×
صفحه اصلی تبلیغات ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی چگونه است؛ روش‌های رایگان
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401 زمان مطالعه : 11 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی چگونه است؛ روش‌های رایگان

ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی چگونه است؛ روش‌های رایگان

تبلیغات ایمیلی از بهترین روش‌‌های بازاریابی است که می‌تواند شما را به مشتریان نزدیک کند و بازاری بالقوه را به بازار و مشتریانی بالفعل تبدیل کند.

در تبلیغات ایمیلی روش‌هایی وجود دارد که هزینه شما را صفر می‌کند پس بهتر است حتی برای امتحان کردن یک بار شده از این روش برای کسب و کار خود تبلیغ کنید البته روش‌هایی تبلیغات ایمیلی نیز وجود دارد که باید هزینه‌ آن را پرداخت کرد.

با وجود این که روش‌های بسیاری از تبلیغات به کار گرفته می‌شود هنوز تبلیغات ایمیلی مشتریان خود را دارد که به راحتی می‌توانید از آنها برای ارتباط گرفتن با صدها یا حتی هزاران نفر به طور هم‌زمان استفاده کنید.

 خدمات ایمیل انبوه چگونه کار می‌کند؟

خدمات ایمیل انبوه ابزارهای نرم افزاری مفیدی هستند که معمولا توسط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ که مسئول کمپین‌های بازاریابی ایمیلی هستند استفاده می‌شود.

بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به صرفه‌ترین استراتژی‌های بازاریابی برای مشاغل بزرگ و کوچک است، اما همچنین دارای مشکلات زیادی است که باید از آنها اجتناب کرد.

مسلما بزرگترین دامی که بازاریابان گاهی با آن مواجه می‌شوند این است که ایمیل‌های آنها در پوشه اسپم قرار می‌گیرد. خبر خوب این است که شما به راحتی می‌توانید با استفاده از یک سرویس ایمیل انبوه قابل اعتماد با الگوهای جذاب که ایمیل‌های شما را برای مخاطب جذاب کند استفاده کنید و از این اتفاق جلوگیری کنید تا گیرندگان ایمیل تمایلی به کلیک بر روی دکمه هرزنامه احساس نکنند.

MailChimp؛ ایمیل انبوه رایگان

MailChimp که در سال 2001 تأسیس شد، به سرعت به عنوان یک سرویس ایمیل انبوه محبوب ظاهر شد و اکنون 800 کارمند و درآمد سالانه 700 دلار دارد.

یکی از دلایل محبوبیت MailChimp این است که یک سرویس ایمیل انبوه رایگان عالی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون پرداخت هزینه‌ای ایمیل‌های انبوه را برای حداکثر 2000 مخاطب ارسال کنید.

اگر زمانی نیاز به ارسال ایمیل برای افراد بیشتری داشتید، می‌توانید به سادگی به یکی از برنامه‌های اشتراک پولی MailChimp که فقط از ۹.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود، ارتقا دهید.

برخلاف بسیاری دیگر از سرویس‌های ایمیل انبوه، MailChimp در واقع یک پلتفرم بازاریابی یکپارچه است که داده‌های مخاطب، کانال‌های بازاریابی و بینش‌ها را با هم جمع می‌کند و به شما امکان می‌دهد با تبلیغ ایده‌های خود در ایمیل، صفحات اجتماعی، صفحات فرود، کارت پستال‌ها سریع‌تر به اهداف خود برسید.

MailChimp مملو از قالب‌های ایمیل طراحی شده حرفه‌ای است که برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی موفق را که خوانندگان را به مشترکین و مشتریان تبدیل می‌کند، آسان می‌کند.

تمام ویژگی‌های ضروری بازاریابی ایمیل، مانند تست A/B، ارسال بر اساس منطقه زمانی، بخش‌بندی تماس، پاسخ‌دهی خودکار، ادغام خدمات و برنامه‌ها نیز وجود دارد و MailChimp دائما در حال تکامل است و سرویس ایمیل انبوه خود را بهتر و بهتر می‌کند.

جوانب مثبت:

  • سرویس ایمیل انبوه رایگان عالی
  • قالب‌های زیبا
  • ادغام با سایر خدمات

 معایب:

  • طرح‌های اشتراک پریمیوم گران هستند
ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی چگونه است؟ روش‌های رایگان

Mailmodo؛ ایده‌ای عالی برای استارت‌آپ‌ها

 Mailmodo یک طرح رایگان دارد که به شما امکان می‌دهد هر ماه 10000 ایمیل برای هر زمانی که می‌خواهید ارسال کنید و آن را به یک انتخاب عالی برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، آنها بسته به تعداد ایمیل های ارسالی از 49 دلار در ماه برای 50000 ایمیل، برنامه‌های پولی دارند.

Mailmodo  یک ESP با یک پیشنهاد جدید است – ایمیل‌های تعاملی که به افراد امکان می‌دهد یک عمل را در ایمیل‌های خود انجام دهند.

با Mailmodo به جای ارسال ایمیل‌هایی که از کاربران می‌خواهند به وب‌سایت یا برنامه شما بروند، می‌توانید از Mailmodo برای ارسال یک نسخه کوچک از آن‌ها به صندوق ورودی آن‌ها استفاده کنید و شاهد افزایش سرسام‌آور تبدیل‌های خود باشید.

جوانب مثبت:

  • بدون کد، کشیدن و رها کردن ویرایشگر برای ایجاد الگوهای ایمیل AMP که همچنین به طور خودکار یک بازگشت HTML ایجاد می‌کند.
  • کتابخانه قالبهای قابل تنظیم با بیش از 100 قالب با توجه به موارد استفاده مختلف.
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه که به تعداد مخاطبین بستگی ندارد، بنابراین در حین مقیاس‌گذاری، بانک خود را خراب نکنید.
  • مطابق با GDPR و همچنین قابلیت تحویل را تضمین می‌کند.
  • پشتیبانی مشتری همیشه در دسترس

معایب:

  • هیچ فرم یا صفحه فرود برای تولید سرنخ وجود ندارد.
  • بدون الگوهای اتوماسیون

 Stripo؛ سازنده تبلیغات متنوع

Stripo پلتفرم طراحی ایمیل همه کاره با بیش از 500000 کاربر در سراسر جهان است. صدها الگوی ایمیل را ارائه می‌دهد که با دقت توسط متخصصان داخلی و طراحان مهمان ساخته شده‌اند.

Stripo راه‌های متعددی را برای تنوع بخشیدن به خبرنامه‌های تبلیغاتی نشان می‌دهد از ایده‌های طراحی گرفته تا گیمیفیکیشن و عناصر مسابقه که در ایمیل‌ها تعبیه شده‌اند. این پلت فرم به بازاریابان و طراحان اجازه می‌دهد تا ایمیل‌ها را سریع‌تر بسازند.

تمام ابزارهای لازم برای ایجاد ایمیل با هر پیچیدگی، از جمله محتوای تعاملی، بلادرنگ و AMP را فراهم می‌کند. هنگامی که ایمیل شما آماده شد، می‌توانید نحوه نمایش آن را در مشتریان اصلی ایمیل آزمایش کنید، قبل از ارسال ایمیل به سیستم‌های اتوماسیون ایمیل خود، با همکاران و مشتریان خود به اشتراک بگذارید، نظر دهید و تایید کنید.

Stripo با بیش از 60 سرویس گیرنده ایمیل و ESP/CRM یکپارچه شده است. شما پیام ها را تنها با یک کلیک به سیستم اتوماسیون بازاریابی خود منتقل می کنید. تا زمانی که Stripo ایمیل‌هایی با کد HTML خالص به شما می‌دهد، می‌توانید آن‌ها را بلافاصله از ESP خود برای مشتریان خود بدون هیچ اقدام دیگری ارسال کنید.

جوانب مثبت:

  • توسعه ایمیل بدون کد شما ایمیل‌هایی از هر نوع، از جمله ایمیل‌هایی با محتوای بلادرنگ، پویا، AMP  و تعاملی بدون مهارت کدنویسی، سریع می‌سازید.
  • ادغام با بیش از 70 ESP، نیازی به تنظیم بیشتر ایمیل نیست.
  • بیش از 800 قالب ایمیل در مجموعه  Stripo 

 معایب:

  • هیچ ابزار همکاری وجود ندارد، شما نمی‌توانید هم‌زمان با یک ایمیل با همکاران خود کار کنید.
  • بدون فرم ساز شما نمی‌توانید یک فرم اشتراک در Stripo بسازید.
  • بدون ادغام با اعتبارسنجی ایمیل.

Constant Contac؛ طراح روش‌‌های خاص

اولین باری که از Constant Contact استفاده می کنید، باید صنعت خود و تجربه قبلی خود را در بازاریابی ایمیلی انتخاب کنید.

بر اساس پاسخ‌های شما، Constant Contact سپس یک تجربه مناسب برای شما ایجاد می‌کند و بخش‌هایی از این نرم‌افزار ایمیل انبوه را که می‌توانید بیشترین بهره را از آن ببرید، به‌طور برجسته قرار می‌دهد. در Constant Contac طرح اولیه ایمیل از 20 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان می‌دهد ایمیل های نامحدود ارسال کنید و از ویژگی های ضروری لذت ببرید.

برای باز کردن تمام ویژگی‌هایی که Constant Contact ارائه می‌کند، باید طرح Email Plus را با قیمت 45 دلار در ماه خریداری کنید.

دیدن Constant Contact به‌عنوان یک سرویس ایمیل انبوه که در سایه MailChimp زندگی می‌کند، آسان است، اما این راه‌حل عالی بسیاری از ویژگی‌های عالی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهد، که آن را به روش خاص خود متمایز می‌کند و در درجه اول برای کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند آن را دریافت کنند، جذاب است.

نام آنها در آنجا بدون نقض بودجه آنها در این روند وجود دارد. در حالی که اکثر خدمات پستی انبوه فقط 14 یا 30 روز آزمایش رایگان ارائه می دهند، Constant Contact به مشتریان خود 90 روز کامل می دهد، که به ما نشان می‌دهد که به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد اعتقاد دارد و چیزی برای ترسیدن ندارد.

واضح است که این استراتژی برای Constant Contact عالی عمل کرده است زیرا کاربران آن نمی‌توانند از آن به اندازه کافی استفاده کنند.

جوانب مثبت:

  • ویژگی‌های عالی
  • نسبتا مقرون به صرفه
  • نرخ تحویل بالا

جوانب معایب:

  • ویژگی‌های اتوماسیون محدود

 AWeber؛ حامی کسب و کارهای کوچک

برای شروع با AWeber، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت آن سر بزنید و برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ثبت نام کنید.

سپس می‌توانید از AWeber در مرورگر خود استفاده کنید یا مجموعه برنامه‌های تلفن همراه آن را دانلود کنید تا عملکرد ایمیل‌هایتان و اطلاعات جدید مشترکین را حتی زمانی که در حال حرکت هستید بررسی کنید. اگر سؤالی دارید، همیشه می‌توانید با خدمات پشتیبانی مشتری 5 ستاره AWeber تماس بگیرید و 7 روز هفته از طریق تلفن، چت زنده و ایمیل به آنها پاسخ دهید.

قیمت گذاری: قیمت گذاری AWeber بر اساس تعداد مشترکینی است که دارید و با چرخه صورتحساب ماهانه از 19 دلار در ماه شروع می شود. از کاربرانی که بیش از 25000 مشترک دارند درخواست می شود با AWeber تماس گرفته و قیمت را درخواست کنند.

AWeber با بیش از 1,000,000 کارآفرین و کسب و کار کوچک به عنوان مشتریان خود، یک نرم افزار ایمیل انبوه پیشرو است که هر کسی می تواند به مدت 30 روز به صورت رایگان آن را امتحان کند.

حتی اگر از سرویس ایمیل انبوه رایگان AWeber استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌طور خودکار از جدیدترین پست‌های وبلاگ خود ایمیل ایجاد کنید و آن‌ها را به طور همزمان برای صدها گیرنده ارسال کنید، از بین بیش از 700 الگوی ایمیل پاسخگوی تلفن همراه انتخاب کنید، خبرنامه‌های ایمیل حرفه‌ای را به راحتی ایجاد و ارسال کنید.

برچسب‌ها را برای راه‌اندازی کمپین‌های ایمیل خودکار بر اساس کلیک‌ها و بازها، تست خطوط موضوع، زمان ارسال، محتوای ایمیل و موارد دیگر اعمال کنید.

جوانب مثبت:

  • امتحان رایگان
  • پشتیبانی مشتری دوستانه
  • ردیابی فروش

 معایب:

  • به اندازه MailChimp و Constant Contact مدرن به نظر نمی‌رسد

 SendinBlue؛ سرویسی قدرتمند

یک سرویس ایمیل انبوه قدرتمند با ابزارهایی برای ساخت صفحات فرود جذاب، کمپین های بازاریابی ایمیل و پیامک، تبلیغات و موارد دیگر است.

از آنجایی که این یک سرویس نسبتاً جوان است، به اندازه برخی از رقبای خود از ادغام های شخص ثالث پشتیبانی نمی کند، اما با ابزارهای اتوماسیون ایمیل کاربر پسند آن را جبران می‌کند.

اگر روزانه حداکثر 300 ایمیل ارسال می‌کنید، می توانید بدون در نظر گرفتن تعداد مخاطبین خود از SendinBlue به صورت رایگان استفاده کنید.

هنگامی که از حد مجاز فراتر رفتید، باید یکی از سه طرح پولی موجود (Lite، Essential یا Premium) را خریداری کنید که از 25 دلار در ماه شروع می شود. بازاریابانی که به زیرساخت های اختصاصی نیاز دارند می توانند یک طرح سازمانی سفارشی درخواست کنند.

یکی از دلایلی که SendinBlue هجوم گسترده کاربران جدید را تجربه می‌کند، طرح رایگان آن است که به شما امکان می‌دهد تا 300 ایمیل در روز ارسال کنید و در عین حال به ویژگی‌های پیشرفته‌ای دسترسی داشته باشید که در بسیاری از سرویس‌های ایمیل انبوه رایگان وجود ندارد.

اگر قبلاً از راه حل مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نمی کنید، SendinBlue شما را با ویژگی CRM یکپارچه خود تحت پوشش قرار می دهد که مدیریت همه روابط با مشتری را در یک مکان ساده تر از همیشه می کند.

به دلیل ادغام شدید آن با بقیه سرویس ایمیل انبوه، می‌توانید آن را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید تا دیگر فرصتی عالی را از دست ندهید.

 جوانب مثبت:

  • طرح های مقرون به صرفه
  • ویرایشگر صفحه فرود توانمند
  • امتیاز تحویل عالی
  • عملکرد پایه CRM

 معایب:

  • به اندازه برخی از رقبای خود از ادغام های شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند.
ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی چگونه است؟ روش‌های رایگان

 ConvertKi؛ محبوب وبلاگ نویسان

یک راه حل نرم افزاری محبوب ایمیل انبوه در بین وبلاگ نویسان حرفه‌ای و سایر سازندگان محتوا است زیرا به آنها اجازه می‌دهد به راحتی ارتقاء محتوا و سایر مشوق‌ها را از طریق فرم‌های ثبت نام ایمیل ارائه دهند.

وبلاگ نویسان جدید می توانند با طرح رایگان شروع کنند که به آنها امکان می‌دهد تا حداکثر 1000 مشترک را مدیریت کنند ConvertKit یک طرح رایگان ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا 1000 مشترک را مدیریت کنید و از اکثر ویژگی‌ها لذت ببرید.

سپس می‌توانید به طرح کامل ارتقا دهید، که قیمت آن بر اساس تعداد مشترکینی که مدیریت می‌کنید محاسبه می‌شود، از 29 دلار در ماه برای حداکثر 1000 مشترک شروع می‌شود.

صرف نظر از اینکه در حال حاضر مخاطبان قابل توجهی دارید یا فقط در حال ایجاد لیست مخاطبین خود هستید، ConvertKit می‌تواند به شما کمک کند تا تجارت خود را با فرم های جاسازی آسان، صفحات فرود، طراحان ایمیل توانا، و مهمتر از همه، اتوماسیون های گسترده توسعه دهید. ارسال پیام مناسب در زمان مناسب برای شخص مناسب آسان است.

از آنجایی که فهمیدن نحوه ارسال ایمیل های انبوه به طور موثر تنها بخشی از موفقیت است، ConvertKit با ردیابی نرخ تبدیل و نمایش آنها در صفحه اصلی، درک مشترکین خود را برای شما آسان می کند. سپس می‌توانید از این اطلاعات برای تقسیم‌بندی مشترکین خود با استفاده از برچسب‌ها به منظور بهبود بیشتر اثربخشی کمپین‌های خود استفاده کنید.

 جوانب مثبت:

  • سیستم برچسب گذاری همه کاره
  • پشتیبانی مشتری فوق العاده پاسخگو
  • ادغام های زیادی

 معایب:

  • قالب های محدود
  • برای وبلاگ نویسان جدید گران است

در پایان

به لطف تعداد زیادی از خدمات ایمیل انبوه که امروزه در بازار موجود است، ارسال ایمیل به صدها و هزاران گیرنده به طور هم‌زمان هرگز آسان نبوده است. به همین ترتیب، مدیریت ایمیل‌های ارسال‌شده نیز هرگز آسان‌ نیست، زیرا سازمان‌دهندگان ایمیل‌های انبوه مانند Clean Email وجود دارند که می‌توانند به راحتی حتی با بدترین موارد به هم ریختگی صندوق ورودی در آنجا مقابله کنند.

رای تبلیغات بیشتر در کنارتان هستیم

برای بیشتر دیده شدن نیاز به تبلیغات دارید و بهتر است کار تبلیغات پولی خود را از یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغاتی مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

6 استراتژی موثر ایمیل مارکتینگ

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید