×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی لوکیشن اکسپلور در اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1402 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

لوکیشن اکسپلور در اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن

لوکیشن اکسپلور در اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن

همه ما قبول داریم که بازدید از مکان‌های جدید سرگرم کننده است. شما می‌توانید در مورد فرهنگ‌های مختلف بیاموزید، چیزهایی را امتحان کنید که قبلا هرگز امتحان نکرده‌اید، غذاهای جدید کشف کنید، شاید حتی در چند موزه یا گالری هنری بروید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چنین کاربری برای کاربران آن دارد و کاربران بسیاری در اینستاگرم از آن استفاده می‌کنند. اگر یک پیچ کاری بتواند به اکسپلور راه پیدا کند، می‌تواند راه صد ساله را یک شبه طی کند. ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام به معنای دستیابی به کاربران جدیدی است که هنوز حساب کاربری شما را فالو نکرده‌اند.

از طرفی اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌ها را با دوستان و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید و قابلیت لوکیشن نیز به شما دسترسی بیشتری خواهد داد تا بتواند مخاطبان خاص در منطقه جغرافیایی خاص داشته باشید.

چرا مردم از لوکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

 از زمان شروع به کار شبکه‌های اجتماعی، مردم از آنها استفاده کرده‌اند تا به دیگران بگویند در زندگی آنها چه می‌گذرد.

بررسی لوکیشن‌ها در رسانه‌های اجتماعی حتی می‌تواند تخفیف یا پیشنهادات ویژه‌ای برای شما به همراه داشته باشد.

شکی نیست که جامعه کاربران رسانه‌های اجتماعی کنجکاو هستند و همچنین همیشه در جستجوی چیزهای جذاب بعدی هستند که می‌توانند از آن لذت ببرند.

ما می‌خواهیم ببینیم مردم چه کار می‌کنند و به کجا می‌روند تا شاید ما هم بتوانیم به آنجا برویم.

پیاده‌روی آنها با منظره فوق‌العاده کجاست؟

آن استخری که آخر هفته گذشته برای آب‌تنی رفتند، کجا بود؟

ما متوجه می شویم که دوستان یا اکانت های دنبال کننده ما مکان ها را در پست های خود برچسب گذاری می‌کنند. احتمالاً روی چند مورد از این برچسب‌های مکان کلیک کرده‌اید تا ببینید دقیقاً چه چیزی را ارائه می‌دهند، چرا محبوب هستند، و چه چیزهایی در مورد این مکان‌ها جالب است و چه کسی این مکان را برچسب‌گذاری می‌کند.

در واقع می‌تواند یک بخش فرعی بسیار جالب از پست های اینستاگرام باشد. وقتی برای بررسی رسانه های اجتماعی یا صفحه وب کسب و کار روی یک برچسب مکان کلیک می‌کنیم، کسب و کار از برچسب موقعیت مکانی می‌تواند سود ببرد.

به این ترتیب آنها می‌توانند مشتریان جدیدی را از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر به دست آورند. این یکی از بزرگترین مزایای لوکیشن، به ویژه برای صاحبان مشاغل است.

لوکیشن اکسپلور در اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن

اهمیت لوکیشن اکسپلور در اینستاگرام برای افراد و کسب و کار ها چیست؟

شما می‌توانید به راحتی از هر تگ موقعیت مکانی که قبلاً در اینستاگرام ایجاد شده است استفاده کنید، اما آیا می‌دانستید که حتی می‌توانید تگ موقعیت مکانی سفارشی خود را برای اینستاگرام ایجاد کنید؟

هنگامی که آن را ایجاد کردید، موقعیت مکانی شما می تواند توسط سایر کاربران برچسب گذاری و استفاده شود، همچنین توسط کاربران IG که به محتوای شما علاقه مند هستند به اشتراک گذاشته و دنبال می‌شود.

این قابلیت یک مزیت بزرگ است زیرا به شما این فرصت را می‌دهد تا از طریق یک برچسب مکان، یک نمونه کار واقعی از تجارت خود بسازید. اگر صاحب کسب‌وکار نیستید، نگران نباشید، همچنان می‌توانید یک برچسب موقعیت مکانی اینستاگرام سفارشی ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر گروهی از هم اتاقی‌ها یا خانواده‌ای بخواهند یک برچسب موقعیت مکانی سفارشی برای خانه خود ایجاد کنند و آن را چیزی شبیه به خانه سبز بنامند، قطعا می‌توانند این کار را انجام دهند.

سپس افراد می‌توانند آن را برچسب گذاری کنند و تمام محتوای آنها در زیر برچسب سفارشی قرار می‌گیرد. اگر صاحب کسب و کار هستید یکی از اجزای حیاتی استراتژی شما برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و ایجاد علاقه در اطراف مکان شما است.

در صورت استفاده از تگ‌های موقعیت مکانی، تعامل بیشتری نیز خواهید داشت.

 پست‌های اینستاگرام بر اساس الگوریتم اینستاگرام توصیه می‌شوند و با کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند و این بدان معناست که آنها تصمیم می‌گیرند چه کسانی از این محتوا لذت ببرند و آیا به کاربر خاصی نشان داده شود یا خیر.

اما برچسب‌های مکان چگونه بر آن تأثیر می‌گذارند؟ فرض کنید شما صاحب یک رستوران پیتزا هستید و بسیاری از افراد در اینستاگرام به دنبال بهترین پیتزا در منطقه خود یا سایر مواد غذایی مرتبطی هستند که شما سرو می‌کنید. از آنجایی که شما با نیازها و جایگاه آنها مطابقت دارید، احتمال اینکه در فید آنها با یک مکان سفارشی ظاهر شوید بیشتر از بدون آن خواهید بود.

کسب و کار شما از طریق دسته و مکان شناسایی می‌شود، به این معنی که می‌تواند آن را به کاربرانی توصیه کند که احتمالاً از آن لذت می‌برند یا می‌خواهند اطلاعاتی در مورد آن ببینند.

استفاده از لوکیشن اینستاگرام یک راه بسیار ساده و سرراست برای ایجاد یک پایه محکم برای کسب و کار شما در اینستاگرام و کاملا رایگان است. در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت و می‌‎‌توانید در طول زمان فید محتوای تولید شده توسط کاربر برای مکان کسب و کار خود بسازید.

لوکیشن اکسپلور در اینستاگرام چیست و نحوه استفاده از آن

چگونه از لوکیشن اکسپلور استفاده کنیم؟

در اکسپلور اینستاگرام می‌توانید پست‌هایی که برای شما جذاب هستند را ببینید. پست‌های اکسپلور اینستاگرام بر اساس فعالیت شما یعنی محتوایی که لایک یا ذخیره کرده‌اید، برای دیگران فرستاده‌اید یا کامنت گذاشته‌اید، مشخص می‌شود و با استفاده لوکیشن اکسپلور، پست‌های مربوط به موقعیت جغرافیای مورد نظر خود را می‌توانید، ببینید.

بر آیکون ذره بین در کنار آیکون خانه را کلیک نمایید. وقتی وارد بخش اکسپلور شدید، در بالای صفحه ذره بین دیگری مشاهده خواهید کرد.

در این قسمت، لوکیشن خاص خود را وارد کنید.

قسمت راست و پایین کیبورد، روی دکمه ذره بین کلیک کنید. با این کار، چند Tab با عنوان‌‌های Top، Accounts، Audio، Tags، Places. با کلیک روی تب Places پست‌ها با لوکیشن مورد نظر خواهید دید.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

مقالات بیشتر:

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؛ آموزش رفتن پست به اکسپلور

آموزش هشتگ‌ گذاری اینستاگرام و اصول هشتگ‌ گذاری

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید