×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی تفاوت ریلز و پست ویدیویی در اینستاگرام و گرفتن بازخورد مثبت
تاریخ انتشار : 24 خرداد 1402 زمان مطالعه : 9 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تفاوت ریلز و پست ویدیویی در اینستاگرام و گرفتن بازخورد مثبت

تفاوت ریلز و پست ویدیویی در اینستاگرام و گرفتن بازخورد مثبت

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی از نظر کاربران است. بر اساس داده‌های منتشر شده، اینستاگرام حدود دو میلیارد کاربر فعال دارد که حداقل یک بار در ماه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

چیزی که اینستاگرام را به یک پلتفرم عالی تبدیل می‌کند، توانایی آپلود انواع مختلف محتوا است. اگرچه این پلتفرم در ابتدا برای اشتراک گذاری عکس گسترش پیدا کرد، اما اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلم‌ها و ریلز را به اشتراک بگذارند که همین قابلیت‌ها به آن کمک کرد مخاطبان بیشتری را جذب کند.

اینستاگرام حالا جزئی جداناپذیر از زندگی کاربران عادی و همچنین کسب و کارها شده است. این پلتفرم به سازندگان محتوا و صاحبان برند اجازه می‌دهد تا محتوا را ایجاد و به اشتراک بگذارند و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنند.

در عین حال، به کاربران کمک می‌کند از محتوای متنوع و جذاب لذت ببرند. این متن تفاوت بین این ریلز و ویدئو در اینستاگرام و نحوه استفاده کاربران از آنها را بررسی خواهد کرد.

ویدیوهای اینستاگرام

ویدیوهای فید اینستاگرام از محبوب‌ترین انواع محتوا در اینستاگرام هستند. طبق گزارش DataReportal، حدود 69 درصد از کاربران اینستاگرام از این پلتفرم برای آپلود عکس و ویدیو استفاده می‌کنند. کاربران با کمک ویدیوها، لحظات، فعالیت‌ها، آموزش‌ها، هنرها و غیره خود را به اشتراک می‌گذارند.

مهم نیست که چرا مردم آن ویدیوها را به اشتراک می‌گذارند، در این پلتفرم تعامل زیادی دریافت می‌کنند. ویدیوهایی که روی پلتفرم آپلود می‌کنید باید حداقل 30 فریم در ثانیه و 720 پیکسل داشته باشند.

این گونه است که اینستاگرام محتوای با کیفیت را در پلتفرم تبلیغ می‌کند. کاربران می‌توانند فایل‌های ویدئویی را تا 60 دقیقه با حداکثر حجم 3.6 گیگابایت آپلود کنند.  

این ویدیوها در فید اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. بنابراین اگر کاربر هر ویدیویی را از دست داده است، می‌تواند به فید آپلودکننده رفته و آن را از آنجا بررسی کند.

این پلتفرم همچنین دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای برای محتوای ویدیویی دارد. اگر فردی خط‌مشی محتوای اینستاگرام را نقض کند، اینستاگرام می‌تواند محتوا را حذف کند، اکانت را غیرفعال کند و محدودیت‌های دیگری را اعمال کند.

Reels ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام یکی از ویژگی‌های اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده ایجاد و به اشتراک بگذارند.

مدت زمان ریلز 90 ثانیه است. در ابتدا، اینستاگرام به کاربران اجازه می‌داد تا ریلز را تا 15 ثانیه آپلود کنند. با این حال، ابتدا آنها را به 30 ثانیه افزایش داد و اکنون آنها می‌توان ریلز را با مدت زمان حداکثر 90 ثانیه آپلود کنند.

اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از برنامه اینستاگرام، ریلز را ضبط و ویرایش کنند. در ویرایش، به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی را به ویدیوها اضافه کنند و دارای آرشیوی وسیعی از موسیقی و صدا است که کاربران می‌توانند برای پس زمینه انتخاب کنند.

علاوه بر این، به کاربران امکان انتخاب و اضافه کردن افکت‌ها و متن به فیلم‌ها را نیز می‌دهد. به طور خلاصه، به عنوان یک ویرایشگر ویدیو برای سازندگان محتوا نیز کار می‌کند.

بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها بیشتر به اینستاگرام متکی هستند تا ریلز، زیرا می‌دانند که به سرعت به مخاطبان بیشتری نسبت به ویدیوها دسترسی پیدا می‌کنند. اینستاگرام بر اساس علایق کاربران، ریلزها را نشان می‌دهد. چه حساب کاربری را دنبال کرده باشید یا نه، اگر ریلز عمومی است و با علایق و رفتار کاربر شما مطابقت دارد، اینستاگرام ممکن است آن را به شما نشان دهد.

به همین دلیل است که اکثر برندها روی ریلزهای اینستاگرام سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند، زیرا می‌دانند محتوای آن‌ها می‌تواند بدون پرداخت هزینه به مخاطبانشان برسد.

تفاوت ریلز و پست ویدیویی در اینستاگرام + نحوه استفاده

تفاوت بین ریلز و ویدیوها

ریلز و ویدیوهای اینستاگرام دو نوع محتوای مشابه با تفاوت های جزئی هستند. در اینجا این تفاوت ها وجود دارد:

مدت زمان

دسترسی به ابزارهای ویرایش: اینستاگرام دسترسی به ابزارهای ویرایش انحصاری خود را برای سازندگان ریلز فراهم می‌کند. همان طور که در بالا ذکر شد، اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد از آرشیو موسیقی، جلوه‌های ویدیویی، طرح‌بندی‌ها و سایر ویژگی‌های ویرایش برای توسعه‌دهندگان استفاده کنند. از سوی دیگر، ویدیوهای فید

تعامل: در اینستاگرام، ریلزها می‌توانند در مقایسه با ویدیوهای فید، از بازدیدهای زیادی و دسترسی وسیعی برخوردار شوند. این به این دلیل است که الگوریتم‌های اینستاگرام ریلز را بر اساس علایقشان به کاربران نشان می‌دهند و به این ترتیب است که ریلز دسترسی فوق‌العاده‌ای به برندها و اینفلوئنسرها فراهم می‌کنند.

در مقابل، از آنجایی که ویدیوها در فید نشان داده می‌شوند، نه در صفحه کاوش، کاربران باید یک فرد را دنبال کنند تا به ویدیوهای خود دسترسی پیدا کنند.

چگونه از ویدیوهای اینستاگرام استفاده کنیم؟

چه یک برند باشید، چه یک فرد معمولی یا یک تأثیرگذار، می‌توانید از ویدیوهای اینستاگرام برای تبلیغ برند یا تبلیغات شخصی خود استفاده کنید. تلاش مداوم و محتوای با کیفیت می‌تواند به شما کمک کند در مدت زمان بسیار کوتاهی به مخاطبان گسترده‌ای برسید.

در اینجا نکاتی برای استفاده کامل از ویدیوهای اینستاگرام وجود دارد:

از دیگر سازندگان محتوا ایده بگیرید

ابتدا باید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه رقبا یا سایر اینفلوئنسرها از ویدیوهای اینستاگرام برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند. برای این کار، تأثیرگذاران برتر را فهرست کنید، ویدیوهای آن‌ها را دانلود کنید، مکرراً آن‌ها را تماشا کنید و درباره نحوه ایجاد محتوای خود و دستیابی به مخاطبان خود ایده بگیرید.

اگرچه اینستاگرام امکان دانلود مستقیم را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، اما می‌توانید با استفاده از دانلودر ویدیوی اینستاگرام، ویدیوها را دانلود کنید.

 به شما این امکان را می‌دهد که محتوای هر کسی را در عرض چند ثانیه به سرعت دانلود کنید. هنگامی که آن ویدیوها را دارید، می توانید به راحتی کشف کنید که چه نوع محتوایی را باید برای برآوردن نیازهای کاربران در مورد محتوا ایجاد کنید.

صبور باشید

پس از ایده گرفتن، اکنون زمان ایجاد ویدیو است. با این حال، ممکن است نتایج فوری در اینستاگرام دریافت نکنید. شما نباید تولید محتوا را متوقف کنید. اگر در تلاش خود ثابت قدم باشید، مطمئناً به نتیجه خواهید رسید.

ثبات برای رشد ارگانیک حساب شما و جذب بینندگان زیادی به محتوای شما کلیدی است. با این حال، در هر صورت باید کیفیت را حفظ کنید. وقتی کیفیت را به خطر بیندازید، فالوورهای خود را از دست خواهید داد و الگوریتم‌های اینستاگرام نیز محتوای شما را به مردم نشان نمی‌دهند.

تفاوت ریلز و پست ویدیویی در اینستاگرام + نحوه استفاده

از هشتگ‌ها استفاده کنید

هشتگ‌ها مانند کلمات کلیدی هستند که ویدیوهای شما را تعریف می‌کنند و دید شما را افزایش می‌دهند. برای دستیابی به مخاطب هدفمندتر باید از هشتگ‌های مرتبط و پرکاربرد استفاده کنید. سپس، هر زمان که شخصی از آن هشتگ در جستجوی اینستاگرام استفاده کند، اینستاگرام ویدیوهای شما را در نتیجه نمایش می دهد.

به همین دلیل است که می‌بینید اکثر تولیدکنندگان محتوا از هشتگ‌های زیادی استفاده می‌کنند. این هشتگ‌ها بازدیدهای ارگانیکی را برای ویدیوهای اینستاگرام فراهم می‌کنند و به سازندگان محتوای اینستاگرام کمک می‌کنند تا به علاقه‌مندان به نوع خاصی از محتوا دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید : آموزش هشتگ‌ گذاری اینستاگرام و اصول هشتگ‌ گذاری

چگونه از ریلز اینستاگرام استفاده کنیم؟

ریلز اینستاگرام می‌توانند شما یا برندتان را ظرف چند روز ویروسی کنند. با این حال، فقط به کسانی که محتوای منحصر به فرد و با کیفیت دارند کمک می‌کند. علاوه بر این، مزایای بسیاری را برای کسانی که می‌دانند چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنند، فراهم می کند.

بیایید چند نکته برای استفاده از ریلز اینستاگرام را ببینیم:

موضوعات روز را دنبال کنید

مانند TitTok، روندها در اینستاگرام اغلب تغییر می‌کنند. کسانی که این روندها را دنبال می‌کنند می‌توانند بازدیدهای زیادی از کاربران اینستاگرام داشته باشند. اگر شما نیز توجه کاربران را می‌خواهید، هر گرایش مرتبط با علایق خود را دنبال کنید و به تدریج تعداد فالوورها را افزایش خواهید داد.

برای نظارت بر روندها، اکانت های اینستاگرام یا اینفلوئنسرهایی که روندها را دنبال یا تنظیم می‌کنند را دنبال کنید. لحظه‌ای که متوجه شدید روند جدیدی پدیدار شده است، ریلز را روی آنها ایجاد کنید. به این ترتیب می‌توانید دسترسی به حساب خود را افزایش دهید.

کار اینفلوئنسرها را تحلیل کنید

برای ریلز اینستاگرام، می‌توانید ایده‌های زیادی از کارهای دیگر تولیدکنندگان محتوا دریافت کنید. برای انجام این کار، باید ریلز اینستاگرام را با استفاده از دانلودر ریلز اینستاگرام دانلود کنید. هنگامی که ویدیوهای آنها را دریافت کردید، می‌توانید کلیدهای موفقیت آنها را دریابید.

علاوه بر این، می‌توانید چند کلیپ را از ریلز آن‌ها برش دهید و برای ارجاع به کلیپ خود اضافه کنید یا یک ویدیوی کلاژ ایجاد کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید صدا را از ویدیوهای آنها انتخاب کنید و با استفاده از موسیقی یا دیالوگ‌های آنها ریلز ایجاد کنید. این کار می‌تواند به شما در جذب بازدید و فالوور کمک زیادی کند.

بر کیفیت تاکید کنید

کیفیت یکی از اولین خواسته‌های اکثر کاربران اینستاگرام است. در این دنیای رقابتی، تنها تولیدکنندگان محتوا می‌توانند زنده بمانند که محتوای باکیفیت را به بینندگان خود ارائه دهند.

وقتی صحبت از کیفیت در اینستاگرام می‌شود، به این معنی است که شما باید روی محتوای خود و کیفیت ویدیوتان کار کنید. کاربران گزینه‌های زیادی در اینستاگرام دارند.

اگر محتوای با کیفیت ارائه نکنید، آنها شما را آنفالو می‌کنند و هرگز ویدیوهای شما را تماشا نمی‌کنند. بنابراین، برای ارضای نیازهای بینندگان خود، باید همیشه محتوای با کیفیتی ارائه دهید.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

مقالات بیشتر:

چگونه در اینستاگرام تولید محتوا کنیم؛ ۴ گام کاربردی

مهم‌ ترین ویژگی در بازاریابی چریکی چیست؟

ادمین تبلیغات اینستاگرام کیست و چه کار هایی انجام می دهد

دیدگاهتان را بنویسید