×
صفحه اصلی تبلیغات تبلیغات خدمات حسابداری چگونه است + نمونه متن
تاریخ انتشار : 17 تیر 1402 زمان مطالعه : 11 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تبلیغات خدمات حسابداری چگونه است + نمونه متن

تبلیغات خدمات حسابداری چگونه است + نمونه متن

هر کسب و کاری با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد و بازار هدف، شیوه تبلیغات و بازاریابی مختص به خود را باید طراح و اجرا کند.

برای فروش بیشتر یک کالا باید استراتژی متفاوتی از خدمات در نظر گرفت. خدمات حسابداری نیز روش متفاوت خود را دارد. شما به عنوان صاحب کسب و کاری که خدمات حسابداری عرضه می‌کنید، خواه اهداف شما افزایش درآمد باشد یا صرفاً حفظ سطح فعلی مشتری، بازاریابی می‌تواند، به شما در دستیابی به آنها کمک کند.

اکثر مشتریان جدید شما در حال جستجوی آنلاین شما هستند و مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای کمک به آنها در یافتن کسب و کار خود انجام دهید.

بازاریابی برای شرکت‌های حسابداری از همان اصول بازاریابی برای هر کسب و کار مرتبط با خدمات دیگر پیروی می‌کند و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و فرصت های تبلیغاتی می‌توانند به شما در استفاده از اینترنت برای یافتن مشتریان جدید کمک کنند.

این متن چندین ابزار را پوشش می‌دهد که می‌توانید از آنها برای بازاریابی آنلاین کسب و کار حسابداری خود استفاده کنید.

بازاریابی شرکت‌های حسابداری از کجا آغاز می‌شود؟

بازاریابی برای شرکت های حسابداری به صورت آنلاین شروع می‌شود. مشتریان شما در حال حاضر آنلاین هستند و شما نیز باید آنلاین باشید.

ممکن است وب‌سایت شما نیاز به آپدیت یا این که بازسازی کلی داشته باشد، نکات و تکنیک‌هایی که در ادامه می‌آید را به کار بگیرید تا بتوانید به نتیجه مثبتی در بازاریابی خود برسید.

بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

وب سایت شما ابزار اصلی بازاریابی شماست و در یک بازار شلوغ، می‌خواهید آن را در صدر نتایج موتورهای جستجو نگه دارید. اطمینان از اینکه وب سایت شما شامل کلمات کلیدی است که مردم به دنبال آن هستند، تاکتیکی به نام بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، یک راه عالی برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در هنگام جستجوی افراد ظاهر می‌شود.

با جستجوهای مختلف می‌توانید ببینید که چگونه کسب‌وکارتان در مقابل رقبا قرار می‌گیرد. از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده کنید تا ببینید هنگام جستجوی شرکت یا خدماتی که ارائه می‌دهید چه اتفاقی می‌افتد.

ممکن است متوجه شوید که در فهرست نتایج جستجو بسیار عقب مانده‌اید. اگر این طور است، زمان آن رسیده است که نسخه وب سایت خود را به روز کنید تا کلمات کلیدی را درج کنید که جایگاه شما را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشد.

تبلیغات خدمات حسابداری چگونه است + نمونه متن

سئوی محلی

همراه با جستجوی نام کسب و کار خود، عبارات مختلفی را تایپ کنید که مشتریان ممکن است برای یافتن شما از آنها استفاده کنند.

اگر حسابدار مالیاتی هستید، «حسابداران مالیاتی در شهر تبریز» را تایپ کنید و ببینید چه کسی در بالای نتایج جستجو قرار می‌گیرد.

گوگل فهرست‌هایی را برای کسب‌وکارهایی که برای تبلیغات پرداخت کرده‌اند در بالای نتایج قرار می‌دهد. از شرکت های پولی عبور کنید و سپس کسب و کار خود را پیدا کنید. اگر در بالای صفحه اول نیستید یا نزدیک آن نیستید، می‌توانید اقداماتی را برای ارتقاء کسب و کار خود انجام دهید.

سئوی محلی شامل بهینه‌سازی وب سایت و سایر ابزارهای دیجیتالی شما است به گونهای که افراد منطقه شما را راحت‌تر پیدا کنند. ساده‌ترین راه برای دستیابی به سئوی محلی این است که مطمئن شوید مکان شما به وضوح در صفحه اصلی، برچسب ها و توضیحات متا شما (رشته کوچکی از متنی که در زیر وب سایت شما در موتورهای جستجو ظاهر می شود) فهرست شده است.

نظرات مشتریان نه تنها به سئوی محلی شما کمک می‌کند، بلکه به ایجاد اعتماد و اعتبار برای افرادی که به دنبال شما در اینترنت هستند نیز کمک می‌کند. بسیاری از مشتریان بالقوه قبل از اینکه تصمیم بگیرند برای خدمات حسابداری به سراغ شما بیایند، از نظرات استفاده می‌کنند تا درباره کسب و کار شما ایده بگیرند.

می‌توانید با افزودن یک افزونه به وب‌سایت خود که افراد را برای خواندن نظر به Google می‌‌برد، بررسی کسب‌وکارتان را برای مشتریان آسان کنید.

اگر کسی نظر منفی داد، به خود یادآوری کنید که به شما فرصتی می‌دهد تا به مهارت‌های خدمات مشتری خود بدرخشید و به‌طور بالقوه روش کسب و کار خود را بهبود بخشید. بنابراین، به شکایت بازبینی کننده به شیوه‌ای حرفه‌ای رسیدگی کنید.

در صورت لزوم عذرخواهی کنید و در صورت نیاز می‌توانید مستقیماً با مشتری آفلاین مشکل را اصلاح کنید.

ارجاع به کسب و کار

برای ارائه دهندگان خدمات، ارجاع دادن دیگران به شما یک راه عالی برای ایجاد بازاریابی دهان به دهان و جذب مشتریان جدید است. اگر هدف شما رشد کسب و کارتان است، هم از سوی کارمندان و هم از مشتریان فعلی خود، ارجاع را تشویق کنید.

روش های آسان برای اجرای این استراتژی شامل دادن کارت ویزیت اضافی به مشتریان فعلی و تشویق آنها برای به اشتراک گذاشتن کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی است. همچنین می‌توانید دعوت به اقدام را به امضای ایمیل خود اضافه کنید تا ارجاع‌ها را تشویق کند.

تبلیغات خدمات حسابداری چگونه است + نمونه متن

تبلیغات گوگل

شرکت‌هایی که برای تبلیغات گوگل هزینه می‌کنند نه تنها به‌طور برجسته در نتایج جستجو فهرست می‌شوند، بلکه کسب‌وکار آن‌ها نیز در طول فعالیت‌های مختلف وب ظاهر می‌شوند. Google Ads به ایجاد دیده شدن شما کمک می‌کند و منجر به ایجاد مخاطبین بیشتر برای کسب و کار شما می‌شود.

این استراتژی برای شرکت‌های حسابداری کوچکتر با بودجه بازاریابی کمتر بسیار مقرون به صرفه است. Google به شما امکان می‌دهد بودجه خود را با گزینه‌هایی برای پرداخت در ماه، در روز و هر آگهی تنظیم کنید.

برای اینکه این استراتژی موثر باشد، مطمئن شوید که تبلیغات شما برای افراد مناسب هدف گذاری شده است. گوگل به شما امکان می‌دهد مخاطبان خود را از یک منوی کشویی انتخاب کنید.

استراتژی‌های هدف‌گذاری بسته به شرکت شما و مشتریان مورد نظر شما متفاوت است، اما تبلیغات شما همیشه باید به صورت محلی هدفمند باشد، مگر اینکه بخواهید تجارت خود را فراتر از منطقه محلی خود گسترش دهید.

تبلیغات گوگل بر روی مدل PPC کار می‌کند. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک استراتژی است که در آن تا زمانی که کسی روی آن کلیک نکند، برای تبلیغ خود پولی پرداخت نمی‌کنید.

برای افزایش شانس تبلیغات شما و قرار گرفتن آن در موتور جستجوی گوگل، مطمئن شوید که تبلیغ شما به گونه‌ای بهینه شده است که اهداف کسب و کار شما را به وضوح به مشتریان منتقل کند. علاوه بر داشتن یک تبلیغ بهینه، صفحات وب و صفحات بهینه شده با کلمات کلیدی مرتبط، امتیاز بالاتری در گروه تبلیغ کنندگان گوگل کسب می کنند.

رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی یک ابزار بازاریابی مهم و مقرون به صرفه هستند که می‌توانید از آن برای تعامل با مشتریان فعلی و همچنین یافتن مشتریان جدید استفاده کنید. ایجاد پست‌های جذاب باعث می‌شود افراد به صفحه شما بیایند و به ایجاد اعتبار شما کمک می‌کند.

دو پلتفرم رسانه اجتماعی که باید حتما برای بازاریابی حسابداری استفاده کنید که عبارتند از اینستاگرام و لینکدین.

بازاریابی برای شرکت های حسابداری باید همیشه شامل رسانه‌های اجتماعی باشد.

صفحات رسانه‌های اجتماعی، مانند راه‌اندازی یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار خود، راهی رایگان برای افزایش دید و ارتباط با مشتریان بالقوه بیشتر به شما ارائه می‌دهند. راه اندازی یک صفحه کافی نیست.

هنگامی که صفحه خود را ایجاد کردید، باید شامل پست‌های منظم محتوای جذاب باشد. به عنوان روشی برای ایجاد اعتبار، از صفحه اینستاگرام شرکت خود برای به اشتراک گذاشتن مقالات مرتبط در صنعت استفاده کنید. همچنین ایده خوبی است که نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذارید که مشتریان شما می‌توانند از آنها برای انجام سریعتر فرآیند حسابداری استفاده کنند.

شما همچنین می توانید از این پلت فرم برای به اشتراک گذاری منابعی که افراد می‌توانند برای حل مشکلات حسابداری کسب و کار خود استفاده کنند، استفاده کنید.

تبلیغات اینستاگرام

پس از راه‌اندازی صفحه کسب‌وکار برای کمک به بازاریابی شرکت حسابداری خود، می‌توانید استراتژی خود را با تبلیغات اینستاگرام به سطح بعدی ارتقا دهید. مانند Google Ads، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد بودجه خود را تنظیم کنید، بنابراین این استراتژی لازم نیست گران باشد.

مطمئن شوید که یک حساب تجاری راه‌اندازی کرده‌اید، و می‌توانید استراتژی تبلیغات خود را مستقیماً از آن صفحه ایجاد کنید. این پلتفرم ابزارهای مختلفی دارد که می توانید از آنها برای توسعه تبلیغات خود استفاده کنید.

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید، محل اجرای تبلیغ خود را انتخاب کنید، بودجه خود را تعیین کنید و قالب را تعیین کنید. می توانید یک عکس، یک ویدیو یا یک نمایش اسلاید اجرا کنید.

اینستاگرام فیس بوک ابزارهای تجزیه و تحلیلی دارد که به شما کمک می‌کند تا بفهمید تبلیغ چقدر خوب بوده است. می‌توانید از این تجزیه و تحلیل‌ها برای اصلاح استراتژی خود استفاده کنید یا تبلیغی را اجرا کنید که گروه متفاوتی از افراد را هدف قرار می‌دهد.

وبلاگ نویسی

وبلاگ ها ابزاری عالی برای تازه نگه داشتن وب سایت شما و در صدر نتایج موتورهای جستجو هستند. هنگامی که وبلاگ خود را راه اندازی کردید، حتماً به طور منظم پست کنید. مانند رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها به شما کمک می‌کنند تا تخصص و اعتبار خود را نزد مشتریان ایجاد کنید.

زمانی که بتوانید تجربه صنعت خود را همزمان با افزودن کلمات کلیدی به وبلاگ خود به نمایش بگذارید، شرکت شما در موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار می گیرد و مخاطبان شما بیشتر به کسب و کار خود اعتماد خواهند کرد.

حضور آنلاین خود را افزایش دهید تا امروز به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتریان جدید به کسب و کار حسابداری شما ضروری هستند زیرا می توانند به شما در جلب توجه مشتریان بالقوه در حین مرور آنلاین کمک کنند.

تبلیغات خدمات حسابداری چگونه است + نمونه متن

نمونه متن‌ و عبارات تبلیغات حسابداری

به حسابدار نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

ارائه خدمات حسابداری با قیمت ویژه

حسابداری با مشاوره رایگان

حسابداری ویژه همشهریان گرگانی

حسابداری با تخفیف ویژه

مشاوره رایگان برای حسابداری شما

قبل از حسابداری مشاوره رایگان بگیرید

تلاش ما ارائه بهترین خدمات حسابداری به شماست.

انجام خدمات حسابداری شرق تهران

هزینه حسابداری را قسطی پرداخت کنید

مشاوره آنلاین و 24 ساعته برای حسابداری

خدمات حسابداری به صورت شبانه روزی در تمام ایران

ارائه خدمات فوری حسابداری در تهران

ارائه خدمات حسابداری با چندسال سابقه کار

ارائه خدمات حسابداری و انجام پروژه‌های حسابداری توسط حسابداران، حرفه‌ای با بیش از چندسال سابقه. با ما تماس بگیرید.

حسابداری حرفه‌ای در همه مناطق تهران

انجام فوری خدمات حسابداری

سابقه کار ما در خدمت شماست. اگر به دنبال حسابداری حرفه‌ای هستید با ما تماس بگیرید.

حسابداری با تخفیف‌

در پایان

ابزارهایی مانند تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات گوگل به شما کمک می‌کنند زمانی که به دنبال خدمات خاص شما هستند، آنها را پیدا کنید.

پلت‌فرم‌هایی از جمله Google به شما کمک می‌کنند افراد منطقه خود را هدف قرار دهید و به مشتریان اجازه دهید نظرات درباره کسب‌وکار شما را بخوانند. پلتفرم‌ها و وبلاگ‌های رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مشتریان خود را درگیر کرده و شبکه بزرگ‌تری بسازید.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

انواع تبلیغات برای کسب و کارهای b2b؛ رایج ترین آن ها

تبلیغات کارهای خدماتی چگونه است؛ انواع و ویژگی های برجسته

بهترین سیستم تبلیغات در ایران؛ انواع روش ها + مزایا و معایب

دیدگاهتان را بنویسید