×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی برنامه‌ های تولید محتوا در اینستاگرام (گوشی و کامپیوتر)
تاریخ انتشار : 09 خرداد 1402 زمان مطالعه : 11 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

برنامه‌ های تولید محتوا در اینستاگرام (گوشی و کامپیوتر)

برنامه‌ های تولید محتوا در اینستاگرام (گوشی و کامپیوتر)

اگر در اینستاگرام اینفلوئنسر هستید یا یک پیج کاری دارید یا هیچ کدام از این دو نیستید اما علاقه دارید که برای پیج شخصی خود تولید محتوا کنید، بهتر است با برنامه‌های تولید محتوا برای اینستاگرام آشنا شوید.

از طرفی اگر در کاربرانی بسیاری دارید و به دنبال حفظ موقعیت خود هستید، کار سختی دارید و چرا که دنبال کنندگان شما انتظار دارند پست‌های باکیفیت با تصاویر زیبایی را در پیج شما ببینند.

شما باید تصمیم بگیرید که در هر پست چه چیزی را به تصویر بکشید و چه عکس‌ها یا ویدیوهایی را منتشر کنید و سپس متن مناسب را برای آن بنویسید.

شما دائما باید دنبال کنندگان خود را رصد کنید و آنها را بسنجید که چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند. با تمام این وظایف، ابزارهایی برای تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانند کار را برای بسیار آسان‌تر کنند.

ابزارهای زیادی وجود دارد، برخی پولی و برخی دیگر رایگان، که می توانید از آنها برای کمک به مدیریت حساب اینستاگرام خود استفاده کنید.

۱.  Canva

این ابزار یک ابزار گرافیکی عالی است که طراحی را آسان می‌کند و می‌توانید به سرعت گرافیک‌های زیبایی برای پست‌های اینستاگرام خود درست کنید.

این برنامه معمولا برای ویرایش عکس نیز استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های بسیار خوب این برنامه دارا بودن تعداد زیادی قالب پیش فرض و آماده است که دیدن این قالب‌ها و حتی ویرایش و سفارشی آنها می‌توانید محتوای تصویری خوب برای اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر تولید کنید.

شما می‌توانید از Canva برای برش، بهبود، صاف کردن و ویرایش تصاویر خود استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد متن را به راحتی به عکس اضافه کنید.

۲.CutStory

استوری‌های اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را به اینستاگرام اضافه کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌ها این است که می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی 15 ثانیه‌ای و همچنین تصاویر ثابت را در آن قرار دهید.

اما برش یک ویدیوی طولانی به بخش‌های کوتاهی که برای استوری اینستاگرام می‌خواهید ممکن است دشوار باشد.

برای حذف واترمارک از ویدیوهای خود می‌توانید از CutStory  استفاده کنید. این برنامه تقسیم یک ویدیو را آسان می‌کند.

حتی می‌توانید از CutStory برای تقسیم خودکار یک ویدیوی طولانی به تکه‌های 15 ثانیه‌ای استفاده کنید و سپس هر قطعه را به ترتیب آپلود کنید تا یک استوری تقریباً یکپارچه در اینستاگرام ایجاد کنید.

۳. Gleam Competitions

یکی از راه‌های جلب توجه فالوورها، اجرای مسابقه است. شما می‌توانید از Gleam Competitions  برای اجرای یک مسابقه استفاده کنید.

از اینجا می‌توانید هدایا، مسابقات و قرعه‌کشی‌ها را تنظیم و اجرا کنید. همه اینها برای کمک به ایجاد تعامل کاربر طراحی شده اند. Gleam  ورودی‌ها را تأیید می‌کند و تعداد مراحل لازم برای شرکت در مسابقات شما را کاهش می‌دهد.

همچنین می‌توانید پیوندهای ارجاع ویروسی سفارشی برای تشویق مردم به اشتراک گذاری رقابت خود ارائه دهید.

شما به حساب اینستاگرام خود نیز محدود نیستید. می توانید از Gleam برای راه اندازی صفحات فرود در یک وب سایت یا وبلاگ خود و در توییتر و پینترست و همچنین اینستاگرام استفاده کنید.

برنامه‌ های تولید محتوا در اینستاگرام (گوشی و کامپیوتر)

۴.  Onlypult

اگر یک کاربر قدرتمند اینستاگرام هستید، ابزاری می خواهید که به شما در برنامه ریزی پست‌هایتان کمک کند. Onlypult  به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام خود را منظم کنید و در زمان‌های مناسب برای انتشار آماده باشید.

اگر یک سری پست های اینستاگرام برای انتشار را زمانبدی کنید، می‌توانید نتیجه بسیار بهتری بگیرید.  این برنامه به شما امکان می‌دهد پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را بدون نیاز به اطمینان از آنلاین بودن در زمان های ایده آل ارسال کنید.

همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را مستقیماً از رایانه شخصی خود از طریق Onlypult در اینستاگرام آپلود کنید، آنها را برای آینده برنامه‌ریزی کنید یا در همان زمان منتشر کنید.

یکی از ویژگی های خوب Onlypult این است که هشتگ‌های شما را در بخش My Tags ذخیره می‌کند و استفاده مجدد از آنها را در پست‌های بعدی آسان می‌کند.

۵. Inshot

Inshot  به شما امکان می‌دهد کیفیت استوری‌های اینستاگرام خود را بالا ببریدو می‌توانید ویدیوی خود را به بخش‌های کوتاه مورد نیاز استوری‌های اینستاگرام برش دهید.

همچنین می‌توانید ویدیوها را ادغام کنید و سرعت را تنظیم کنید. Inshot  به شما امکان می‌دهد که موسیقی را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

حتی می‌توانید به آن صدا اضافه کنید. Inshot به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های خود را بچرخانید. همچنین عملکردهای استاندارد استوری اینستاگرام مانند افزودن ایموجی‌ها و فیلترهای عکس/فیلم را گسترش می‌دهد.

۶. Keyhole

اینستاگرام بیش از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری به استفاده از هشتگ متکی است. در واقع، بسیاری از بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام از 20 هشتگ در یک پست استفاده می‌کنند.

اگر هشتگ‌های خود را به خوبی انتخاب کنید، این شانس را خواهید داشت که پایگاه مخاطبان خود را به طور چشمگیری گسترش دهید. با این حال، زمانی می‌توانید از این توانایی به درستی استفاده کنید که هشتگ خود را ایجاد کنید و بتوانید افراد دیگر را به اندازه کافی برای استفاده از آن برچسب تشویق کنید.

بسیاری از بهترین کمپین‌های اینفلوئنسر دارای هشتگ سفارشی هستند. اینفلوئنسرها از این تگ در تمام پست‌های مربوط به کمپین خود استفاده می‌کنند و بسیاری از فالوورهای آن‌ها آن را به اشتراک می‌گذارند و پست‌های دیگر را نیز با استفاده از هشتگ جستجو می‌کنند.

اگر شما یک اینفلوئنسر هستید که روی چنین کمپینی کار می‌کنید، می‌خواهید بدانید که چقدر تلاش‌هایتان مؤثر است.

آیا در انتشار هشتگ انتقادی موفق هستید؟ Keyhole داده‌هایی درباره نحوه عملکرد هشتگ در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که کاربران برتر هشتگ چه کسانی هستند، اهل کجا هستند و چه کسانی بیشترین تأثیر را دارند.

همچنین می‌توانید از Keyhole برای الهام بخشیدن به هشتگ های اضافی برای پست های خود استفاده کنید. همچنین می توانید از Keyhole برای تجزیه و تحلیل هشتگ توییتر و همچنین اینستاگرام استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : آموزش هشتگ‌ گذاری اینستاگرام و اصول هشتگ‌ گذاری

۷.  Linktree

در صفحه اصلی Linktr.ee آمده است، «شما فقط یک فرصت برای لینک دادن در اینستاگرام دارید. کاری کن که بیشتر عمل کند.» به استثنای برخی از استوری های اینستاگرام، تنها جایی که می توانید پیوندی در اینستاگرام قرار دهید در بیو شما است.

این امر توانایی های بازاریابی شما را محدود می‌کند. بنابراین منطقی است که از لینک بیو خود تا حد امکان هوشمندانه استفاده کنید. هنگامی که از Linktr.ee استفاده می‌کنید، از پیوند بیو خود برای ارسال دنبال کنندگان خود به یک صفحه منحصر به فرد استفاده می‌کنید که گزینه‌های متعدد پیوند ممکن را ارائه می‌دهد.

شما می توانید صفحه پیوند خود را هر طور که می‌خواهید سفارشی کنید. تنها کاری که انجام می‌دهید این است که URL‌های جدید را در صورت نیاز جای‌گذاری کنید و سپس آنها را به ترتیبی که می‌خواهید بکشید و رها کنید.

نسخه رایگان به شما امکان می دهد پیوندهای نامحدودی را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید تعداد کل دفعاتی که روی هر پیوند کلیک شده است را مشاهده کنید.

۸.  SquareLovin

اگر می‌خواهید بدانید پست‌های اینستاگرام شما چگونه کار می‌کنند، SquareLovin  می‌تواند تجزیه و تحلیل‌های دقیقی را برای کمک به درک شما به شما ارائه دهد.

این بینش عالی در مورد اینکه آیا پست های شما در رسیدن به اهداف شما موفق هستند یا خیر، ارائه می دهد. در واقع SquareLovin  بسیار بیشتر از چند نمودار زیبا از تجزیه و تحلیل پست های شما ارائه می‌دهد. این ابزار برای برندها و همچنین تأثیرگذاران مفید است.

می‌توانید از آن برای جمع‌آوری هر محتوای تولید شده توسط کاربر که نام تجاری شما را ذکر می‌کند، در یک مکان استفاده کنید، حقوق استفاده از رسانه را برای کپی تولید شده توسط کاربر به‌دست آورید، پست‌ها را به محصولات پیوند دهید، محتوا را منتشر کنید، و کلیک‌ها و تبدیل‌ها را تحلیل و پیگیری کنید.

همچنین می‌توانید حساب اینستاگرام خود را از داخل پلتفرم مدیریت کنید و حتی می‌توانید پست‌های افراد دیگر را لایک کنید و روی آنها نظر بدهید. SquareLovin  بسیار بصری است بنابراین می‌توانید پیشرفت حساب‌های خود را در یک نگاه مشاهده کنید.

9. VSCO

VSCO یک برنامه ویرایش عکس است که به شما کمک می‌کند تا تصاویر عالی برای پست‌های اینستاگرام خود ایجاد کنید. شما می‌توانید از بین برنامه رایگان VSCO یا نسخه ارتقا یافته 20 دلاری در سال – VSCO X انتخاب کنید.

در نسخه رایگان طیفی از فیلترها وجود دارد، اما VSCO X شامل مجموعه گسترده‌ای است. حتی دارای فیلترهایی است که به تصاویر شما ظاهر یک نوع فیلم خاص را می دهد. برای اینکه تصاویر دیجیتال شما حتی بیشتر شبیه تصاویر فیلم اصلی به نظر برسند، VSCO X دارای یک امکان “کاراکتر” است که به شما امکان می دهد به برخی از انواع موجود در یک نوع فیلم خاص دسترسی داشته باشید.

VSCO شامل تمام گزینه‌های معمولی است که در یک برنامه ویرایش عکس انتظار دارید که شامل تنظیمات نوردهی، کنتراست، صاف کردن، برش، وضوح، شفافیت، اشباع، برجسته‌سازی، سایه‌ها، رنگ، رنگ‌بندی، دانه‌بندی، محو شدن، سایه‌ها، رنگ‌های برجسته و حاشیه‌ها می‌شود.

 می‌توانید فیلترهای VSCO را روی کلیپ‌های ویدیویی نیز اعمال کنید. با این حال، هیچ ویژگی ویرایش ویدیویی خاص وجود ندارد.

۱۰.  InfluPush

برنامه InfluPush با هدف تأثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا، می‌تواند به عنوان یک پلتفرم ارتباط مستقیم عمل کند که می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای اینستاگرام خود را مورد توجه قرار دهید.

به عبارت دیگر، این روشی هوشمندانه برای دور زدن الگوریتم اینستاگرام است. پس از دانلود برنامه رایگان، یک حساب کاربری ایجاد می کنید، نمایه خود را سفارشی می کنید و دنبال کنندگان خود را دعوت می کنید.

هنگامی که فالوورهای شما مشترک InfluPush شوند، برای هر پست جدیدی که در اینستاگرام آپلود می کنید، اعلان دریافت کنند.

برنامه‌ های تولید محتوا در اینستاگرام (گوشی و کامپیوتر)

۱۱. بومرنگ

هنگامی که اپلیکیشن بومرنگ برای اولین بار منتشر شد کار بران همه آنرا نصب کردند تا با حرکات جالب و متفاوت ویدئو های کوتاه زیبایی را بسازند و جلب توجه کننداما اکنون کاربران دیگر به اندازه گذشته از این نرم افزار محتوا آموزشی استفاده نمی کنند، برای همین می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید تا مخاطبان خاص را به سمت صفحه خود بکشانید و چون دیگر کمتر کسی از بومرنگ استفاده میکند برایشان جذاب است.

ساخت ویدئو های برعکس جلو به عقب، سرعت بالا در تهیه و ساخت بدون نیاز به وقت گذاشتن زیاد، قابل استفاده در پیج های مختلف و انواع محتوا ها ویژگی‌های جالب این برنامه است.

۱۲. FlipaClip

این برنامه با اپلیکیشن های بالا متفاوت است و با استفاده از آن میتوانید انیمیشن بسازید و جالب این است که این اپ ابزار های بسیار حرفه ایی را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید انیمیشن‌های جذاب تولید کنید و این تولید محتوا در اینستاگرام بسیار خوبی است.

حتی امروزه بسیاری برای تبلیغات خود از انیمیشن استفاده می‌کنند و به این معنی است که شما می‌توانید با استفاده از این برنامه کسب درآمد کنید.

این برنامه دارای پیشنمایش زنده از انیمیشن ساخته شده، اشتراک گذاری انیمیشن ها به صورت مستقیم در یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی و همچنین ذخیره نیمیشن های ساخته شده با فرمت ام پی فور و کیفیت بالا است.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

مقالات بیشتر:

وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؛ ۴ گام کاربردی

ادمین دایرکتر اینستاگرام کیست؛ وظایف و ویژگی ها

دیدگاهتان را بنویسید