×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان
تاریخ انتشار : 13 مهر 1402 زمان مطالعه : 7 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

نوشتن یک کپشن عالی در اینستاگرام تقریباً به اندازه ایجاد یک پست تصویری مهم است. این دو با یکدیگر مکمل هستند. کشپن‌ها به صدا و شخصیت منحصربه‌فرد برند شما کمک می‌کنند و همچنین می‌توانند کاتالیزوری برای واکنش دادن مخاطبان شما به خرید محصولات شما گرفته تا ثبت نام برای یک رویداد یا خدمات شوند.

ایجاد یک عنوان مناسب بین خلاقیت و پتانسیل فروش می‌تواند سخت باشد و به تلاش زیاد از سمت تیم محتوای شما نیاز دارد. اما راهی برای راحت‌تر شدن کار وجود دارد و آن هم برنامه‌هایی هستند که در نوشتن کپشن به شما کمک می‌کنند. در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

یک کپشن عالی اینستاگرام چگونه است؟

چه چیزی باعث ایجاد یک کپشن عالی در اینستاگرام می شود؟

کوتاه و دلنشین: پیام نام تجاری خود را به طور ایده آل در اولین جمله کپشن خود منتقل کنید. در فضای شلوغ رسانه های اجتماعی امروزی، بهترین راه برای متمایز شدن این است که توجه کاربر خود را در 3 خط اول جلب کنید. آن را کوتاه و واضح نگه دارید.

لحن: کپشن‌ها نباید خسته کننده باشند. کاربران رسانه‌های اجتماعی به زبان‌های بسیار پرفروش یا پیچیده واکنش خوبی نشان نمی‌دهند. اطمینان حاصل کنید که لحن صدای شما به اندازه کافی مکالمه محور است و در عین حال به صدای برند خود وفادار می‌ماند.

CTA : الگوریتم اینستاگرام به تعامل فعال بیش از لایک پاداش می دهد. یک CTA (Call-to-action) به خوبی ساخته شده می‌تواند هر چیزی باشد، از یک درخواست ساده برای تگ کردن دوستان گرفته تا هدایت کاربران به خرید از وب سایت شما.

استفاده از ایموجی: در حالی که مهم است که زیاده روی نکنید، افزودن یک یا دو شکلک به عنوان کمک می‌کند تا آن را سرگرم کننده‌تر کنید و همچنین توجه را به سمت آن جلب می‌کند.

ارتباط پذیری: اینستاگرام یک پلتفرم خلاقانه است و زمانی که برندها تلاش می‌کنند تا با محتوای خود مرتبط، متداول و مرتبط باقی بمانند، واقعاً تفاوت زیادی در تعامل آنها با آن ایجاد می‌کند. سعی کنید کپشن‌های خود را مرتبط و سرگرم کننده نگه دارید.

بهترین تولید کننده‌های کپشن رایگان برای اینستاگرام

ایده‌ها و الگوهای بسیاری برای نوشتن متن وجود دارد. عنوان مناسب همراه با یک طراحی گرافیکی چشم نواز می‌تواند توجه مورد نیاز کسب و کار شما را جلب کند.

این ابزارها با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI)، نسخه ای سازگار با دستور زبان و بدون خطا را در عرض چند دقیقه به شما ارائه می دهند. حالا بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

1. Simplified

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

مجموعه کاملی از ابزارها را ارائه می‌دهد که می تواند به شما و تیم شما کمک کند تا تلاش های خود را برای نوشتن کپی و نوشتن شرح دهید.

رایگان Instagram Caption Generator آنها یک متن عالی را با لحن صدایی که می خواهید در عرض چند ثانیه ایجاد می‌کند. ادغام دستور زبان با این ابزار تضمین می‌کند که کپی شما نیز عاری از سرقت ادبی و از نظر گرامری صحیح است.

ابزارهای گرافیکی داخلی آن همچنین به شما امکان می‌دهند تا گرافیک‌ها و خلاقیت‌های حرفه‌ای ایجاد کنید تا با کپشن‌‌های عالی جفت شوند.

با بیش از 70 قالب و بیش از 10 تن صدا، انتخاب های زیادی نیز دارید. علاوه بر این، اگر نام تجاری شما نیاز به توجه به بازار جهانی داشته باشد، ترجمه های زبانی را نیز برای شما ایجاد می‌کند.

2. Anyword

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

Anyword یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی است که می‌تواند برای تمام پست‌های اینستاگرام شما کپشن ایجاد کند.

به سادگی اطلاعات خود را در اعلان داده شده پر کنید، کلمات کلیدی را اضافه کنید، و این ابزار برای شما کپشن های اینستاگرام ایجاد می کند. Anyword همچنین یک سیستم امتیاز عملکرد پیش بینی کننده ارائه می دهد که محتوای تولید شده را بر اساس مخاطب هدف شما ارزیابی می کند.

۳. TagWag

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

TagWag  یک تولید کننده کپشن ساده برای اینستاگرام است که می توانید عکس خود را بکشید و رها کنید و بلافاصله هشتگ ها و کپشن ها را ارائه می دهد. اگرچه به جای ایجاد موارد جدید، TagWag پایگاه داده خود را اسکن می کند و عنوان مناسب برای پست شما را با تغییرات متعدد پیدا می کند. به راحتی از طریق وب قابل دسترسی است. ویژگی کشیدن و رها کردن آن، تولید کپشن را آسان‌تر می‌کند.

۴. Anyword

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

به عنوان یک برنامه ریز اینستاگرام، Anyword یک ابزار عالی برای تقویت پروفایل اینستاگرام شما است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید نحوه ظاهر فید خود را برنامه‌ریزی کنید، پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید، عکس‌ها را ویرایش کنید، کپشن ایجاد کنید و هشتگ اضافه کنید. برنامه کاربردی آسان و برای مشاغلی که فقط در اینستاگرام متمرکز هستند ایده آل است امابرخی از ویژگی‌ها در برنامه دسکتاپ دارد که در تلفن همراه در دسترس نیستند.

۵. CaptionAI

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

یکی دیگر از مولدهای کپشن اینستاگرام مجهز به هوش مصنوعی که رایگان است و برای هر عکسی که در برنامه آپلود می کنید، کپشن ایجاد می کند. این  برنامه بیش از 50 دسته برای کپشن دارد و پس از انتخاب کپشن مناسب برای عکس خود، می توانید مستقیماً آن را با استفاده از برنامه در اینستاگرام پست کنید.

6. Mention

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

Mention  بستری برای مدیریت رسانه های اجتماعی و تولید محتوا است. دارای بسیاری از ویژگی های مفید مانند تولید کننده هشتگ، مدیریت تقویم محتوا و ابزارهای تجزیه و تحلیل است. این برنامه های سفارشی را برای افراد و مشاغل در هر اندازه ارائه می‌دهد.

7. Quinsta

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

Quinsta  فقط یک تولید کننده کپشن اینستاگرام نیست. این به شما امکان می دهد پست های خود را در برنامه ویرایش کنید. این ابزار می تواند کپشن‌ها و هشتگ ها را در بیش از 10 دسته بندی موجود ایجاد کند. همچنین می‌توانید بیو اینستاگرام خود را ویرایش کنید، از فونت‌های زیبا استفاده کنید و شبکه‌های اینستاگرام با ظاهری زیبا بسازید.

۸.  CaptionPlus

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

CaptionPlus  ابزاری است که برای ایجاد کپشن و هشتگ برای اینستاگرام اختصاص داده شده است. فقط عکس خود را آپلود کنید و ابزار کپشن‌ها و هشتگ ها را پیشنهاد می کند. آنها همچنین بیش از 35 دسته کپشن (مانند موضوعات) برای انتخاب دارند.

۹.  Hypotenuse AI

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

هوش مصنوعی Hypotenuse می تواند مقالات وبلاگ، توضیحات محصول و کپشن‌های اینستاگرام را تولید کند. تولید کننده کپشن آن برای اینستاگرام ساده است: فقط باید موضوع خود را توصیف کنید و یک کلمه کلیدی اصلی داشته باشید.

۱۰. Storylab

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

این برنامه بیشتر جنبه ساده تولید کپشن اینستاگرام دارد. این ابزار مبتنی بر وب است و از هوش مصنوعی برای ایجاد عناوین، کپشن‌ها و انواع دیگر محتوا مانند خط موضوع ایمیل یا توضیحات برای تبلیغات Google استفاده می‌کند. برای اینستاگرام، برای ایجاد کپشن فقط به یک موضوع (اعلان) و توضیح کوتاهی از آنچه که پست می کنید نیاز دارید.

11. ShortlyAI

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

 hortlyAI  اکنون بخشی از ConversionAI یک ابزار متن نویسی است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است، که به شما امکان می‌دهد با استفاده از دستورات، محتوا را به سبک نوشتاری خود ایجاد کنید. محتوایی که ایجاد می کند اصیل و عاری از سرقت ادبی است و از نظر گرامری نیز صحیح است. رابط تمیز و بدون حواس پرتی آن، استفاده از آن را آسان می کند.

۱۲.  Copy.AI

معرفی برنامه نوشتن کپشن اینستاگرام رایگان

Copy.ai یک ابزار تولید متن با هوش مصنوعی است که می‌تواند به کپشن‌های اینستاگرام و همچنین سایر اشکال محتوا و کپی مانند پست‌های وبلاگ، بایو و موارد دیگر کمک کند. بیش از 90 ابزار کپی‌نویسی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد از طریق اعلان‌های ساده محتوا تولید کنید. برای دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز قابل استفاده است و یک نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه از نسخه Pro ارائه می دهد.

در پایان

در حال حاضر با معرفی ابزارهای کپشن نویسی هوش مصنوعی، تولید محتوا در حال تغییر است. همانطور که بازاریابان و برندها در تلاش هستند تا خود را تقویت کنند، تولیدکنندگان کپشن اینستاگرام ممکن است به زودی به یک استاندارد صنعتی برای تیم های بازاریابی در سراسر جهان تبدیل شوند.

یادتان باشد زیرنویس‌های عالی بسازید، گرافیک‌های برجسته طراحی کنید، پست‌های خود را برنامه‌ریزی کنید و تقویم محتوای خود را برنامه‌ریزی کنید.

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

بیشتر بخوانید:

چگونه در اینستاگرام کپشن مرتب بنویسیم و چرا اهمیت دارد؟

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

چگونه در اینستاگرام کپشن طولانی بگذاریم؟

چگونه کپشن پست اینستاگرام را ویرایش کنیم؟

تغییر فونت کپشن اینستاگرام چگونه است و نکات ضروری آن

دیدگاهتان را بنویسید