×
صفحه اصلی تبلیغات جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری؛ نکات و مثال ها
تاریخ انتشار : 13 تیر 1402 زمان مطالعه : 12 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری؛ نکات و مثال ها

جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری؛ نکات و مثال ها

داشتن یک محصول یا خدمات با کیفیت بالا تنها نیمی از داستان تجارت و فروش است. اگر بتوانید اعتماد مشتری را با خدمات خود جلب کنید، ممکن است وفاداری آنها را نیز تضمین کنید. تا بتوانند مشتری ثابت شما شوند.

فراموش نکنید که فقط 5 درصد افزایش در حفظ مشتری می‌تواند سود شما را تا 95 درصد افزایش دهد. در این متن نکات مهم در مورد چگونگی جلب اعتماد و اطمینان مشتری گفته می‌شود و در انتها هم نمونه جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری آورده شده است.

اعتماد مشتری چیست و چرا مهم است؟

دانستن اینکه چگونه می‌توان اعتماد مشتری را جلب کرد، در فضای کسب و کار امروزی حیاتی است.  مصرف کنندگان امروزه در مورد تصمیمات خرید خود بدبین هستند و اگر بتوانید تجربه مشتری بهتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید، مشتری بیشتری را جذب خواهید کرد.

نحوه جلب اعتماد مشتری

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید اعتماد و اطمینان مشتری را به دست آورید که منجر به مشتریان وفادارتر شود؟ روش‌های زیر را دنبال و آنها را اجرایی کنید.

۱. داستان خود را بگویید

گفتن داستان شما بخش مهمی از ساخت یک برند است. نحوه نگرش مخاطبان به شما را شکل می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد فراتر از محصولات نگاه کنند و بفهمند شما از کجا آمده‌اید. اگر بتوانید تاریخچه، تخصص و جوایز برند خود را منتقل کنید، در مسیر توسعه برند هستید که مردم بتوانند با آن شناسایی شوند. آیا متوجه شده اید که وقتی با شخصی احساس صمیمیت می‌کنید، به سمت او کشیده می‌شوید؟ در تجارت هم دقیقاً همینطور است.

۲. صادق باشید

اگر می‌خواهید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید، هیچ میانبری وجود ندارد. شما باید آن را به دست آورید چگونه این کار را انجام میدهید؟ یک نقطه شروع عالی این است که در مورد محصولات خود و آنچه مشتریان بالقوه می‌توانند از شما به عنوان یک شرکت انتظار داشته باشند، شفاف باشید.

ادعاهای اغراق آمیز در مورد محصولات خود را فراموش کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان خود از جمله قیمت گذاری واضح و حتی محدودیت ها را در اختیار آنها قرار دهید تا به آنها در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنید.

هرچه مشتری بیشتر احساس راستگویی کند، احتمال بیشتری دارد که به سمت شما بیاید. صداقت مشتری را خلع سلاح می‌کند. آن را امتحان کنید و ببینید چه تفاوتی در سطح اعتماد مشتری شما ایجاد می‌کند.

۳. مخاطبان هدف خود را بشناسید

تحقیقات بازار نه چندان دور به عنوان یک حقه به حساب می‌آمد. اما در عصری که مصرف‌کنندگان خواهان تجربه شخصی به جای یک رویکرد یکسان هستند، مهم‌تر از همیشه است.

انجام تحقیقات کامل در مورد نیازهای مشتریان، مسائل مشترک و نکات دردناک آنها به شما کمک می‌کند تا راه‌حل‌ها و پیام‌های متناسب با آنها را به صورت کاملا فردی ایجاد کنید.

اگر بتوانید درک عمیقی از نیازهای آنها نشان دهید و خدماتی را ارائه دهید که نه تنها مشکلات آنها را حل می‌کند، بلکه ارزش افزوده‌ای نیز ارائه می‌دهد، مشتریان شما به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد.

جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری؛ نکات و مثال ها

۴. نظرات مثبت را به اشتراک بگذارید

کارفرمایان، مالکان و مصرف کنندگان چه چیزی مشترک دارند؟ همه آنها برای اینکه بفهمند افرادی که با آنها سر و کار دارند قابل اعتماد هستند یا خیر، به منبع نیاز دارند.

ما به تجربیات دیگران در مورد ادعاهای یک شرکت اعتماد داریم. بررسی‌های آنلاین می‌تواند به مشتری کمک کند تا یک تصور قوی و فوری از کالاهای یک برند و اعتبار خدمات مشتری آن‌ها ایجاد کند. طبق تحقیقات، از هر 10 نفر 9 نفر می‌گویند که به آنچه مشتری در مورد یک کسب و کار می‌گوید بیشتر از آنچه که آن کسب و کار در مورد خودش می‌گوید اعتماد دارند و 95 درصد از مردم می‌گویند که نظرات چه مثبت و چه منفی بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می‌گذارد.

 به طور متوسط، یک مشتری قبل از اینکه به یک شرکت اعتماد کند، باید 10 نظر را بخواند. بنابراین با نمایش نظرات مثبت ویرایش نشده به صورت برجسته در وب سایت خود، به اشتراک گذاشتن بازخورد مثبت در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و پاسخ سریع و حرفه‌ای به نظرات مثبت و منفی برای ایجاد یک منبع سالم اعتماد، از قدرت توصیه‌ها استفاده کنید.

۵. توصیفات ویدیویی بسازید و به اشتراک بگذارید

با برداشتن قدرت بازاریابی دهان به دهان یک قدم جلوتر، توصیفات ویدیویی می تواند رسانه قدرتمندی برای نشان دادن ارزش محصولات و مهارت خدمات شما باشد. سفیران برندی که مایلند در مورد تجارب خود با شرکت شما صحبت کنند و در مورد تجارب خود صحبت کنند، پیشنهادی بسیار متقاعدکننده تر و جذاب تر از زمانی هستند که خودتان بخواهید همان پیام را منتقل کنید.

مشتریان بیشتر از پیام‌های شرکتی به نظرات بی‌طرفانه اعتماد دارند، بنابراین یک ویدیوی گواهی می‌تواند ابزاری عالی برای ترغیب مشتریان به خرید در کسب‌وکار شما باشد. از نزدیک شدن به مشتریان خود برای گواهی نامه نترسید. اگر آنها از خدمات شما راضی بودند، به احتمال زیاد خوشحال خواهند شد که در مورد آن به دیگران بگویید.

۶. خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهید

خدمات مشتری که شرکت شما ارائه می دهد می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر اعتماد و وفاداری مشتری داشته باشد. این امر، استخدام کارکنان پشتیبانی اختصاصی که با استانداردهای بالا آموزش دیده اند، بسیار مهم است.

آنها نه تنها به یک چارچوب ثابت برای حل مشکلات رایج مشتریان نیاز دارند، بلکه باید به آنها آزادی عمل داده شود تا هر مشکل مشتری را به صورت فردی بررسی کنند.

هدف در اینجا ارائه یک تجربه کارآمد، حرفه‌ای و با شخصیت برای مشتریان شما است. اگر آنها احساس می‌کنند که تیم شما هر چه بخواهید را تامین می‌کنند به احتمال زیاد به دوستان و خانواده خود توصیه می‌کنند.

۷. ایجاد شهرت

جمله معروفی است که20 سال طول می‌کشد تا شهرت ایجاد شود و پنج دقیقه طول می‌کشد تا آن را از بین ببریم.  پس بهتر است برای خوشنامی و شهرت خود بسیار تلاش کنید و مراقب آن باشید که روزی از دست نرود. یک گام اشتباه در تجارت می‌تواند آینده شما را از بین ببرد.

۸. بهترین شیوه‌ها را به اشتراک بگذارید

چه کسی محصول و صنعت شما را بهتر از هر کسی می‌شناسد؟ خود شما. به همین دلیل است که می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نکات مفید و بهترین روش‌ها در مورد چگونگی بهره‌گیری از محصولات خود، امتیازات مهمی را با مشتریان خود کسب کنید.

این نوعی حرکت است که لزوماً به مقدار زیادی از زمان یا منابع شما نیاز ندارد، اما در واقع ارزش افزوده زیادی را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد. مطمئناً، شما محصولات خود را به روشی دوربرگردان تبلیغ می‌کنید، اما همچنین اطلاعات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه می‌دهید که بدون شک از تلاش‌ها و بینش شما قدردانی می‌کنند.

یک ویدیوی توضیحی یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش در مورد یک محصول است. تحقیقات به ما می گوید که 96 درصد از مردم می‌گویند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات، یک ویدیوی توضیحی را تماشا کرده‌اند.

در اینجا یک امتیاز مضاعف وجود دارد. ایجاد محتوا بر اساس علایق مشتری خود و همچنین می‌توانید افراد مشابهی را که هنوز نام تجاری شما را نشنیده‌اند جذب کنید. این کار باعث می‌شود محتوای خدمات مشتری وسیله‌ای بالقوه برای کشف مشتری جدید باشد.

جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری؛ نکات و مثال ها

۹. در دسترس باشید

صفحه تماس یک کسب و کار نقطه تماس تعامل با مشتریان است. به همین دلیل تضمین شده است که یکی از پربازدیدترین صفحات در هر وب سایتی باشد.

با وجود این، بسیاری از مردم اهمیت و در نتیجه طراحی و تجربه کاربری صفحه تماس خود را نادیده می‌گیرند. بهبود نرخ تبدیل صفحه تماس شما می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد و ارائه یک تماس انسانی با روند می‌تواند به تبدیل خریداران پرمشغله به طرفداران مشتاق کمک کند.

این ایده عالی است که راه‌های زیادی برای اتصال فراهم کنید: شماره تلفن، آدرس ایمیل شما، دسته‌های‌رسانه‌های اجتماعی و قابلیت چت زنده. نقطه شروع منطقی برای بهینه سازی تبدیل های شما، یافتن اصطکاک است.

برای یافتن معیار فعلی برای فرم های تماس خود، داده هایی را که در اختیار دارید ارزیابی کنید. کجا آنها را از دست می دهید؟ چرا؟ برای بهبود تجربه آنها چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

۱۰. پایگاه اجتماعی بسازید

همان طور که نظرات مشتریان نشان‌ های ارزشمندی را برای ایجاد اعتماد با مشتریان احتمالی در یک محیط B2C ارائه م‌ دهد، مراجع مشتری در دنیای B2B نیز چنین است.

اگر شرکت شما با برخی از مشتریان معروف کار کرده است در مورد آن بگویید. اگر یک نام آشنا اعتبار خود را به شما سپرده است و شما در این فرآیند خدمات عالی ارائه کرد‌ اید، برای هرکسی که به دنبال اطمینان در مورد شرکت شما است، مدارک اجتماعی و اعتبار زیادی ارائه می‌دهد.

برای مثال ایده خوبی است که لوگوی مشتریان قبلی خود را البته با اجازه آنها به طور برجسته در وب سایت خود نمایش دهید. مطالعات موردی مشتری، روشی موثر برای پیش بردن این روش یک گام به جلو است و خلاصه ای عمیق از اینکه چگونه راه حل های شما به مشتری کمک می‌کند تا بر یک مشکل غلبه کند و نتایجی را که می‌توانستید ارائه دهید ارائه می‌دهد.

۱۱. به نظرات مشتریان پاسخ دهید

این مورد کمی کلیشه‌ای است اما مانند بسیاری از روابط بهترین روابط با مشتری واقعاً یک خیابان دو طرفه است. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ایجاد اعتماد با مشتریان، صرفاً «گوش دادن» است.

به بازخورد مشتری توجه کنید و پاسخ مثبت دهید. بسیاری از کارشناسان حوزه تبلیغات می‌گویند که ساختن یک کسب و کار موفق بدون توانمندسازی و پاسخ مثبت به بازخورد مشتریان غیرممکن است. دعوت از بازخورد در وهله اول نشان می‌دهد که شما روی تجربه مشتری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، به بهترین منافع آنها اهمیت می‌دهید و مشتاق ارائه بهترین تجربه ممکن هستید.

نحوه پاسخ شما به این بازخورد به همان اندازه مهم است. مثبت بودن در مواجهه با انتقادها، کنار گذاشتن غرور و تلاش برای درک ریشه‌ای موضوع سخت اما بسیار مفید است.

۱۲. برنامه‌های وفاداری طراحی کنید

ما تا اینجا در مورد ایجاد اعتماد مشتری صحبت کردیم، نه لزوما وفاداری. اما این یک وضعیت واقعی مرغ و تخم مرغ است: اعتماد محرک وفاداری است، اما وفاداری به توسعه اعتماد کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که 65 درصد از کسب و کار یک شرکت از مشتریان فعلی می‌آید و ۷۵ درصد از مشتریان می‌گویند طرفدار شرکت‌هایی هستند که پاداش ارائه می‌دهند. پس بهتر است ایده‌های زیادی درباره وفاداری مشتری را پیاده کنید.

جملات و متن تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری؛ نکات و مثال ها


نمونه متن‌ و عبارات تبلیغاتی برای جلب اعتماد مشتری

1) کلمات و عبارات بازاریابی که قدرت را منتقل می‌کنند

  • بهترین در کلاس
  • دارای رتبه برتر
  • مورد تایید کارشناس
  • [مکان] بهترین است
  • فقط [مکان]
  • نامبر وان شماره 1 [مکان]
  • تخصصی
  • اختصاصی

2)کلمات و عبارات بازاریابی که رشد یا سود را نشان می‌دهد

  • تقویت کنید
  • بهتر کردن
  • تقویت
  • افزایش دهید
  • رسیدن
  • فرا گرفتن
  • رشد
  • رونق
  • مثمر ثمر
  • کسب کردن
  • از مزایای آن بهره مند شوید

3) کلمات و عبارات بازاریابی که باعث صرفه‌جویی می‌شود

  • اکنون ذخیره کنید
  • مقرون به صرفه
  • ارزش پول خود را به دست آورید
  • بدون ورشکستگی
  • به راحتی در کیف پول شماست
  • از هزینه های غیر ضروری خودداری کنید
  • پاداش کسب کنید

4) کلمات و عبارات بازاریابی که ارزش را بیان می‌کنند

  • درجه یک
  • بهترین ارزش
  • معادل با
  • جدید
  • بی‌خطر
  • امن است
  • کارآمد
  • کیفیت
  • سفارشی ساخته شده است
  • فقط
  • اولین
  • سریع‌ترین
  • بینظیر
  • مهار قدرت

5)کلمات و عبارات بازاریابی که با مخاطبان شما ارتباط برقرار می‌کند

  • همیشه ای کاش می‌توانستی/هرگز آرزو می‌کردی یک…
  • در نهایت یک…
  • در آخر…
  • آیا خسته شدی از…
  • می فهمیم…
  • ما شما را داریم / ما پشت شما هستیم
  • آشنا به نظر میاد؟
  • دنیایی عاری از…
  • تو لایق…

در پایان

اعتماد چسبی است که مشتری را به یک برند پیوند می‌دهد. کسب‌وکارهایی که می‌دانند چگونه اعتماد مشتری را ایجاد کنند و یک رابطه بلندمدت با آن‌ها ایجاد کنند، احتمالاً از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد. هیچ میانبر یا رازی برای تقویت اعتماد مشتری وجود ندارد.خیلی ساده است:

  • مشتریان خود را همیشه در اولویت اول خود قرار دهید. محصولات عالی به آنها بدهید.
  • خدمات مشتری پاسخگو و شخصی را ارائه دهید.
  • صادق، شفاف و معتبر باشید.
  • به طور مؤثر ارتباط برقرار کنید؛
  • رو در رو و از طریق سفیران برند خود. پیشنهاد خود را بیان کنید.

به این ترتیب می ‌وان اعتماد مشتری را ایجاد کرد و در این فرآیند، وفاداری قوی مشتری را نیز داشت.

برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کنارتان هستیم

یکی از راه های دیده شدن بیشتر و پی رو آن فروش بیشتر، تبلیغات درست و خلاقانه است. برای این کار ما در کنارتان هستیم

بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

ما در آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم مانند :

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در تبلیغات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نمونه جملات کال تو اکشن؛ ۵۰ کال تو اکشن جذاب

چطور لندینگ پیج بنویسیم که محتوای آن موثر باشد

چگونه تبلیغ‌ نویسی کنیم؛ راهکارهای یاد گرفتن تبلیغ‌ نویسی

انواع بازاریابی محتوا و نحوه تولید محتوا برای آن؛ ۱۷ نوع

دیدگاهتان را بنویسید