×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی ادمین تبلیغات اینستاگرام کیست و چه کار هایی انجام می دهد
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1402 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

ادمین تبلیغات اینستاگرام کیست و چه کار هایی انجام می دهد

ادمین تبلیغات اینستاگرام کیست و چه کار هایی انجام می دهد

اینستاگرام در سال‌های اخیر شاهد رشد و محبوبیت بی‌نظیری بوده است. به همین دلیل در نظر نگرفتن آن در زمان تبلیغات آنلاین و استراتژی بازاریابی کاری اشتباه است.

اینستاگرام با ارائه دسترسی به مخاطبان جهانی و میلیون‌ها کاربر فعال روزانه، مکانی است که باید در آن حضور داشته باشید.

بازاریابان دیجیتال از پتانسیل اینستاگرام برای اجرای موفقیت آمیز استراتژی تبلیغات خود استفاده می‌کنند و در حال حاضر بیش از 25 میلیون حساب تجاری را پشتیبانی می‌کند و تعداد آنها در حال افزایش است.

اما اینکه چگونه می‌توانید تبلیغات تجاری مناسب در اینستاگرام داشته باشید و با یک استراتژی مشخص پیش بروید؟ پاسخ به آن ساده است؛ یک ادمین تبلیغات اینستاگرام استخدام کنید.

ادمین تبلیغات اینستاگرام چه کسی است؟

ادمین تبلیغات اینستاگرام به ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی یکپارچه برای کاربران کمک می‌کند. این فرد به شما کمک می‌کند تا هنگام ایجاد استراتژی تبلیغاتی، اهداف کمپین تبلیغاتی و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

شما می‌توانید تبلیغات اینستاگرام را از طریق ادمین برای ایجاد تبلیغات یا کمپین مدیریت کنید و به طور موثر به شما کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و تبلیغات خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

چرا باید از ادمین تبلیغات استفاده کرد؟

هر چقدر تبلیغات شما درخشان و ناب و بی‌نظیر باشد، کمپین تبلیغاتی شما موفق نخواهد شد مگر اینکه تبلیغات شما به موقع اجرا شود و به طور مداوم ردیابی و پیگیری شود.

ادمین به شما امکان مدیریت و آپلود به موقع تبلیغات در اینستاگرام را می‌دهد. بارزترین مزیت استفاده از یک ادمین تبلیغات حرفه‌ای این است که تبلیغات عکس و ویدیو با کیفیت بالا را در زمان مناسب تولید و منتشر خواهد کرد.

ادمین تبلیغات اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهد؟

ادغام تبلیغات در چند پلتفرم: ادمین تبلیغات این امکان را به کسب و کار شما می‌دهد که تبلیغات هم زمان شما در وب‌سایت‌ها و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی را به بهترین نحو انجام دهید و اگر نیاز بود با مدیریت آنها را در یکدیگر ادغام می‌کند.

اجرای چندین کمپین تبلیغاتی: مدیر تبلیغات اینستاگرام می‌تواند برای شما چندین کمپین تبلیغاتی را در قالب ویدئو، عکس، پوستر و انیمیشن اجرا کند و با این کار به راحتی می‌توان تصمیم گرفت که چه چیزی برای برند و مخاطب هدف شما بهترین کارکرد را دارد.

مشخص کردن مخاطب هدف: یک ادمین تبلیغات می‌تواند مخاطبان هدف کسب و کار شما را مشخص کند. ادمین تبلیغات با توجه به تبلیغاتی که به شیوه‌های مختلف اجرا می‌کند و هم چنین با رصد و تجزیه و تحلیل دیتاهایی که می‌تواند از خود اینستاگرام به دست آورد، مخاطب هدف را به درستی تشخیص می‌دهد و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند و اطلاعات دقیقی از سن، جنس، علایق مخاطب و ویژگی‌های دیگر را به دست می‌آورد.

انتخاب رسانه تبلیغاتی: ادمین تبلیغات اینستاگرام موضوعاتی مثل قراردادها، انتخاب رسانه‌‍‌‌های تبلیغاتی یا محصولاتی که باید تبلیغ شوند، را در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.

برنامه‌ریزی: ادمین تبلیغات اینستاگرام اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی کمپین‌های تبلیغاتی را جمع‌آوری و سازماندهی می‌کند و با توجه به شرایط یک محصول یا کسب و کار، تعداد و تنوع تبلیغات را تعیین می‌کند. ادمین باید به گونه‌ای برای تبلیغات برنامه‌ریزی کند که مخاطب برای خرید یا استفاده از آن خدمات تشویق شود.

ادمین تبلیغات اینستاگرام کیست

مذاکره: ادمین تبلیغات اینستاگرام وظیفه دارد برای قراردادهای تبلیغاتی با پیج‌ها یا جایگاه‌های مهم تبلیغاتی مذاکره کند.

تولید محتوا: محتوا اساس کار اینستاگرام است و تا حدود زیادی، عیار یک ادمین به توانایی‌ها و مهارت‌هایش در تولید محتوا سنجیده می‌شود. محتوا می‌تواند متنی یا تصویری در قالب‌های مختلف باشد.

نظارت بر محتوای تولید شده: ادمین تبلیغات در اینستاگرام ممکن است وظیفه تولید محتوا را خود به عهده داشته باشد یا شاید با توجه به حجم کاری بر محتوای تولید شده نظارت کند. یک ادمین باید طرح‌های مختلف تبلیغاتی را بررسی، هویت بصری را تایید و بر تمامی محتواهای تولید شده از عکس، پوسترهای آنلاین تا متن نظارت کامل داشته و آنها را رد یا تایید کند.

رصد کردن بازار: بهتر است یک ادمین تبلیغات با حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز آشنا باشد و درباره بازار کار خود مطالعه کند و نتیجه رصد و تحلیل خود را با کارفرما در میان بگذارد. همچنین در مورد توسعه استراتژی‌های قیمت‌گذاری برای محصولاتی که باید به بازار عرضه شوند تحقیق کند و بتواند به بازاریابان مشورت دهد.

 ادمین تبلیغات اینستاگرام چه تبلیغاتی را اجرا می‌کند؟

بسته به ماهیت مخاطبان و اهداف بازاریابی یک کسب و کار و پیج اینستاگرامی، ادمین تبلیغات تصمیم می‌گیرد که در قالب‌های مختلف مانند تصاویر، ویدیوها و استوری‌ها تبلیغات را اجرا کند. مانند:

تبلیغات به وسیله عکس

آیا می‌دانستید عکس‌ها به افزایش نرخ تعامل تا حدود ۱.۴ درصد کمک می‌کنند؟ تبلیغات به وسیله عکس راحت‌ترین راه برای ورود به فید کاربر است. ایجاد آنها آسان است و به ارتقای دید برند کمک می‌کند. با آزمایش گزینه‌های مختلف فیلتر، می‌توانید تبلیغات تصویری عالی ایجاد کنید.

تبلیغات در استوری

با توجه به اینکه 96 درصد از بازاریابان از تبلیغات استوری استفاده می‌کنند و 50 درصد از مشاغل جهانی در اینستاگرام روزانه استوری ایجاد و منتشر می‌کنند، این نوع تبلیغات یکی از بهترین راه‌ها برای جذب بینندگان بیشتر و افزایش تعامل است.

تبلیغات ویدیویی

87 درصد از بازاریابان ویدیوها را ابزاری ضروری برای استراتژی بازاریابی محتوای خود می‌دانند. محبوبیت زیاد ریل‌ها در اینستاگرام، باعث شده از تبلیغات ویدیویی استقبال خوبی از جانب کاربران شود.

تبلیغات اسلایدی

بهترین چیز در مورد تبلیغات Carousel این است که می‌توانید چندین فایل رسانه‌ای را هم زمان بارگذاری کنید. شما همچنین می توانید CTA های منحصر به فرد برای هر اسلاید اضافه کنید.پ

ادمین تبلیغات اینستاگرام کیست

مهارت‌های لازم برای ادمین اینستاگرام

یافتن تخصص در هر زمینه‌ای قطعا نیاز به تمرکز  و مهارت‌های خاصی دارد. برای یک ادمین خوب شدن در اینستاگرام باید یکسری مهارت خاص را تقویت کرد. از جمله:

_ تسلط نسبی بر نرم افزارهای گرافیکی

_ بالا بردن سطح تعامل صفحه اینستاگرام

_ آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

_ تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشد

_ خلاقیت در تولید محتوا

_ توانایی نوشتن خلاق

_ تسلط کامل بر  اپلیکیشن اینستاگرام

_ آشنایی با روش‌های  افزایش فالوئر

_ نحوه استفاده از هشتگ‌ها

_ آشنایی با انواع پروفایل‌ها

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

مقالات بیشتر:

چگونه ادمین اینستاگرام شویم

نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام + نکات و اصول مهم

وظایف ادمین (مدیر پیج) اینستاگرام به صورت کامل

ادمین دایرکتر اینستاگرام کیست؛ وظایف و ویژگی ها

روش های جذب مشتری در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید