×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام چگونه است؛ ابزار های رایگان
تاریخ انتشار : 12 مهر 1402 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام چگونه است؛ ابزار های رایگان

بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام چگونه است؛ ابزار های رایگان

آیا می‌دانستید که می‌توانید متنی بولد در اینستاگرام ارسال کنید که نمایه، نظرات و توضیحات شما را برجسته کند؟ همچنین می‌توانید از سبک های فونت سرگرم کننده استفاده کنید.

انجام این کار بسیار آسان است. هنگامی که می‌خواهید در اینستاگرام متن بولد ایجاد کنید، چند راه مختلف وجود دارد که می‌توانید این کار را انجام دهید. ادامه متن را بخوانید تا با روش‌های مختلف آشنا شوید.

چگونه برای بیو اینستاگرام فونت های ایتالیک و بولد بنویسیم؟

اگر کاربر فعال اینستاگرام هستید، احتمالاً متوجه شده‌اید که افرادی که بایو و پست‌های اینستاگرام خود را با فونت‌ها یا متن‌های ایتالیک و بولد تغییر می‌دهند و یک بیوگرافی جذاب ایجاد می‌کنند.

به همین ترتیب، اگر سؤالی مانند این که «چگونه در اینستاگرام فونت های زیبا و شیک استفاده کنیم؟» به ذهن شما خطور می‌کند، پس شما تنها نیستید. می‌توانید از گزینه‌های قالب‌بندی در سایت‌های مختلف استفاده کنید یا می‌توانید از یک برنامه شخص ثالث برای افزودن متن پررنگ به پست‌ها و استوری‌های خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از گزینه‌های قالب‌بندی داخلی استفاده کنید، می‌توانید این کار را با تایپ متن خود در برنامه و سپس انتخاب نماد «B» از منوی قالب‌بندی انجام دهید.

این کار متن شما را بولد می‌کند. همچنین می‌توانید از نماد “I” برای ایتالیک کردن متن خود و از نماد “U” برای خط کشیدن زیر متن خود استفاده کنید.

ابزارهای بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام

اینستاگرام هیچ ویژگی داخلی  برای ایتالیک و بولد کردن متن در کپشن یا کامنت ندارد. اما نگران نباشید؛ چند برنامه یا وب سایت تولید کننده فونت اینستاگرام شخص ثالث وجود دارد که می توانید برای دستیابی به اثر مشابه از آنها استفاده کنید.

لطفاً به یاد داشته باشید که این روش‌های رسمی برای ایتالیک کردن متن در اینستاگرام نیستند و نتایج ممکن است بسته به دستگاه و مرورگر شما متفاوت باشد.

ابزار رایگان اینستاگرام برای تولید فونت

برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که به تغییر فونت‌های شیک، بولد در بیو اینستاگرام و کپشن‌های پست کمک می‌کنند. با استفاده از این ابزارها حتی می توانید از همان فونت شیک ایتالیک در استوری اینستاگرام استفاده کنید. از میان انبوهی از ابزارها، برخی از وب سایت های محبوب، بهترین و ساده تولید فونت را توصیه می‌کنیم که به شما کمک می‌کند بیوگرافی اینستاگرام خود را جذاب کنید.

1. MetaTags Font Generator

بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام چگونه است؟

این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی متن شیک و منحصر به فرد را برای پست های رسانه های اجتماعی، کپشن‌ها و بایو خود ایجاد کنند و می‌تواند متنی را در سبک های مختلف تولید کند، مانند ایتالیک، بولد، شکسته و غیره. کاربران می‌توانند متنی را که می‌خواهند تبدیل کنند وارد کرده و از میان گزینه‌های مختلف، سبک مورد نظر را ایجاد کنند.

این ابزار می تواند یک ابزار عالی برای مدیران رسانه های اجتماعی، تأثیرگذاران و برندهایی باشد که به دنبال برجسته کردن پست های خود و جلب توجه مخاطبان خود هستند.

2. Lingojam

بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام چگونه است؟

این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که متن های شیک برای پست‌ها، کپشن ها و بایو اینستاگرام خود تولید کنند. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد متنی را که می‌خواهند تبدیل کنند وارد کنند و از سبک‌های مختلف فونت مانند ایتالیک، بولد، شکسته و غیره انتخاب کنند.

متن تولید شده را می توان به راحتی در اینستاگرام کپی و جایگذاری کرد و ایجاد پست ها و کپشن های چشم نواز را آسان می کند. این ابزار همچنین طیف گسترده ای از گزینه ها و سبک ها را ارائه می دهد.

3. Coolfont

بولد نوشتن در کپشن اینستاگرام چگونه است؟

این ابزاری دیگری برای تولید و شکل دادن به متن‌های اینستاگرام است. این ابراز ویژگی دو مورد قبلی را دارد با این تفاوت که همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پیش‌نمایش متن را قبل از تولید آن مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید قبل از استفاده از آن در اینستاگرام ببینید که چگونه به نظر می‌رسد.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

بیشتر بخوانید:

ایده و نحوه نوشتن بیو اینستاگرام برای کسب و کارها + مثال

چگونه در اینستاگرام کپشن طولانی بگذاریم؟

چگونه در اینستاگرام کپشن مرتب بنویسیم و چرا اهمیت دارد؟

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

دیدگاهتان را بنویسید