×
صفحه اصلی تبلیغات ایده‌ های تبلیغاتی برای فروش بیشتر؛ 18 ایده ای که برگ برنده هستند
تاریخ انتشار : 03 تیر 1402 زمان مطالعه : 6 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

ایده‌ های تبلیغاتی برای فروش بیشتر؛ 18 ایده ای که برگ برنده هستند

ایده‌ های تبلیغاتی برای فروش بیشتر؛ 18 ایده ای که برگ برنده هستند

تبلیغات بدون شک بهترین راه برای اطلاع رسانی به مردم در مورد شما است، اما چالش برانگیزترین بخش طراحی تبلیغی است که توجه مخاطبان را به خود جلب کند و بتواند به فروش بیشتر شما منجر شود.

یک فرد به طور متوسط ​​روزانه با بیش از ۶۰۰۰ آگهی بمباران می‌شود. با توجه به رقابت شدید، آیا می‌توانید تصور کنید که تبلیغ سنتی شما توجه بازار هدف شما را جلب کند و فروش را بالا ببرد؟

پس بهتر است خلاق باشید. در ادامه با ایده‌های خلاقانه که آزمایش شده‌اند و نتیجه نهایی آن برای یک برند مثبت بوده است، آشنا می‌شود.

۱. شوخ طبع باشید

طنز در تبلیغات شما را بسیار به یاد ماندنی می‌کند. این یک تکنیک اثبات شده است و هیچ گاه در ذهن مخاطب فراموش نمی‌شوید.

۲. بسته‌بندی سرگرم کننده

همان طور که می‌دانید بسته بندی بخشی از هویت برند شماست. با طراحی بسته بندی سرگرم کننده، می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و بازار هدف خود را جذب کنید.

۳. ایده‌های عجیب و غریب را امتحان کنید

برخی از ایده‌ها برای جلب توجه بازار هدف شما بسیار خشک و رسمی هستند. اگر کسب‌وکار شما در چنین دسته‌ای قرار می‌گیرد، به تخیل خود اجازه دهید تا تبلیغات به یاد ماندنی را طراحی کنید.

۴. احساسات نوستالژی را تحریک کنید

شما می‌توانید با استفاده از کارتون های کودکی یک نسل یا آهنگی که برای عده‌ای زیادی شناخته شده است تبلیغاتی را ایجاد کنید که در اذهان بمانید و به یاد ماندن شما یعنی شناخت برند و از طرفی دیگر به معنای فروش بیشتر برای شما است.

استفاده از خاطرات جذاب یک ارتباط متمایز با برند شما ایجاد می‌کند. حتی اگر بازار هدف شما آماده خرید نباشد، برند شما را می‌شناسند.

ایده‌ های تبلیغاتی برای فروش بیشتر؛ 18 ایده ای که برگ برنده هستند

۵. احساسی باشید

مردم به تبلیغاتی که احساسات قوی را به تصویر می‌کشند به خوبی پاسخ می‌دهند. وقتی تبلیغی را می‌بینند که ارزش‌های احساسی آنها را تحریک می‌کند، احساس ارتباط بیشتری با برند می‌کنند.

۶. از سلبریتی‌ها استفاده کنید

بگذارید افراد مشهور شما را معرفی کنند. سلبریتی‌ها دسترسی به بازار شما را گسترش می‌دهند، در شرکت شما اعتماد ایجاد می‌کنند و دیده شدن برند را افزایش می‌دهند.

۷. همکاری خلاقانه

نام تجاری مشترک یک روش کارآمد برای گسترش دسترسی شما به بازار است. شما به پایگاه مشتریان یکدیگر نفوذ می‌کنید و آنها را از طریق پیشنهادات مشترک جذب می‌کنید.

۸. در یک رویداد اجتماعی شرکت کنید

مخاطبان برندهایی را ترجیح می‌دهند که درگیر مسائل اجتماعی هستند. تبلیغات مسائل اجتماعی نه تنها باعث ایجاد آگاهی عمومی می‌شود، بلکه باعث ایجاد اعتماد در شرکت شما می‌شود. حمایت از رویداد باعث ایجاد روابط و افزایش اعتبار برند شما می شود.

این به مردم اجازه می‌دهد بدانند که شما واقعی هستید و به شما امکان می دهد با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. بیش از 85 درصد از بازدیدکنندگانی که در طول یک رویداد با یک برند ارتباط برقرار می‌کنند، آن را یک تجارت قانونی می‌دانند.

از یک رویداد برای تبلیغ محصول خود حمایت مالی کنید. این به شما کمک می کند دیده شوید و بینش عمیقی در مورد بازار هدف خود بدست آورید.

۹. تبلیغات منطقی

تبلیغات منطقی راهی مطمئن برای جذب مخاطب است. در این روش شما می‌توانید به مخاطبان خود یک فن را یاد بدهید یا آموزش دهید که از یک دستگاه به چه شکلی استفاده کنند.

۱۰. سبز شوید

قرار گرفتن در راس مسائل جهانی به این معناست که امروزه تعداد زیادی از برندها پایگاه مشتریان خود بر حول همین محورها ایجاد کرده‌اند. ببینید چه ویژگی‌هایی را می‌توانید با موارد سازگار با محیط زیست تغییر دهید و آن را در تبلیغات خود برجسته کنید.

۱۱. نظرات مخاطبان را جدی بگیرید

تبلیغات باید گواهی واقعی بر این باشد که محصولات شما درخشان است اما از چه طریقی می‌توانید آن را به مخاطب خود نشان دهید؟ توسط نظرات مشتریان. مردم پس از بررسی یک کلا اقدام به خرید آن می‌کنند. یکی از مواردی که بررسی می‌کنند، نظرات مشتری‌های دیگر است پس بهتر است فکری اساسی برای نظرات مخاطبان خود کنید.

بازخورد مخاطبان ممکن است روش یک شرکت برای بهبود خدمات باشد، اما می‌توانید آنها را هوشمندانه در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود جاسازی کنید تا اعتماد به محصولات خود را القا کنید.

۱۲. استوری اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام یک گزینه تبلیغاتی مقرون به صرفه است که ترافیک بسیار زیادی را هدایت می‌کند. این پلتفرم میزبان بیش از 500 میلیون کاربر فعال است و یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای تبلیغ محصول شما است.

۱۳. نظرسنجی منتشر کنید

نظرسنجی‌ها نه تنها مخاطبان شما را سرگرم می‌کنند، بلکه به شما کمک می‌کنند محصول خود را بدون اینکه تهاجمی به نظر برسند، تبلیغ کنید.

۱۴. مسابقه اینستاگرامی راه بیاندازید

مسابقات باعث ایجاد انتظار در مخاطبان شما می‌شود. شانس برنده شدن یک هدیه باعث می‌شود افراد شرکت کنند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

۱۵. ارائه تجربه کاربری عالی

این توصیه ممکن است برای موضوع فعلی نامناسب به نظر برسد، اما تجربه کاربر به ناچار نام تجاری شما را تبلیغ می‌کند. آمازون بهترین مثال است. در حالی که این غول طبیعتاً باید از بازاریابی تهاجمی برای رسیدن به اوج استفاده کرده باشد، اما به دلیل خدمات مثال زدنی به مشتریان مشهور است.

شرکت‌هایی که تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌کنند، سه برابر بیشتر از طریق دهان به دهان سرنخ دریافت می‌کنند. خریدار شما از خدمات شما راضی تر است. بیشتر تجربیات خود را به اشتراک خواهند گذاشت. خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید و به مشتریان خود اجازه دهید این خبر را منتشر کنند.

ایده‌ های تبلیغاتی برای فروش بیشتر؛ 18 ایده ای که برگ برنده هستند

۱۶. پیشنهاد کوپن

کوپن‌های رایگان اغلب مشتریان جدیدی را به سایت شما می‌کشاند زیرا اکثر آنها تمایلی به هدر دادن یک پیشنهاد کاملا خوب ندارند. صرف نظر از قصد آنها برای خرید، آنها همچنان سایت شما را فقط برای رفع کنجکاوی خود بررسی می‌کنند.

۱۷. تبلیغات خودرویی

برچسب‌های ماشین تبلیغاتی ممکن است تکراری به نظر برسند، اما وقتی خلاقانه استفاده شوند، می‌توانند سر را به هر کجا که وسیله نقلیه شما می‌رود برگردانند. تبلیغات خودرو به طور متوسط ​​بین 30 تا 70 هزار بازدید ایجاد می کند. آزادی تحرک دارد و به شما امکان می دهد برند خود را در سراسر شهر تبلیغ کنید.

۱۸. بیلبوردهای مبتکرانه

با وجود ظهور رسانه‌های دیجیتال، بیلبورد هنوز یکی از کانال های تبلیغاتی غالب است. چرا؟ زیرا از دست دادن فرصت حضور در چشم مخاطب بسیار می‌تواند ضرر برساند. بیلبوردها برای برندهای مختلف جذاب هستند و استفاده از آنها توانسته سود بسیار داشته باشد.  

بیلبوردها بازار همه کاره را هدف قرار می‌دهند، در معرض دید شما قرار می‌گیرند و برند شما را در تمام ساعت به نمایش می‌گذارند. تقریباً 75 درصد از رانندگان هنگام عبور از کنار آن نگاهی گذرا به بیلبوردها می‌اندازند. تصور کنید چقدر می‌توانید از طریق بیلبوردهای خلاقانه توجه خود را جلب کنید.

اگر می‌خواهید حضور خود را احساس کنید، ایده خوبی است که روی تبلیغات خلاقانه بیلبورد سرمایه‌گذاری کنید.

در پایان

نوآوری همیشه جلب توجه می‌کند. هر چه تبلیغ شما مبتکرانه‌تر باشد؛ شانس بیشتری برای جذب مشتری دارید. موارد گفته شده برخی از ایده‌های آزمایش شده هستند تا تبلیغات به نفع شما عمل کنند. می‌توانید همه آنها را امتحان کنید

یا چند مورد را انتخاب کنید که برای استراتژی بازاریابی و منابع تجاری شما مناسب است. برای ایجاد ایده های تبلیغاتی تاثیرگذار، ذهن خلاق خود را به جریان بیندازید. خلاقیت نامحدود است.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

مقالات بیشتر:

تبلیغات دیجیتال چیست؛ انواع و فواید، نکات حرفه ای + مثال

مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؛ ۸ فایده تبلیغ آنلاین

چگونه تبلیغات گسترده اینترنتی داشته باشیم

هزینه تبلیغات در سایت چگونه و بر چه اساسی است؟

دیدگاهتان را بنویسید