هر روزه بر تعداد کاربران اینستاگرام افزوده میشود و به همان نسبت نیز مشکلاتی برای کاربران آن به وجود میآید؛ مشکلاتی از جمله اکانت هک شده، حساب کاربری مسدود شده، مشکلات ورود به سیستم تا کلاهبرداری توسط سایر کاربران.
زمانی که چنین مشکلاتی برای شما پیش میآید، چه کاری باید انجام دهید؟ کاربران همچنین میخواهند بدانند که آیا اینستاگرام شماره تلفن پشتیبانی مشتری یا آدرس ایمیلی دارد که بتوانند به راحتی با آنها تماس بگیرند.
خدمات مشتری اینستاگرام به حل مشکلات مربوط به مدیریت یک حساب، بازیابی و مسدود کردن آن و به طور کلی استفاده از این شبکه اجتماعی کمک میکند.
در پاسخ کوتاه میتوانید از طریق وب سایت رسمی، نسخه های وب موبایل یا دسکتاپ با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. آنها به حسابهای اینستاگرام شخصی و برندها کمک میکنند. اما چگونه؟
فهرست مطالب حل مشکلات اینستاگرام
- آیا میتوان بدون تماس با اینستاگرام مشکل را حل کرد؟
- بازیابی اکانت اینستاگرام
- نحوه ارتباط با تیم پشتیبانی اینستاگرام
- درخواست پشتیبانی از تلفن
- از طریق کامپیوتر با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید
- ویندوز 10
- شماره تلفن خدمات مشتریان اینستاگرام
- با تیم پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل تماس بگیرید
- زمان درخواست پشتیبانی اینستاگرام
- چه مدت طول میکشد تا اینستاگرام پاسخ دهد؟
آیا میتوان بدون تماس با اینستاگرام مشکل را حل کرد؟
جواب این سوال مثبت است. میتوانید قبل از درخواست پشتیبانی در اینستاگرام، خودتان سعی کنید مشکلات را حل کنید. اگر برنامه یا وب سایت کار نمیکند، میتوانید راهحل موجود را امتحان کنید. علاوه بر این، اینستاگرام برای مشکلات مختلفی که ممکن است کاربرانش با آن مواجه شوند راهحلهایی ارائه میدهد. مسیر زیر را دنبال کنید:
- تنظیمات حساب خود را باز کنید.
- تنظیمات را انتخاب کنید.
- روی Help ضربه بزنید.
- مرکز راهنمایی را باز کنید.
وقتی به مرحله سوم رسیدید، میتوانید مشکل خود را در نوار جستجوی بالا بنویسید.
اگر چیزی مرتبط در صفحه نمیبینید، راهحلی را در قسمت بخشها پیدا کنید.
1. در مورد یک دسته از مشکل تصمیم بگیرید.
2. یک سوال مرتبط پیدا کنید.
بازیابی اکانت اینستاگرام
اگر مشکل از دست دادن دسترسی به حساب کاربری شما است، میتوانید آن را از صفحه اصلی پلتفرم رسانه اجتماعی برطرف کنید. به ایمیل یا شماره تلفن خود نیاز دارید که به حساب اینستاگرام شما پیوند داده شده باشد.
روی پیوند «دریافت کمک برای ورود به سیستم» در تلفن یا «گذرواژه را فراموش کردهاید؟» ضربه بزنید. روی یک کامپیوتر آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را تایپ کنید.
اینستاگرام یک لینک برای شما ارسال میکند. پیوند را از ایمیل یا پیام پیمایش کنید تا دوباره به حساب خود بازگردید. یک رمز عبور جدید تنظیم کنید. آدرس ایمیل اینستاگرام خود را به روز نگه دارید تا بازیابی آسانتر شود. در آن صورت نیازی به تماس با تیم پشتیبانی نخواهید داشت.
نحوه ارتباط با تیم پشتیبانی اینستاگرام
میتوانید هم از طریق تلفن یا رایانه به پشتیبانی برسید. پاسخ به ایمیلی که در تنظیمات حساب دارید ارسال میشود.
درخواست پشتیبانی از تلفن
برای ارسال پیام به خدمات مشتری و گزارش مشکل، برنامه را باز کنید و روی دکمههای نامگذاری شده در زیر ضربه بزنید.
- 1. سه خط از صفحه نمایه شما.
- 2. روی تنظیمات ضربه بزنید.
- 3. روی Help ضربه بزنید.
- 4. گزارش مشکل را انتخاب کنید.
- 5.گزینه گزارش مشکل را انتخاب کنید.
تصویر خود را برای تیم پشتیبانی اینستاگرام توضیح دهید، در صورت نیاز رسانه را پیوست کنید، سپس روی ارسال ضربه بزنید.
از طریق کامپیوتر با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید
میتوانید از طریق رایانه از وب سایت با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
1. روی آواتار خود کلیک کنید.
2. روی نمایه کلیک کنید.
3. تنظیمات را باز کنید.
4. گزارش مشکل را انتخاب کنید.
5. یک مشکل را شرح دهید، در اینجا میتوانید یک عکس یا ویدیو را نیز پیوست کنید. روی ارسال گزارش کلیک کنید.
ویندوز 10
اگر ویندوز 10 دارید، ممکن است برنامه اینستاگرام را نصب کرده باشید. میتوانید از آن برای رسیدن به خدمات مشتری استفاده کنید. دستورالعمل ها مانند گزارش گیری از وب سایت است.
شماره تلفن خدمات مشتریان اینستاگرام
همچنین می توانید از طریق تلفن از پشتیبانی اینستاگرام درخواست کمک کنید. این شماره تلفن خدمات مشتری است که می توانید با آن تماس بگیرید:
1-650-543-4800
اما انتظار نداشته باشید که یک انسان به شما پاسخ دهد. یک ربات IG به احتمال زیاد در هنگام تماس ابتدا با مشکل شما برخورد خواهد کرد.
با تیم پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیل تماس بگیرید
همچنین شما میتوانید از طریق ایمیل با مرکز راهنمایی اینستاگرام تماس بگیرید. شما نیازی به باز کردن وب سایت یا برنامه ندارید. زمانی مفید است که مشکل این است که نمیتوانید آنها را باز کنید. برای تماس با خدمات مشتری، پیام را به ایمیل پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید.
support@instagram.com
در ایمیل خود به پشتیبانی اینستاگرام:
- لینک پروفایلت را بدهید
- مشکل را توضیح بدهید.
- یک اسکرین شات با مشکل مورد نظر ضمیمه کنید.
- سیستم عامل و دستگاهی که میخواهید از آن وارد حساب خود شوید.
- اگر مشکل را به درستی توضیح داده باشید، پشتیبانی اینستاگرام درخواست را بررسی کرده و از طریق ایمیل به شما پاسخ خواهد داد.
زمان درخواست پشتیبانی اینستاگرام
هر راهی که برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام انتخاب میکنید، پشتیبانی مشتری IG با سوالاتی مانند زیر سروکار دارد:
- بازیابی حساب کاربری؛
- خرابی ها و اشکالات در نسخه های موبایل و دسکتاپ رسانه های اجتماعی؛
- مشکلات پرداخت تبلیغات؛
- ایجاد یک حساب تجاری؛
- تایید؛
- اعلان های گم شده؛
- بلوک حساب موقت یا دائمی؛
- حساب های هک شده؛
- نقض دستورالعمل های جامعه؛
- شرایط درگیری بین کاربران اینستاگرام
همچنین میتوانید وقتی پیامی مانند «استفاده در دستگاه شما امکانپذیر نیست» یا «در دستگاه شما در دسترس نیست» دریافت میکنید، از کمک بگیرید. در این صورت تیم پشتیبانی به یافتن دلیل و راه حل شکست کمک میکند.
چه مدت طول میکشد تا اینستاگرام پاسخ دهد؟
اینستاگرام هیچ اطلاعاتی در مورد سرعت پاسخگویی ارائه نمیدهد. از تجربه شخصی و سایر کاربران میتوان نتیجه گرفت که برای اولین پاسخ 24-48 ساعت طول میکشد.
اگر مشکل نیاز به مکالمه بیشتری دارد، باید برای هر پیام بعدی بیشتر منتظر بمانید. اگر محتوای ایمیل اطلاعات ناقص باشد، ممکن است نادیده گرفته شود و البته این مربوط به زمانی نیست که با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید.
اینستاگرام نیز با اطلاعات مربوط به زمان حل مشکلات کاربران خود را خوشحال نمیکند. اما شما میتوانید پیشرفت را بررسی کنید. گزارشها را در بخش درخواستهای پشتیبانی باز کنید. برای مشاهده جزئیات، روی گزارش ضربه بزنید. توجه داشته باشید، اینستاگرام اشاره میکند که همه گزارشهای شما در آنجا یافت نمیشوند.
برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم
طبیعی است که شما برای شروع کار و نحوه معرفی محصول جدید به مخاطبان خود نگران باشید. در عین حال، ما میدانیم که شروع کار میتواند بسیار طاقتفرسا باشد و به همین دلیل، میخواهیم این بار را از دوش شما برداریم.
شما میتوانید با استفاده از مشاوران ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت کار را برای خود راحت کنید و به روزترین مشورتها را از کارشناسان ما بگیرید.
چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.
ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گستردهای از خدمات بازاریابی را ارائه میدهیم مانند :
- تبلیغات وب
- تبلیغات موبایلی
- تبلیغات درون سایت های پر بازدید
- تبلیغات درون اپ استور مایکت
- تبلیغات در شبکه های اجتماعی
- تبلیغات درون اپ استور های ایرانی
- تبلیغات داخل اپ و داخل برنامه ها
- تبلیغات درون کافه بازار
- خدمات تبلیغات گوگل ادز
خدمات ۳۶۰ درجه ما میتواند در راهاندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.
مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامهریزی، خلاقیت و ایدهپردازی، طراحی کمپینهای تبلیغاتی و انتشار آنها در کانالهای مناسب، مهمترین رویکردی است که در کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.
بیشتر بخوانید:
نحوه گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام (ویژگی Collab) آموزش تصویری