×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1402 زمان مطالعه : 6 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

حفظ موقعیت خود به عنوان یک تاثیرگذار در اینستاگرام و نگه‌داشتن طرفداران خود می‌تواند کار سختی باشد. شما اینفلوئنسر باشید یا فروشنده خوراکی‌های خانگی دنبال کنندگان شما انتظار پست‌های باکیفیت با تصاویر چشم نواز را دارند.

شما باید تصمیم بگیرید که هر پست چه چیزی را به تصویر می‌کشد، عکس‌ها یا ویدیوهای مرتبط را بگیرید یا منبع آن‌ها باشد و متن مناسب را برای همراهی با آنها بنویسید. برای جذب کاربران جدید باید بهترین هشتگ‌ها را انتخاب کنید و هر روز محتوایی برای انتشار داشته باشید.

شما باید دائما به دنبال فالورهای خود باشید تا بدانید چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند و همیشه باید حواستان به اطلاعات پست‌ها باشد تا به تجزیه و تحلیلی درست برسید تا بفهمید چه چیزی موثر بوده و چه چیزی شکست خورده است.

با تمام این وظایف، ابزارهایی هستند که می‌توانند تولید محتوا در اینستاگرام را برای شما راحت کنند. ابزارهای زیادی وجود دارد، برخی پولی و برخی دیگر رایگان، که می توانید از آنها برای کمک به مدیریت حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا با برخی از آنها آشنا شوید.

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

ابزارهای تولید محتوا، ابزارها و برنامه‌های کوچکی هستند که کار سازنده را آسان‌تر می‌کنند. از چراغ‌های حلقه گرفته تا برنامه‌های ویرایش عکس، به شما کمک می‌کنند خلاق، سازنده و منظم باشید. بدون آنها، وقت شما بسیار گرفته می‌شود و شاید به محتوایی که مدنظرتان هست دست پیدا نکنید.

رینگ لایت

طبیعی است که حتی اگر می‌خواهید از خود یک عکس سلفی بگیرید به این فکر می‌کنید که در کدام فضا نور بهتری دارید.

بهترین نور برای تهیه عکس نور طبیعی محیط بیرون است. اگر به آن دسترسی دارید حتما تصاویر محصول یا ویدیو از خودتان را در بیرون از خانه تهیه کنید اما اگر در منزل و محیط داخل قصد تهیه عکس دارید و شرایط نور داخلی به گونه‌ای است که نیاز به تجهیزات نورپردازی دارید.

رینگ لایت یک ابزار نورپردازی مستقیم است که نور در طیف های مختلف برای شما تولید می‌کند. رینگ لایت را می‌توانید با قیمت‌های مختلف تهیه کنید.

این نکته را فراموش نکنید که بهتر است رینگ لایت را با سه‌ پایه خریداری کنید تا بتوانید آن را در مکان مناسب قرار دهید. علاوه بر محیط بیرونی  هنگامی که برای کنترل روشنایی خانه به کمک نیاز دارید، یک ترکیب سه پایه رینگی می‌تواند این کار را انجام دهد.

نه تنها به شما کمک می‌کند زیبایی‌شناسی روشنی ایجاد کنید. بسیاری از سه پایه های رینگ لایت حتی گزینه هایی برای کاهش نور برای کنترل گرما یا خنکی عکس شما و همچنین یک کلیک از راه دور برای کنترل یکپارچه محتوا دارند.

لپ‌تاپ یا کامپیوتر

به عنوان یک سازنده محتوا، یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر با کیفیت خوب برای ویرایش، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پست‌هایتان برای راه‌اندازی شما ضروری است.

طبیعتا گزینه‌های بسیاری برای خرید لپ‌تاپ دارید پس بهتر است موردی را انتخاب کنید که بتوانید برنامه‌های ادیت ویدیو و نرم‌افزاهای مختلف را بر آن نصب کنید و متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

شارژر قابل حمل (پاور بانک)

هیچ چیز دلخراش‌تر از باتری گوشی در حال اتمام در زمان عکس برداری نیست. بهتر است یک پاور بانک مناسب انتخاب کنید تا هیچ وقت کار شما به تعطیلی کشیده نشود.

یک شارژر قابل حمل، راه حلی سریع و آسان است تا مطمئن شوید که در زمان دوری از خانه، کار شما قطع  نمی‌شود و همیشه می‌توانید تولید محتوا کنید و با مخاطبان خود ارتباط داشته باشید.

دوربین

اینستاگرام بر محور عکس می‌چرخد و هیچ چیز اندازه یک عکس یا ویديو با کیفیت برای یک مخاطب جذاب نیست. برای عکس برداری خوب از باید دوربین خوب داشت.

برای تولید محتوا ویدیویی شما نیاز به داشتن یک تصویر مناسب و کیفیتی باشید که مخاطب متوجه توجهش صرفا به خود محتوا باشد نه اینکه چرا کیفیت ویدیو پایین است.

قبل تر برای عکاسی از یک کالا یا طبیعت حتما نیاز به دوربین حرفه‌ای بود اما نکته مهم این ست که کیفیت دوربین اکثر گوشی‌های موبایل امروزی واقعا خوب و مناسب هستند و می‌توانید با خرید یک گوشی مناسب این کار را انجام دهید و خود را از دوربین حرفه‌ای بی‌نیاز کنید.

میکروفون

اگر یوتیوبر هستید یا تولید محتوا برای اینستاگرام انجام می‌دهید به یک میکروفون خوب نیاز دارید. میکروفون فقط یک سرمایه‌گذاری مناسب برای پادکست‌ها نیست، دلایل زیادی وجود دارد که سازندگان محتوا باید یکی را به مجموعه خود اضافه کنند.

خواه ضبط آموزش‌ها، روایت محتوای ویدیویی، یا تولید پادکست شخصی، داشتن یک میکروفون با کیفیت خوب اغلب می‌تواند شما را نجات دهد. به خصوص در محیط‌هایی که صدا چالش برانگیز است.

پس زمینه

طبیعتا شما ویدئو و عکاس‌های خود را در محیطی تولید می‌کنید که باید برای مخاطب جذاب باشد پس زمینه کار شما می‌سازد. اگر در خانه خود میزهای مرمری یا کاشی‌های دیواری رنگارنگ داشته باشید کارتان راحت است.

اگر ندارید خیلی نگران نباشید می‌توانید آن را جعل کنید یا از محیط‌های بیرون از خانه استفاده کنید. از پس‌زمینه‌های عکاسی وینیل گرفته تا یک تخته سفید ساده، می‌توانید نمایشگرهای تمیز و جالبی برای تخت‌ها یا پرتره‌های خود ایجاد کنید.

حلقه سلفی

یکی دیگر از موردهایی که در بین اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا محبوب است، حلقه سلفی است. به سادگی می‌توانید یکی را مانند چراغ حلقه‌ای روی گوشی خود بچسبانید و نورپردازی عالی داشته باشید.

این راه ایده بسیار خود برای ضبط در حین حرکت است که حتی در غم انگیزترین روزها به شما درخشندگی خوبی می‌دهد.

نرم‌ افزار

سازندگان محتوا نمی‌توانند بدون نرم افزارهای لازم به هدف خود برسند. برای محتوای سریع، برنامه‌های ویرایش بهترین دوست سازنده محتوا هستند.

از ایجاد استوری‌های متحرک اینستاگرام در یک فلش گرفته تا ویرایش‌های عکاسی با یک کلیک، معمولاً برنامه‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را بدون زحمت زیاد شگفت زده کنید.

برای ویدیو Lumafusion و Mojoبسیار کارا هستند. این دو  با محبوبیت بیشتر محتوای ویدیویی در اینستاگرام، داشتن چند برنامه ویرایش ویدیو برای ایجاد محتوا بسیار مهم است.

Lumafusion دارای تزئینات استاندارد، سرعت، ابعاد و ویرایش های صوتی است که برای اتصال کلیپ ها و تمیز کردن صدا مفید است. 

وقتی صحبت از استوری اینستاگرام می‌شود، Mojo یک برنامه محبوب برای ایجاد ویدیوهای متحرک با گزینه‌های متن پویا و قالب‌های بصری منحصربه‌فرد است  و تضمینی برای متوقف کردن اسکرول توسط کاربران است.

در پایان

فراموش نکنید در این مقاله تنها ابزار مورد نیاز برای تولید محتوا بیان شدند و تولید محتوا برای فضای مجازی تنها با سخت افزار امکان‌پذیر نیست.

بهتر است هر روز خود را ترفندها‌ی مختلف برای تولید محتوا آپدیت کنید و تلاش کنید محتوایی جذاب و به روز با ابزارهای مناسب بسازید چرا که اینستاگرام، یوتیوب یا دیگر فضاهای مجازی می‌تواند برای کسب و کار شما آینده روشنی داشته باشد.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

بعد از تولید محتوا در پیج اینستاگرام یا وب سایت خود نیاز است تا آن را بیشتر در معرض کاربران قرار دهید که راه های زیادی دارد، اما یکی از کاربردی ترین روش ها تبلیغات است.

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغاتی مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد

مقالات بیشتر :

چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؛ ۴ گام کاربردی

انواع تبلیغات اینستاگرام و معرفی بهترین روش ها

ایده و نحوه نوشتن بیو اینستاگرام برای کسب و کارها + مثال

تبلیغات استوری اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟

چگونه در اینستاگرام لایو تاثیرگذاری داشته باشیم؟

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست و چگونه آن را انجام دهیم؟

ایده تولید محتوا در اینستاگرام؛ ۶ ایده که همیشه جواب می دهد

دیدگاهتان را بنویسید