×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان
تاریخ انتشار : 31 مرداد 1402 زمان مطالعه : 9 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

لینکدین ابزار بسیار مفیدی برای استخدام، جستجوی شغل و شبکه سازی است همچنین می‌توان از اکانت تجاری در لینکدین به عنوان یک ابزار قدرتمند و بهبود برنامه بازاریابی محتوا استفاده کرد.

ممکن است از خود بپرسید آیا واقعاً به اکانت تجاری نیاز دارم؟ پاسخ مثبت است چرا که به عنوان یک کسب و کار، باید جایی باشید که مشتریان فعلی و بالقوه شما هستند. طبق آخرین داده‌های لینکدین، بیش از 50 میلیون کسب‌وکار فهرست شده‌اند و هر کدام یک صفحه شرکتی در این پلتفرم در سراسر جهان ایجاد کرده‌اند.

این کسب‌وکارها می‌توانند از استارت‌آپ‌ها گرفته تا شرکت‌های چند ملیتی باشند. با بیش از 706 میلیون عضو، لینکدین به پلتفرمی تبدیل شده است که کسب و کارها به خصوص با داشتن اعضای با کیفیت بالا نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.

برندهای بیشتری از LinkedIn به عنوان یک پلتفرم و به عنوان ابزاری برای بازاریابی، شبکه، اتصال و فروش استفاده می کنند.

اکانت تجاری لینکدین چیست؟

مانند نحوه آپلود رزومه خود و وارد کردن تمام مهارت ها و تجربیات خود در پروفایل شخصی لینکدین، صفحه شرکت مانند رزومه لینکدین شما است که نشان دهنده کسب و کار یا شرکت شما است.

می توانید از آن برای نشان دادن همه چیز در مورد کسب و کار خود از محصول، چشم انداز، ارزش ها گرفته تا حتی فرهنگ و زندگی کارکنان خود استفاده کنید. اساساً به عنوان چهره کلی تجارت و مقصدی برای مخاطبان هدف شما عمل می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما در همه جنبه ها پیدا کنند.

مرحله 1: اکانت را بسازید

بنابراین اکنون زمان آن است که اولین صفحه تجاری لینکدین خود را ایجاد کنید. اول از همه، دکمه ایجاد صفحه شرکت لینکدین در واقع چندان واضح نیست و اگر راهنمایی نباشد در ابتدا پیدا کردن آن دشوار است.

شما باید به سمت راست بالای صفحه بروید و روی نماد 9 نقطه “Work” کلیک کنید. پنجره ای از سمت راست به داخل اسلاید می شود و لیستی از راه حل‌های رایگان و پولی اضافی را که LinkedIn ارائه می دهد لیست می کند. شما به انتهای لیست بروید و روی دکمه “ایجاد صفحه شرکت” کلیک کنید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

مرحله 2: نوع صفحه خود را انتخاب کنید

هنگامی که روی دکمه “ایجاد صفحه شرکت” کلیک می کنید، چیزی که از شما می خواهند این است که نوع صفحه را انتخاب کنید. 4 نوع صفحه برای انتخاب وجود دارد که در زیر تعاریف آنها آمده است:

  • کسب و کار کوچک: برای مشاغلی که کمتر از 200 کارمند دارند
  • مشاغل متوسط ​​تا بزرگ: برای مشاغلی که بیش از 200 کارمند دارند
  • صفحه نمایش: باید یک صفحه شرکت لینکدین موجود داشته باشید و هدف شما ایجاد یک صفحه فرزند است که در زیر صفحه شرکت مادر قرار می گیرد.
  • مؤسسه آموزشی: برای صنایع مرتبط آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها

می‌توانید ادامه دهید و نوع صفحه‌ای را انتخاب کنید که کسب‌وکار شما را به بهترین شکل توصیف می‌کند. اکثر مشاغل به سمت “کسب و کار کوچک” یا “کسب و کار متوسط ​​تا بزرگ” خواهند رفت. و برای این آموزش، این دو نوع صفحه هستند که ما بر روی آنها تمرکز خواهیم کرد تا شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم.

این دو نوع صفحه در واقع هیچ تفاوتی در فرآیند راه اندازی ندارند زیرا بعداً شانس دیگری برای انتخاب تعداد کارمندان برای کسب و کار خود دارید.  صفحات ویترینی معمولاً برای شرکت‌های چند ملیتی که دارای خطوط تجاری یا محصولات متفاوتی تحت شرکت مادر هستند، مورد نیاز است.

بنابراین، آنها صفحات و محتوای فرزند متفاوتی را برای انواع مختلف مخاطبان هدف ایجاد می کنند. برای مؤسسات آموزشی، اطلاعات مورد نیاز شما با سایر انواع صفحه کمی متفاوت است و دارای برخی ویژگی های اضافی مانند داشتن بخش فارغ التحصیلان است.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

مرحله 3: اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار خود را وارد کنید

در مرحله بعد، باید شروع به وارد کردن اطلاعات اولیه زیر در مورد کسب و کار خود کنید. بعد از اینکه لوگوی خود را آپلود کردید و برچسب خود را وارد کردید، می توانید یک پیش نمایش سریع در سمت راست صفحه داشته باشید.

  • ـ نام (نامی که می خواهید برای اعضای لینکدین نمایش داده شود)
  • ـ URL  عمومی لینکدین (URL به طور خودکار از نام شما ایجاد می شود اما شما می توانید آن را ویرایش کنید)
  • ـ سایت اینترنتی
  • ـ صنعت (فقط می توانید از لیستی که LinkedIn ارائه می دهد انتخاب کنید)
  • ـ اندازه شرکت (فقط می توانید از لیستی که LinkedIn ارائه می دهد انتخاب کنید)
  • ـ نوع شرکت (فقط می توانید از لیستی که LinkedIn ارائه می دهد انتخاب کنید)
  • ـ لوگو( 300 x 300 پیکسل اندازه توصیه شده است)
  • ـ تگ (یک خط برای توصیف آنچه شرکت شما انجام می دهد یا چشم انداز شرکت در 120 کاراکتر)
چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

مرحله 4: اطلاعات اضافی برای ایجاد یک صفحه تجاری

پس از پر کردن اطلاعات اولیه، اکنون می توانید اساساً ببینید که صفحه شرکت شما برای عموم چگونه خواهد بود. برای مشاهده دقیق تر، حتی می توانید روی دکمه “مشاهده به عنوان عضو” در بالا سمت راست کلیک کنید تا ببینید صفحه شما چگونه به نظر می رسد.

برای ایجاد یک صفحه تجاری در لینکدین، نیاز به اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما دارد و زیبایی لینکدین این است که به شما نشان می دهد صفحه شما چقدر کامل شده است و با نگه داشتن ماوس روی نماد تیک در دوردست، مواردی را که هنوز از دست می دهید فهرست می کند.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

عناصر اصلی:

  • تصویر جلد – تصویر بنر بالای لوگوی شما
  • اندازه عکس روی جلد توصیه شده 1536 x 768 پیکسل است

این تصویر در بالای لوگوی شما ظاهر می شود و به عنوان یک فرصت عالی برای شما عمل می‌کند تا چشم انداز یا بیانیه ماموریت خود را برای هر کسی که به صفحه شما می آید به نمایش بگذارید. به آنها ایده بدهید که شرکت و نام تجاری شما چیست.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

با کلیک بر روی نماد صفحه ویرایش در سمت راست لوگوی خود، می توانید به نمای کلی بروید و توضیحات شرکت خود را وارد کنید.

این توضیحات زمانی نشان داده می‌شود که افراد روی برگه «درباره» از صفحه شما کلیک کنند تا درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. توضیحات اولین چیزی است که آنها می بینند و شما تا 2000 کاراکتر دارید تا در مورد کسب و کار خود و محصولات/خدماتی که ارائه می دهید یا مشکلاتی که در تلاش برای حل آنها هستید تأثیر بگذارید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

موقعیت مکانی بسیار ساده است. شما فقط می توانید محل استقرار دفتر مرکزی را وارد کنید یا در صورت تمایل می توانید چندین مکان دفتر اصلی را در مناطق یا قاره های مختلف وارد کنید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

مرحله 5: جزئیات اختیاری

تماس: به غیر از داشتن دکمه فالو به عنوان اقدام اصلی برای بازدیدکنندگان صفحه شرکت خود، شما همچنین می توانید دکمه دوم را در کنار آن اضافه کنید. شما اساسا فقط می توانید به بخش دکمه بروید و مناسب ترین نام دکمه را برای کیس خود انتخاب کنید و آدرس مقصدی را که می خواهید آنها را بروند قرار دهید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

هشتگ ها: همچنین می توانید تا 3 هشتگ را که می خواهید از نزدیک دنبال کنید اضافه کنید. اینها می توانند هشتگ های عمومی در بازار باشند که مخاطبان شما فعالانه دنبال می کنند و از آنها استفاده می کنند. یا این ها می توانند هشتگ هایی باشند که شما به طور خاص برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

با اضافه کردن آنها، می توانید تعداد فالوورهای هر هشتگ را مشاهده کنید و به شما این امکان را می دهید که برای تعامل با مخاطبان خود به آن جوامع بروید. می‌توانید محتوای پرطرفدار را از هشتگ‌ها لایک کنید، نظر بدهید یا حتی به اشتراک بگذارید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

این برای شما است که گروه‌های قبلی لینکدین را که قبلاً راه‌اندازی کرده‌اید را نیز به عنوان بخشی از صفحه شرکت خود قرار دهید. بنابراین اعضا این گزینه را دارند که وقتی از صفحه شما بازدید می کنند به آن گروه ها بپیوندند.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

مدیریت زبان ها:

اعضای لینکدین می توانند زبان دلخواه خود را به عنوان پیش فرض برای رابط کاربری و نمایه های خود تنظیم کنند.

و صفحه شرکت شما همچنین دارای این گزینه است تا در صورت تمایل، نام، شعار و توضیحات شرکت شما را به زبان های مختلف نشان دهد.

فرض کنید شخصی از فرانسه به صفحه تجاری شما رفته و از زبان فرانسوی به عنوان زبان پیش‌فرض برای نمایه خود استفاده می‌کند، اگر نسخه فرانسوی نام، برچسب و توضیحات شرکت را نیز وارد کنید، او همه چیز را به زبان فرانسوی می‌بیند که همان زبانی است که ترجیح می‌دهد.

اگر نه، همه چیز فقط به زبان انگلیسی نمایش داده می شود، حتی برای پروفایل هایی که از زبان دیگری به عنوان پیش فرض استفاده می کنند. اگر چند منطقه وجود دارد که به‌عنوان یک کسب‌وکار و محلی‌سازی ترجیحی برای شما اهمیت بیشتری دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ترجمه اطلاعات خود و افزودن آن زبان‌ها را در نظر بگیرید.

چگونه اکانت لینکدین شخصی را تجاری کنیم؛ 6 مرحله آسان

مرحله 6: اولین محتوای خود را منتشر کنید

در مرحله آخر، صفحه تجاری لینکدین شما اساساً آماده کار است. اکنون فقط باید شروع به انتشار اولین محتوای خود کنید و افراد را تشویق کنید که صفحه شما را دنبال کنند.

اگر صفحه شما خالی است، بعید است که بخواهند شما را فالو کنند، زیرا هیچ انگیزه ای برای انجام این کار وجود ندارد. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید، می توانید به سادگی با ارسال پست در مورد کسب و کار مانند چشم انداز و ماموریت خود، آخرین اخبار محصول، آخرین روابط عمومی و غیره شروع کنید تا صفحه را شروع کنید.

برای رشد بیشتر صفحه، به یک استراتژی محتوا نیاز دارید که برای انجام آن به زمان و تلاش نیاز دارد و یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.

اولین فالوورها

برای به دست آوردن 100-200 فالوور اولیه خود، خوب است که با ارتباطاتی که از نمایه شخصی خود به دست آورده اید، شروع کنید. لینکدین گزینه ای را برای شما فراهم می کند تا از ارتباطات خود دعوت کنید تا صفحه شرکت شما را دنبال کنند، اما با محدودیت شدید 100 دعوت نامه در ماه توسط همه ادمین های صفحه به اشتراک گذاشته می شود. این کار حداقلی برای شروع جذب فالوور است.

در پایان

راه اندازی یک صفحه تجاری در لینکدین به این معنی نیست که موفقیت فوری برای شما به عنوان یک کسب و کار به ارمغان می آورد. درست مانند راه اندازی یک وب سایت یا فروشگاه تجارت الکترونیک، فروش یا درآمد بیشتری را فوراً برای شما به ارمغان نمی آورد. همچنین باید مقداری زمان و تلاش برای ترویج آن صرف کنید و آن را به موفقیت برسانید.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

استفاده از خدمات آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت می‌تواند به شما کمک کند تا در دیده شدن و جذب مشتری بیشتر موفق‌تر باشید. با تجربه و تخصص چندین ساله در این زمینه، تیم مگنت می‌تواند بهترین راهکارها و استراتژی‌ها را برای شروع کار و معرفی محصول جدید به شما ارائه دهد.

با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی اینترنتی، شما می‌توانید از:

بهره ببرید.

با کمک مشاوران ما، می‌توانید از مشاوره و راهبری، استراتژی‌گذاری، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آن‌ها در کانال‌های مناسب بهره مند شوید.

هدف ما ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه است که به شما کمک کند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب کسب کنید و بازاریابی موثر و جذاب برای مخاطبان خود انجام دهید.

اگر احتیاج به کمک در معرفی محصول جدید و جذب مشتریان هدف دارید، می‌توانید با آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

۵گام ساده برای بازاریابی و تبلیغات در لینکدین!

کدام شبکه‌ های اجتماعی حالت بیزینس دارد + نحوه استفاده

دیدگاهتان را بنویسید