراموش نکنید که تعدادی از آن ها را با مخاطبان خود آزمایش کنید. به محض این که کال تو اکشن شما بهینه و تایید شد، می توانید شاهد حضور مشتریان جدید باشید.

برای تبلیغات بیشتر در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را از یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغاتی مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند 

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

منبع : localiq.com

بیشتر بخوانید :

نحوه انتخاب جملات تاثیرگذار در تبلیغات و میزان تاثیرگذاری آن

6 نمونه کمپین دیجیتال مارکتینگ که می‌توانیم از آنها یاد بگیریم!

ایمیل مارکتینگ چیست؛ فواید و انواع کمپین های آن

دیدگاهتان را بنویسید