×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن
تاریخ انتشار : 06 مهر 1402 زمان مطالعه : 8 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن

تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن

آیا می‌خواهید راهی برای جلب سریع توجه خواننده‌تان وجود داشته باشد؟به چه شیوه‌ای برخی از پیج‌های اینستاگرام از فونت‌های مختلف در کپشن استفاده می‌کنند؟ فونت‌های جالب برای اینستاگرام از کجا می‌آیند؟

اگر در حین تلاش برای تغییر فونت خود در اینستاگرام به این موضوع پرداخته اید، احتمالاً متوجه شده اید که فونت‌های مختلف به راحتی در این پلتفرم در دسترس نیستند. در حالی که برخی از فونت‌ها می‌توانند در بیو یا کپشن اینستاگرام شما ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنند.

چرا باید فونت‌های اینستاگرام را تغییر داد؟

احتمالاً قبلاً پروفایل های اینستاگرام با فونت های فانتزی را دیده اید که با فونت های پیش فرض بسیار متفاوت به نظر می رسند. نمایه اینستاگرام شما صفحه فرود شما است، چهره دیجیتال شما که شامل شخصیت Insta شما است: استوری شما، علایق شما، بیوگرافی شما، تعداد پست هایی که گذاشته اید، تعداد فالوورها و فالوورها. زیبایی بصری و فونت ها می توانند دقیقاً به شما در انجام این کار کمک کنند تا فالوورهای جدید را جذب کنید.

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی تصویری است. بسیاری از طراحان، خالقان و هنرمندان از آن برای نمایش آثار خود استفاده می کنند. به طور مشابه، بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها با برجسته کردن خلاقیت خود در تلاش برای جلب توجه هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، سطح رقابت در اینستاگرام فوق العاده بالاست. استفاده از فونت های سفارشی یکی از راه هایی است که می توانید اینستاگرام خود را متفاوت از سایرین جلوه دهید و متمایز کنید.

اینستاگرام از شما می‌خواهد محتوا را آزمایش کنید تا افراد بیشتری را به این پلتفرم جذب کنید. راه‌های زیادی برای انجام این کار ارائه می‌کند، از جمله انواع محتوای مختلف مانند IGTV، ریل‌ها و موارد دیگر. تغییر فونت صفحه شما یک گزینه داخلی نیست، با این حال شما همچنان از آن برای نشان دادن خلاقیت خود استفاده می کنید.

همچنین اینستاگرام یک پلتفرم سریع است که روندها و چالش‌هایی یکی پس از دیگری در آن ظاهر می‌شوند. این روندها تأثیر مستقیمی بر آنچه در اینستاگرام انجام می دهید و محتوایی که منتشر می کنید دارد.

شما فقط نمی توانید برای مدت طولانی به یک روند پایبند باشید این باعث می شود مخاطبان شما خسته شوند. استفاده از فونت های سفارشی در اینستاگرام در حال حاضر جزو ترندهای مورد استفاده اینفلوئنسرها و برندها است. این بدان معنی است که زمان آن رسیده است که آن را امتحان کنید.

تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن

نحوه تغییر فونت اینستاگرام

می‌توانید از این فونت‌های مختلف در اینستاگرام در چند مکان مختلف از جمله در کپشن اینستاگرام، بیو اینستاگرام و استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.

در زیر نحوه تغییر هر کدام را به شما آموزش خواهیم داد. خدمات و برنامه های زیادی وجود دارد که به شما در تغییر فونت در اینستاگرام کمک می کند.

Free Combin Scheduler ، Cool Fonts، FontsForInstagram، IGFonts.io از جمله آنهاست.  برای استفاده از این برنامه‌ها تقریبا یک راه مشابه دارید. باید آن‌ها را در رایانه شخصی یا مک خود دانلود کرده و نصب کنید.

پس از نصب، شما واجد شرایط استفاده از عملکرد کامل آنها هستید چرا که این برنامه‌ها رایگان هستند.

در مرحله بعد می‌توانید هر نوع فونت اینستاگرام را که می‌خواهید در کپشن خود استفاده کنید. به سادگی عبارتی را که می خواهید با یک فونت منحصر به فرد نمایش دهید تایپ کنید و آن را کپی کنید.

تغییر کپشن در پست اینستاگرام

اگر می‌خواهید از فونت‌های سفارشی در کپشن‌های اینستاگرام خود استفاده کنید، در اینجا بهترین نکاتی وجود دارد که چگونه این کار را انجام دهید تا حداکثر توجه مخاطبان خود را جلب کنید. احتمالاً اینفلوئنسرها و برندهایی را دیده اید که از CAPS LOCK برای جلب توجه شما به پست اینستاگرام استفاده می کنند.

خوب، یک فونت زیبا جایگزینی زیبا برای این ترفند منسوخ شده است. این به نظر زیبایی شناختی و جذاب می رسد. اگر در مورد محصول، خدمات، نام تجاری، رویداد یا هر چیز دیگری که ارزش برجسته کردن دارد صحبت می کنید، از فونت پررنگ برای جلب توجه کاربران به آن استفاده کنید.

اگر برای افزایش مشارکت خود در زیرنویس‌ها سؤال می‌پرسید، می‌توانید از حروف درشت برای تأکید بر آن استفاده کنید، صرف نظر از اینکه آن را در کجا قرار می‌دهید، در ابتدای عنوان یا در پایان. به یاد داشته باشید که مردم در ابتدا به آن کلمات نوشته شده با فونت سفارشی نگاه می کنند و فقط سپس به بقیه کپشن شما (اگر اصلاً) نگاه می کنند.

بنابراین مطمئن شوید که مهمترین قسمت را برای جلب توجه انتخاب کرده اید. فونت اصلی در نام یا نام کاربری زمانی که افراد دیگر کاربران را در اینستاگرام جستجو می کنند، تمام توجه را روی صاحب خود متمرکز می کند. این شانس شما را برای کشف شدن توسط افراد زیادی و دنبال شدن توسط آنها افزایش می دهد.

تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن

فونت استوری‌های اینستاگرام

برای استفاده از فونت های مختلف در استوری ها، حتی به هیچ برنامه یا سرویس شخص ثالثی نیاز ندارید. اینستاگرام یک ویرایشگر فونت درون برنامه‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد فونت‌ها را درست هنگام ساختن یک استوری تغییر دهید.

فونت‌ های بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام معرفی و موقعیت شماست. دنبال کنندگان بالقوه شما درست از بیوگرافی شما پاسخ این سوال را می گیرند که شما کی هستید و آیا ارزش دنبال کردن را دارید یا خیر.

فونت های مینیمالیستی و زیبایی شناختی مانند مورب نازک در بیو بسیار خوب به نظر می رسند. توجه داشته باشید که اینستاگرام همیشه متون نوشته شده با فونت های دیگر را تشخیص نمی دهد، بنابراین نمی تواند چنین متن هایی را ترجمه کند.

هرچه فونت شما پیچیده تر باشد، تشخیص درست کپشن برای اینستاگرام دشوارتر است. شما باید فونت بیو اینستاگرام خود را از طریق دسکتاپ تغییر دهید.

فقط دو مرحله طول می کشد.

در مرحله اولی یکی از برنامه‌های فونت را که انتخاب کرده‌اید باز کنید. برای دریافت فونت های مختلف در اینستاگرام، باید در یک پیش نویس موجود کار کنید – یا برای شروع یک پست جدید آپلود کنید. اکنون پیش نویس خود را باز کرده و پیامی را که می خواهید در بیو اینستاگرام خود قرار دهید (با فونت دلخواهتان!) تایپ کنید. هنگامی که تغییر فونت جدید خود را برای بیو اینستاگرام به کمال فرمت کردید، متن شیکی را که تایپ کرده‌اید انتخاب کنید و کپی (Command + C / Control + C) را فشار دهید.

مرحله دوم اینستاگرام را برای دسکتاپ باز کنید تا بیو خود را به روز کنید راز نحوه تغییر فونت اینستاگرام در بیو واقعاً به سادگی یک کپی و پیست سریع است. هنگامی که وارد برنامه اینستاگرام برای دسکتاپ شدید، به پروفایل اینستاگرام خود > ویرایش پروفایل بروید. فونت بیو اینستاگرام خود را که به تازگی برش داده اید را در جعبه متن بیو بیندازید. شما می توانید یک جمله یا کل کار را انجام دهید.

تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن

نکات ضروری درباره تغییر و حفظ فونت

زیبایی شناسی کلی صفحه خود را فراموش نکنید و فونت های خود را با دقت انتخاب کنید. همیشه به این فکر کنید که چه چیزی برای برند، حساب کاربری و زیبایی‌شناسی شما مناسب‌تر است. یا می توانید از یک طراح داخلی یا مستقل در مورد چگونگی انتخاب صحیح فونت بپرسید.

از فونت های سفارشی در حد اعتدال استفاده کنید و به یک سبک فونت پایبند باشید. از فونت های سفارشی برای فراخوانی کلیدی، سرصفحه ها، سوالات و تاکید استفاده کنید.

از فونت هایی استفاده کنید که به راحتی خوانده شوند. هنگام انتخاب فونت مناسب برای حساب خود، مطمئن شوید که می توانید به راحتی هر متنی را که تایپ می کنید در دسکتاپ و موبایل بخوانید.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

بیشتر بخوانید:

نحوه اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام همراه با عکس

دیدگاهتان را بنویسید