×
صفحه اصلی تبلیغات معرفی ابزار برای ارسال پوش نوتیفکیشن؛ بهترین سرویس های خارجی
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1402 زمان مطالعه : 8 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

معرفی ابزار برای ارسال پوش نوتیفکیشن؛ بهترین سرویس های خارجی

معرفی ابزار برای ارسال پوش نوتیفکیشن؛ بهترین سرویس های خارجی

سال 2023 است و فناوری شتابی عجیب داشته است. در دنیای فناوری چیزهای زیادی در حال وقوع است که درک، هضم و پذیرش آنها سخت است.

حتی یافتن بهترین راه‌حل‌های نرم افزاری در میان گزینه‌های بی شمار گیج کننده است و برای راه بهتر پیدا کردن در هر حوزه‌ای باید وقت و انرژی گذاشت.

اگر به دنبال یک راه حل قابل اعتماد توسعه برنامه یا یک سرویس پوش نوتیفیکشن مناسب برای وب سایت و برنامه خود باشید، یافتن پاسخ قطعی برای تلاش خود می‌تواند چالش برانگیز باشد.

ادامه مطلب را بخوانید تا بتوانید با جدیدترین و بهترین ابزارهای پوش نوتیفکشن خارجی به صورت رایگان و پولی آشنا شوید.

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

اعلان‌هایی هستند که توسط یک برنامه تولید می‌شوند و به کاربران اطلاع می‌دهند. برخلاف اعلان‌هایی که در برنامه ظاهر می‌شوند، پوش نوتیفیکیشن‌ها به صورت خارجی درخواست می‌شوند.

از پوش نوتیفکیشن می‌توان برای پخش هر به‌روزرسانی، یادآوری خریدهای معلق به کاربران، اطلاع‌رسانی از معاملات و تخفیف‌ها و موارد دیگر استفاده کرد.

چندین سرویس، ابزار و نرم‌افزار پوش نوتیفیکیشن به صورت آنلاین در دسترس هستند و خدمات مختلف پیشنهادات و برنامه های قیمت‌گذاری متفاوتی دارند. شما باید یکی را انتخاب کنید که با اهداف و بودجه کسب و کار شما مطابقت دارد.

سرویس پوش نوتیفیکیشن به شما کمک کند فرآیند را خودکار کنید و از کمپین‌های بازاریابی و اعلان‌های خود حداکثر استفاده را ببرید. در ادامه لیستی از خدمات و ابزارهای را برای راه اندازی کسب و کارتان در سال جاری را معرفی کرده‌ایم.

۱. OneSignal

OneSignal یکی از پیشروترین سرویس‌های پوش نوتیفیکشن است که خدمات پیام کوتاه، پیام درون‌برنامه و ایمیل را نیز ارائه می‌دهد. از OneSignal می‌توان برای ارسال اعلان‌های پوش نوتیفیکشن وب و موبایل استفاده کرد.

می‌توانید پیام‌ها را بر اساس مناطق زمانی مختلف زمان‌بندی کنید، A/B پیام‌هایتان را آزمایش کنید، تأییدیه‌های تحویل را دریافت کنید.

تا کنون بیش از 1.9 میلیون مشتری به این پلتفرم اعتماد کرده و از آن استفاده می‌کنند.OneSignal اساسا رایگان است. با این حال، چندین برنامه پولی برای ویژگی‌های پیشرفته‌تر نیز دارد.

معرفی ابزار برای ارسال پوش نوتیفکیشن؛ بهترین سرویس های خارجی

۲. Google Firebase

فایربیس گوگل پلتفرمی است که به شما امکان می‌دهد جنبه‌های مختلف توسعه و مدیریت برنامه را مدیریت کنید.

اگرچه به طور منحصر به فرد برای اعلان‌های پوش نوتیفکشن طراحی نشده است، اما ابزاری قابل اعتماد و قوی برای تنظیم پوش نوتیفکشن تلفن همراه است.

در واقع، می‌توانید از آن برای ارسال نوتیفکشن وب و موبایل استفاده کنید. استفاده از آن آسان است و با تضمین گوگل ارائه می‌شود. برای دریافت گزارش و نظارت بر کمپین‌های خود می‌توانید سرویس پیام‌رسان ابری را با تجزیه و تحلیل ادغام کنید.

ویژگی‌های دیگر عبارتند از سفارشی سازی، تست A/B، هدف گیری پیشرفته و غیره. استفاده از فایربیس گوگل کاملا رایگان است و می‌تواند توسط کسب‌وکارهایی که نمی‌خواهند دلار اضافی برای کمپین‌های اعلان فشار خرج کنند، استفاده شود.

۳. Airship

Airship که قبلا با نام Urban Airship شناخته می‌شد، یکی از بهترین سرویس‌های پوش نوتیفیکشن موبایل است.

در واقع، این یک راه حل یکپارچه برای ارتقای خدمات مبتنی بر تلفن همراه به سطح بعدی است. این برنامه بر تعامل تلفن همراه از طریق پیام‌رسانی، پیام رسانی درون برنامه‌ای، تجزیه و تحلیل و غیره تمرکز دارد.

کاربران می توانند پیام های بسیار شخصی سازی شده ایجاد کنند و پیام‌ها را بر اساس ویژگی‌های مختلف کاربر تحویل دهند. ویژگی‌هایی مانند هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده، اتوماسیون، تقسیم‌بندی، پیوند عمیق و غیره، این پلتفرم را به انتخابی عالی برای انواع مشاغل تبدیل می‌کند.

قیمت Airship  کاملا مبهم و متنوع است و بهترین راه برای دریافت قیمت، درخواست یک سفارش است.

۴. iZooto

iZooto  پلتفرمی است که کاملاً به پوش نوتیفیکیشن‌ها اختصاص داده شده است. می‌توان از آن برای تنظیم اعلان‌های وب، اعلان‌های فیس‌بوک و اعلان‌های اپلیکیشن موبایل استفاده کرد.

اگر مخاطبان شما بیشتر در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این پلتفرم تمام ویژگی‌های ضروری مانند پشتیبانی چند زبانه، تحویل مبتنی بر منطقه زمانی، تقسیم‌بندی، اتوماسیون، شخصی‌سازی، گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل و موارد دیگر را تضمین می‌کند.

iZooto  توسط چندین برند مورد اعتماد است که بیشتر شامل وب سایت های خبری و مجلات پر محتوا است. iZooto  یک آزمایش رایگان و چندین گزینه قیمت‌گذاری مختلف ارائه می‌دهد.

۵. WebEngage

WebEngage یک پلت فرم داده محور برای تعامل و حفظ مشتری است. دارای فناوری قوی و پشتیبانی چند کاناله است.

این پلتفرم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اگر می‌خواهید کمپین های شما مبتنی بر داده باشد، WebEngage  برای شما مناسب است.

این پلتفرم با چندین ابزار مهم مانند Segment، Twilio، AWS  و غیره پشتیبانی یکپارچه‌سازی را ارائه می‌دهد. ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از اعلان‌های وب و موبایل، اتوماسیون ایمیل، تجزیه و تحلیل عمیق، محرک‌های مبتنی بر فعالیت کاربر و غیره است.

WebEngage  اطلاعات قیمت‌گذاری خود را فاش نمی‌کند. با این حال، می‌توانید درخواست دهید و بر اساس نیازها و اهداف خود یک پیشنهاد دریافت کنید.

۶. WonderPush

اگر می‌خواهید شلوغی‌ها را از بین ببرید و با یک نرم‌افزار ساده پیش بروید، WonderPush می‌تواند برای شما معجزه کند.

این پلتفرم به پوش نوتیفیکشن‌ها اختصاص داده شده است و از چندین کانال تلفن همراه و وب پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌هایی از جمله تحویل سریع‌تر، پیام‌رسانی نامحدود و پشتیبانی کارکنان، قالب‌های خاص صنعت، آزمایش A/B، پیوند عمیق، تقسیم‌بندی پیشرفته، هدف‌گذاری جغرافیایی، گزارش‌دهی سریع، مطابقت با GDPR و موارد دیگر را داراست.

WonderPush  دارای دو بخش قیمت جداگانه برای پاپ‌آپ ها و پوش نوتیفیکیشن‌ها است.

هزینه بسته‌ها بر اساس تعداد مشترکینی است که می‌خواهید هدف بگیرید. به بیان ساده، می‌توانید 1000 مشترک را برای یک یورو در ماه هدف قرار دهید.

۷. SendPulse

SendPulse  یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی چند کاناله است. می‌توانید از آن برای پوش نوتیفیکشن وب و همچنین برای گسترش پشتیبانی چت رسانه‌های اجتماعی، اجرای کمپین‌های ایمیل و پیامک و موارد دیگر استفاده کنید.

این پلت فرم به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های فروش و بازاریابی خود را ساده کنید. استفاده و راه اندازی آن آسان است و تقریباً از تمام مرورگرهای محبوب پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های مهم شامل شخصی‌سازی و تقسیم‌بندی، تست A/B، تحویل آفلاین، کمپین‌های راه‌انداز و انبوه، جریان‌های خودکار و مبتنی بر رویداد و موارد دیگر است.

SendPulse یک طرح اساسی دارد که استفاده از آن برای حداکثر 10000 مشترک رایگان است. برای یک پایگاه مشتری بزرگتر می توانید از طرح PRO استفاده کنید که از حدود 15 دلار در ماه شروع می‌شود.

۸. Push Engage

PushEngage  یک پلت فرم محبوب برای راه اندازی کمپین‌ها به ویژه برای وب است. این ابزار آسان و قدرتمندی است که چندین برند از جمله برندهای سنگین وزن مانند Harvard Business Review، Times Now، Domino’s، OptinMonster، WPBeginner  به آن اعتماد دارند.

این ابزار دارای یک سبد ویژگی فراوان است که شامل مزایایی مانند اعلان‌های فعال، یادآوری‌های رها کردن سبد خرید، تقسیم‌بندی پویا، آزمایش A/B، یکپارچه‌سازی عمیق تجارت الکترونیک، ردیابی و تجزیه و تحلیل هدف و بسیاری موارد دیگر است.

Push Engage قیمت گذاری مختلفی را ارائه می‌دهد که آن را برای انواع مشاغل مناسب می‌کند. شما می‌توانید ابتدا آن را به صورت رایگان شروع کنید.

این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند ابتدا پلتفرم را امتحان کنن.. این ویژگی‌ها شامل پشتیبانی از 1 وب‌سایت، 30 کمپین، 200 مشترک، راه‌اندازهای هدفمند و موارد دیگر است.

معرفی ابزار برای ارسال پوش نوتیفکیشن؛ بهترین سرویس های خارجی

۹. LeanPlum

LeanPlum  یک راه حل مفید برای انواع ارتباطات و تعامل مخاطبان تلفن همراه است. در سال 2022 توسط CleverTap خریداری شد و در نتیجه آن را قدرتمندتر کرد.

ابزاری پیشرفته است که به ویژه برای برنامه های تلفن همراه طراحی شده است. این ابزار به طور موثر داده‌های زمان واقعی را مدیریت می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا اعلان‌ها را بر اساس آن فعال کنند. LeanPlum  راه‌حل‌های اختصاصی برای برنامه‌های بازی، برنامه‌های مبتنی بر اشتراک، برنامه‌های درخواستی و تحرک و برنامه‌های خرده‌فروشی و مالی داشت.

این پلتفرم همه چیز را از تقسیم‌بندی تا شخصی‌سازی تضمین می‌کند و همچنین تجزیه و تحلیل قدرتمندی را تضمین می‌کند. LeanPlum قیمت خود را فاش نکرده است و فقط در صورت درخواست در دسترس است.

۱۰. VWO Engage

VWO Engage که قبلا با نام PushCrew شناخته می‌شد، یکی از محبوب ترین سرویس‌های پوش نوتیفیکشن‌ها است.

این ابزار برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی خودکار، به ویژه از طریق اعلان‌های وب، مناسب است. دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است که برای همه نوع کاربر مناسب است.

کار با VWO Engage  یک تجربه پر از ویژگی ارائه می‌کند و ویژگی‌های آن شامل تست A/B، شخصی‌سازی و تقسیم‌بندی پیشرفته، تجزیه و تحلیل، محرک‌های مبتنی بر رفتار، زمان‌بندی مبتنی بر منطقه زمانی، محرک‌های خودکار است.

VWO دارای ساختار قیمت گذاری بسیار گسترده و دقیق با برنامه های متعدد است. گزینه های مختلفی برای وب، اپلیکیشن موبایل و موارد دیگر وجود دارد.

شما می‌توانید به صورت رایگان شروع کنید و سپس با رشد کسب و کار و لیست مشترکین خود، به طرح های پیشرفته ارتقا دهید.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های فروش بیشتر تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

مقالات بیشتر:

تبلیغات آنلاین چیست؛ چه مزایایی دارد و انواع آن کدامند؟

تبلیغات اینترنتی چیست و انواع تبلیغات اینترنتی در ایران

اپلیکیشن مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید