×
صفحه اصلی تبلیغات تبلیغات درون اپلیکیشن و درون برنامه ای با آژانس مگنت
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401 زمان مطالعه : 10 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

تبلیغات درون اپلیکیشن و درون برنامه ای با آژانس مگنت

تبلیغات درون اپلیکیشن و درون برنامه ای با آژانس مگنت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر فردی چندین اپلیکیشن در گوشی موبایل خود دارد و هر اپلیکیشنی که در برنامه های گوشی وجود دارد یک بستری است برای تبلیغات، که به آن تبلیغات درون اپلیکیشنی و یا درن برنامه ای گفته می شود.

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با بر عهده گرفتن این کار، تبلیغات شما را در اپلیکیشن ها به بهترین روش و به صورت حرفه ای به مخاطب نمایش می دهد.

تبلیغات درون اپلیکیشنی یکی از پر مخاطب ترین شیوه های تبلیغ است زیرا با این روش مخاطبان به طور دقیق مورد هدف قرار گرفته و با استفاده از اصول و ابزارهای مناسب برای سنجش نتیجه، یک تعامل بهینه و با کیفیت صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر تبلیغات درون برنامه ای و درون اپلیکیشنی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین راه های بازاریابی به شمار می آید.

با تبلیغات درون برنامه ای صاحبان کسب و کار می توانند محصولات و خدمات خود را در حجم گسترده ای در معرض دید مخاطبان قرار داده و آن ها را درگیر کنند و از این طریق به درآمد بالایی دست پیدا کنند.

در دنیای امروز کاربران روزانه چندین ساعت از وقت خود را در گوشی های همراه خود سپری می کنند به همین دلیل است که بسیاری از برنامه های تلویزیون جای خود را به برنامه های گوشی همراه داده و به دلیل جذابیت این اپلیکیشن ها برای مخاطبین بهترین فضا برای تبلیغات و آگاهی از برند و جذب کاربران جدید به شمار می آیند.

تبلیغات درون اپلیکیشنی چیست؟

همان طور که از نام تبلیغات درون اپلیکیشنی مشخص است، تبلیغات در برنامه ها و اپلیکیشن های داخل گوشی موبایل نمایش داده می شوند، این تبلیغات می توانند هم به صورت ویدیو و تصویر در قسمتی از برنامه ها به نمایش دربیایند و هم می توانند به صورت تمام صفحه در اپلیکیشن ها ظاهر شوند.

به دلیل جذابیت برنامه های تلفن همراه نسبت به وب سایت ها این تبلیغات می توانند تا حد بالایی در جلب توجه مخاطبان تاثیر گذاشته و آنها را برای مشاهده و تعامل با آگهی صورت گرفته تشویق کنند.

تبلیغات درون اپلیکیشن و درون برنامه ای با آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با ارائه پلتفرم هوشمند بازاریابی خود امکان تبلیغات در بهترین اپلیکیشن های پر بازدید را فراهم کرده و با ارائه خدمات متنوع در حوزه تبلیغ در اپ‌ استورها و اپلیکیشن ها این شیوه از بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌ دهد.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید

برای ثبت نام در شبکه تبلیغاتی هوشمند مگنت از اینجا ثبت نام کنید

با تبلیغات درون اپلیکیشنی و درون برنامه ای چه امکاناتی دریافت خواهید کرد؟

دیده شدن بهتر برند

یکی از مزایای تبلیغات درون اپلیکیشنی کمک به دیده شدن بهتر برند شما می باشد، اگر شما بتوانید یک محیط مناسب را برای تبلیغ خود پیدا کنید که هم تناسب خوبی با محتوای شما داشته باشد و هم بازدید بالا داشته باشد و بازده خوبی از تبلیغ خود بگیرید از این راه می توانید میزان دسترسی مخاطب را به برند خود افزایش دهید.

مشاوره رایگان

شما می توانید در روش تبلیغات درون اپلیکیشنی از مشاوره ی رایگان کارشناسان متخصص مگنت استفاده کرده و در هر مرحله ای از اجرای تبلیغات خود می توانید از راهنمایی ها و پیشنهادات کارشناسان استفاده کنید.

امکان اجرای تبلیغات متنوع

در مگنت انواع مختلفی از تبلیغات درون برنامه ای برای شما فراهم شده است تا شما بتوانید از میان ها آن ها بهترین و مناسب ترین روش را برای تبلیغ برنامه ی خود انتخاب کنید این تبلیغات به صورت همسان، بنری و یا سرچ ادز در اختیار شما قرار گرفته است.

امکان تبلیغ برند در اپلیکیشن های مشابه و هم راستا

شما می‌ توانید با هدفمند کردن تبلیغات، تبلیغ خود را فقط در اپلیکیشن های مشابه و هم راستا ره نمایش بگذارید تا مخاطبان هدف شما، در معرض تبلیغ شما قرار گرفته و باعث افزایش نصب اپلیکیشن شما شود.

امکان ارائه تبلیغات در هر ساعت از شبانه‌ روز و دسترسی آسان

با تبلیغات درون اپلیکیشنی و درون برنامه این امکان برای شما فراهم است که در هر ساعت از شبانه روز که کاربر از گوشی همراه خود و برنامه های ان استفاده می کند، تبلیغ شما را مشاهده کرده و این مشارکت و تعامل صورت گیرد.

بهینه‌ سازی فضای مشارکت و نمایش تبلیغات در معتبرترین اپلیکیشن‌ ها

تبلیغات درون برنامه ای از طریق مگنت این امکان را به شما خواهد داد تا از بین اپلیکیشن ها، معتبرترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن ها را برای تبلیغات برنامه های خود انتخاب کرده و با این کار کسب و کار و برند خود را به مخاطب شناسایی کنید.

انواع تبلیغات درون اپلیکیشنی و درون برنامه ای

تبلیغات درون اپلیکیشن و درون برنامه ای با آژانس مگنت

تبلیغات بنری

این تبلیغات ساده ترین نوع تبلیغ بوده که در بالا یا پایین صفحه ی برنامه به نمایش درمی آید. تبلیغات بنری به صرفه ترین نوع تبلیغ به شمار می آید و به شدت هم مورد استقبال صاحبان برند و مخاطبین قرار گرفته است.

تبلیغات بنری استاندارد: یکی از انواع تبلیغات بنری، تبلیغات بنری استاندارد بوده که یکی از ساده ترین روش های تبلیغ است که به صورت بنرهای آنلاین در قسمت‌ های خاصی از اپلیکیشن ها در معرض دید کاربران به نمایش در می آیند.

تبلیغات بنری همسان: یکی دیگر از تبلیغات بنری، تبلیغات همسان بنری است که با در نظر گرفتن ساختار محتوا و با توجه به برندی که قرار است تبلیغ شود با حفظ یکپارچگی سعی در جذب کاربر و افزایش نصب اپلیکیشن دارد.

تبلیغات بنری بینابینی: یکی دیگر از انواع تبلیغات بنری، تبلیغات بنری بینابینی میباشد که به صورت نمایش بنرهای تمام صفحه در یک تایم مشخص می باشد، یعنی کاربران هنگام استفاده از یک اپلیکیشن خاص، با این نوع تبلیغات مواجه شده و ممکن است به نصب آن برنامه اقدام کنند.

تبلیغات درون برنامه‌ ای جایزه‌ دار

روش تبلیغات درون برنامه ای جایزه دار به این صورت است که این اختیار را به کاربر می دهد که بسته به میل خود آگهی تبلیغ را باز کند یا خیر، که در صورت باز کردن تبلیغ و به ازای مشاهده ی میزان معینی از تبلیغ، به کاربر جایزه داده می شود. این روش تبلیغ یکی از متداول ترین روش های تبلیغات است که موجب افزایش درآمد تبلیغات درون برنامه ای می شود.

تبلیغات درون برنامه ای همسان

تبلیغات درون برنامه ای همسان شامل تبلیغات متنی یا یک ویدیو است که مشابه قالب محتوای موجود در وب‌ سایت می باشد. این تبلیغات با طراحی اپلیکیشن ادغام شده‌ و جز تبلیغات غیر مزاحم هستند.

تبلیغات ویدیویی بینابینی

در تبلیغات ویدیویی با توجه به ساختار اصلی محتوای رسانه، در یک زمان مشخص این تبلیغ به نمایش در می آید و سعی در جلب بیشترین میزان تمرکز بر محتوا و جذب مخاطب را دارد.

تبلیغات پیش نمایشی

تبلیغات پیش نمایشی ویدیوهای کوتاهی هستند که قبل از شروع ویدیوی اصلی در معرض دید کاربران به نمایش در می آیند.

تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل

به دلیل همه گیر شدن استفاده از اپلیکیشن های مختلف گوشی های همراه، تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل و بازی های موبایلی یک روش مقرون به صرفه و کارآمد برای ایجاد آگاهی از برند در ذهن کاربر و مخاطب و جذب آنها می باشد.

اپلیکیشن های ثبت آگهی

اپلیکیشن های ثبت آگهی

یکی از روش های کارآمد و تاثیرگذار در معرفی کسب و کارها و برندها استفاده از اپلیکیشن های ثبت آگهی می باشد، نصب بسیاری از این اپلیکیشن ها در موبایل به راحتی امکان پذیر است و ثبت آگهی در این برنامه ها رایگان می باشد.

مزایای سایت های تبلیغاتی اینترنتی این امکان را به کاربران و فعالان اینترنتی می دهد تا تبليغات رايگان اينترنتی خود را در این اپلیکیشن ها انجام داده و موجب جذب مخاطب و فروش محصولات و خدامت خود شوند، این اپلیکیشن های ثبت آگهی بسیار گوناگون هستند و انتخاب آنها نیازمند داشتن اطلاعات تخصص در این زمینه می باشد که مگنت این کار را به صورت حرفه ای برای صاحبان کسب و کار انجام می دهد.

صاحبان کسب و کار و خدمات به راحتی می توانند تنها با ساختن یک حساب کاربری ساده در هر کدام از این اپلیکیشن های ثبت آگهی، در سطح اینترنت یک تبلیغ داشته باشند که البته استفاده از این برنامه ها محدودیت هایی هم دارد.

برخی اپلیکیشن های ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی عبارتند از:

  • وب سایت دیوار
  • وب سایت شیپور
  • وب سایت نت برگ
  • وب سایت باما که مربوط به خودرو و موتور سیکلت می باشد
  • وب سایت آگهی 24
  • وب سایت ایستگاه
  • وب سایت راهنمای همشهری
  • وب سایت ایفروش
تبلیغات درون اپلیکیشن و درون برنامه ای با آژانس مگنت

تبلیغات در اپلیکیشن بازار و مایکت

تبلیغات در اپلیکیشن ها یکی از اصول اساسی و برجسته صنعت دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید. با توجه به نقش مهمی که اپلیکیشن ها در زندگی دیجیتال مردم امروز پیدا کرده‌ اند، بسیاری از کاربران فضای دیجیتال از اپلیکیشن های موبایل به عنوان یک مرجع مهم دانلود و نصب برنامه ی مورد نیاز خود استفاده می‌ کنند و بر این اساس، تبلیغات در اپ استور مایکت و بازار می‌ تواند روش مناسبی برای نمایش کسب و کار بوده و از این رو جایگاه قابل توجهی را در فرایندهای بازاریابی و جذب مشتری و مخاطب به خود اختصاص داده اند.

برنامه ی بازار با داشتن بیش از 170 هزار اپلیکیشن، یکی از بزرگترین فروشگاه های اپلیکیشن کشور می باشد. یکی دیگر از قابلیت های کافه بازار سرویس تبلیغات در جست و جو می باشد که این امکان را به صاحبان کسب وکار و برندها داده است تا بتوانند برنامه ی مربوط به خود را در جست و جوی کلید واژه در معرض نمایش کاربران این برنامه قراردهند.

با تبلیغات در اپ استور بازار (کافه بازار) دو امکان تبلیغات جستجو و تبلیغات هوشمند برای شما و برند شما فراهم خواهد شد.

تبلیغات هوشمند:

در این سرویس، شما تبلیغات برند و اپلیکیشن خود را به بازار محول می کنید و باید صبر کرده تا نصب و دانلود بازی یا اپلیکیشن مربوط به شما بیشتر شود. در این روش شما فقط به ازای هر نصب هزینه پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات جستجو:

از آن رو که بخش بالایی از نصب‌ های اپلیکیشن ها در بازار با استفاده از جستجوی کاربران صورت می گیرد، کافه بازار سعی می کند طبق رفتار کاربر برنامه های مرتبط با کلید واژه ای که توسط کاربر سرچ شده را نمایش دهد. در این روش این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از کاربران نه با جستجوی دقیق نام برنامه بلکه با جستجوی کلیدواژه ای مرتبط به دنبال برنامه ی مورد نیاز خود هستند. تبلیغات در جستجو این امکان را می دهد که جستجوهای مرتبط با برنامه‌ خود را شناسایی کرده و برنامه خود را در صدر لیست جستجوها به نمایش بگذارید

تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی

تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی یکی از روش های مقرون به صرفه و پربازده برای معرفی برنامه و نصب اپلیکیشن شما می باشد، یکی از مزیت های تبلیغات در گوگل پلی مقرون به صرفه بودن تبلیغ است زیرا که هزینه ی آن به ازای هر نصب موفق از شما دریافت می شود.

با تبلیغات در گوگل پلی می تونید تبلیغ خود را در صفحه ی اصلی، صفحه ی اپلیکیشن های مرتبط و همسان و همچنین صفحه ی نتایج جست و جو در گوگل پلی در معرض دید کاربران قرار دهید.

تبلیغات در اپلیکیشن گوگل پلی شامل لوگو، نام، امتیاز و نام صاحب اپلیکیشن و همچنین متن اختصاصی صاحب برند می باشد که کاربر پس از کلیک روی آن به صفحه ی اپلیکیشن هدایت خواهد شد.

مزایای تبلیغ در اپلیکیشن گوگل پلی

  • نصب با کیفیت و ارزشمند
  • مدیریت هزینه ها
  • عبور از موانع تحریم
  • مشاوره و پشتیبان رایگان

مزایای تبلیغات درون اپلیکیشنی

  • افزایش نرخ کلیک و نصب برنامه ی مورد نظر
  • جذب مخاطبان و کاربران فعال و افزایش درآمد با فروش اپلیکیشن
  • صرفه جویی در وقت
  • دسترسی آسان
  • امکان ارائه تبلیغات در هر ساعت از شبانه روز
  • هدف گیری دقیق مخاطبان برای اپلیکیشن مورد نظر
  • امکان ارائه تبلیغات و نمایش متناسب با موقعیت مکانی کاربر
  • امکان ارائه پیشنهاد برای مشاهده یا عدم مشاهده تبلیغات بسته به تمایل کاربر
  • امکان ارائه تبلیغات متناسب با صفحه نمایش

دیگر خدمات مگنت

دیدگاهتان را بنویسید