×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگ 10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق
تاریخ انتشار : 23 بهمن 1401 زمان مطالعه : 18 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق

10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق

با ورود به این دهه جدید، دنیای تجارت با سرعتی که قبلا دیده نشده است به صورت آنلاین در حال تغییر است. با توجه به این شرایط، تجارت الکترونیک ضروری شده است.

با توجه به این که مصرف کنندگان تا جایی که امکان دارد از خانه های امنشان خرید می کنند، رقابت برای کسب درآمد از تجارت الکترونیک بسیار شدید است.

اگر قصد دارید تجارت آنلاین خود را شروع کنید یا اگر فروشگاه آنلاینی دارید که می خواهید آن را ارتقا دهید، باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما لذت بخش ترین و بی نظیرترین تجربه ممکن را داشته باشند.

این به معنی سرعت سایت خوب، جستجوی آسان، تصاویر باکیفیت از محصول، طراحی سازگار با موبایل و موارد دیگر است.

بیایید در مورد بهترین روش های تجارت الکترونیک که می توانید برای کسب درآمد از فروشگاه آنلاین خود از آن ها استفاده کنید، صحبت کنیم.

10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق

یک وبسایت با طراحی خوب

شما می توانید مجموعه ای بی نظیر از محصولات را در سایت هایی مثل ترب، دیجیکالا ارائه دهید، اما اگر همین وبسایت هم چندان جالب نباشد، مشتریان احتمالی شما تصمیم می گیرند که خرید کردن ارزشش را ندارد.

یک فروشگاه آنلاین با طراحی خوب دو کار انجام می دهد: برای بازدیدکنندگان سایت یافتن آنچه به دنبالش هستند را آسان می کند و این کار به سرعت انجام می شود.

اهمیت سرعت سایت یک کسب و کار اغلب نادیده گرفته می شود، اما سرعت سایت یک فاکتور کلیدی در موفقیت تجارت الکترونیک است.

یک مطالعه Kissmetrics به این نتیجه دست یافت که اگر یک سایت فروشگاهی روزانه 100000 دلار درآمد داشته باشد، یک ثانیه تاخیر صفحه به طور بالقوه می تواند سالانه 5/2 میلیون دلار از دست دادن فروش را به همراه داشته باشد.

  • وبسایت خود را بصری و منظم نگه دارید، گرافیک ها را برای زمان بارگذاری سریع بهینه کنید و بر تحلیل ها نظارت داشته باشید. اگر میزبان وب شما دارای محدودیت ترافیکی است، موفقیت شما در نهایت می تواند علیه شما باشد. ترافیک بیشتر به معنی سرعت بارگذاری صفحات پایین تر است، به خصوص اگر CDN (شبکه تحویل محتوا) با رسیدن به حد مجاز، پهنای باند شما را کاهش دهد. طرحی بیشتر از توان مالی خود خریداری نکنید، اما اطمینان حاصل کنید که سایت برای ترافیک فعلی بهینه شده است و فضای بیشتری برای رشد دارد.
  • وبسایت هایی با طراحی ضعیف باعث حواس پرتی و دلسردی کاربران قبل از اتمام خرید می شوند. پیدا کردن آنچه به دنبالش هستند را برای بازدیدکنندگان خود آسان کنید. یک ابزار جستجو ضروری است، اما یک برنامه پشتیبان است. یک چیدمان بصری با حداقل تعداد کلیک ها باید برنامه اول شما باشد. با این وجود، این بدان معنی نیست که باید همه چیز را در صفحه اصلی سایت بگنجانید.

فرآیند پرداخت آسان

تجربه پرداخت مشتریان شما باید تا حد امکان ساده و مناسب باشد تا نرخ رها کردن سبد خرید کاهش یابد.

سبدهای خرید رها شده آفت یک فروشگاه آنلاین هستند. در سال 2019، مؤسسه بایمرد گروهی از 41 مطالعه مختلف تجارت الکترونیک را بررسی کرد و دریافت که به‌طور میانگین، 57/69 درصد از سبدها در نهایت رها می ‌شوند.

خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از اینکه نرخ رها کردن سبد خرید شما تا حد امکان پایین است، انجام دهید.

  • پرداخت تک صفحه ای: راه را برای پرداخت آسان کنید. یک فرآیند پرداخت ساده را می توان تنها با پرداخت تک صفحه ای مدیریت کرد، یک ویژگی نسبتا رایج در میان توسعه دهندگان نرم افزارهای سبد خرید.
  • امکان پرداخت مهمان فراهم کنید: وقتی از مشتریان می خواهید قبل از سفارش یک حساب کاربری ایجاد کنند، مانعی را بین مشتری و خریدی که می خواهد انجام دهید به وجود می آورید. با فراهم کردن امکان پرداخت برای مشتریان مهمان بدون نیاز به ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری،‌ این نقطه توقف را دور می زنید و مسیر مشتریان برای خرید را آسان تر می کنید. البته، همچنان باید به کاربران این امکان را بدهید تا بتوانند حساب کاربری ایجاد کنند تا اطلاعات پرداخت و سایر تنظیمات را برای خود ذخیره کنند.
  • همه هزینه ها را قبل از پرداخت نمایش دهید: مطالعه موسسه بایمارد که قبلا به آن اشاره کردم، دریافتند که اصلی ترین دلیل رها کردن سبد خرید در فرآیند خرید بالا بودن هزینه های اضافی خرید (حمل و نقل، مالیات، کارمزد) است. سعی کنید تمام هزینه ها را قبل از پرداخت برای مشتری به نمایش درآورید، بنابراین مشتری شما غافلگیر نخواهد شد.
  • صفحه پرداخت را ساده طراحی کنید: شما نمی خواهید مشتریان حواسشان پرت شود و از صفحه پرداخت خارج شوند. بنابراین، مواردی مانند هدر یا فوتر یا منوهای اضافی را از صفحه پرداخت حذف کنید تا موجب حواس پرتی نشوند.

حمل و نقل رقابتی

با تکامل مفهوم تجارت الکترونیک، مشتریان انتظار دارند که هزینه ای برای حمل و نقل نپردازند و گزینه هایی برای حمل و نقل سریع در اختیار آن ها قرار گیرد.

همه پیک های حمل و نقل در دسترس را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک می تواند محصولات شما را به مقصد برساند. همچنین، سبد خرید خود را طوری تنظیم کنید که وقتی شرکت حمل و نقل بسته را را اسکن می کند، ایمیل های ارسال سفارش به صورت خودکار ارسال شوند.

اگرچه این ممکن است برای همه عملی نباشد، اما بهتر است گزینه حمل و نقل رایگان را نیز در نظر داشته باشید. اگرچه هزینه ابتدایی حمل و نقل کمی از سود شما کم خواهد کرد، اما با گذشت زمان به دلیل رایگان بودن حمل و نقل شاهد افزایش در فروش خواهید بود. اگر تصمیم گرفتید این مسیر را دنبال کنید، این سیاست را به وضوح بیان کنید تا مشتریان از آن آگاه شوند.

10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق

گزینه های پرداخت چندگانه

خیلی واضح است که اگر به مشتریان این امکان داده شود که گزینه پرداخت خود را انتخاب کنند، بیشتر احتمال دارد که خرید را تکمیل کنند. به همین دلیل مهم است که به مشتریان اجازه دهید از میان مجموعه ای از گزینه های پرداخت انتخاب کنند.

مسلم است که باید کارت‌ های اعتباری را بپذیرید، اما گزینه ‌ی دیگری مانند پول نقد هنگام تحویل را نیز در نظر بگیرید.

تصاویر خوب و توضیحات محصول

به منظور صرفه جویی در هزینه های مربوط به عکاسی که باید برون سپاری شود، سعی کنید خود این کار را انجام دهید.

به هر حال، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک گاهی اوقات مجبور می شوید همه کارها را خودتان انجام دهید.

اما این را در نظر بگیرید: اولین برداشت مشتریان آنلاین از محصولات شما به واسطه تصاویر موجود در وبسایت است و اگر تصاویر با کیفیت محصولی که ارائه می دهید متناسب نباشند، ممکن است دیگر فرصتی برای این تاثیرگذاری بر مخاطب نداشته باشید.

این امر به ویژه برای فروشگاه های آنلاین صادق است. در یک فروشگاه خرید حضوری، مشتری می تواند راه برود، محصولات را ببیند یا حتی آن را امتحان کند تا دقیقا کیفیت و مشخصات محصول را بشناسد.

اما یک خریدار آنلاین چنین امکانی را ندارد. او صرفا بر دو چیز تکیه می کند:

  • تصویر
  • نظرات

عدم موفقیت در هر یک از این ها باعث می شود تا خریدار سبد خرید را رها کند. حتی یک محصول عالی با تصاویر بی کیفیت شانس دومی نخواهد داشت.

هر چه محصول شما کیفیت بالاتری داشته باشد، به کیفیت عکس های بالاتری نیاز خواهد داشت.

برای پیدا کردن یک عکاس حرفه ای کمی تحقیقات محلی انجام دهید. یک نمونه کار آنلاین که به طور خاص شامل نمونه هایی از عکاسی محصول آنها می شود، بسیار عالی است.

اما حتی اگر این بخشی از رزومه کاری او نباشد، به این معنی نیست که باید از فهرست نامزدهای اصلی خارج شود. به عنوان مثال، اگر عکس های عروسی او شما را تحت تاثیر قرار داده است، به احتمال زیاد این سطح از عکاسی را برای محصولات شما نیز بکار خواهد گرفت.

برای توضیحات محصول، از جملات معمول فروش فراتر روید. توضیحات محصول را به گونه ای بنویسید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد، توضیح دهید که محصول چه کارکردی برای آن ها خواهد داشت و آن را جذاب جلوه دهید.

یک ایده خوب دیگر: کلمات کلیدی سازگار با سئو را در عناوین و توضیحات محصول بکار ببرید.

طراحی سازگار با موبایل

ترندها نمی توانند از این واضح تر باشند: سهم فروش تجارت الکترونیک که از خریدهای انجام شده توسط گوشی های موبایل می آیند هر سال در حال افزایش است.

اگرچه هنوز زمان آن نرسیده است که هزینه ای را صرف ساخت اپلیکیشن موبایلی خاص خود کنند، اما هیچ دلیل وجود ندارد که نباید وبسایت ها برای استفاده گوشی های موبایل بهینه شوند، به خصوص از آنجایی که بخش زیادی از خریدهای انلاین ازطریق گوشی های موبایل و تبلت انجام می شود.

شما نمی توانید نمایش خود در گوشی های موبایل را نادیده بگیرید.

اگر در این زمینه تخصص ندارید، شانس خود را از دست نداده اید. تقریبا همه سازندگان وبسایت و ارائه دهندگان فروشگاه های آنلاین می توانند تنظیمات وبسایت را برای سازگاری با موبایل و مطابقت با نسخه دسکتاپ انجام دهند.

اما در حالی که هرگونه حضوری بر روی گوشی همراه بهتر از هیچی است،‌ یک روش طراحی وب وجود دارد که باید به آن پایبند باشید، و آن طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا برای موبایل است.

طراحی ریسپانسیو چیزی است که باعث می‌ شود سایت شما تا جایی که می ‌تواند واضح، سازمان‌ یافته و خوانا به نظر برسد، صرف نظر از اندازه صفحه که آن را مشاهده می ‌کند.

می توانید تصور کنید که چگونه یک وبلاگ ساده، برای مثال، می تواند برای خواندن از روی صندلی اداری و روی یک صفحه نمایش بزرگ خوب باشد، اما اگر بخواهید آن را به اندازه صفحه نمایش گوشی هوشمند خود کوچک کنید، کاملاً غیرقابل خواندن خواهد بود.

وبسایت‌ های واکنش‌ گرا اندازه صفحه ‌ای را که در آن نمایش داده می‌ شوند تشخیص می ‌دهند و به طور خودکار همه عناصر – متن، گرافیک، دکمه ‌ها، و غیره – را با اندازه و طرح ‌بندی که برای صفحه نمایش در دسترس است تنظیم می ‌کنند.

10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق

پشتیبانی خوب از مشتریان

یک فروشگاه آنلاین مدرن به پشتیبانی کامل و دقیق از مشتریان نیاز دارد. همانطور که کسب و کار شما پیچیده تر می شود، باید به طیف گسترده ای از سوالات مشتریان پاسخ دهید.

یک بخش راهنما که به راحتی در دسترس است می تواند باعث صرفه جویی در زمان مشتریان شود. بسیاری از سایت ها دارای بخش FAQ است تا به متداول ترین سوالات پاسخ داده شود.

برخی از سایت ‌ها پایگاه دانشی پر از این سوالات متداول و همچنین مقالات، دستورالعمل‌ ها و مواردی از این دست را تهیه می ‌کنند. سایت‌ های دیگر دارای تالارهای گفتگوی کاربران نیز هستند؛ اگر سایت شما پایگاه کاربر زیادی داشته باشد، یک ویژگی خوب است.

نیاز کاربران خود را پیش بینی کنید و آن را در دسترس قرار دهید، این نیاز می تواند محصولات شما یا کمکی باشد که می خواهند. فقط به یاد داشته باشید: در اسرع وقت به شکایت مشتریان رسیدگی کنید.

اگر یک مشتری ناراضی پاسخ سریع و مفیدی دریافت کند، این احتمال وجود دارد که در چالش برانگیزترین بخش مشتریان با یک ایمیل ساده پیروز شوید. همیشه سریع پاسخ دهید و تا جایی که می توانید پاسخ شما باید تصدیق آمیز باشد.

فروشگاه اینترنتی چندکاناله

ایده به وجود آمدن فروش چندکاناله این است که هر یک از این فروشگاه های اینترنتی جنبه متفاوتی از یک فروشگاه را به نمایش می گذارند. سفارش های شما، صرف نظر از این که در کجا ثبت شده اند، همگی در یک داشبورد برای شما به نمایش درمی آیند.

تقریباً همه ارائه دهندگان پیشرو نرم افزار سبد خرید این قابلیت را دارند، اگرچه ممکن است لازم باشد اشتراک خود را ارتقا دهید. فروشگاه های اینترنتی چند کاناله معمولاً فقط از سطوح متوسط تا بالاتر ارائه می شوند.

10 ویژگی فروشگاه آنلاین موفق؛ سایت فروشگاهی موفق

دعوت به اقدام یا CTA

این مورد یک ترفند روانی است، اما کارساز است. اگر روشی سریع برای خرید کردن از کسب و کار خود ارائه دهید، احتمال این که به فروش منجر شود به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

این کال تو اکشن می تواند به سادگی ثبت نام برای خبرنامه، وارد کردن آدرس ایمیل برای دریافت تخفیف ها یا ورود به صفحه بعدی باشد.

این اقدام باید به صورت یک دعوت به اقدام یا CTA در صفحه ظاهر شود. CTA باید به شکل یک دکمه طراحی شود (به خصوص در وبسایت موبایلی) که کاربر را در مسیر مورد نظر هدایت می کند. به «ثبت نام رایگان»، «بیشتر بدانید»، «اشتراک»، «شروع به کار» و غیره فکر کنید.

به شدت توصیه می کنdم CTA های خود را تا جایی که می توانید ساده و سرراست نگه دارید. CTA خود را نزدیک بالای صفحه اصلی خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان سایت شما برای یافتن آن کاری انجام ندهند.

تبلیغات ویژه

همه فروش را دوست دارند. همه ما دوست داریم بدانیم که آنچه نیاز داشتیم را خریداری کرده و آن را با قیمتی کمتر از حد معمول بدست آورده ایم. این ویژگی در فروش همان قسمتی از مغز را فعال می کند که هنگام گل زدن در رقابت های ورزشی فعال می شود.

ارائه دوره ای کالاهای خود با نرخ کاهش یافته به معنای از دست دادن سود نیست. در واقع، یک تخفیف خوب باعث افزایش فروش می شود که ممکن بود در غیر این صورت انجام نمی دادید.

این یک برد/برد است. مشتریان شما محصولی را که می ‌خواستند دریافت می‌ کنند و از آن راضی هستند (که به خودی خود یک پیروزی بزرگ برای شما است، زیرا تعامل خود را با شما حفظ می کنند)، اما شما به عنوان صاحب کسب و کار نیز سود خواهید کرد.

همانطور که خریدار راضی شما را به دوستان خود توصیه می کند، حداقل یک تراکنش دیگر، و در بهترین حالت، مجموعه ای از مشتریان جدید و وفادار دریافت می کنید.

این تبلیغات باید متناسب با محصولات و فروشگاه اینترنتی شما باشند. خوشبختانه، گزینه های زیادی در این حوزه وجود دارند.

توصیه می شود که شما چندین نوع تبلیغ را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام یک بهتر کار می کنند. اما قبل از اینکه در نظر بگیرید که کدام نوع تبلیغات را ابتدا تجربه کنید، این سه مورد را به خود یادآوری کنید:

  • محصول شما: آیا برای استراتژی های بیش فروشی، مانند افزودن اکسسوری قبل از پرداخت، مناسب است؟ آیا صورتحساب تکراری یک گزینه است؟ در مورد تخفیف برای سفارشات عمده چطور؟
  • دموگرافیک مشتری شما: عادات خرید آنها چیست؟ میانگین قدرت خرید آنها؟ علایق مرتبط آنها؟ کدام روش های بازاریابی به بهترین وجه به آنها دسترسی پیدا می کند – رسانه های اجتماعی، پست های، خبرنامه های ایمیل و غیره؟
  • ماهیت فصلی/دوره ای کسب و کار شما: اگر لباس شنا می فروشید، نوامبر ممکن است بهترین زمان برای تبلیغ جدیدترین طرح شما نباشد. با این حال، ممکن است زمان اصلی ارائه معاملات BOGO در مورد محصولات سال گذشته یا تبلیغ شریک ارجاعی که تجهیزات اسکی را می فروشد باشد.

انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارند که می توانیم در اینجا فهرست کنیم، اما بدون یک نقطه شروع شما را رها نخواهم کرد. برخی از آن ها برای کسب و کار شما مفید خواهند بود؛ برخی دیگر ممکن است در مورد شما کارساز نباشند. در اینجا چند مورد از مؤثرترین گزینه ها آورده شده است:

  • تخفیف ثبت نام برای اولین بار: برای اولین ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود تخفیف ارائه دهید. برای مثال، این می تواند یک دلار تخفیف در خرید بعدی یا درصد تخفیف یک کالای با قیمت کامل باشد.
  • بیش فروشی: «کاربرانی که X خریدند Y را نیز خریدند» یا «به یک کیف حمل برای ویجتی که می‌ خرید نیاز دارید؟ WidgetCase ویژه طراحی شده ما در پنج رنگ ارائه می شود.»
  • فروش آستانه: این یک تبلیغ رایج در فروشگاه هایی است که انواع مختلفی از محصولات را می فروشند. اینگونه است: 50 دلار بخرید، 10 درصد تخفیف بگیرید. 100 دلار بخرید، 25 درصد تخفیف بگیرید و غیره.
  • برنامه های وفاداری: یک برنامه خوب وفاداری مشتری به راهی برای ردیابی مشتریان و خرید آنها نیاز دارد. خوشبختانه، سیستم ‌های POS وجود دارند که این فرآیند را بسیار آسان تر می کنند.
  • کمپین های ایمیل: این کمپین ارزان است، و هنگامی که آن را شروع و راه اندازی کردید، ادامه راه آسان می شود. همچنین به خوبی با چندین مورد از تبلیغات فوق ترکیب می شود. برنامه هایی مانند Mailchimp و Constant Contact این استراتژی را تا حد یک هنر ارتقا داده اند و تقریباً با هر سبد خرید الکترونیکی موجود منطبق می شوند.
  • فروش فصلی: واقعا؟ فروش در سراسر فروشگاه چون اتفاقاً آخر هفته روز رئیس جمهور است؟ چرا که نه؟ این کار را  انجام دهید!
  • شرکای معرف: این کسب و کارهای غیررقیب می توانند ترافیک خروجی خود را به سمت شما هدایت کنند و بالعکس. این به ویژه اگر شرکای شما در یک جایگاه مرتبط باشند، خوب عمل می کند. شما نان می فروشید؛ آن ها کره می فروشند.

همیشه ایده خوبی است که این تبلیغات را آزمایش کنید تا ببینید چقدر فروش شما را افزایش می دهند. شما از نتایج بدست آمده غافلگیر خواهید شد.

اما به محض این که گزینه مناسب را پیدا کردید، آن را متوقف نکنید. هرکاری که لازم است انجام دهید، اما به امتحان گزینه های دیگر و اصلاح تلاش های خود ادامه دهید. استراتژی بازاریابی شما باید دائما در حال تغییر باشد.

تبلیغات و بازاریابی صرفا در مورد کاهش قیمت محصولات و کالاها نیستند. گاهی اوقات، بهبود نحوه نمایش محصولات می تواند بسیار موثر باشد. اگر صفحه شما هیچ محتوای تعاملی نداشته باشد، باید یک کاروسل محصول به صفحه اصلی وبسایت اضافه کنید.

محصولات پرفروش خود را برجسته کنید، فروش های فعلی خود را ذکر کنید و به آخرین پست وبلاگی خود لینک دهید. این گرافیک به سبک هدر هر چند ثانیه یک بار در تمام محتوای خود می چرخد و به صفحه اصلی شما حیات و حرکت می بخشد.

سوالات متداول در مورد یک فروشگاه آنلاین موفق

چه چیزی یک فروشگاه آنلاین را منحصر به فرد می کند؟

با ارتباط با مشتریان به شیوه های مختلف فروشگاه آنلاین خود را منحصر به فرد کنید. برای برانگیختن احساسات مشتری که منجر به فروش می شود، محتوای وب و توضیحات محصول هوشمند تولید کنید. با استفاده از المان های طراحی منحصر به فرد بصری و جسورانه برندینگ خود را تقویت کنید تا تاثیر عمیقی بر هر بازدیدکننده بگذارید.

نرخ موفقیت تجارت الکترونیک چیست؟

طبق گزارشی که توسط Marketing Signals انجام شده است، در 90 درصد موارد، تجارت الکترونیک پس از 120 روز از بین می رود. عوامل اصلی، بازاریابی بد و رویت پذیری ضعیف در موتورهای جستجو هستند. به همین دلیل است که یادگیری سئو اولیه و بهبود رویت پذیری وبسایت شما می تواند به محافظت از کسب و کار شما کمک کند.

چگونه مشتریان را وادار به خرید آنلاین کنم؟

مشتریان باید در وهله اول کسب و کار شما را به صورت آنلاین پیدا کنند که به معنی یک وبسایت سالم، ایجاد فهرست ها و توضیحات محصول قابل جستجو، تولید پست های اجتماعی برای تعامل با فالوورها و ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای پرورش و پیگیری سبدهای خرید رها شده است. ایجاد یک فروش و ارائه نمونه رایگان از دیگر استراتژی هایی است که می تواند برای جذب مشتریان جدید موثر باشد.

کلام آخر در مورد فروشگاه های آنلاین موفق

در حالی که منطبق کردن فروشگاه آنلاین شما با بهترین روش‌های ذکر شده در بالا به مقداری تلاش نیاز دارد، اکثر نرم افزارهای سبد خرید مدرن دستیابی به این اهداف را نسبتاً آسان می‌کنند؛ حداقل آسان تر از گذشته است.

در اینجا خلاصه ای سریع از روش هایی که می توانید فروشگاه الکترونیکی خود را به بالای کوه تجارت الکترونیک ببرید، آورده شده است.

  • یک وبسایت شیک و سریع
  • یک فرآیند پرداخت آسان
  • سیاست های حمل و نقل رقابتی
  • گزینه های پرداخت چندگانه
  • تصاویر با کیفیت و توضیحات کامل محصول
  • طراحی سایت مناسب برای موبایل
  • پشتیبانی خوب از مشتری
  • فروشگاه اینترنتی چند کاناله
  • دکمه های دعوت به اقدام
  • ارائه تبلیغات ویژه

با روندی که اقتصاد و به طور کلی جهان در حال پیشرفت است، باید انتظار داشته باشید که رقابت در تجارت الکترونیک در ماه ها و سال های پیش رو بی رحمانه تر از قبل شود.

با این وجود، اگر آخرین شیوه های موجود را بکار ببرید، دلیلی وجود ندارد که از این رقابت سربلند خارج نشوید.

آیا برای شروع آماده هستید؟

دیجیتال مارکتینگ و توسعه الکترونیک برای ساخت یک کسب و کار موفق الزامی است. فرقی نمی کند که می خواهید برند خود را گسترش دهید یا فروش را بیشتر کنید، هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

با درک آنچه در فضای دیجیتال رخ می دهد، می توانید از آن بهره ببرید و آینده هر کسب و کاری را تضمین کنید.

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغاتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند تبلیغات وب، تبلیغات در گوگل و تبلیغات موبایلی. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

منبع : merchantmaverick

بیشتر بخوانید :

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی با بهترین بازدهی

استراتژی فروش آنلاین و تقویت فروش آنلاین سایت

سئو تکنیکال در سایت فروشگاهی؛ موارد مهم

دیدگاهتان را بنویسید