×
صفحه اصلی شبکه های اجتماعی جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402 زمان مطالعه : 8 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

کپشن‌های اینستاگرام، اگرچه اغلب نادیده گرفته می‌شوند، ابزار قدرتمندی هستند که می‌توانند پست شما را محبوب یا منفور کند. برخی از کسب‌وکارها به جای کپشن‌ها، تاکید زیادی بر عکس‌های اینستاگرام دارند.

کپشن‌های عالی اینستاگرام این قدرت را دارند که بینش بیشتری را به پست ارائه دهند و به طور بالقوه تعامل، بازدیدهای بیوگرافی و کلیک‌ها را افزایش دهند.

در ادامه این متن چندین کپشن جذاب برای جذب مشتری را به عنوان نمونه خواهیم آورد.

نکاتی برای نوشتن کپشن‌های جذاب

کپشن‌ها میتوانند جزئیات زیادی را به یک پست اینستاگرام اضافه کنند. کپشن‌ها زمینه را فراهم می کنند و پیام برند را به مخاطبان منتقل می‌کنند. از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای اطلاعات بیشتر در مورد جمعیت شناسی مخاطبان خود استفاده کنید.

این به شما در درک و جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران و فالوورهای خود کمک می کند. اطلاعاتی مانند گروه سنی کاربران و کارهایی که انجام می‌دهند می‌توانند به شما کمک کنند تا کپشن‌های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید از بخش نظرات برخی از پست‌های خلاقانه عبور کنید. نقل قول‌های فالوورهای اینستاگرام برای الهام گرفتن برای کپشن های آینده بسیار مفید است.

جمله اول شگفت انگیز

حتماً بارها با کپشن‌هایی برخورد کرده اید که بقیه متن را کجا بخوانید. باید روی MORE کلیک کنید، درست است؟ سعی کنید مهمترین قسمت کپشن را قبل از More قرار دهید. کاربران شما مجبور نیستند 300 کلمه را فقط به این دلیل که شما آنها را نوشته اید بخوانند.

تنها دلیلی که آنها روی More کلیک می کنند این است که اولین جمله کپشن مورد علاقه آنها باشد. بنابراین، کپشن شما باید به گونه‌ای تنظیم شود که فوراً توجه کاربران را به خود جلب کند.

یک CTA جذاب اضافه کنید

CTA ها یا فراخوان برای اقدام روشی موثر برای ایجاد تعامل هستند. CTA ها باید سرگرم کننده و آسان برای پیاده سازی باشند. CTA ها، مانند دو بار ضربه زدن به پست یا لایک کردن آن، یا درخواست از کاربران خود برای نظر دادن یا تگ کردن دوستان خود، راه های ساده ای برای افزایش تعامل هستند.

هدایا راه دیگری برای ترغیب فالوورهای شما به تعامل با پست های شما است. گنجاندن مخاطبان خود در پست های خود باعث می شود آنها احساس کنند که بخشی از جامعه هستند. حتی می توانید با قرار دادن لینک در بیو از فالوورهای خود بخواهید که از وب سایت شما بازدید کنند.

روی لینک موجود در بیو کلیک کنید، گزینه رایجی است که هر از گاهی در اینستاگرام مشاهده می کنیم.

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

هشتگ‌ها را به کپشن‌ اضافه کنید

هشتگ‌ها قابلیت کشف پست های شما را در سراسر پلتفرم بهبود می بخشد و تعامل را افزایش می دهد. تعداد زیادی هشتگ به کپشن های خود اضافه کنید اما فقط موارد مرتبط را.

با استفاده از هشتگ‌های مناسب، می‌توانید مخاطبان گسترده‌تری و غیرفالوورها را نیز هدف قرار دهید. مطمئن شوید که هم هشتگ های محبوب و هم هشتگ های خاص را در پست ها قرار داده اید. یافتن هشتگ های مناسب برای هر پست می تواند کار دشواری باشد.

اگر هنگام انتخاب هشتگ مناسب احساس گیر کرده اید، می توانید از مولدهای هشتگ برای کمک به شما استفاده کنید. تعداد زیادی مولد هشتگ در اینترنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آموزش هشتگ‌ گذاری اینستاگرام و اصول هشتگ‌ گذاری

ایموجی اضافه کنید

اینستاگرام آن هزاران ایموجی را بی دلیل اضافه نکرده است. ایموجی ها یک عنصر سرگرم کننده اضافه می کنند و به مکالمات شما جان می بخشند. همین امر در مورد زیرنویس شما نیز صدق می کند. ایموجی ها را می توان در هر جایی از عنوان استفاده کرد، اما زیاده روی نکنید.

آنها را به ترتیب جالب و جذاب قرار دهید. ایموجی ها راه های سرگرم کننده و گویا برای بیان روحیه شما هستند. آنها همچنین به کپشن های شما عجیب و غریب اضافه می کنند. بنابراین، در استفاده از ایموجی های مرتبط در کپشن اینستاگرام خود تردید نکنید.

آیا تنها جملات جذاب کارساز است؟

این نکات مهم را هیچ گاه از یاد نبرید که خدمات مشتری باید الویت اول کاری شما باشد و ناراضی‌ترین مشتریان شما بزرگترین منبع یادگیری شما هستند و درک مشتری واقعیت شماست.

چرا که تنها نمیتوان با انتخاب پست‌های جذاب مشتری را نگه داشت. بین مشتری راضی و مشتری وفادار تفاوت زیادی وجود دارد. هرگز به رضایت قانع نشوید. مشتری که به خوبی راضی است، فروش تکراری را خواهد آورد که برای درآمدزایی بسیار مهم است.

اگر تجربه خوبی برای مشتری ایجاد کنید، مشتریان در مورد آن به یکدیگر می‌گویند و شکی نیست که تبلیغات دهان به دهان بسیار قدرتمند است. اگر واقعاً می‌خواهید یک تجارت پررونق داشته باشید، باید طرفداران پرشور ایجاد کنید.

رعایت چنین نکاتی همراه با پست‌‎های جذاب با کپشن‌های مناسب می‌تواند شما را در کارتان موفق کند.

مثال از برند های مختلف در کپشن‌نویسی

نتفلیکس

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

نتفلیکس بر هنر کپشن نویسی مسلط است. برای نتفلیکس غیر معمول نیست که از کلیپ ها و عکس های فیلم ها و سریال های خود استفاده کند و آنها را با زیرنویس های شگفت انگیز همراه کند. نتفلیکس برای جذب فالوورهای اینستاگرام خود از نقل قول هایی از برنامه های معروف خود به عنوان خلاقیت در پست های خود نیز استفاده می‌کند.

تیفانی

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

Tiffany & Co مثال کاملی را نشان می دهد که چگونه یک عنوان دو کلمه ای می تواند یک محصول را تعریف کند. همانطور که Anomaly بیش از حد از هشتگ ها استفاده نمی کند، Tiffany & Co نیز آنها را مختص برند خود نگه می دارد.

جغرافیای ملی

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

NatGeo ترجیح می‌دهد از زیرنویس‌های توصیفی برای پست‌های خود استفاده کند. دلیل این امر ماهیت پست های آنهاست. اگرچه تصویر آپلود شده ممکن است قدرتمند باشد، اما پیام را منتقل نمی کند. برای توضیح پیام پشت کلیک‌های قدرتمند، NatGeo از زیرنویس‌های توصیفی همراه با هشتگ‌های مرتبط استفاده می‌کند.

کوهلر

جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

کوهلر برای پست های خود از زیرنویس های شوخ و سرراست همراه با عکس های زیبا استفاده می کند.

کپشن‌هایی برای مشتریان در اینستاگرام

  • مشتریان خوشحال پایه و اساس یک تجارت موفق هستند.
  • مشتریان ما دلیلی هستند که ما کار می‌کنیم.
  • رضایت مشتری بالاترین اولویت ماست.
  • ما عاشق لبخند زدن مشتریان‌مان هستیم.
  • خوشحالی مشتری کلید موفقیت ماست.
  • هیچ چیز بهتر از یک مشتری راضی نیست.
  • مشتریان ما نیروی محرکه کسب و کار ما هستند.
  • وفاداری مشتری بزرگترین تعریفی است که می توانیم دریافت کنیم.
  • ما به خدمات رسانی به مشتریان خود افتخار می کنیم.
  • بازخورد مشتری به ما کمک می کند تا پیشرفت کنیم و رشد کنیم.
  • ما در تلاش هستیم تا از انتظارات مشتریان خود فراتر برویم.
  • رضایت مشتری بهترین معیار موفقیت است.
  • ما از حمایت مشتریان خود سپاسگزاریم.
  • خدمت به مشتری اشتیاق ما است.
  • ما متعهد به ارائه بهترین تجربه مشتری هستیم.
  • رضایت مشتری سنگ بنای کسب و کار ما است.
  • ما برای نظرات و بازخورد مشتریان خود ارزش قائل هستیم.
  • ما وقف این هستیم که مشتریان خود را خوشحال کنیم.
  • وفاداری مشتری پاداش کار سخت ماست.
  • ما معتقدیم که مشتری را باید در اولویت قرار دهیم.
  • رضایت مشتری نتیجه تعهد ما به کیفیت است.
  • ما اینجا هستیم تا زندگی مشتریانمان را آسان‌تر کنیم.
  • رضایت مشتری پایه و اساس تجارت ما است.
  • ما از اعتماد و وفاداری مشتریان خود قدردانی می کنیم.
  • رضایت مشتری پایه و اساس شهرت ما است.
  • ما متعهد به ارائه خدمات عالی به مشتریان هستیم.
  • وفاداری مشتری کلید موفقیت بلندمدت ما است.
  • ما اهمیت مشتریان راضی را درک می کنیم.
  • ما مفتخریم که با بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود خدمت می کنیم.

کپشن طنزآلود اینستاگرام

  • لاغر شدن خیلی خوبه ولی من دوست ندارم لاغر بشم
  • وقتی هیچ چیز درست نیست، راهت را عوض کن
  • یک چیز جادویی در تختخواب من وجود دارد. تمام لیست کارهای من ناگهان در ذهنم ظاهر می‌شود
  • به توصیه من توجه کنید چون خودم هیچ وقت به آنها عمل نمی‌کنم
  • اگر فکر می کنید پول خوشبختی نمی‌آورد، آن را به حساب من منتقل کنید.
  • زندگی کوتاه است. تا دندان دارید بخندید
  • اگر سالی دو بار تعطیلات شش ماهه داشته باشم، زندگی من خیلی بهتر می شود
  • اگر جایزه ای برای تنبلی وجود داشت، یک نفر را می فرستادم تا آن را برایم بگیرد
  • من ماراتن انجام میدهم البته در با سریال‌های چند فصلی.
  • کپشن اینستاگرام؛ غذا
  • می گویند برای زنده ماندن باید خورد، اما من زندگی می کنم تا بخورم
  • یک روز بدون قهوه می‌تواند … خوب، من نمی دانم
  • من سینگل نیستم با غذا در رابطه‌ام
  • خاطرات را بشمار، نه کالری ها را
  • چای می تواند یک روز بد را بهتر کند
  • وقتی گرسنه هستید همه چیز طعم خوبی دارد
  • غذای خوب = حال خوب
جملات جذب فالوور و مشتری در کپشن اینستاگرام + مثال و نمونه

کپشن اینستاگرام؛ سفر

  • خاطرات را به یاد بیاور، رد پا بگذار
  • سفر یعنی کشف اینکه واقعاً چه کسی هستید
  • بیایید به جایی برویم که وای فای ضعیف است
  • قدم زدن در طبیعت مانند دیدن هزاران معجزه است
  • قرار نیست زندگی در یک مکان باشد
  • خود را در طبیعت گم کنید و آرامش پیدا کنید
  • سفر تنها چیزی است که می خرید که شما را ثروتمندتر می کند
  • مردم به سفر نمی روند؛ سفرها مردم را می برد

در پایان

کپشن‌های خوب اینستاگرام محتوای شما در دسترس افراد بیشتری قرار می‌دهد. به یاد داشته باشید که در نوشتن کپی رایتینگ خود عجله نکنید و موفقیت تلاش‌های خود را ارزیابی کنید تا بتوانید از معیارهای عینی برای درک اینکه چه چیزی کار می‌کند، استفاده کنید.

اگر یک عکس زیبا را با یک کپشن عالی در اینستاگرام ترکیب کنید، محتوای شما بسیار دیده خواهد شد.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

استفاده از خدمات آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت می‌تواند به شما کمک کند تا در دیده شدن و جذب مشتری بیشتر موفق‌تر باشید. با تجربه و تخصص چندین ساله در این زمینه، تیم مگنت می‌تواند بهترین راهکارها و استراتژی‌ها را برای شروع کار و معرفی محصول جدید به شما ارائه دهد.

با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی اینترنتی، شما می‌توانید از:

بهره ببرید.

با کمک مشاوران ما، می‌توانید از مشاوره و راهبری، استراتژی‌گذاری، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آن‌ها در کانال‌های مناسب بهره مند شوید.

هدف ما ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ۳۶۰ درجه است که به شما کمک کند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب کسب کنید و بازاریابی موثر و جذاب برای مخاطبان خود انجام دهید.

اگر احتیاج به کمک در معرفی محصول جدید و جذب مشتریان هدف دارید، می‌توانید با آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

آموزش فروش محصول از طریق اینستاگرام؛ صفر تا صد فروش در اینستا

استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام چگونه است؛ ۸ اقدام مهم

چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشیم و پول دربیاریم + مثال

چرا در تبلیغات ضعیف هستیم؛ ۷ دلیل اصلی و روش اصلاح آن

دیدگاهتان را بنویسید