×
صفحه اصلی محتوا چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد
تاریخ انتشار : 03 اسفند 1401 زمان مطالعه : 20 دقیقه نام نویسنده : مرتضی حسینیان

چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد

چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد

همه ما شنیده ایم که یک لندینگ پیج موثر باعث تبدیل بازدیدکنندگان می شود. هدف اصلی لندینگ پیج تبدیل بازدیدکنندگان به لید است.

اما اساسا چه چیزی برای تولید یک لندینگ پیج موفق نیاز است؟ کپی رایتینگ است. ایجاد یک لندینگ پیج که هم به خوبی طراحی شده است و هم متن خوبی دارد، کار چندان آسانی نیست.

بنابراین، همانطور که دانستن چگونگی طراحی یک لندینگ پیج زیبا و جذاب برای وبسایت مهم است، به همان اندازه توجه به نحوه نگارش محتوای آن نیز اهمیت دارد.

کپی رایتینگ لندینگ پیج یکی از دقیق ترین اشکال نوشتن محتوای وبسایت است. کپی لندینگ پیج باید با مشتری صحبت کند. این چیزی فراتر از جملات خوب نوشته شده و یک صفحه با ظاهری زیبا است.

بسیاری از لندینگ پیج ها معمولا فرم های ثبت نامی هستند که از بازدیدکنندگان می خواهند اطلاعات را در فیلدهای مرتبط پر کنند. این داده ها سپس در پایگاه داده لیدها ذخیره می شوند.

بنابراین، لندینگ پیج مهم ترین مولفه از فرآیند تبدیل است. قبل از ایجاد یک لندینگ پیج باید تحقیقات کامل انجام شود. این تحقیق شامل مولفه های زیادی است، ازجمله پرسونای خریدار، مراحل سفر خریدار، آنچه مخاطب هدف شما می پسندد و نمی پسندد و موارد دیگر.

لندینگ پیج چیست؟

در دیجیتال مارکتینگ، لندینگ پیج اصطلاحی است که برای تعریف یک صفحه وب مستقل بکار گرفته می شود. لندینگ پیج به طور خاص برای یک کمپین بازاریابی آنلاین یا تبلیغاتی ساخته می شود. بعد از کلیک بر روی یک ایمیل یا تبلیغ، مشتری یا بازدیدکننده از وبسایت به آن صفحه مستقل هدایت می شود. به آن صفحه لندینگ پیج می گویند.

وقتی یک بازدیدکننده وارد لندینگ پیج می شود، به سمت فراخوان به اقدام (کال تو اکشن) هدایت می شود. این اقدام می تواند از ثبت نام در خبرنامه برند و پیوستن به فهرست ایمیلی برای خرید یک محصول باشد. معمولا، یک لندینگ پیج به سمت یک اقدام خاص هدایت می شود.

اگرچه گزینه ای برای گنجاندن تعدادی اقدام در یک لندینگ پیج مجزا وجود دارد، اما ایده آل این است که تنها یک انتخاب در اختیار بازدیدکننده قرار دهید. این امر رسیدگی به فراخوان برای اقدام (CTA) را برای آنها آسان می کند.

لندینگ پیج می تواند صفحه اصلی یا هر صفحه مستقل دیگری در وبسایت یا حتی یک صفحه اختصاصی طراحی شده برای یک کمپین، فروش یا محصول باشد. در حالی که مشتریان احتمالی صفحات اصلی وبسایت ها را  ازطریق تبلیغات شفاهی یا اشتراک گذاری اجتماعی می یابند،

لندینگ پیج ها به کلمات کلیدی مرتبط هستند. بنابراین، آن ها به شیوه ای ارگانیک تر پیدا می شوند؛ وقتی در رتبه های بالای جستجو در گوگل یا سایر موتورهای جستجو ظاهر می شوند.

لندینگ پیج ها ازطریق گوگل ادوردز یا سایر سرویس های مشابه تبلیغ می شوند. هر صفحه در یک وبسایت به دلیلی به وجود آمده است، و لندینگ پیج به وجود می آید تا نرخ تبدیل را افزایش دهد.

چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد

چرا لندینگ پیج در یک استراتژی بازاریابی محتوا مهم است؟

قبل از بحث در مورد نکات برای نوشتن محتوای لندینگ پیج که تبدیل می شود، ضروری است که بدانیم چرا لندینگ پیج برای یک استراتژی بازاریابی محتوا حیاتی است.

1. بهبود رتبه بندی سئو

یکی از اهداف اصلی ایجاد یک لندینگ پیج، هدف قرار دادن مجموعه ای خاص از کلمات کلیدی است که به عنوان عبارات جستجو نیز شناخته می شوند. روش های تقویت پولی لندینگ پیج را به رتبه های بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) منتقل می کنند، از این رو محصول یا خدمات یک برند در معرض مشتریان احتمالی قرار می گیرد (این اطلاعات از جستجوی آنها در گوگل یا جستجوهای دیگر استخراج می شود.)

2. بهبود فرآیند خرید

یک لندینگ پیج به خوبی طراحی شده با محتوای با کیفیت می تواند لیدهای بیشتری را تولید کند. این ترکیب مانند یک پورتال عمل می کند که به آرامی و موثر بازدیدکنندگان را به سمت پایین قیف فروش هدایت می کند.

بازدیدکنندگان مطمئناً به جای جستجو در صفحه اصلی،کال تو اکشن (CTA) شما را دقیقاً در لندینگ پیج پیدا می کنند. پس از آن، CTA آنها را وادار می کند تا اقدامی انجام دهند، که می تواند هر چیزی از خرید، اشتراک و پیوستن به لیست ایمیل گرفته تا ثبت نام برای یک رویداد یا بیشتر باشد.

3. تبلیغ یک محصول یا خدمات

به هر لندینگ پیج وظیفه تمرکز بر فروش، تبلیغ یا محصول جدید محول شده است. اگرچه اقدامات متعددی ازطریق یک لندینگ پیج قابل انجام است، اما در حالت ایده آل بهتر است در هر لندینگ پیج تنها بر روی یک وظیفه تمرکز کنید.

با کمک لندینگ پیج های مختلف برای وظایف مختلف، یک شرکت می تواند موفقیت یا شکست یک پروژه یا کمپین خاص را ردیابی کند. این را می توان برای مجموعه ای از کلمات کلیدی نیز انجام داد.

چگونه هر بار کپی رایتینگ لندینگ پیج عالی بنویسیم

همانطور که به تدریج اهمیت نوشتن محتوای متقاعدکننده برای لندینگ پیج را درک می کنید، اولین گام مهم این است که بدانید در وهله اول چرا به یک لندینگ پیج نیاز دارید.

چه وظیفه خاصی ازطریق آن انجام می شود؟ دقیقا چه سودی برای برند شما خواهد داشت؟ این ها سوالاتی هستند که باید از خود بپرسید. یک لندینگ پیج به دلایل مختلفی ایجاد می شود. برخی از این دلایل در ادامه مطرح شده اند.

  • گسترش فهرست ایمیل
  • تبلیغ یک محصول جدید
  • تاکید بر یک خدمات خاص
  • تبلیغ یک اشتراک یا تخفیف

وقتی که دلیل ایجاد لندینگ پیج را مشخص کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید: تحقیق کلمات کلیدی. به کلمات کلیدی احتمالی که افراد هنگام جستجوی راه حل های مد نظر خود استفاده می کنند، از نظر نوع، ماهیت یا هدف مشابه محصول شما فکر کنید.

در حین نهایی کردن کلمات کلیدی، می توانید کلمات کلیدی خاصی که به طور ارگانیک باعث بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو می شوند را نیز اضافه کنید. بعد از این که در مورد هدف و کلمات کلیدی به خوبی تحقیق کردید، با کنار هم قرار دادن تمام المان ها شروع به ایجاد یک لندینگ پیج کنید.

یک لندینگ پیج خوش ساخت، ترکیب کاملی از المان های مختلف ازجمله یک فرم به خوبی طراحی شده، یک دکمه CTA واضح، یک لوگو یا یک نشان، متن خوانا و توصیه های مشتری است. در اینجا نکاتی در مورد نحوه نوشتن یک لندینگ پیج آورده شده است که در ایجاد تبدیل بیشتر و ایجاد لید بهترین هستند.

1. با یک عنوان عالی شروع کنید

یکی از مهم ترین المان های محتوای لندینگ پیج، عنوان آن است. به عنوان مصرف کنندگان اطلاعات دیجیتال، همه ما تمایل داریم محتوای یک صفحه وب را مرور کنیم. در این مورد، یک عنوان قانع کننده همان چیزی است که مخاطب را جذب می کند.

یک عنوان به خوبی طراحی شده برای لندینگ پیج به بازدیدکننده اطمینان می دهد که بودن در این صفحه ارزشش را دارد.

عناوین سه جنبه اصلی از پاسخ بازدیدکننده به پیام لندینگ پیج را کنترل می کند:

  • توجه
  • درک
  • علاقه

اگر یک عنوان موثر و جذاب باشد، بازدیدکننده قانع می شود که در لندینگ پیج بماند.

اطمینان حاصل کنید که عنوان مشکل بازدیدکننده و راه حل برند شما برای آن مشکل را دربرمی گیرد. عنوان باید به وضوح قابل مشاهده باشد، توجه خواننده را به خود جذب کند و نیز شامل کلمات شخصی و فعال باشد.

عنوان باید به بازدیدکننده بگوید که محصول در مورد چیست و در حالت ایده آل باید کوتاه (بین 10 تا 20 کلمه) باشد.

از همه مهم تر، باید با متنی که بازدیدکننده ازطریق آن وارد صفحه شده است مرتبط باشد. از آنجایی که عناوین کوتاه و دقیق هستند، می توان از عناوین فرعی برای افزودن اطلاعات اضافی استفاده کرد.

نکته مهم دیگری که هنگام نوشتن عناوین برای یک لندینگ پیج باید در ذهن داشته باشید این است که اگر از تصویری استفاده می کنید که مکمل عنوان است، ممکن است نیازی به پرداختن بیش از حد به جزئیات برای نگارش محتوا نباشد.

در اینجا انواع عناوینی وجود دارد که معمولاً برای ایجاد یک لندینگ پیج عالی ترجیح داده می شوند:

  • عناوین کوتاه که سریع پیام را منتقل می کنند
  • اظهارات جسورانه یا اعتراف صادقانه
  • بیانیه های واضح که مشکلات کاربر را بازگو کرده و یک راه حل مستقیم برای آن ارائه می دهند

از پرگویی پرهیز کنید. محتوایی که به راحتی قابل درک نیست می تواند بازدیدکنندگان را آزار دهد یا ناامید کند. در عوض، ابتدا از یک عبارت کوتاه و واضح برای جلب توجه استفاده کنید.

بعد از اینکه خواننده را جذب کردید، می توانید از عناوین فرعی برای توضیح جزئیات مهم بعدی استفاده کنید. Mailchimp یک نمونه عالی از عناوین لندینگ پیج است. از جمله ساده ای استفاده می کند که اخباری است و منفعت محصول خود را برای عموم مردم بازگو می کند.

2. راه حل را بفروشید

وقتی کاربر برای اولین بار وارد صفحه وب شما می شود، توجه زیادی به ویژگی های محصول نخواهد داشت. او تنها در صورتی که از راه حل ارائه شده در لندینگ پیج برای مشکل خود مطمئن شود، حاضر به کسب اطلاعات بیشتر است.

یک نکته که هنگام نوشتن محتوا لندینگ پیج باید به آن توجه کنید این است که به جای صحبت کردن در مورد ویژگی های محصول، روی کاربر تمرکز کنید.

این بیشتر به دانستن آنچه بازدیدکننده می خواهد یا انتظار دارد با ورود به لندینگ پیج بدست آورد، مرتبط است تا آنچه که برند می خواهد به دست آورد.

اگر بتوانید به تعادل مناسب بین بازتاب صدای برند خود و ایجاد این باور در بازدیدکننده که برند شما برای کمک به آن ها به وجود آمده است دست یابید، می توانید رضایت بازدیدکنندگان را جلب کنید و همچنین به اهداف تجاری خود نزدیک شوید. تجربه ای که لندینگ پیج برای مخاطب به ارمغان می آورد باید از نظر احساسی رضایت بخش باشد.

نکته حرفه ای: تعدادی از برندها به جای ارائه راه حل، از قطعه های ویدیویی، کلیپ های صوتی و کلمات مشتاقانه برای فروش یک تجربه استفاده می کنند. می توانید یک ویدیو را نیز در لندینگ پیج خود قرار دهید.

3. محتوا را قابل بررسی نگه دارید

یکی از مهم ترین نکات در مورد نحوه نگارش محتوای لندینگ پیج، ایجاد صفحه ای قابل بررسی است. دامنه توجه خوانندگان امروزی بسیار کوتاه است؛ بنابراین، آن ها بیشتر محتوای شما را رد می کنند.

اما با عنوان و زیرعنوان های جذاب، این امکان وجود دارد که محتوای لندینگ پیج شما توجه خواننده را به خود جذب کند.

شما می توانید با استفاده از قالب بندی متن (پررنگ و ایتالیک) محتوای لندینگ پیج خود را خواناتر کنید. هرجا لازم است از فهرست های بولت دار استفاده کنید.

با این وجود، می توانید از آیکون ها به جای بولت ها استفاده کنید، به خصوص اگر احساس می کنید بولت کمی برای سبک صفحه شما قدیمی شده است.

همچنین ایده خوبی است که هر اطلاعات مهمی را در صفحه برجسته کنید: این اطلاعات می تواند عبارات کلیدی، راه حل ها، مشکلات مشتریان، توصیفات و غیره باشد.

چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد

4. از ادعاهای خود پشتیبانی کنید

نکته مهم دیگر در مورد نوشتن محتوای لندینگ پیج این است که درباره حقایق جدی باشید. ذکر اعداد و ارقام و درصدها ادعای شما را ثابت می کنند.

از کلی گویی آن به هر قیمتی خودداری کنید. وقتی ادعاهای خاصی را در لندینگ پیج مطرح می کنید، مطمئن شوید که این ادعاها توسط اعداد خاص و حقایق اثبات شده ای که می توانند در منابع قابل اعتماد ردیابی شوند، پشتیبانی می شوند.

اعداد و ارقام روش خوبی برای جذاب تر کردن لندینگ پیج هستند.

5. از توصیه های مشتریان استفاده کنید

در صورتی که داده های واقعی و معتبری در اختیار ندارید، می توانید از نظرات و توصیه های مشتریان استفاده کنید. تایید اجتماعی از زمان های قدیم به عنوان نشانه ای از اعتماد وجود داشته است.

وقتی به بازدیدکنندگان جدید تایید اجتماعی مشتریان خود را می دهید، به آن فرصت می دهید تا به شما اعتماد کنند و بتوانند به محصول یا خدمات شما تکیه کنند.

بازدیدکنندگان لندینگ پیج ناخودآگاه تحت تأثیر نظرات مشتریانی هستند که در اینترنت با آنها مواجه می شوند. آنها ترجیح می دهند قبل از خرید واقعی، از تجربیات مشتریان دیگر مطلع شوند. افزودن توصیفات می تواند اعتماد بین مشتریان احتمالی و برند شما را بهبود بخشد.

فرمتی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با برند شما دارد. توصیه باید بر فواید یک محصول متمرکز باشد و محصول را شبیه به چیزی کند که خریدار فورا برای خرید آن اقدام نماید.

6. از زبان ساده استفاده کنید

اگرچه زبان پیچیده و با جزئیات به نظر برای محتوای لندینگ پیج ایده آل می رسد، اما اینگونه نیست. وضوح در محتوا بسیار مهم است.

همچنین باید مختصر باشد. استفاده بیش از کلمات توصیفی و تکنیکال می تواند منجر به از دست دادن علاقه مخاطب شود. بهترین محتوای لندینگ پیج مستقیما مخاطب را مورد خطاب قرار می دهد، از زبان ساده و روزمره استفاده می کند و از جملات کوتاه بیشترین بهره را می برد.

صفحات برند که در زمینه تبدیل موفق عمل می کنند، محتوایی ساده و خوانا دارند. هنگام نوشتن محتوای لندینگ پیج خود، نکات زیر را به یاد بسپارید:

  • باید از عنوان اصلی برای بیان مشکلات اصلی مشتریان خود استفاده کنید.
  • عنوان فرعی شما باید ساده و واضح باشد.
  • مزایای اضافی را در محتوای خود بگنجانید تا توجه بازدیدکننده را به خود جلب کنید.

7. عناوین فرعی متقاعدکننده در محتوا بکار ببرید

در حالی که هدف اصلی عنوان جلب توجه بازدیدکننده است، وظیفه عناوین فرعی نگه داشتن بازدیدکننده در صفحه است. عنوان اصلی و عناوین فرعی بدون یکدیگر کامل نیستد.

شما باید همیشه اطلاعات اضافی در زیر عنوان بنویسید. بسته به نیازها و اهداف خاص خود می توانید عمق و جزئیات زیرعنوان خود را آزمایش کنید.

یک عنوان مختصر و جذاب می توانند خوانندگان را به خود جذب کند. همچنین اگر عنوان اصلی یا زیرعنوان ها با هدف شما مطابقت نداشته باشند، می توانید آن ها را تغییر دهید.

بسیاری از مواقع عنوان فرعی برای توضیح بیشتر در مورد عنوان اصلی بکار گرفته می شود. با این وجود، ممکن است روش درستی برای مرتب کردن محتوا نباشد.

8. به محتوای خود عکس اضافه کنید

عکس به جذابیت یک لندینگ پیج می افزاید. مغز انسان تصاویر را سریع تر از متن ساده پردازش می کند. بنابراین، یک روش بسیار موثر برای جلب توجه بازدیدکنندگانی که برای اولین بار وارد سایت شما می شوند این است که به محتوا عکس اضافه کنید.

هنگام انتخاب تصاویر برای لندینگ پیج خود، مطمئن شوید که تصاویر بزرگ، واضح، باکیفیت و مرتبط با محصول یا خدمات شما باشند. اگر لندینگ پیج یک محصول را می فروشد، توصیه می شود که تصویری از آن محصول را در محتوا بکار ببرید.

از تصویر برای نشان دادن ارتباط محصول با شخصی که از لندینگ پیج بازدید می کند استفاده کنید. مطمئن شوید که تصاویر با کیفیت هستند. عکس های بی کیفیت، عکس های ویرایش نشده و عکس های غیرمرتبط را نباید در لندینگ پیج خود قرار دهید.

9. نوعی تضمین ارائه دهید

همه ایده گارانتی را می پسندند، به خصوص وقتی که یک محصول یا خدمات را خریداری می کنند و محتوای یک لندینگ پیج خوب مانند نوعی تضمین عمل می کند.

مطمئن شوید کلماتی را انتخاب می کنید که متناسب با محتوای لندینگ پیج و کسب و کار شما هستند. یک CTA بعلاوه فرم گارانتی بهترین ترکیب برای هر محتوای لندینگ پیج است. درست زمانی که مشتری آماده تبدیل است، به او اطمینان می دهد.

چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد

10. یک CTA قوی به آن اضافه کنید

برای اطمینان از این که لندینگ پیج خوانندگان را به لید تبدیل می کند، لازم است که یک CTA در محتوای لندینگ پیج خود بگنجانید. یک CTA مهم ترین المان از لندینگ پیج است.

این همان چیزی است که بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی تبدیل می کند. هنگام ایجاد یک CTA، از اصطلاحات رایج و عمومی مانند «اشتراک» بپرهیزید. از تخیل و خلاقیت خود استفاده کنید و اصطلاح بهتر و خلاقانه تری بکار ببرید.

ما عادت داریم هنگام پیمایش در صفحات مختلف وب روی یک دکمه ضربه بزنیم. پاسخ فوری ما به دیدن یک دکمه معمولا این است که روی آن کلیک کنیم، بنابراین قرار دادن یک دکمه CTA در لندینگ پیج شما نیاز به فکر کردن ندارد.

دکمه CTA باید در جایی قرار گیرد که بتوان آن را به راحتی دید و به آن دسترسی داشت. طرح رنگ مناسب را برای لندینگ پیج خود انتخاب کنید و بر این اساس رنگی را برای دکمه CTA انتخاب کنید.

11. تایید اجتماعی فراهم کنید

تایید اجتماعی چیزی است که لندینگ پیج را تقویت می کند. در اصطلاح روان شناختی، تایید اجتماعی به تاثیرگذاری اجتماعی یا رفتاری اشاره دارد که مردم می خواهند از ان تقلید کنند.

با تایید اجتماعی بیشتر و متنوع تر، شانس برند برای جذب مخاطب افزایش می یابد. اگر محصول یا خدماتی به صورت آنلاین توسط دیگران توصیه یا به اشتراک گذاشته شده باشد، احتمال خرید افراد بیشتر است.

توصیه ها و نظرات مشتریان تاثیر بسزایی بر تصمیم خرید مشتری و نیز الگوهای مصرف دارد. عکس های واقعی به اشتراک گذاشته شده توسط مشتریان قوی تر و تاثیرگذارتر از عکس هایی هستند که خود شما در محتوا درج کرده اید.

هشتگ ها نیز روش دیگری برای به حداکثر رساندن قدرت یک پایگاه فعال رسانه های اجتماعی و حمایت طرفداران است.

نکات کلیدی

  • بعد از کلیک بر روی یک ایمیل یا تبلیغ، مشتری یا بازدیدکننده وبسایت وارد یک صفحه مستقل می شود. به آن صفحه مستقل، لندینگ پیج می گویند.
  • بعد از ورود بازدیدکننده به لندینگ پیج، او به سمت انجام یک اقدام هدایت می شود. آن اقدام می تواند ثبت نام برای خبرنامه برند، پیوستن به فهرست ایمیل، خرید یک محصول یا موارد دیگر باشد.
  • هنگام نوشتن محتوای لندینگ پیج، به هر قیمتی از کلی گویی اجتناب کنید.
  • وقتی ادعاهایی را در لندینگ پیج خود بیان می کنید، مطمئن شوید که این ادعاها توسط اعداد و ارقام خاص و حقایق اثبات شده از منابع معتبر قابل ردیابی، پشتیبانی شوند.
  • اگرچه می توان اقدامات متعددی را در یک لندینگ پیج گنجاند، اما ایده آل این است که تنها بر روی یک وظیفه در هر لندینگ پیج تمرکز کنید. با کمک لندینگ پیج های مختلف برای وظایف مختلف، می توانید میزان موفقیت یا شکست آن صفحه برای یک تبلیغ، محصول یا خدمات خاص را ردیابی کنید.
  • یک عنوان لندینگ پیج که به خوبی طراحی شده باشد، به مشکل بازدیدکنندگان می پردازد و به آنها اطمینان می دهد که بودن در صفحه ارزش وقت آنها را دارد.
  • این بیشتر به دانستن آنچه بازدیدکننده می خواهد یا انتظار دارد با ورود به لندینگ پیج بدست آورد، مرتبط است تا آنچه که برند می خواهد به آن دست یابد.
  • تجربه ای که لندینگ پیج برای بازدیدکننده به ارمغان می آورد باید از نظر احساسی رضایت بخش باشد.
  • شما می توانید با استفاده از قالب بندی متن، فهرست های بولت دار، آیکون ها، برجسته کردن متن وموارد دیگر،‌ محتوای لندینگ پیج را برای خواننده خواناتر کنید.
  • بینندگان لندینگ پیج ناخودآگاه تحت تأثیر نظرات مشتریانی که در اینترنت با آنها مواجه می شوند قرار می گیرند. افزودن توصیه ها می تواند اعتماد بین مشتریان بالقوه و برند شما را بهبود بخشد.
  • بهترین محتوای لندینگ پیج مستقیما بازدیدکننده را خطاب قرار می دهد و از زبان روزمره و جملات کوتاه و ساده استفاده می کند.

نتیجه گیری

برای ایجاد یک لندینگ پیج جذاب و تعاملی، باید تمام نکات مذکور در این مقاله را به یاد داشته باشید. انتخاب های زیادی برای ایجاد لندینگ پیج در اختیار شما قرار دارد، اما موردی را انتخاب کنید که با اهداف شرکت شما متناسب است و با توجه به سطح مهارت شما قابل مدیریت است.

هنگام یادگیری نحوه نگارش لندینگ پیج، اطمینان حاصل کنید که از یک عنوان مختصر و جذاب و محتوای چندرسانه ای با کیفیت استفاده می کنید.

از درج مقدار زیادی محتوا و المان های بصری در یک لندینگ پیج جدا خودداری کنید. آن را تا حد امکان ساده نگه دارید.

آخرین چیزی که می خواهید این است که بازدیدکننده از لندینگ پیج شما سردرگم شود. از یک طراحی منظم استفاده کنید که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد متن را به سادگی مطالعه کنند.

با تایید اجتماعی و توصیه های مشتریان، می توانید لندینگ پیجی ایجاد کنید که لید و تبدیل های با کیفیتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

نوشتن لندینگ پیج و تبلیغ آن را به ما بسپارید

ر دنیای رقابتی آنلاین، با مخاطبانی باهوش و هدفمند روبه‌رو هستید که زمان نیز برایشان ارزشمند است. به همین دلیل مهم است که پیام یا خبر خود را دقیق و آنقدر جذاب بیان کنید که مخاطب جذب پیام شود و به صدای شما گوش دهد. اگر محتوای تان را درست بیان کنید مخاطب یک مرحله فراتر از خواندن محض می رو

ما در آژانس تبلیغاتی مگنت به شما چه کمکی می‌کنیم؟

  • برنامه‌ریزی محتوایی
  • سوژه‌پردازی‌ خلاقانه
  • قالب‌های محتوایی
  • ویرایش محتوا

ما در آژانس تبلیغاتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را نیز ارائه می‌دهیم مانند تبلیغات وب، تبلیغات در گوگل و تبلیغات موبایلی. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

سوالات متداول

یک کسب و کار باید چند لندینگ پیج داشته باشد؟

ثابت شده است که وبسایت های تجاری با 10 تا 15 لندینگ پیج به مرور زمان تبدیل های بیشتری را ثبت کرده اند. برخی از وبسایت ها حتی 40 یا 50 لندینگ پیج دارند.

یک لندینگ پیج باید شامل چه المان هایی باشد؟

مهم است که یک لندینگ پیج شامل یک عنوان، توضیح مختصری از آنچه ارائه می شود، یک تصویر یا یک ویدیو، لوگوها و توصیفات مشتری و یک CTA باشد تا افراد را به مرحله بعدی هدایت کند.

ایجاد یک لندینگ پیج غنی از محتوا چه مزایایی دارد؟

برخی از مزایای ایجاد یک لندینگ پیج غنی از محتوا این است که به شما کمک می کند تأثیر خوبی داشته باشید و لید ایجاد کنید، تبدیل های بیشتری به دست آورید، اعتبار برند را افزایش دهید، ترافیک جستجو را افزایش دهید، از این ترافیک جستجو لیدهای واجد شرایط را استخراج کنید، و به شما کمک می کند تا محصولات و خدمات جدید خود را تبلیغ کنید.

انواع مختلف لندینگ پیج چیست؟

صفحات فشرده، لندینگ پیج کلیکی، لندینگ پیج ویدیو، لندینگ پیج طولانی و صفحات جزئیات محصول چند نوع از لندینگ پیج ها هستند.

منبع : peppercontent

بیشتر بخوانید :

روش های افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج (صفحه فرود)

چگونه صفحه لندینگ بسازیم و آیا خودمان این صفحه را بسازیم؟

چگونه یک صفحه فرود (Landing Page) مؤثر طراحی کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید