×
صفحه اصلی تبلیغات تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل
تاریخ انتشار : 18 مرداد 1402 زمان مطالعه : 15 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

در این زمان حال گوگل بی‌رقیب‌ترین موتور جست‌جو گری است که مردم وقتی نیاز دارند جستجو کنند که چه کاری انجام دهند، کجا بروند و چه چیزی بخرند از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل بر ای تمامی کسب وکارها تبلیغات در گوگل و استفاده از ویژگی‌های آن اهمیت بالایی دارد.

تبلیغات گوگل یکی از راه‌های بسیار موثر برای هدایت ترافیک و مشتریان بالقوه به سمت کسب و کار شما است.

مشتریانی که به دنبال محصولات و خدماتی مشابه آنچه شما ارائه می‌دهید هستند. کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز به شما در افزایش ترافیک وب سایت، دریافت تماس‌های بیشتر و همچنین افزایش بازدید از فروشگاه اینترنتی شما کمک می‌کند.

مزایای کمپین‌های گوگل ادز چیست؟

Google Ads تبلیغات را به مشتریان بالقوه و مشتریانی که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند نشان می دهد.

در تبلیغات گوگل، شما کلمه کلیدی یا عبارت جستجوی مورد نظر را انتخاب می‌کنید و برای آن‌ها پیشنهاد قیمت می‌دهید.

با این روش شما در یک بازه زمانی خاص در بالای صفحه نتایج جستجو به نمایش گذاشته می‌شوید.

این کار شانس شما را برای جذب مشتریان بالقوه بر اساس کلمات کلیدی که در جستجوی گوگل افزایش می‌دهد. هر بار که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، مبلغی که برای آن کلمه کلیدی پیشنهاد داده‌اید از شما دریافت می شود.

این امر Google Ads را به یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تبدیل می‌کند، زیرا تنها زمانی از شما هزینه می‌گیرد که واقعاً روی تبلیغ شما کلیک شود. همچنین مدیریت هزینه‌های تبلیغاتی را برای شما آسان‌تر می‌کند، زیرا فقط زمانی پرداخت می‌کنید که واقعاً روی تبلیغ شما کلیک شود.

علاوه بر این در دنیای امروزی تحت تسلط گوگل، فضای زیادی برای متخصصان تبلیغات گوگل وجود دارد. این یکی از گزینه های پیشرو شغلی هم برای تازه واردان و هم برای داوطلبان با تجربه است.

بسیاری از شرکت‌ها ها دائماً در جستجوی متخصصان Google Ads هستند که می‌توانند به راحتی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مؤثری را در Google Ads ایجاد و اجرا کنند که می‌تواند به آنها در دستیابی به اهداف سازمانی خود کمک کند.

نحوه استفاده از تبلیغات گوگل

ابتدا باید با برخی از اصول اولیه شروع کنیم. به این ترتیب همه در یک صفحه هستند. در اینجا چند اصطلاح اساسی وجود دارد که باید بدانید: کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که کاربر جستجو می‌کند و سپس تبلیغ شما را می‌بیند.

تبلیغات شما برای کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید نشان داده می شود. گوگل کلیک‌های روی تبلیغات شما را میشمارد و برای هر کلیک از شما هزینه دریافت میکند.

آنها همچنین تعداد بازدیدها را میشمارند، که به سادگی عددی است که به شما میگوید زمانی که کاربران آن کلمه کلیدی را جستجو کردهاند، تبلیغ شما قبلاً چقدر نشان داده شده است.

اگر کلیک ها را بر نمایش ها تقسیم کنید، نرخ کلیک یا CTR را دریافت می‌کنید. این تنها درصدی از کاربرانی است که به دلیل کلیک بر تبلیغ شما در صفحه تبلیغاتی شما قرار می‌گیرند. این مهم است، زیرا نرخ کلیک به شما می‌گوید که کدام تبلیغات خوب کار می‌کنند و کدام نه.

تبلیغات گوگل مانند حراج کردن یک خانه است. شما باید یک بودجه و یک پیشنهاد تعیین کنید. قیمت پیشنهادی تعیین می‌کند که برای هر کلیک چقدر حاضرید بپردازید. اگر حداکثر قیمت پیشنهادی شما 2 دلار باشد، گوگل فقط در صورتی تبلیغ شما را به مردم نشان می‌دهد که دیگران (به طور متوسط) بیشتر پیشنهاد ندهند.

اما چگونه می‌توان از یک کمپین گوگل ادز را راه‌اندازی کرد؟ ادامه مطلب را بخوانید تا با تمامی مراحل آن آشنا شوید:

گام اول: “Switch to Expert mode” کلیک کنید

اگر با یک حساب کاملاً جدید و جدید شروع به کار می‌کنید، با رفتن به ads.google.com و کلیک کردن روی «شروع به کار» شروع می‌کنید. هنگامی که حساب خود را راه‌اندازی کردید، Google از شما درخواست می‌کند تا یک کمپین هوشمند را بلافاصله راه‌اندازی کنید.

این برای تبلیغ‌کنندگانی که نمی‌خواهند کار کنند، فریبنده است، اما وقت گذاشتن برای ایجاد کمپین‌های سفارشی‌سازی شده ارزشش را دارد. بنابراین «هدف تبلیغاتی اصلی» خود را همان طور که گوگل می‌خواهد انتخاب نکنید و در عوض روی گزینه «تغییر به حالت متخصص» کلیک کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام دوم: نوع کمپین خود را انتخاب کنید

حساب Google Ads خود را مانند یک آشپزخانه در نظر بگیرید. آیا فقط تخم مرغ در آن درست می‌کنید؟ وقتی می‌خواهید پروتئین بیشتری داشته باشید، می‌توانید یک شام استیک درست کنید، وقتی سرماخورده‌اید سوپ و غذادهای متنوع دیگر. درست مانند انواع مختلف وعده‌های غذایی، انواع مختلف کمپین در تبلیغات گوگل برای اهداف مختلف وجود دارد.

انواع مختلف کمپین در تبلیغات گوگل چیست؟

  • جستجو (نوع کمپینی که برای این راهنما استفاده خواهیم کرد)
  • نمایش دادن
  • ویدیو
  • خريد كردن
  • برنامه
  • کشف
  • محلی
  • حداکثر عملکرد

برای انتخاب یک کمپین، ابتدا گوگل از شما می‌خواهد که یک هدف را انتخاب کنید. بسته به هدف شما، سپس به شما نشان می‌دهد که کدام نوع کمپین در دسترس است. برای این راهنما، ما قصد داریم یک تبلیغ جستجو ایجاد کنیم، بنابراین بیایید ترافیک وب سایت را انتخاب کنیم.


تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

اکنون می‌توانیم ببینیم چه چیزی در دسترس است:

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

نکته حرفه ای: همانطور که حساب خود را در طول زمان ایجاد می کنید، خود را به یک نوع کمپین محدود نکنید. شما می خواهید ترکیبی از کمپین‌ها را اجرا کنید که با اهداف PPC شما همسو باشد. درست مانند یک آشپزخانه سالم برای ایجاد انواع وعده های غذایی، یک حساب کاربری سالم گوگل ادز نیز کمپین‌های مختلفی دارد.

گام سوم: کمپین را راه اندازی کنید

هنگامی که می‌دانید چه غذایی را می خواهید درست کنید، وقت آن است که آشپزخانه خود را برای پخت و پز آماده کنید. در قیاس Google Ads ما، اینجاست که تنظیمات کلی خود را برای کمپین انتخاب می‌کنید، مانند:

نام کمپین: نام می‌تواند هر چیزی باشد که شما می‌خواهید زیرا بر عملکرد شما تأثیر نمی‌گذارد. تا زمانی که یادآوری و سازماندهی کمپین شما در حسابتان برای شما آسان باشد، می‌توانید ادامه دهید.

شبکه: می‌توانید انتخاب کنید که تبلیغات شما در شبکه‌های شریک Google نمایش داده شود. اینها زیرمجموعه‌هایی هستند که گوگل مالک آن هستند و مجاز به نمایش آگهی شما هستند. این می‌تواند دسترسی شما را برای هزینه کمتر افزایش دهد، اما دستیابی به سهم تاثیرگذاری بالا را دشوارتر می‌کند.


تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام چهارم: برنامه تبلیغات خود را تنظیم کنید

دقیقاً همانطور که باید به مهمانان خود بگویید که مهمانی شام شما چه زمانی است، باید به Google بگویید که چه زمانی تبلیغات شما را نشان دهد تا زمانی که مهم است پول خرج کنید. برای مثال، می‌توانید از نمایش آگهی خود در ساعات اولیه صبح که ممکن است افراد علاقه‌ای به تبدیل ندارند، اجتناب کنید. برای تنظیم برنامه خود، روی “نمایش تنظیمات بیشتر” کلیک کنید و تاریخ شروع و پایان و برنامه تبلیغات خود را انتخاب کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام پنجم: مکان و زبان را مشخص کنید

وقتی یک مهمانی شام میزبانی می‌کنید، همه کسانی را که تا به حال ملاقات کرده‌اید را دعوت نمی‌کنید. شما چند منتخب را انتخاب می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید این تجربه را به سلیقه و علایق خاص آن‌ها برسانید. به طور مشابه، شما نمی‌خواهید کمپین تبلیغاتی گوگل شما به دنیا نشان داده شود. اینجا جایی است که مکان و زبان خود را تنظیم می کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام ششم: بودجه روزانه خود را محاسبه کنید

وقتی صحبت از پخت و پز می‌شود، چاشنی کاری مشکل است. خیلی کم است و وعده غذایی قابل فراموشی است. خیلی زیاد است و ذائقه خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد. بودجه Google Ads شما یکسان است: خیلی کم خرج کنید و هرگز از مرحله یادگیری خارج نخواهید شد.

بیش از حد خرج کنید و در عرض یک هفته بودجه ماهانه خود را خرج خواهید کرد. برای محاسبه بودجه ای که درست است، ابتدا باید هزینه های ماهانه خود را در پارکینگ انجام دهید.

با برخی از تحقیقات کلمات کلیدی شروع کنید و به معیارهای Google Ads برای صنعت خود نگاه کنید تا میانگین CPC یا CPA خود را پیش بینی کنید. حالا این عدد را بر 30.4 (میانگین تعداد روزهای یک ماه) تقسیم کنید تا به بودجه روزانه خود برسید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

بدانید که چگونه بودجه روزانه کار می‌کند. به عنوان مثال، اگر بودجه روزانه 8 دلار را تعیین کنید، اگر به معنای کلیک و تبدیل بیشتر باشد، ممکن است Google در یک روز 12 دلار خرج کند و تنها 6 دلار در روز دیگر خرج کند تا هزینه‌های ماه خود را به سطح برساند.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

نباید انتظار داشته باشید که بودجه شما برای همیشه ثابت بماند. در PPC، کمی انعطاف پذیری بسیار زیاد است. دلیلی وجود ندارد که بودجه را به یک کمپین غیرقابل اجرا اختصاص دهید، زیرا انتظار دارید کارساز باشد. همچنین از گزارش بودجه Google Ads برای بررسی هزینه های پیش بینی شده روزانه و ماهانه در حساب خود استفاده کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام هفتم: استراتژی پیشنهادی خود را انتخاب کنید

همان طور که روش‌های مختلفی برای پختن غذا وجود دارد، گوگل نیز بسته به اهداف شما، راه‌های مختلفی را می‌تواند بودجه شما را خرج کند. برای انتخاب استراتژی پیشنهادی خود، “یا مستقیماً یک استراتژی پیشنهادی را انتخاب کنید (توصیه نمی شود)” را انتخاب کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

بعد از این مرحله می‌توانید از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام هشتم: کلمات کلیدی خود را تنظیم کنید

قدم بعدی در اجرای تبلیغات گوگل یکی از مهم ترین مراحل است. شما نمی توانید یک دستور غذا را بدون مواد تشکیل دهید، و نمی توانید تبلیغات گوگل را بدون کلمات کلیدی اجرا کنید. کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که هدف شما در جستجوی گوگل تایپ می کند.

با تبلیغات جستجوی گوگل، برای کلمات کلیدی که می خواهید تبلیغات شما برای آنها نمایش داده شود، پیشنهاد قیمت می دهید. ما در عرض یک دقیقه به کلمات کلیدی خواهیم رسید، اما ابتدا، در اینجا ظاهر صفحه نمایش شما چگونه خواهد بود:

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

نام گروه تبلیغاتی گروه های تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه فقط سلول هایی را برای تبلیغات و کلمات کلیدی شما نگه می دارند که به سازماندهی کمپین‌های شما کمک می‌کند.

برای یک ساختار بهینه حساب Google Ads، باید این‌ها را در گروه‌های موضوعی سازماندهی کنید و بر اساس آن نامگذاری کنید. پیشنهاد پیش فرض اگر از مناقصه دستی استفاده می‌کنید، باید حداکثر پیشنهاد CPC خود را به صورت جداگانه تنظیم کنید و کلمات کلیدی را به گروه‌های تبلیغاتی خود اضافه کنید.

راهنمای ما برای تحقیق کلمات کلیدی و نکات زیر به شما کمک می کند CPC های پیش بینی شده را برای عبارت های انتخابی خود شناسایی کنید.

برای برنامه‌ریزی عبارات اصلی خود بر اساس حجم جستجوی ماهانه و میانگین هزینه هر کلیک، از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند برنامه‌ریز کلمات کلیدی در حساب Google Ads استفاده کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

اگر روی PPC محلی متمرکز هستید، کلمات کلیدی مبتنی بر مکان مانند “وکیل در تهران” را هدف قرار دهید. سایر گزینه های هدف را به نفع کلمات کلیدی نادیده نگیرید.

کلمات کلیدی مهم هستند اما به تنهایی منجر به پول درآوردن نمی‌شوند. هنگام تنظیم کلمات کلیدی خود، پیشنهاد خود را فراموش کنید. حتی اگر مجبور نباشید برای هر کلمه کلیدی یک حداکثر پیشنهاد قیمت CPC تعیین کنید، اهداف استراتژی پیشنهاد شما می تواند بر نحوه رویکرد شما به کلمات کلیدی و هدف گذاری تاثیر بگذارد.

لیست کلمات کلیدی خود را با تغییرات کم حجم کلمات کلیدی اصلی خود شلوغ نکنید. با انواع تطبیق مناسب، می‌توانید از سردرد نجات پیدا کنید و تعداد کلمات کلیدی خود را به حداقل برسانید.

هنگامی که کلمات کلیدی خود را وارد می کنید، باید نوع تطابق را نیز مشخص کنید. این به این دلیل است که جستجوهای زیادی وجود دارد که یک فرد می تواند انجام دهد (به نام پرس و جو) که یکسان نیستند اما هنوز هم بسیار مرتبط با کلمات کلیدی شما هستند.

انواع تطابق به Google کمک می‌کند بفهمد که به دنبال کدام یک از این تغییرات کلمه کلیدی خود هستید که تبلیغات خود را نشان دهد. شما می خواهید انواع تطابق خود را با هم مخلوط کنید تا به خود انعطاف دهید. در اینجا سه ​​نوع تطبیق از کمترین تا محدود کننده ترین آورده شده است:

تطابق گسترده: به تبلیغ شما اجازه می دهد برای هر درخواستی که به کلمه کلیدی شما مربوط می شود نمایش داده شود.

تطبیق عبارت: پرس و جوهایی را انتخاب می کند که همان معنای کلمه کلیدی شما را دارند.

تطابق دقیق: فقط زمانی به تبلیغ شما اجازه نمایش می دهد که یک پرس و جو معنایی یکسان با درخواست شما داشته باشد.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

هیچ نوع مسابقه درست یا نادرستی وجود ندارد، زیرا این موارد به اهداف شما بستگی دارد. بهترین توصیه این است که هر سه مورد را امتحان کنید و ببینید هنگام بهینه سازی کلمات کلیدی خود چه چیزی بهتر عمل می‌کند.

با این حال، اگر کاملاً مطمئن نیستید، مطابقت عبارت یک شرط مطمئن است. این یک رسانه خوشحال کننده بین ریختن یک شبکه گسترده و حفظ ارتباط است. کلمات کلیدی منفی عباراتی هستند که شما انتخاب می کنید و نمی خواهید تبلیغات شما برای آنها نمایش داده شود.

به عنوان مثال، اگر ما کلاس های CDL را تبلیغ می کنیم، اصطلاح “CDL” به راحتی می تواند برای افرادی که به دنبال شغل در صنعت هستند، اعمال شود. بنابراین من ممکن است “شغل”، “مقام” و “موقعیت ها” را نفی کنم تا از افرادی که به جای تحصیل به دنبال شغل هستند اجتناب کنیم.

برای شروع باید چند کلمه کلیدی منفی داشته باشید، و پس از راه‌اندازی، می‌توانید از گزارش شرایط جستجو استفاده کنید تا ببینید کدام عبارت‌ها را نشان داده‌اید و فهرست کلمات کلیدی منفی خود را بسازید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام نهم: تبلیغ خود را ایجاد کنید

باز هم خود را در همان آشپرخانه تصر کنید. تقریبا همه چیز آماده است اما هیچ کس چیزی را نمی‌خورد که اشتها آور به نظر نمی‌رسد، حتی اگر طعم خوبی داشته باشد و هیچ کس روی یک تبلیغ ناقص و زشت حتی اگر پیشنهاد عالی داشته باشد، کلیک نمی‌کند.

از ژوئن 2022، تبلیغات جستجوی واکنشگرا تنها آگهی جستجوی استانداردی خواهد بود که می توانید ایجاد کنید، بنابراین پنجره ایجاد آگهی شما چیزی شبیه به این خواهد بود:

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام دهم: افزونه‌های تبلیغاتی خود را اضافه کنید

وقتی یک غذای عالی درست می‌کنید، غذای اصلی جاذبه است، اما طرف‌های آن هرگز ضرری ندارند. و گاهی اوقات، آنها می‌توانند مقدمه را تکمیل کنند. پسوندهای تبلیغاتی دقیقاً همینطور هستند. اینها خطوط اضافی اطلاعاتی هستند که می توانند تبلیغ شما را تقویت کنند تا CTR را بهبود بخشند و آن را برجسته کنند.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام یازدهم: هدف‌گذاری دستگاه و موارد اضافی

سس زیاد هرگز سس کافی نیست، و این مفهوم چه در حال ریختن سس روی سیب‌زمینی‌هایم و چه تمرین PPC کاربرد دارد.

از درگیر شدن با تنظیمات اضافی خود، مانند هدف گیری دستگاه، نترسید. در مناقصه دستی در «جستجو»، می‌توانید میزان مبلغی را که می‌خواهید برای کلیک‌هایی که از دستگاه‌های خاص پرداخت می‌شود، تنظیم کنید. با این حال، شما همچنین می توانید با کاهش قیمت 100٪ همه آنها را کنار بگذارید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام دوازدهم: صفحه فرود خود را فراموش نکنید

شام بدون دسر چیست؟ ناامید کننده. یک تبلیغ عالی گوگل بدون صفحه فرود چیست؟بخش سخت کارشناس PPC بودن این است که ما گاهی اوقات مجبور می‌شویم اخباری را که تبلیغ کنندگان نمی‌خواهند بشنوند و در عین حال نیاز به دانستن آن دارند را اعلام کنیم.

در پایان روز، می توانید بهترین تبلیغات جهان را داشته باشید، اما اگر صفحه فرود شما بهینه نشده باشد، هرگز نتیجه ای را نخواهید دید. انتخاب کاربر مناسب برای کلیک نیمی از بازی است، اما وب سایت شما چیزی است که آنها را به منطقه پایانی می آورد. آخرین نکته ساختار حساب Google Ads امروز من این است که به جایی که بینندگان خود را می آورید توجه کنید: به یک صفحه فرود

در اینجا چند روش برتر صفحه فرود وجود دارد که باید دنبال کنید:

جنبه های فنی را پوشش دهید: برای سرعت صفحه بهینه سازی کنید و مطمئن شوید که پاسخگو و ایمن است.

روی CTA تمرکز کنید: مطمئن شوید که دکمه، فرم یا هر اقدام شما واضح و قابل دسترسی است. با صحبت کردن درباره همه چیزهای بزرگی که نام تجاری شما ارائه می دهد، می توانید به راحتی گم شوید. اما بازدیدکنندگان شما با هدفی در ذهن خود آمده اند، مطمئن باشید که می توانند به سرعت و به راحتی آن را تکمیل کنند.

طراحی تمیز و جذابی داشته باشید: از این نمونه های صفحه فرود برای الهام گرفتن استفاده کنید.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

گام سیزدهم: تبلیغ خود را به صورت زنده تنظیم کنید

حالا وقت خوردن غذایی است که برای آن وقت گذاشته بودید. مطمئن شوید که اطلاعات صورت‌حساب شما خوب است، سپس کمپین خود را ذخیره کنید تا آن را به صورت زنده تنظیم کنید و مراقب موارد زیر باشید.

با گزارش PPC راحت باشید تا خود را برای موفقیت آماده کنید، زیرا می‌توانید کمپین خود را در هر نقطه ای متوقف یا تنظیم کنید. با آن، شما همچنین می خواهید خود را با معیارهای کلیدی PPC برای یافتن زمینه های بهینه سازی رو به جلو آشنا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مراقب هرگونه عدم تایید آگهی مزاحم باشید که می تواند مانع اجرای کمپین شما شود.

به کمپین خود کمی فرصت دهید تا نفس بکشد و داده جمع آوری کند. سخت ترین قسمت PPC صبر است. سعی کنید تغییرات را بیشتر از هر دو هفته تا 30 روز انجام ندهید و این دوره ممکن است برای کمپین‌های جدید طولانی‌تر باشد.

تنظیمات کمپین گوگل ادز چگونه است؛ آموزش و نحوه استفاده به صورت کامل

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

استفاده از خدمات آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت می‌تواند به شما کمک کند تا در دیده شدن و جذب مشتری بیشتر موفق‌تر باشید. با تجربه و تخصص چندین ساله در این زمینه، تیم مگنت می‌تواند بهترین راهکارها و استراتژی‌ها را برای شروع کار و معرفی محصول جدید به شما ارائه دهد.

با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی اینترنتی، شما می‌توانید از:

بهره ببرید.

با کمک مشاوران ما، می‌توانید از مشاوره و راهبری، استراتژی‌گذاری، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آن‌ها در کانال‌های مناسب بهره مند شوید.

هدف ما ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه است که به شما کمک کند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب کسب کنید و بازاریابی موثر و جذاب برای مخاطبان خود انجام دهید.

اگر احتیاج به کمک در معرفی محصول جدید و جذب مشتریان هدف دارید، می‌توانید با آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

بازدهی تبلیغات گوگل (گوگل ادز) چگونه است و آیا ارزشش را دارد؟

انواع هدف گذاری تبلیغات در گوگل ادز و نحوه پیاده سازی آن

چگونه تبلیغات گوگل ادوردز در یک شهر نمایش داده شود

آموزش ثبت نام و نحوه استفاده از گوگل کیورد پلنر

دیدگاهتان را بنویسید